وبلاگ

/

/

5 روش کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه

5 روش کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

کسب درآمد در منزل: آیا شما می خواهید در منزل درآمد کسب کنید اما نمی خواهید سرمایه زیادی خرج کنید؟ این 5 روش برای شما مناسب است که می توانید با کمترین سرمایه ممکن یا بدون هرگونه سرمایه شروع کنید. کسب درآمد در منزل را هر کسی می تواند انجام دهد. فرقی نمی کند که پدری در خانه، مادری خانه دار، دانشجویی در دانشگاه باشید، یا فردی که انگیزه کسب درآمد اضافی و بی نهایت را دارد، همگی می توانید تمام وقت یا پاره وقت در فضای آرام خانه، حتی بدون کارفرما، مشاغل کوچک خود را راه اندازی کنید. یکی از دغدغه‌های مردم امروزی پرداخت ارزی و کسب دانش درباره کسب و کارهای آنلاین است. امروز در این مقاله قصد داریم، 5 روش کسب درآمد در منزل و نقد درآمد ارزی از این سایت ها را با یکدیگر مرور کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کسب درآمد از دورکاری

بیشتر بخوانید: نکات مهم قبل از فریلنسر شدن

محبوبیت کسب درآمد در منزل

امروزه کار در منزل طرفداران بسیاری پیدا کرده است و بیشتر کارمندان ترجیح می‌دهند تا مسئولیت‌ها و وظایف خود را به صورت دورکاری و در منزل انجام دهند. با توجه به نتایج یک نظرسنجی سالانه از سازمان FlexJobs، ساعات کاری منعطف و راحتی در محیط خانه یکی از دلایل جذابیت کار در منزل به خصوص برای زنان به شمار می‌رود.
در گذشته، تنها 5 درصد مشاغل موجود به صورت دورکاری انجام می‌شد اما تحقیقات آماری flexjobs نشان می‌دهد که این مقدار تا حدود 53 درصد افزایش پیدا کرده است.

به گفته سارا ساتون، مدیر عامل این سازمان، پیشرفت تکنولوژی و رشد سرعت اینترنت، کارمندان ترجیح می‌دهند که از راه دور با صاحبان کسب و کار در ارتباط باشند. البته، هر کاری را نیز نمی‌توان به عنوان دورکاری و کار در منزل انجام داد اما با شناخت بهترین کسب و کارهای خانگی می‌توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. در ادامه 15 مورد از کارهای در منزل که نیاز به سرمایه ندارند را معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

5 روش کسب درآمد در خانه

کار در منزل در گذشته بیشتر مورد توجه دانشجویان، دانش‌آموزان و زنان خانه دار قرار داشت. اما با پیشرفت تکنولوژی اکثر کارمندان در حیطه های مختلف ترجیح می‌دهند که در منزل وظایف کاری خود را انجام دهند. برخی از کارفرمایان نیز به دلیل بعد مسافت یا کاهش هزینه‌های کسب و کار خود با دورکاری کارمندان خود موافقت می‌کنند. در ادامع به معرفی و بررسی بهترین روش‌های کسب درآمد در منزل خواهیم پرداخت. همچنین، شما می‌توانید با نوشتن کتاب هم کسب درآمد دلاری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله کسب درآمد از نوشتن نقد کتاب در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

کسب درآمد از همکاری در فروش

بیشتر بخوانید: شغل های فریلنسری پردرآمد در ایران

همکاری در فروش (Affiliate Marketing)

اگر وب‌سایت دارید یا به صورت موثر در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنید ولی سرمایه محدودی برای کسب و کار خود دارید، راه های زیادی برای کسب درآمد خانگی وجود دارد که افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یا همان همکاری در فروش یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.

سیستم همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) چگونه کار می کند؟ به طور کلی، افیلیت مارکتینگ به معنی عضویت در برنامه همکاری خرده فروشان و کسب درصد کمیسیون از فروش از طریق وبسایت، شبکه های اجتماعی و پیام رسان‌های خود شما است.

این مدل کسب و کار یکی از ایده آل ترین راه ها برای درآمدزایی است چرا که:

نیازی به سرمایه اولیه ندارد؛ احتمالا تعدادی کسب و کار وجود دارند که وعده راه اندازی بدون سرمایه می دهند اما برای ورود به این مدل سرمایه ای نیاز نیست. نیازی به تولید محصول نیست؛ شما عرضه کننده هستید و کمیسیون خواهید گرفت.

ارسال محصول به مشتری بر عهده دیگران است؛ شما مشتری یابی کرده و توزیع کردن جزو وظایف شما نیست. رسیدن به درآمد از اینترنت زمان بر و سخت است اما افیلیت مارکتینگ به یکی از ساده ترین و آسان ترین روش های کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است.

با توجه به مزایای این مدل کسب و کار ،افیلیت مارکتینگ یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد خانگی از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی شماست. لطفا هر نظر یا سؤالی دارید ، بپرسید. راهنمایی با افتخار کمک می کنم.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از سایت 99Designs

این مدل کسب و کار می تواند اکثر کسانی را که به اینترنت دسترسی دارند توانمند به کسب درآمد کند؛ اما برای بسیاری خانم های خانه دار، دانشجویان و کسانی که وقت کمی برای فعالیت های بیرون از خانه دارند، بخصوص جهت پس انداز یک گزینه بسیار مناسب است!

اگر برای این افراد و گروه ها چیزی مناسب باشد، روشی که بتواند کسب درآمد از خانه و با کمترین میزان وقت و تلاش را امکان پذیر سازد هیچ چیز بهتر از افیلیت مارکتینگ وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این نکته مهم این است که برای ورود به این سیستم کسب و کار به سرمایه اولیه نیازی ندارید! اگر در حال حاضر شغلی دارید اما به درآمد بیشتری نیاز دارید ، افیلیت مارکتینگ سیستم فوق العاده ای برای کسب درآمد از شغل دوم است. در کنار شغل اصلی خود می توانید به صورت ماهیانه درآمد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

با توجه به مزایایی چون درآمدزایی در خانه و عدم نیاز به سرمایه کلان برای راه اندازی، افیلیت مارکتینگ برای گروه های مختلف جذاب به نظر می رسد. این مدل کسب و کار می تواند پتانسیل زیادی برای دستیابی زنان، دانشجویان و هر کس دیگری که وقت اندکی برای کار در بیرون از خانه دارد را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد دلاری از نئوباکس

پول دراوردن از روبیکا

  • راه اندازی وب سایت

چه استعدادی دارید؟ آیا گرافیست هستید یا به حرفه عکاسی مشغولید؟ محصولاتی برای فروش دارید؟ در هر فعالیتی که حضور دارید، کلید واژه «آنلاین» به آن بچسبانید و دنیای دیجیتال وارد شوید. همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر اکثر کسب و کارها به صورت آنلاین فعالیت دارند اما داستان به این سادگی‌ها هم نیست!

برای مثال فرض کنید شما یک بوتیک لباس دارید. در این صورت شما می‌توانید تصاویر اجناس خود را در وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی خود بارگزاری کرده و به راحتی در منزل کسب درآمد داشته باشید. البته، حضور موثر در فضای آنلاین نیاز به فوت و فن خاص خود را دارد.

در حقیقت، برای هر کدام از ایده‌هایی که برای شروع فعالیت در فضای آنلاین در سر دارید باید با اصول دیجیتال مارکتینگ مربوط به آن نیز آگاهی داشته باشید. برای مثال اگر در حوزه نرم افزار فعالیت دارید، باید با تکنیک‌ها و ترفندهای فروش در این حوزه باخبر باشید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی سایت Behance
  • کسب درآمد از روبیکا

یکی از پلتفرم‌های داخلی که می‌توان از آن به راحتی برای تولید محتوا و کسب درآمد در منزل استفاده کنیم، پلتفرم روبیکا است. بیشتر کاربران خیلی با این اپلیکیشن آشنا نیستند و فکر می‌کنند که مشتریان در پلتفرم‌های دیگر نظیر اینستاگرام و تلگرام جمع شده‌اند و روبیکا رونقی ندارد. اما به خاطر داشته باشید که به هیچ وجه نباید روبیکا را دستکم بگیرید و از فعالیت در آن غافل شوید. محیط کاربری روبیکا تقریبا شبیه اینستاگرام است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

  • پول درآوردن از بازی

حتماض شنیده‌اید که برخی افراد از بازی‌های کامپیوتری و بازی کردن گیم‌های محتلف به کسب درآمد می‌پردازند. در نتیجه، اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، بهترین گزینه برای کسب درآمد در منزل برای شما، بازی‌های کامپیوتری به شمار می‌روند.

به طور مثال می‌توانید یک بازی را شرع کنید و زمانی که اکانت شما به سطح حرفه‌ای رسید آن را به فروش برسانید. علاوه بر این، می‌توانید یک وبسایت طراحی کنید و قابلیت‌های خاصی برای یک بازی طراحی کنید و از فروش آنها کسب درآمد کنید. همچنین، شما با ورزش کردن می‌توانید کسب درآمد دلاری داشته باشد برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله درآمد زایی با ورزش کردن مراجعه کنید.

کسب درآمد در منزل رایگان

  • فروش عکس

فروش عکس در اینترنت یکی از جدیدترین روش‌های کسب درآمد است که می‌توان در منزل انجام داد. سایت‌های خارجی بسیاری هستند که می‌توانید صرفاً با یک گوشی موبایل با کیفیت عکاسی کرده و سپس انها را در این وب‌سایت‌ها به فروش بگذارید. به طور کلی برای فعالیت در چنین پلتفرم‌هایی حتماً نیاز به خرید دوربین‌های فوق‌حرفه‌ای نیست و بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و با کمی خلاقیت می‌توان به کسب درآمد پرداخت.

نتیجه گیری

کسب درآمد در منزل در حال تبدیل به یکی از محبوب ترین و مطلوب ترین سبک زندگی برای زنان، دانشجویان و کسانی است که معتقدند خانه مناسب ترین مکان برای پیشبرد اهدافشان است.

با رشد شگفت انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی، امکان کسب درآمد از منزل بدون حضور فیزیکی در محیط کار تبدیل به واقعیت شده است. دیگر نیازی نیست ساعات طولانی را صرف سفر به محل کار کنید؛ می توانید در منزل بنشینید و به کار ادامه دهید.

کسب درامد دلاری در منزل شامل فعالیت های متنوعی از جمله کار به عنوان نویسنده، مترجم، گرافیست، بازاریاب دیجیتال، مشاور و غیره می شود. اگر دارای مهارت و تخصصی معین هستید، می توانید آن را به صورت آنلاین به کار گیرید و درآمد کسب کنید.

برخی نیز با ایجاد و مدیریت سایت یا اپلیکیشن و فروش محصولات و خدمات دیگران درآمد به دست می آورند. پول درآوردن در منزل اگرچه ساده به نظر می رسد، اما مستلزم تلاش، برنامه ریزی، مدیریت زمان و داشتن مهارت های لازم برای موفقیت در بازار است. اما با استفاده از ابزار و منابع موجود و شخصی سازی آنها می توان کسب و کار موفقی را از منزل راه اندازی کرد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. دلارام رحمانی گفت:

    سلام وقت بخیر،
    ممنون از اطلاعات کاملتون، من یک دانشجوام و میخوام توی خونه کسب درآمد کنم، یک مطلبی درباره کسب درآمد خانگی میخوندم توی مجله اقتصاد آفرین که چندتا کار مثل سئو و طراحی لوگو و پشتیبانی رو پیشنهاد داده بود، خواستم بدونم به نظر شما کدومشون درآمد بهتری میتونه داشته باشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما همراه گرامی. بله. مهارت‌هایی نظیر سئو و دیجیتال مارکتینگ اگر خوب و اصولی فراگرفته شوند درآمد بسیار بالایی برای شما به ارمغان می‌آورند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *