وبلاگ

/

/

معرفی سایت Behance؛ کسب درآمد ارزی برای گرافیست ها و عکاسان

معرفی سایت Behance؛ کسب درآمد ارزی برای گرافیست ها و عکاسان

۷ آذر ۱۴۰۱

سایت Behance چیست؟ این روزها که کسب و کارهای آنلاین از محبوبیت بالایی برخوردار است، اگر شما یک گرافیست یا هنرمند هستید، قطعا نیاز به یک پلتفرم برای به نمایش گذاشتن نمونه کارهای خود برای کسب درآمد آنلاین و خدمات پرداخت ارزی آنلاین دارید. از نمونه وبسایت‌های حرفه‌ای برای این کار می‌توان به سایت Behance اشاره کرد. سایت بیهنس سایتی محبوب برای کسب درآمد ارزی گرافیست ها که در این مطلب با آن بیشتر آشنا می‌شویم. اگر شما هم نیاز به نقد کردن درآمد های ارزی خود دارید، با کافه ارز همراه باشید.

سایت Behance چیست

سایت Behance چیست؟

سایت Behance بیهنس) یک پلتفرم آنلاین برای نمایش نمونه کارها است که با هدف طراحی خلاق و نمایش آن به عنوان پل ارتباطی بین گرافیست ها و مشتریان ساخته شده است. فریلنسرهایی که در زمینه طراحی گرافیک، نقاشی یا فتوشاپ خوب هستند اما فاقد مهارت‌های برنامه‌نویسی هستند از سایت بیهنس به عنوان ابزاری برای نمایش خلاقیت‌های خود و کسب درآمد ارزی استفاده می‌کنند. هر پروژه در این وب‌سایت می‌تواند گروهی از عکس‌ها، ویدئوها و سایر محتواهای دیجیتالی باشد. Behance به گرافیست‌ها اجازه می‌دهد تا شغلی آنلاین و تمام وقت اما به عنوان فریلنسر داشته باشند. علاوه بر گرافیست‌ها، عکاسان یا فیلمسازان و … نیز می‌توانند پروفایلی در این پلتفرم ساخته و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند.

سایت Behance چیست

کسانی که به دنبال طراحی‌های خلاقانه هستند نیز برای یافتن طرح مورد نظر خود به سایت بیهنس مراجعه می‌کنند. صاحبان کسب و کارها همچنین می‌توانند با استفاده از قسمت Adobe Talent به آسانی و مستقیما با گرافیست، نقاش یا عکاسانی که مطابق با شرایط شغلی آن‌ها باشد ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: روش کسب درآمد در منزل بدون نیاز به سرمایه

ثبت نام و نحوه استفاده از سایت بیهنس

ثبت نام در سایت Behance رایگان است و شما می توانید تنها به آدرس Behance.net رفته و با ایمیل و پسورد در این سایت ثبت‌نام کنید. برای ایجاد پروژه در Behance نیز گزینه Create A Project را انتخاب کرده و پروژه خود را بارگزاری کنید و سپس توضیحات مربوط به پروژه خود را وارد کنید. در نهایت پروژه خود را منتشر کنید.

سایت Behance

ویژگی های سایت Behance

طراحان و هنرمندان به راحتی می‌توانند به صورت رایگان عضو وب‌سایت Behance شوند و علاوه بر ارائه و به نمایش گذاشتن کارهای خود، از طرح‌ها و پروژه‌های دیگران نیز بازدید کرده و ایده بگیرند. از دیگر مزیت‌های این کار می‌توان به کسب درآمد از سایت Behance اشاره کرد. می توانید درخواست شغل بدهید، کارمند بگیرید و یا طرحی را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از سایت 99Designs

پشتیبانی در Behance

سایت Behance یک شرکت Adobe است. دارای یک تیم پشتیبانی مشتری است که پاسخگو بوده و برای مشتری ارزش قائل است. این وب‌سایت دارای خدمات مشتری درجه یک است و پشتیبان‌ها یاری رسان بوده و مشتری روند کار و محصولات آگاه خواهند بود و عیب‌یابی سریع و بدون دردسر است.

