وبلاگ

/

/

آموزش نحوه خرید اپلیکیشن پولی از گوگل پلی

آموزش نحوه خرید اپلیکیشن پولی از گوگل پلی

خرید اپلیکیشن از گوگل پلی

اگر شما هم نیاز به خرید اپلیکیشن از گوگل پلی دارید حتما در جریان هستید که این پلتفرم ایرانی ها را تحریم کرده و برای پرداخت ارزی مشکل به وجود آمده. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چندرسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری است.برخی از برنامه‌های گوگل پلی دارای برچسب قیمت هستند؛ به این معنی که گاهی اوقات امکانات بیشتری دارند و یا فاقد تبلیغات مزاحمی هستند که به صفحه نمایش تلفن هوشمند یا تبلت شما حمله می‌کنند. با گوگل پلی، خرید برنامه‌ها واقعا آسان است، اما اولین بار ممکن است برای مبتدیان اندروید و دنیای گوشی‌های هوشمند کمی دشوار باشد.برای خدمات ارزی مانند خرید از سایت های خارجی میتوانید از طریق صرافی کافه ارز اقدام کنید.

آموزش خرید اپلیکیشن از گوگل

آموزش خرید اپلیکیشن از گوگل (تصویری)

برای خرید از گوگل پلی راه های زیادی وجود دارد، که در این مقاله به صورت تصویری آنها را به شما آموزش خواهیم داد. اول اینکه باید حساب گوگل خود را به گوگل پلی متصل کنید. گوگل پلی سرویسی به نام Google Wallet را دارد که شما هر پرداختی انجام میدید داخل کیف پولتون ذخیره میشه تا هر وقت خواستید بتوانید از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : خرید شماره مجازی اسکایپ

خرید اپلیکیشن از گوگل پلی با ویزا کارت

برای شارژ کردن اکانت گوگل پلی خود نیاز به ویزا کارت دارید، شاید از خودتان بپرسید که ما در ایران زندگی میکنیم و دسترسی به ویزا کارت و روش های پرداخت دیگر نداریم، ولی کافه ارز همواره سعی کرده تا تمام روش های پرداختی را برای شما فراهم سازد. از این رو شما با خرید ویزا کارت مجازی می‌توانید به راحتی از خدمات گوگل پلی استفاده کنید.

ابتدا آی پی گوشی خود را تغییر داده سپس وارد اپلیکیشن گوگل پلی Google Play شوید. بعد روی لوگوی خود بزنید تا صفحه زیر برایتان نمایش داده شود، بعد گزینه payments را انتخاب کنید تا وارد صفحه انتخاب نوع پرداخت شوید.

خرید اپلیکیشن پولی از گوگل پلی

بعد وارد صفحه انتخاب نوع پرداخت می‌شوید حالا باید روی گزینه Add Credit card بزنید در این صفحه شما اطلاعات ویزا کارت خود را وارد کنید به همین راحتی پرداخت شما انجام خواهد شد. متاسفانه از این قسمت به بعد به دلیل حفظ حریم خصوصی نمی‌توانیم برای شما عکس بگیریم ولی مراحل خیلی ساده است . هر گونه سوالی داشتید می‌توانید در بخش پشتیبانی با همکاران ما در ارتباط باشید یا در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

خرید اپلیکیشن از گوگل پلی با مستر کارت

در این روش هم شما نیاز به مستر کارت دارید، با خرید مستر کارت مجازی از سایت کافه ارز با مبلغ مورد نظرتون می‌توانید پرداخت خود را به راحتی انجام دهید.

خرید از گوگل پلی با پی پال

یک روش دیگر برای خرید از گوگل پلی نیز وجود دارد و خرید با پی پال است، در این روش مثل قبل با تغییر ای پی خودتون وارد اکانت شوید دقت کنید که ای پی که با آن وارد گوگل پلی می‌شوید باید با آی پی پی پال خودتون یکی باشه، سپس وارد اپلیکیشن گوگل پلی Google Play شوید. بعد روی لوگوی خود بزنید تا صفحه زیر برایتان نمایش داده شود، بعد گزینه payments را انتخاب کنید تا وارد صفحه انتخاب نوع پرداخت شوید.

خرید از گوگل پلی با پی پال

 

مراحل بعدی را به دلیل حفظ حریم خصوصی گوگل پلی امکان عکس گرفتن وجود ندارد. ولی مراحل پرداخت خیلی ساده و آسان است،هر گونه سوالی داشتید می‌توانید در بخش پشتیبانی با همکاران ما در ارتباط باشید یا در بخش کامنت ها از ما بپرسید.

بیشتر بخوانید:خرید لایسنس Avira

خرید از گوگل پلی با گیفت کارت

پس از انجام این مرحله، اکنون می‌توانید نه تنها اپلیکیشن‌ها، بلکه موسیقی، فیلم و کتاب‌ها را از گوگل پلی بدون نیاز به افزودن مجدد اطلاعات خریداری کنید. پس از تکمیل خرید، ایمیلی دریافت خواهید کرد که تراکنش شما و همچنین جزئیات پرداخت شما را برای خرید از گوگل پلی با گیفت کارت تایید می‌کند.

گوگل پلی (GooglePlay) چیست ؟

گوگل پلی (GooglePlay)، فروشگاه اصلی و رسمی اندروید می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید به صدها برنامه، بازی، موسیقی، کتاب و … دسترسی داشته باشید و اپلیکیشن‌های گوشی همراه خود را نصب کنید. گوگل پلی به Google app store نیز شناخته می‌شود. در تمامی گوشی‌های اندروید، برنامه گوگل پلی به صورت پیش فرض وجود دارد و امکان دسترسی به کل نرم افزارهای اندروید را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

بسیاری از اپلیکیشن‌های گوگل پلی به صورت رایگان و برخی دیگر پرمیوم هستند. البته بعضی از اپ‌های آن هم دارای تبلیغات یا خرید درون برنامه‌ای می‌باشند که برای استفاده از آن‌ها، باید هزینه‌ای پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه، می‌توانید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده کنید. در صورتی که اطلاعات چندانی از آن ندارید خواندن مقاله گیفت کارت گوگل پلی چیست به شما توصیه می‌شود.

گوگل پلی چه خدماتی را به کاربر ارائه می‌دهد ؟

سوال بسیاری از کاربران که قصد داریم در این قسمت از مقاله به آن بپردازیم.

تقریبا 96 درصد از اپلیکیشن‌های Google play رایگان می‌باشند.
امکان رتبه بندی و نظر سنجی اپ‌های مختلف، توسط کاربران وجود دارد.
اتصال به گوگل پلی دارای امنیت بالایی است و تمام محتوای آن توسط Google Play Protect بررسی و از آسیب ویروس‌ها جلوگیری می‌شود.
امکان ایجاد فرصت شغلی برای توسعه‌دهندگان در جهت اشتراک اپلیکیشن‌های خود را فراهم می‌کند.

تجربه خرید اپلیکیشن از گوگل پلی را داشته‌اید؟ همان‌طور که اشاره شد، برای خرید اپلیکیشن پولی از گوگل پلی نیاز به داشتن کارت اعتباری یا حساب بین‌المللی همچون پی پال دارید. شما هم می‌توانید نسبت به خرید ویزاکارت و خرید مسترکارت مجازی سفارش داده و به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهید و یا از خدمات پرداخت های بین المللی سایت کافه ارز برای خرید از گوگل پلی استفاده کنید. خرید گیفت کارت گوگل پلی یکی دیگر از شیوه‌های پرداختی در این فروشگاه آنلاین است.

4.6/5 - (16 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
  1. متاسفانه به دلیل حریم خصوصی از دادن دیدگاه معذوریم ولی دیدگاه مون آسونه

    1. مهران رباطی گفت:

      اگر مشکلی دارید با شماره تماس 02191014920 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *