خرید از سایت های خارجی

از علی بابا تا زارا دیگه خرید سخت نیست...

 خرید از سایت های خارجی

نحوه خرید

دیگه واسه خرید محدودیت نداری!

1ثبت نام کن

به سادگی توی کافه ارز ثبت نام کن

2لینک پرداخت رو ارسال کن

لینک رو از سایت مورد نظر کپی کن و اینجا بفرست

3پرداخت رو انجام بده

معادل ریالی هزینه خریدت رو پرداخت کن

از خریدت لذت ببر!

منتظر چیزی که خریدی باش

خیلی برامون پیش اومده که یک کالایی مثل لباس را در سایت‌‌های خارجی ببینیم و خوشمون بیاد اما نتونیم بخریمش. مثلاً با هزار ذوق رفتیم سایت آمازون که یک ایرپاد بخریم اما چون نمی‌تونیم هزینشو پرداخت کنیم از خیر خریدش می‌گذریم. یا این که تو حراج بلک فرایدی رفتی روی سایت هدی‌بیوتی و دیدی که نمی‌تونی لوازم آرایشی تخفیف‌دار رو سفارش بدی، مجبور شدی قید خریداتو بزنی. عجله نکن؛ کافه ارز همه پرداخت‌هاتو انجام می‌ده و تنها کاری که تو می‌کنی اینه که معادل  ریالی این هزینه رو به کافه ارز پرداخت می‌کنی.

از پاریس و نیویورک تا خونه شما چقدر راهه؟

با یه کلیک از هر جای دنیا خرید کنید.

خریدت رو از دست نده

اگر با کافه ارز خریدت رو انجام بدی، این مزایا رو داری…..

بهترین قیمت

با بهترین قیمت میشه پرداخت کرد

کمترین زمان

توی یه چشم بهم زدن سفارشت انجام میشه

پشتیبانی سریع

به کمک پشتیبان‌های ما مشکلاتت سریع حل میشه

بدون نیاز به کارت اعتباری

برای پرداخت هزینه به کارت‌ اعتباری بین المللی نیازی نیست

این درگاه‌ها رو موقع خرید دیدی

پرداختش رو بسپار به ما

همین حالا پرداخت کن
payment-gatWay-Btc
payment-gatWay-master
payment-gatWay-payeer
payment-gatWay-payPal
payment-gatWay-perfectMoney
payment-gatWay-visa
payment-gatWay-webMoney
payment-gatWay-wise

آموزش خرید از سایت های خارجی با کافه ارز

video cover

خرید از سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی در ایران 

 خیلی از کاربران ایرانی علاقه‌مند به خرید از سایت‌ های خارجی هستند. در حقیقت، خرید از سایت‌های خارجی نظیر آمازون، ترندویل و Ebay خیلی آسان نیست چون برای پرداخت هزینه خرید باید از کارت‌های بین‌المللی استفاده کنید و امکان پرداخت با استفاده از حساب بانکی داخلی را نخواهید داشت. البته، راهکارهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آن‌ها استفاده از سرویس‌های کافه ارز است. خرید از سایت‌های خارجی با روش‌های پرداختی مختلفی امکان‌پذیر است که در ادامه هر یک را به صورت مختصر توضیح خواهیم داد.

نحوه خرید از سایت های خارجی

فرض کنید که می‌خواهید از یک سایت خارجی خرید کنید.  برای این کار باید با روش‌های خرید و پرداخت هزینه آن آشنا باشید. ذکر این نکته ضروری است که برای خريد از سايت هاي خارجي، باید هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت ارزی پرداخت کنیم که متاسفانه امکان انجام آن برای ما وجود ندارد. بنابراین بهترین گزینه این است که از سرویس‌های خرید با پی پال یا ویزا و مستر کارت کافه ارز استفاده کنید. به عبارت دیگر پرداخت ریالی برای خرید کالا از سایت‌های خارجی امکان‌پذیر نیست و برای این کار باید از یک واسطه پرداختی نظیر کافه ارز استفاده کنید.

اگر شما قصد خرید محصولات و خدمات را دارید، باید اول از همه بررسی کنید که چه راهی برای انجام پرداخت در سایت های خارجی وجود دارد. به دلیل وجود محدودیت‌ها خیلی از روش‌های پرداختی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. شما برای پرداخت چند گزینه پیش روی خود می‌بینید که بیشتر آن‌‌ها در کافه ارز انجام می‌شوند.

خرید کالا از سایت‌های خارجی

اگر شما هم به خرید کالا از سایت‌های خارجی علاقه‌مند هستید، می‌تونید از روش‌های مختلفی پرداخت آن را انجام دهید. اگر کارت اعتباری یا حساب پی پال دارید می‌توانید با استفاده از این دو حساب، هزینه خرید را پرداخت کنید. اما اگر حساب بین‌المللی ندارید نیز می‌توانید هزینه خرید خود را به صورت ریالی پرداخت کنید. بله. درست شنیدید، شما در ازای پرداخت ریال به سایت کافه ارز می‌توانید، هزینه کالای خریداری شده خود را به صورت غیرمستقیم پرداخت کنید. کافه ارز با دریافت لینک صفحه خرید شما در سایت خارجی، پرداخت را برای شما انجام خواهد داد. به‌طور کلی می‌توان کالاهای مختلفی را از سایت‌های خارجی خریداری کرد. البته باید توجه داشته باشید که سایت مورد نظر ارسال کالا به ایران را انجام می‌دهد یا خیر؟ در غیر این‌صورت باید آدرس یکی از اقوام خود در خارج از کشور را برای ارسال کالا وارد کنید و سپس آن‌ها کالا را برای شما ارسال کنند. 

در حال حاضر بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال آن هستند که به‌صورت مستقیم خريد از سايتهاي خارجي را انجام دهند. به همین جهت این دسته از افراد باید بهترین روش پرداخت ارزی را برای پرداخت هزینه خود انتخاب کنند. به همین جهت به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خريد از سايت هاي خارجي، از سایت کافه ارز استفاده کنید. ما بهترین روش برای پرداخت ارزی در انواع سایت‌های خارجی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. کارمزدی که ما از کاربر برای پرداخت هزینه خرید سایت‌های خارجی دریافت می‌کنیم نیز در مقایسه با رقبا بسیار ناچیز است. 

خرید لباس از  فروشگاه‌های خارجی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال پوشیدن لباس‌های برند و مارک‌ هستند. متاسفانه البسه خیلی از برندهای معروف دنیا در ایران موجود نیست یا اگر هم باشد خیلی گران قیمت است. در چنین شرایطی خرید اینترنتی از خارج کشور یک راهکار مناسب و ارزان‌ قیمت‌تر است. با توجه به این که نحوه خرید از سایت‌های خارجی کمی پیچیده است، بهتر است از سرویس‌های پرداختی کافه ارز استفاده کنید. 

خرید هاست از سایت‌های خارجی

هاست به معنای فضای میزبانی است که سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از مدیران سایت ترجیح می‌دهند که یک هاست خارجی برای مدیریت داده‌های سایت خود خریداری کنند. خرید هاست از سایت‌ خارجی نیازمند پرداخت بین‌المللی آنلاین است. شما با ثبت نام در کافه ارز می‌توانید انواع هاست را از سایت‌های خارجی نظیر هتزنر و بلوهاست خریداری کنید. 

یکی دیگر از خریدهای پرتکرار از سایت‌های خارجی، خرید دامنه است. زمانی که شما می‌خواهید یک سایت را بر روی اینترنت راه‌اندازی کنید، اولین قدم برای این کار، خرید یک دامنه است. برخی از صاحبان وب‌سایت ترجیح می‌دهند که از دامنه‌های خارجی برای سایت خود استفاده کنند. خرید دامنه از سایت‌هایی نظیر Namecheap نیز نیازمند پرداخت ارزی است و بهتر است اگر قصد خرید دارید، پرداخت هزینه آن را با کافه ارز انجام دهید.

خرید عکس از سایت های خارجی

امروزه شاهد آن هستیم که بسیاری از افراد به دنبال خرید عکس از سایت‌ های خارجی هستند. در حقیقت، گرافیست‌ها و صاحبان کسب و کار این عکس‌ها را برای کارهای مربوط به بیزنس و برندینگ استفاده می‌کنند. در حال حاضر سایت‌های مختلفی نظیر Shutterstock در اینترنت هستند که در زمینه فروش عکس فعالیت دارند و شما می‌توانید به راحتی تصاویر مورد نظر خودتان را از آن‌ها خریداری کنید. برای این کار کافی است که لینک عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا با پر داخت هزینه آن، عکس را برای شما خریداری کنیم.

انجام خرید اینترنتی با پی پال

زمانی که شما می‌خواهید کالایی از سایت‌های خارجی بخرید، روش‌های مختلفی را پیش روی خود خواهید داشت. پی پال بهترین گزینه برای پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی به شمار می‌رود که می‌توانید از آن برای پرداخت هزینه خرید از فروشگاه‌های خارجی استفاده کنید. شما بدون حساب پی‌پال می‌توانید خرید خود را انجام دهید. در واقع، ما با دریافت هزینه ریالی به علاوه اندکی کارمزد، هزینه دلاری یا یورویی خرید شما را از طریق درگاه Paypal پرداخت می‌کنیم. علاوه بر این، شما می‌توانید با افتتاح حساب پی پال در کافه ارز، هزینه خرید را به صورت مستقیم پرداخت کنید. 

خرید از سایت های خارجی با وب مانی

سایت‌های خارجی روش‌های پرداخت مختلفی را پیش روی مشتریان خود قرار می‌دهند تا از بین آن‌ها بهترین انتخاب ممکن را داشته باشند. برخی از سایت‌ها درگاه وب‌مانی را برای پرداخت در نظر می‌گیرند که به‌راحتی در دسترس ایرانیان قرار می‌گیرد. البته، تعداد این سایت‌ها خیلی کم است اما اگر درگاه وب‌مانی را در هر سایتی مشاهده کردید می‌توانید برای پرداخت هزینه خرید روی کافه ارز حساب کنید.

خرید از سایت های خارجی بدون ویزا یا مستر کارت 

حتماً به این نکته توجه کرده‌اید که تقریباً تمام سایت‌های خارجی درگاه ویزا یا مستر کارت را برای پرداخت قبول می‌کنند. البته، امکان دریافت ویزا یا مستر کارت فیزیکی برای کاربران ایرانی وجود ندارد اما شما می‌توانید از سرویس ویزا یا مستر کارت مجازی برای خرید از سایت‌هایی که این درگاه را دارند استفاده کنید. یا این که می‌توانید خرید خود را به طور کامل به کافه ارز بسپارید. 

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

با کافه ارز از تمام سایت های معتبر در جهان که دارای درگاه های پرداخت بین المللی مانند پی پال، ویزا مستر کارت و..باشند می‌توانید خرید خود را انجام دهید
کافه ارز پرداخت سفارش شما را انجام می‌دهد، متاسفانه امکان تحویل کالا در ایران را ندارید
با توجه به حجم بالای سفارشات، پرداخت سفارش شما بین 1 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.
خیر نیازی به داشتن حساب های بین المللی نیست، کافه ارز از حساب های خود مجموعه خرید شما را انجام خواهد داد.
برای خرید از سایت های خارجی نیازی به احراز هویت در کافه ارز نمی‌باشد
خیر در کافه ارز بدون هیچ محدودیتی شما می‌توانید خرید های خود را انجام دهید

دیدگاه های شما

حسین عابدی

بسیار مهیج و وسوسه کننده بود.

alireza

سلام وقتتون بخیر کارمزد سایت انواتو در سایت شما به صورت هست ؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام کارمزد مجموعه جهت پرداخت در سایت مورد نظر 0.25% معادل 12000 تومان میباشد سپاس از همراهی شما.

ema

سلام ببخشید سایت شما ارسال کالا به ایران هم انجام می دهد؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام خیر دوست عزیز ارسال کالا انجام نمیشه،سایت ما صرفا در زمینه پرداخت های بین المللی فعالیت میکند سپاس از همراهی شما.

سینا شاهی

عرض ادب من چنتا سایت دیدم که همین خدمات را انجام میدند ولی الان نمیدونم که از کجا سفارش بدم امکانش هست راهنمایی کنید من رو؟؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام ابتدا در سایت کافه ارز ثبت نام بفرمایید،سپس با توجه به درگاه پرداختی سایت مورد نظر،اقدام به ثبت سفارش بفرمایید سپاس از همراهی شما.

ساناز ایمانی

آیا امکان کنسل کردن پرداخت در خرید از سایت خارجی وجود دارد؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام بله هر زمان که درخواست لغو سفارش داشتید،از طریق چت آنلاین،تماس تلفنی یا تیکت میتوانید اطلاع رسانی کنید. سپاس از همراهی شما

sepidehzamani

پرداخت هزینه‌های سفارش لباس از سایت‌های خارجی چگونه انجام می‌شود؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام کارمزد مجموعه کافه ارز 0.25% دلار پی پال یا 12.000 تومان میباشد سپاس از همراهی شما.

لیلا زارع

سلام من میتونم از علی بابا خرید کنم پرداختش رو انجام بدید ؟

رضا یکتا

درود . بله از بخش خرید با پی پال میتوانید سفارش ثبت نمایید

محمود راضی

سلام من یک دوره از کورسرا میخوام بخرم میتونم از طریق صرافی شما پرداختش رو انجام بدم ؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام اگر با متد های پرداختی ما مطابقت داشته باشه پرداخت انجام میشود(پی پال،ویزا مستر،پرفکت مانی و ...) سپاس از همراهی شما.

درنا کوهپیما

سلام میتونم از طریق سایت شما هاست هتزنر خریداری کنم ؟ چه جوری باید اقدام کنم؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام، وارد پنل کاربریتون شوید،از خدمات پی پال و خرید با پی پال سفارش ثبت بفرمایید.لینک سایت مورد نظر به همراه یوزر نیم و پسورد قرار دهید تا پرداخت برای شما انجام شود. سپاس از همراهی شما.

صدیقه اژدری

من از سایت زارا میتونم از طریق سایت شما خرید کنم ؟

رضا یکتا

درود . بله میتوانید بصورت خرید با پی پال سفارش ثبت کنید . دقت داشته باشید برای این نوع خرید نیازه آدرس گیرنده را سایت مورد نظر مشخص کرده باشد