موارد استفاده در Behance

ایجاد و انتشار پست‌های شغلی در Behance سریع و آسان است. یک فرآیند گام به گام وجود دارد که ایجاد یک پست شغلی جدید را شامل می‌شود؛ از جمله مشخص کردن صلاحیت‌های دقیق نامزدها، دامنه کار و مدت زمان پیش‌بینی شده برای هر پروژه. همچنین فرآیند استخدام با استفاده از برچسب‌ها و فیلترهای مناسب ساده‌تر می‌شود.

مزایا و معایب سایت Behance

مانند هر پلتفرم دیگر، بیهنس نیز هم دارای مزایای زیاد و هم تعدادی معایب است:

مزایا

– مشاغل می‌توانند به یک بانک اطلاعاتی ۱۲ میلیون دلاری به اضافه فریلنسرهایی که در طراحی خلاقانه آگاهی دارند، دسترسی داشته باشند.

– کمک‌های اختصاصی پشتیبانی به مشتری برای جستجوی استعدادهای خاص

– رابط کاربری ساده و آسان برای ایجاد، انتشار و مدیریت لیست‌های شغلی

مزایا و معایب سایت Behance

معایب

سایت Behance یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های شغلی برای پروژه‌های طراحی خلاق است که متقاضیان نمی‌توانند پرونده‌های اضافی را ضمیمه کنند. کارفرمایان یا باید هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام، فقط به سبد رفتار متقاضی اعتماد کنند یا این روند را خارج از سایت انجام دهند.

کسب درآمد ارزی از Behanc

برای کسب درآمد دلاری از سایت Behanc وارد قسمت Jobs شوید. در این قسمت می‌توانید پیشنهادهای کاری از سراسر دنیا را مشاهده کنید.

Behance یک ابزار عالی برای هنرمندان است

شروع به عنوان یک خلاق دشوار است، به خصوص اگر شبکه گسترده ای نداشته باشید. با این حال، ارتباط با افراد همفکر و به اشتراک گذاشتن نمونه کارها بسیار آسان تر شده است – و Behance جایی است که می توانید جمعیت خود را پیدا کنید.

Behance یک ابزار عالی برای نمایش کار شما به مشتریان بالقوه و یافتن الهام است. همچنین می‌توانید از آن به‌عنوان قیف برای سایر کانال‌های اجتماعی خود استفاده کنید، جایی که پشت صحنه کاری را که انجام می‌دهید به کاربران نشان می‌دهید.

با خواندن این راهنما، باید درک کاملی از اینکه Behance چیست و چرا باید از آن استفاده کنید، داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری بسازید و شروع کنید!

ایده گرفتن در Behance
حتی اگر یک فرد انفرادی هستید، ارتباط با دیگران برای موفقیت طولانی مدت بسیار مهم است. انجام این کار نه تنها به شما کمک می‌کند مهارت‌های جدید را بیاموزید، بلکه چشمان شما را به روش‌های جدید امتحان کردن کارها و ارتقای پروژه‌هایتان باز می‌کند.

وقتی از Behance استفاده می‌کنید، از سازندگان در تمام گوشه‌های جهان الهام می‌گیرید. احتمالاً نسبت به استفاده از کانال‌های رسانه‌های اجتماعی اصلی، نیاز کمتری به مقایسه خود احساس خواهید کرد.

سایت Behance چیست

یافتن شغل

اسکرین شات از صفحه مشاغل Behance
بسیاری از مردم فکر می کنند که یک کار خلاقانه به این معنی است که شما نمی توانید پول خوبی به دست آورید. اما در دنیایی که می‌توانید کارهای زیادی را از هر کجا انجام دهید – و نیازی نیست از موانع بی‌شماری بگذرید تا کارتان برجسته شود – این لزوماً درست نیست.

یافتن مشاغل خلاق ممکن است کمی بیشتر از سایر مشاغل به جستجو نیاز داشته باشد، اما اگر بدانید کجا باید جستجو کنید، بسیار زیاد است. Behance یکی از منابع مفید برای این است. برگه مشاغل آن دارای مشاغل آزاد و تمام وقت برای عکاسان، طراحان گرافیک و غیره است.

نتیجه :

نظر شما درباره سایت Behance چیست؟ اگر گرافیست، نقاش یا عکاس هستید، می‌توانید درآمدهای ارزی خود از سایت Behance را با استفاده از خدمات نقد درآمد ارزیدر وب‌سایتکافه ارز، به ریال تبدیل کنید.

5/5 - (26 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *