وبلاگ

/

/

خرید از علی اکسپرس AliExpress | فروشگاه آنلاین بزرگ و معروف چین

خرید از علی اکسپرس AliExpress | فروشگاه آنلاین بزرگ و معروف چین

۲۷ اسفند ۱۴۰۱

خرید از علی اکسپرس AliExpress :شاید تا به حال شما زیاد نام علی اکسپرس را شنیده باشید ولی به طور کامل و دقیق ندانید که چیست و چه کاری انجام می دهد. علی اکسپرس (AliExpress) یک وب سایت و فروشگاه آنلاین است که در آن اقلام و اجناس مختلفی بفروش می‌رسد. خرید از علی اکسپرس AliExpress در ایران با مشکلات زیادی از جملهپرداخت ارزی و همچنین حمل و نقل همراه است. شما می‌توانید با خدماتخريد از سايت هاي خارجي در کافه ارز، پرداخت در این سایت را انجام دهید. در ادامه این مقاله با کافه ارز همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید.

معرفی علی اکسپرس

معرفی علی اکسپرس

خرید از علی اکسپرس AliExpress : علی اکسپرس وب سایتی است چینی با اجناس و فروشندگانی از کشور چین که محصولات خود را به صورت تکی و عمده برای فروش می‌گذارند. در این سایت 40 نوع دسته بندی محصول وجود دارد. این فروشگاه توسط فروشندگان متعددی گردانده می شود. پیشنهاد می کنیم به دلیل وجود هزاران هزار فروشنده متفرقه و وجود کالاهای مشابه کالاهای اصلی با قیمت‌های بسیار نازل، در خرید از این فروشگاه دقت لازم را به عمل آورید، تا کالایی را که واقعا می‌خواهید دریافت کنید.

علی اکسپرس یک وب سایت چینی است که از سال 2010 فعالیت خود را شروع کرده است. این سایت بیش از 100 میلیون کالا و 40 میلیون دسته بندی دارد. شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید این وب سایت قابلیت های زیادی دارد از جمله ارسال کالا به ایران. هنگام پرداخت هزینه کالا هیچ گاه با آی پی ایران کار را انجام ندهید زیرا پرداخت شما انجام نمی شود. کشور ایران در لیست کشور های قابل ارسال کالا است اما با آی پی ایران این کار ممکن نیست. پس به هنگام پرداخت حتما دقت لازم را به عمل بیاورید.

نحوه ثبت نام در (Ali express)

حتما برای خرید باید در این وب سایت ثبت نام کنید و کاربر شوید. برای ثبت نام و عضویت در سایت باید به قسمت join یا ثبت نام بروید و ایمیل خود را وارد کرده و یک رمز عبور را برای خود انتخاب کنید و رمز عبور خود را فراموش نکنید وقتی که این اطلاعات را وارد کرید صفحه جدیدی برای شما باز می شود که در آن نوشته است که به خانواده علی اکسپرس خوش آمدید و شما می توانید با کلیک بر روی گزینه اکنون خرید کنید، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید. اگر محصول خاصی را در نظر دارید در قسمت موتور جستجو نوشته تا آن را برای شما پیدا کند.

نکته جالبی که در مورد این سایت باید بدانید این است که این سایت به زبان های مختلفی تبدیل می شود یعنی شما به محض ورود به سایت در قسمت بالا سمت راست صفحه زبانه (language) را زده و زبان کشور خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت برشکا

علی اکسپرس

زمان تحویل کالا پس از پرداخت

به طور عادی پس از خرید کالا و پرداخت هزینه آن کالای شما بین 20 تال 60 روز برای شما ارسال می شود. اما در صورتی که پست سفارشی را انتخاب کرده باشید به صورت موارد زیر به دست شما خواهد رسید:
china post بین 20 تا 30 روز به صورت مستقیم از چین تا ایران یعنی درب منزل خود تحویل بگیرید.
Sing Post بین 15 تا 30 روز کاری همچنین با قابلیت تحویل درب منزل در ایران.
Deutsche post بین 20 تا 30 روز کاری انجام می شود و قابلیت رهگیری محصول به صورت مستقیم از چین تا ایران و تحویل درب منزل.
H0ng kong post بین 15 تا 30 روز کاری و تحویل کالا درب منزل.
DHL و TNT و آرامکس بین 7 تا 10 روز کاری و تحویل کالا به صورت + مستقیم درب منزل.

ویژگی های سایت علی اکسپرس

خرید از وب سایت علی اکسپرس AliExpress به دلیل ارسال کالا به ایران به صورت رایگان دارای محبوبیت زیادی است. معمولا در این وب سایت برای ارسال کالا هزینه ای دریافت نمی شود. اگر هنگام خرید روی گزینه (free shipping) کلیک کنید تمام محصولاتی را به شما نشان می دهد که دارای ارسال رایگان هستند. تنوع محصولات و تخفیف ها در این سایت به قدری زیاد است که ساعت ها می‌توانید در این سایت بگردید بدون اینکه خسته شوید. به طور روزانه تخفیف های زیادی به صورت محدود در این سایت وجود دارد که می توانید از بین محصولات دارای تخفیف محصول دلخواه را پیدا کرده و خریداری کنید.

بیشتر بخوانید: خرید از سایت ترکی ترندیول
دلیل ارزان بودن کالا ها

دلیل ارزان بودن کالا ها

در هنگام خرید از سایت AliExpress سایت ممکن است کالاهایی را با قیمت هایی ببینید که قیمتشان برایتان باور نکردنی و زیر قیمت بازار است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که دلیل این ارزانی چیست اما باید بدانید که شما کالا ها را به صورت مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولید کننده خریداری می کنید. همین امر سبب می شود تا کالا ها با قیمت بسیار مناسب برای کاربران این سایت عرضه شود. اما ممکن است دلیل ارزان بودن کالا تقلبی بودن آن هم باشد. شما باید هنگام خرید تمام جوانب کالا را چک کرده و سپس خرید کنید.

دسته بندی کالا ها

  • پوشاک زنانه و مردانه
  • تلفن و لوازم جانبی
  • کامپیوتر
  • جواهر و ساعت
  • لوازم خانگی و موارد مصرفی حیوانات خانگی
  • کیف و کفش
  • اسباب بازی کودکان
  • لوازم پیک نیک و ورزشی
  • زیبایی و سلامتی
  • اتومبیل و موتور سیکلت
  • ابزار های تعمیرات خانگی

مزایای خرید از علی اکسپرس AliExpress

خرید از سایت علی اکسپرس با تمام خدماتی که در سطح جهان ارائه می دهد برای همه یکی از بهترین گزینه های خرید است. با این‌که در این فروشگاه کالاهای اصلی و برند نیز وجود دارند، اما بسیاری از سازندگان تجهیزات ارزان‌قیمت چینی کالاهای مشابه کالاهای لوکس را با قیمت‌های باورنکردنی در معرض فروش قرار می دهند. تلاش کنید هیجان‌زده نشده و عاقلانه عمل کنید.به یاد داشته باشید که برای کالاهای خود، بخصوص اقلام گران‌قیمت، از سرویس پست‌ رایگان استفاده نکنید. در بیشتر موارد این ارسال رایگان شامل استفاده از خدمات پست ملی چین می‌شود و علاوه بر زمان طولانی برای رسیدن کالا، گارانتی برای رسیدن کالا یا سالم تحویل شدن آن وجود ندارد. بهتر است در بیشتر موارد از سرویس‌های پستی بهتر با قیمت بیشتر استفاده کنید، تا خاطره خرید از این سایت برای شما همیشه خوب باشد.

مزایا:

  • خرید محصولات مختلف با نرخ نسبتا پایین
  • برقراری ارتباط بسیار راحت با چند زبان
  • بهره مندی از حمل و نقل رایگان تقریبا برای همه کالا
  • امکان پرداخت آنلاین ایمن
  • حمایت از خریدار در صورت مطابقت نداشتن محصول یا دریافت نکردن آن پس از ۶۰ روز
  • به اشتراک گذاشتن تجربیات خریداران برای اعتماد سازی بیشتر
  • خدمات رسانی به ۲۰۰ کشور در سراسر جهان

روش های پرداخت خرید از علی اکسپرس AliExpress

روش های پرداخت خرید از علی اکسپرس AliExpress

این قابلیت در فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس وجود دارد که بتوانید با استفاده از پرداخت های آنلاین پی پال و وب مانی ، پرداخت های خود را به انجام برسانید. برای این منظور می توانید در سایت کافه ارز ثبت نام نموده و پنل کاربری خود را ایجاد نموده، سپس با وارد شدن در حساب کاربری خرید خود را با پرداخت های آنلاین و با کمک کارشناسان ما در این سایت انجام دهید.
ابتدا در قسمت مشخص شده میزان ارز لازم برای خریدتان را که می خواهید در حساب ارزی خود شارژ کنید، ثبت نمایید. بعد از این مرحله نیاز است که آدرس کیف پول خود را که مربوط به وب مانی یا پی پال است ثبت نمایید. در این مرحله نوع ارز نیز باید مشخص باشد. اگر در نظر دارید که تراکنش ها با کد امنیتی برایتان ارسال گردد، در بخش مشخص شده ، دارای کد امنیتی را وارد کنید.
در صورت ثبت درخواست ، مبلغ به کیف پول پی پال و یا وب مانی منتقل می‌شود و قادر خواهید بود از علی اکسپرس خرید نمایید و یا آن که پس از انتخاب محصول دلخواهتان، لینک آن را در اختیار کارشناسان قرار دهید تا پرداخت ها توسط ما انجام شود. بدین ترتیب پیگیری ارسال کالا تا رسیدن به دست شما نیز با کارشناسان مجرب ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از Shopify چگونه است؟

نتیجه

وب سایت علی اکسپرس AliExpress به غیر از درگاه خود به نام علی پی (Ali pay) از درگاه های دیگری هم استفاده می کند. با این کار دیگر نگران خرید از یک سایت خارجی و پرداخت ارزی نخواهید بود و به آسانی در ایران می توانید از سایت علی اکسپرس خرید خود را انجام دهید. شما به عنوان خریدار و خرید کننده محصول می توانید به چند روش در این وب سایت پرداخت خود را به وسیله این 5 درگاه که شامل ویزا مستر، وب مانی و پرفکت مانی و مانی گرام و سیستم حواله هایی مانند وسترن یونیون انجام دهید. برای انجام پرداخت های ارزی کافه ارز خدمات گسترده ای با کمترین کارمزد و بهترین پشتیبانی ارائه می‌دهد.

3.6/5 - (5 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *