وبلاگ

/

/

معرفی صرافی BingX ♾️ | بهترین جایگزین صرافی کوکوین برای ایرانیان

معرفی صرافی BingX ♾️ | بهترین جایگزین صرافی کوکوین برای ایرانیان

۲۱ آذر ۱۴۰۱

از تاریخ ۲۴ تیرماه ۱۴۰۲، در صرافی کوکوین، احراز هویت اجباری می‌شود. همانند صرافی بایننس در گذشته، کوکوین نیز اقداماتی را به عمل می‌آورد که برای احراز هویت ضروری است. با توجه به اعتبار بالای صرافی کوکوین در بازار ارزهای رمزنگاری شده، تعداد زیادی از کاربران ایرانی حساب کاربری در این صرافی دارند. با این حال، کاربران ایرانی باید اقدام به یافتن یک صرافی جایگزین برای کوکوین نمایند. اگر مایلید بهترین جایگزین برای کوکوین را شناخته و آشنا شوید، لطفاً این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. صرافی BingX برای ایرانیان با ارائه قابلیت‌های پیشرفته نظیر معاملات فیوچرز، قابلیت کپی تریدینگ، کارمزد پایین و دمو تریدینگ جزو بهترین گزینه‌های در دسترس است.

بینگ ایکس یک پلتفرم معاملاتی کاربرپسند و ساده است که انواع و اقسام روش‌های معاملاتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نکته قابل توجه درباره صرافی BingX پشتیبانی از زبان فارسی است که جذابیت آن را برای مردم ایران دوچندان می‌کند. امروز در کافه ارز صفر تا صد صرافی بینگ ایکس را مورد بررسی قرار داده و قابلیت‌های آن را معرفی خواهیم کرد. در نظر داشته باشید که برای انجام انواع پرداخت‌های ارزی و خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانید در کافه ارز ثبت نام کرده و پس از احراز هویت به صورت آنی معاملات خود را انجام دهید.

صرافی BingX چیست؟

بازار ارزهای دیجیتال و استراتژی‌های معاملاتی آنقدر گستردگی دارند که انتخاب از بین آن‌ها کمی پیچیده و دشوار است. انتخاب صرافی معتبر یکی از اولین اقدامات کاربران برای ورود به حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. صرافی بینگ ایکس با نام Bingbon در سال 2018 در کشور سنگاپور تاسیس شد و هم اکنون در کشورهایی نظیر تایوان، ایالات متحده آمریکا، کانادا، روسیه و کره دفتر نمایندگی دارد. بررسی صرافی bingx نشان می‌دهد که این پلتفرم تمام سرویس‌های معاملاتی موجود در بازارهای کریپتوکارنسی را پوشش می‌دهد.

قابلیت‌هایی نظیر معاملات اسپات (Spot)، فیوچرز (Futures)، مشتقات (Derivatives) و کپی تریدینگ (Copy Trading) در صرافی BingX وجود دارد و کاربران در بیش از 100 کشور جهان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. بینگ ایکس از نگاه تریدینگ ویو عنوان برترین بروکر سال 2021 را کسب کرد. قابلیت فوچرز بینگ ایکس که به معاملات اهرمی (Leverage) معروف است به شما این امکان را می‌دهد تا با 125 برابر سرمایه‌‌تان معامله کنید. صرافی BingX قابلیت اتصال مستقیم به تریدینگ ویو را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

بیشتر بخوانید: صرافی OTC چیست و چه مزایایی دارد ؟

صرافی bing x برای ایرانی ها

شما همچنین می‌توانید زبان منوی صرافی بینگ ایکس را به فارسی تغییر دهید. البته، درگاه واریز و برداشت مستقیم ریالی به آن وجود ندارد و شما باید ارز دیجیتال مورد نظر را از کیف پول خود به آن انتقال دهید تا امکان انجام معاملات برایتان فراهم شود. علاوه بر این، قابلیت انجام معاملات Paper Trading یا همان دمو نیز در اختیارتان قرار دارد تا با دلار مجازی به صورت شبیه‌سازی شده معاملات فیوچرز را تمرین کنید.

برای انجام معامله در بینگ ایکس نیازی به احراز هویت نیست و کاربران ایرانی می‌توانند ارزهای دیجیتال مد نظر خود را خرید و فروش کنند. دسترسی مستقیم به صرافی BingX بدون نیاز به تغییر IP آدرس به راحتی امکان‌پذیر است. در حقیقت، این صرافی به کاربران ایرانی حساسیت ندارد اما بهتر است که هویت ایرانی خود را برای آن فاش نکنید و همواره با یک نرم افزار تغییر IP آدرس به آن وارد شوید. کارمزد صرافی BingX حدود 0.1 درصد است و در برخی معاملات نظیر معامله Spot کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌شود. این صرافی با صرافی‌هایی نظیر کوینکس در رقابت است برای همین میزان کارمزدی که از کاربران دریافت می‌کند، نسبت به صرافی‌های دیگر کمتر است.

بیشتر بخوانید: انواع معاملات در صرافی کوکوین

آموزش صرافی BingX

رتبه صرافی bingx در بین کاربران ایرانی بسیار خوب است. در حقیقت، به خاطر مشکلاتی که کاربران داخل کشور با صرافی‌های ارز دیجیتال دارند، صرافی BingX به گزینه‌های پرطرفدار این روزها تبدیل شده است. دانلود صرافی bingx در گوشی‌ موبایل و سیستم کامپیوتری امکان‌پذیر است و آموزش کار با صرافی bingx و نحوه ثبت نام در آن نیز بسیار ساده است. برای انجام معاملات در صرافی بینگ ایکس، باید ابتدا در آن ثبت نام کنید. برای ارتقای امنیت خود نیز دو راه پیش رو دارید. بخش Security Center صرافی بینگ ایکس، این امکان را در کاربران قرار می‌دهد تا با استفاده از شماره موبایل یا برنامه‌های امنیتی نظیر Goggle Authenticator روش ورود دو مرحله‌ای را بر روی حساب خود فعال کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی صرافی bingx، ویژگی به نام Fund Password است. این ویژگی یک رمز شش رقمی است که با فعال کردن این گزینه، باید قبل از هر معامله،آن را وارد کنید.

آموزش فیوچرز صرافی bingx

معاملات فیوچرز (Futures) یکی از هیجان‌انگیزترین استراتژی‌های تریدینگ به شمار می‌رود که کاربران زیادی را به خود علاقه‌مند کرده است. صرافی‌های داخلی از معاملات فیوچرز پشتیبانی نمی‌کنند. معاملات فیوچرز صرافی بینگ ایکس به دو گروه تقسیم می‌شوند. با کلیک بر روی بخش Derivatives دو گزینه Standard Future و Perpetual Future در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

آموزش کار با صرافی bingx

در بخش Standard Future معاملات شما تاریخ انقضای مشخصی دارند. در حقیقت، معاملات یک تاریخ سررسید مشخص دارند و قیمت آینده دارایی ممکن است با قیمت لحظه ورود به معامله تفاوت زیادی داشته باشد. در بخش Perpetual Future، معاملات تاریخ انقضای مشخصی ندارند و با قراردادهای دائمی منعقد می‌شوند. در این بخش فقط از استیبل کوین تتر برای مارجین (Margin) استفاده می‌شود. حداقل مارجین (میزان موجودی) برای انجام معاملات فیوچرز در صرافی BingX حدود 0.0002 بیت کوین است. حداکثر اهرم معاملاتی (لوریج) که می‌توانید در بخش فیوچرز استفاده کنید برابر با 150 است؛ البته لوریج در برخی از جفت‌ ارزهای معاملاتی کمتر از این مقدار است.

گزینه‌های Market Order و Trigger Order در معاملات فیوچرز در دسترس شما قرار دارند. با انتخاب گزینه مارکت اردر، معامله با قیمت بازار و به صورت آنی انجام گرفته و در بخش تریگر مارکت می‌توانید حد ضرر و سود معامله را از پیش تعیین کنید تا به محض رسیدن قیمت به آن محدوده، معامله بسته خواهد شد. البته، با انتخاب گزینه مارکت اردر، دو گزینه حد ضرر (Stop Loss) و حد سود (Take Profit) در اختیار شما قرار دارند و شما می‌توانید پس از بازکردن معامله، نسب به میزان سود و ضرر معامله اقدام کنید.

با تکمیل بخش حد ضرر و حد سود، قیمت نهایی لیکویید شدن (Liquid Price) یا همان قیمت از دست رفتن کل سرمایه به شما نمایش داده خواهد شد. توجه داشته باشید که استفاده از اهرم‌های بالا باعث کمتر شدن قیمت لیکویید شدن می‌شود و اگر برای معامله حد ضرر تعیین نکنید، ممکن است کل سرمایه شما در یک چشم بهم زدن از بین برود.

آموزش برداشت از صرافی BingX

برای برداشت وجه از صرافی بینگ ایکس باید به قسمت Withdraw مراجعه کرده و رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید پروتکل انتقالی مورد نظر خود را از بین گزینه‌های موجود انتخاب کنید. مرحله بعد مربوط به وارد کردن آدرس کیف پول است، در آخر با تایید ایمیل و جزییات برداشت، وجه مورد نظر به کیف پول شما واریز خواهد شد. حداقل برداشت از صرافی بینگ ایکس 10 دلار (10 تتر) است. حداکثر برداشت برای کاربران عادی در طول 24 ساعتف 50 هزار دلار است که با انجام مراحل احراز هویت بیشتر خواهد شد.

آموزش کپی ترید صرافی BingX

هدف اصلی افراد برای ورود به بازار کریپتو کسب سود و ارتقای سرمایه است. قابلیت کپی ترید (Copy Trade) یکی از ویژگی‌های بسیار مثبت صرافی BingX به شمار می‌رود که اگر درست از آن استفاده شود، سودهای بسیار خوبی برای کاربران به ارمغان می‌آورد. کپی ترید این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا معاملات تریدرهای معروف را کپی کنند. البته، قبل از این کار باید بهترین و کم ریسک‌ترین تریدرهای موجود را شناسایی کنید و عملکرد آن‌ها را در یک بازه زمانی مشخص مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مدیر عامل صرافی بایننس

آموزش کپی ترید صرافی bingx

دو نوع کپی ترید در صرافی BingX وجود دارد که کاربران با توجه به شرایط می‌‌توانند از یکی از آن‌ها استفاده کنند. کپی ترید استاندارد به این شکل است که فرد دیگری تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و پرایس اکشن را انجام داده و به محض باز کردن معامله Sell یا Buy، ربات‌های موجود در صرافی آن معامله را در حساب کاربری ما نیز اعمال خواهند کرد. تنها چیزی که در این میان بر عهده ما باقی می‌ماند، مدیریت سرمایه است که توسط خود کاربر کنترل می‌شود. شما می‌توانید تعیین کنید که چه میزان سرمایه در معاملات کپی شده درگیر شود. علاوه بر این، امکان حد سود و حد ضرر معاملات نیز در اختیار شما است. انتخاب اهرم نیز، یکی دیگر از فاکتورهای تحت کنترل شما است که میزان آن به انتخاب شما در تمام معاملات به صورت یکسان اعمال خواهد شد.

کپی ترید حرفه‌ای یکی دیگر از معاملات Copy Trade است. مدیریت سرمایه در این نوع معامله، به صورت غیر مستقیم زیر نظر تریدرهای حرفه‌ای است. برای مثال، فرض کنید شما 10 هزار دلار و تریدر با تجربه 100 هزار دلار سرمایه در حساب خود دارد. تریدر حرفه‌ای تصمیم دارد 20 درصد دارایی خود (20 هزار دلار) را در یک معامله به کار بگیرد، آن‌گاه ربات‌های معامله‌گر کپی ترید نیز 20 درصد از سرمایه شما (2 هزار دلار) را در معامله درگیر خواهند کرد. علاوه بر این، تعیین میزان اهرم نیز در اختیار معامله‌گر حرفه‌ای است و شما عملاً هیچ کنترلی بر روی معاملات خود نخواهد داشت. با کلیک بر روی اسم تریدرهای حرفه‌ای، خلاصه‌ای از میزان سودآوری و ضرردهی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این، میزان ریسک‌پذیری، میزان سوددهی دنبال‌کنندگان و نسبت برد به باخت به راحتی در دسترس شما قرار خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین صرافی غیر متمرکز

درباره صرافی bingx

صرافی bingx برای ایرانیان

صرافی BingX برای ایرانی ها گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. درباره صرافی BingX همین بس که نیاز به احراز هویت ندارد و استفاده از آن در داخل ایران بسیار آسان است. علاوه بر این، قابلیت‌های کپی تریدینگ در معاملات فیوچرز و اسپات نیز یکی از جذابیت‌های دیگر آن برای ایرانیان است. شما می‌توانید رمز ارز مورد نظر را به آن صرافی انتقال داده و معاملات هیجان‌انگیز خود را شروع کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش کار با صرافی اوپن اوشن

کلام آخر

محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال روز به روز محبوب‌تر می‌شوند. بسیاری از صرافی‌های بزرگ به راحتی به کاربران داخل ایران سرویس نمی‌دهند، بنابراین کاربران همواره به دنبال این هستند که صرافی‌هایی را پیدا کنند که به راحتی بتوان از خدمات آنها استفاده کرد. بینگ ایکس یکی از همان صرافی‌هایی است که تمام قابلیت‌های مد نظر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی کپی ترید صرافی بینگ ایکس یکی از جذاب‌ترین بخش‌های آن است که سودهای زیادی را به کاربران می‌رساند.

4.9/5 - (32 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. سلام وقت بخیر من کد گوگل اوتنتیکیتور بینگ ایکس به صورت اشتباهی حذف کردم و متاسفانه اون کد رو هم یادداشت نکردم شما میتونید راهنماییم کنید که چطور میتونم بازیابیش کنم

    1. محمد اسدی گفت:

      برای بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور در صرافی بینگ ایکس، مراحل زیر را دنبال کنید:

      1- ورود به صرافی: ابتدا وارد صرافی بینگ ایکس شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

      2- گزینه بازیابی حساب: بعد از ورود به حساب کاربری خود، بر روی گزینه “بازیابی حساب” در بخش ورود به حساب کاربری کلیک کنید.

      3- احراز هویت: سپس برای احراز هویت، باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام کاربری، ایمیل ثبت شده در حساب، شماره تلفن و شماره شناسنامه/کارت ملی می باشد.

      4- تأیید حساب کاربری: پس از وارد کردن اطلاعات، یک ایمیل حاوی یک لینک برای تأیید حساب کاربری شما به شما ارسال می‌شود. بر روی لینک کلیک کنید تا حساب کاربری شما تأیید شود.

      5- بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور: پس از تأیید حساب کاربری، یک فرم برای بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور نمایش داده می‌شود. در این فرم، باید اطلاعاتی مانند نام کاربری، ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کرده و درخواست بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور را ارسال کنید.

      6- تأیید هویت: برای احراز هویت، شما باید یک عکس از شناسنامه/کارت ملی خود را و همچنین یک عکس از خود با داشتن شناسنامه/کارت ملی در دست داشته باشید و به صورت آنلاین برای صرافی بینگ ایکس ارسال کنید.

      7- بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور: بعد از تأیید هویت، صرافی بینگ ایکس به شما یک لینک برای بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور ارسال می‌کند. بر روی لینک کلیک کنید و دستورالعمل‌هایی را که در آن ذکر شده است، دنبال کنید تا بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور با موفقیت انجام شود.

      توجه داشته باشید که در صورتی که با مشکلی در بازیابی حساب خود در صرافی بینگ ایکس مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی آن‌ها تماس بگیرید و از آن‌ها کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *