وبلاگ

/

/

نحوه درخواست ویزای انگلستان

نحوه درخواست ویزای انگلستان

۸ آذر ۱۴۰۱

ویزای انگلستان : انگلستان یکی از پر بازدید ترین کشور های دنیا است این کشور سالیانه نظر تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند.این کشور کوچک، غنی از فرهنگ و تاریخ و تمدن بسیار شگفت انگیزیست. در انگلستان می توانید از تاریخی ترین تا مدرن ترین جاذبه های گردشگری را ببینید.در کنار همه ی آثار باستانی و جاذبه های آن شهر های زیبایی چون لندن، منچستر و لیرپول را ببینید. پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت ها از جملهپرداخت ارزیمورد نیازی است که برای ایرانیان با مشکلاتی همراه است.شما میتوانید برایپرداخت هزینه تعیین وقت سفارت هااز طریق سایت کافه ارز بدون هیچ نگرانی اقدام کنید.

ویزای انگلستان

آماده سفر شوید

اگر قصد سفر به این کشور زیبا و سر سبز را دارید، بدون شک احتیاج دارید تا اطلاعاتی در مورد آن کسب کنید.انگلستان یکی از مهم ترین بخش پادشاهی بریتانیا و یکی از چهار کشور تشکیل دهنده این پادشاهی است. پایتخت انگلستان لندن است و زبان اصلی مردم این کشور انگلیسی است. این کشور از شمال با اسکاتلند و از غرب با ولز همسایه است.شرایط آب و هوایی این کشور ثابت نیست و تقریبا همیشه معتدل است و بارانی است.

قبل از سفر به این کشور حتما از آب و هوای آن آگاه شوید و سپس محیای سفر شوید. ژانویه و فوریه از سرد ترین ماه های سال و ژوئیه از گرم ترین ماه های آن است. با وجود نبود ثابت بودن هوا در این کشور پیشنهاد می شود در ماه های آوریل تا سپتامبر سفر کنید تا بتوانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید.

شرایط دریافت ویزای انگلستان

در سال های اخیر برای دریافت ویزای کشور انگلستان مشکلات زیادی به وجود آمده بود و کمتر کسی موفق به دریافت ویزای این کشور می شد. سفارت انگلستان از سال 2011 مشکلات زیادی را برای ایرانیان به وجود آورد. این سخت گیری ها باعث شده تا ایرانیان زمان طولانی تری را برای اخذ ویزا بگذرانند. یکی از شرایط بسیار مهمی که ایرانیان با داشتن آن می توانند موفق به دریافت ویزای انگلستان شوند داشتن دو ویزای مهم در پرونده ارائه مدارکشان است.
یکی ویزای شنگن و دیگری ویزای کانادا و ژاپن است. داشتن دو ویزای معتبر به شما شانس بیشتری برای دریافت این ویزا را می دهد. یکی دیگر از شرایط مهمی که می تواند باعث شود روند دریافت ویزای شما را سرعت بخشد داشتن یک سند ملکی، مدارک شغلی قوی یا دعوتنامه تایید شده توسط شهرداری دولت انگلیس است. اگر در حساب کوتاه مدت خود حداقل 100 میلیون دارید می توانید امیدوار باشید که شما موفق به دریافت ویزای انگلستان خواهید شد.

ویزای انگلستان

اخذ ویزای انگلستان

.برای اخذ ویزای انگلیس باید مدارک قوی و معتبری را برای برگشت خود از United Kingdom به سفارت ارائه دهید. در طول گرفتن ویزا برای انگلستان باید مراحلی را طی کنید.تمام این مراحل را باید با دقت تمام پیش ببرید زیرا یک بی دقتی و اشتباه باعث میشود که ویزای شما رد شده و تمام مراحل را دوباره از اول انجام دهید..

انواع ویزاهای انگلستان

ویزای توریستی:

این نوع از visa4uk توریستی یا ویزیتوری است. با اخذ این ویزا انتظار اقامت در این کشور را نداشته باشید.در صورتی که بخواهید حضور خیلی ضروری در United Kingdom داشته باشید می توانید از این ویزا استفاده کنید.این ویزا در مدت زمان های 6 ماهه، 2 ساله ، 5 ساله و به درخواست متقاضی صادر می شود.البته برای دریافت هر یک از ویزا های انگلیس باید مدارک لازم جهت ویزای مورد نظر را ارائه دهید. در خواست ویزای انگلستان از طریق سایت سفارت این کشور ارائه می شود. اما برای انگشت نگاری و تحویل مدارک باید به یکی از دفاتر (VFSGlobal) در ایران یا خارج از ایران مراجعه کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی انگلستان:

  • اصل پاسپورت
  • دو قطعه عکس رنگی
  • ترجمه شناسنامه و مدارک ازدواج
  • ترجمه مدارک شغلی و بیمه تامین اجتماعی
  • ترجمه سند ملکی
  • پرینت 3 ماهه از حساب بانکی
  • تمکن مالی به لاتین

ویزای انگلستان برای ایرانیان

ویزای تحصیلی انگلستان

افرادی که تمایل دارند در کشوری تحصیل کنند که در صدر کشور هایی است که تحصیل در آن ها بهترین است و همیشه در حال پیشرفت روز افزون است، کشور انگلستان را انتخاب می کند.این کشور از نظر تحصیل یکی از 5 کشور برتر دنیا است. ادامه تحصیل درخارج از کشور تجربه ای است که ممکن است زندگی هر کسی را متحول کند.

کشور انگلستان سالانه بیش از هزار متقاضی برای تحصیل می پذیرد.کشور انگلستان بیش از 50 شهر مناسب برای اقامت دانشجویان دارد. لندن در بین شهر های این کشور از محبوبیت ویژه ای برخوردار است.
سیستم آموزشی انگلستان دارای 4 مرحله است که عبارت اند از:

  • دوره آموزشی ابتدائی
  • دوره آموزشی متوسطه
  • دوره آموزشی تکمیلی
  • دوره آموزشی عالی

مزایای تحصیل در انگلستان

  • قرار گرفتن در فرصت های بیشمار و بسیار عالی
  • در کنار تحصیل 20 ساعت در هفته به کسب و کار بپردازید
  • دیدن کردن از آثار باستانی و موزه های بی شمار انگلستان

ویزای انگلستان

شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل در خارج از کشور از شرایط سنی آن هراس دارند. باید این مژده را به شما بدهم که کشور United Kingdom شرایط سنی برای اخذ ویزای تحصیلی ندارد. برای اخذ ویزای انگلستان شرایط سنی بررسی می شود.اگر مورد مشمولیت نظام وظیفه نباشند به راحتی می توانید این ویزا را دریافت کنید در غیر این صورت باید مراحلی را طی کرده و مجوز خروج از کشور را دریافت کنید.

انواع ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای کوتاه مدت (short term study visa)

این ویزا دارای بازه زمانی 6 تا 11 ماهه است.باید نکته مهمی را قبل از اخذ این ویزا بدانید که این ویزا قابل تمدید نیست. با دریافت این ویزا اجازه هیچ گونه اقامت کار و تحصیل در مدارس یا دانشگاه های این کشور نخواهید داشت. این ویزا اغلب برای گذراندن دوره های فراگیری زبان است.

ویزای دانش آموزی انگلستان ( child student visa)

این نوع ویزا برای کودکان 4 تا 17 ساله است که قصد تحصیل در مدارس United Kingdom را دارند. این نوع visa4uk به یکی از اعضای خانواده به عنوان همراه ویزا انگلستان تعلق می گیرد.

ویزای دانشجویی انگلستان (general student visa)

این نوع از ویزا برای افراد بالای 17 سال است که قصد تحصیل در دانشگاه های انگلستان را دارند.

ویزای نخبگان انگلستان (Exceptional Talent)

این نوع از ویزا را ویزای درخشان یا ویزای درجه یک می نامند. این ویزا دارای سهمیه محدودی است که در سال 500 نفر از سرتاسر دنیا را شامل می شود.

ویزای انگلستان

ویزای تجاری انگلستان

گر شما به قصد کار یا تجارت می خواهید به انگلستان سفر کنید باید این visa4uk را اخذ کنید و سپس راهی سفر شوید. این ویزا در قالب های متفاوتی صادر می شود که در ادامه به آنها می پردازیم:
ویزای سرمایه گذاری (Investores):
برای اخذ این ویزا باید مبلغ قابل ملاحظه ای در یکی از شرکت های تجاری مهم سهامی عام انگلستان و مبلغی در زمینه کار خود به صورت نقدینگی داشته باشید. متقاضیان اخذ این ویزا لازم به داشتن مدرک تحصیلی خاصی نیستند تنها با داشتن حداقل 6.5 نمره از تمام بخش های آیتلس کافی است. در صورت دریافت این visa4uk می توانید همسر و فرزندان خود را با خود ببرید.

ویزای کاری:
متقاضیان این ویزا کاری باید از طرف یکی از موسسات انگلستان پیشنهاد کاری بلند مدت یا کوتاه مدت داشته باشند. البته کارفرما باید مبلغ مشخصی را برای حمایت از شما و تضمین منابع مالی به حساب شما بپردازد. این نوع ویزا مورد استقبال ورزشکاران حرفه ای و رهبران مذهبی قرار گرفته است.<

مدارک لازم جهت اخذ ویزای انگلستان

  • یک مدرک معتبر بانکی مبنی بر تمکن مالی شما
  • اصل شناسنامه (شناسنامه شما باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد) همرا با یک کپی از آن
  • در صورت متاهل بودن اصل مدرک ازدواج ترجمه شده
  • تمامی مدارک شغلی خود مانند جواز کسب و یا گواهی اشتغال به همراه ترجمه آنها
  • در صورتی که دارای یک سند ملکی هستید حتماً یک کپی از این سند را به همراه خود به سفارت انگلیس ببرید.
  • اگر از طرف یکی از نزدیکان و وابستگان خود دعوتنامه دارید آن را به همراه خود به سفارت انگلیس ببرید.

پرداخت هزینه ی ویزای انگلستان

برای پرداخت هزینه ی ویزا انگلستان میتوانید از طریق صرافی آنلاین کافه ارز اقدام نمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن اقدام به پرداخت هزینه ی ویزای انگلستان شما می کنند. کافه ارز با کادری مجرب و با سابقه از سفارشات شما در کمترین زمان ممکن انجام می دهد.

5/5 - (101 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *