وبلاگ

/

/

💰پرفکت مانی چیست ؟ صفر تا صد آموزش پرفکت مانی

💰پرفکت مانی چیست ؟ صفر تا صد آموزش پرفکت مانی

۱۲ مهر ۱۴۰۲

پرفکت مانی چیست:دنیای امروز، دنیای سرعت و ارتباطات نامحدود است. اینترنت، ما و کسب و کارهای جهان را به یکدیگر متصل کرده و استفاده از هر سرویسی در فضای آنلاین سریع‌تر از همیشه امکان‌پذیر است. سرویس‌های پرداخت‌ ارزی و تراکنش‌های مالی نیز با سرعت بسیار زیادی در دسترس ما قرار دارند و در این بین اگر شرکتی باشد که در کنار سرعت زیاد از امنیت بالایی هم برخوردار باشد، قطعاً انتخاب بسیار خوبی برای ارسال و دریافت پول در سراسر جهان به شمار می‌رود. البته، کاربران ایرانی باید یک ویژگی دیگر را نیز در نظر بگیرند و آن هم سرویس‌دادن بدون محدودیت به کاربران ایرانی در شرایط تحریم‌های اقتصادی است. متاسفانه خیلی از سرویس‌های مالی نظیر پی‌پال، ویزا و مستر کارت خدمات خود را به کاربران داخل ایران ارائه نمی‌دهند.

با این حال، پرفکت مانی (PerfectMoney) که یکی از سرویس‌های مالی محبوب در دنیا به شمار می‌رود با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و با ایجاد حساب پرفکت مانی می‌توانید به راحتی از سایت‌های خارجی خرید کرده و پول به سراسر جهان انتقال دهید. امروز در این مطلب قصد داریم به این سوال که پرفکت مانی چیست و چه ویژگی‌‌هایی دارد بپردازیم، پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید. همچنین شما می‌توانید خرید ووچر پرفکت مانی خود را از صرافی کافه ارز انجام دهید

حساب perfectmoney چیست

پرفکت مانی چیست؟

بیشتر کاربران در فضای مجازی می‌پرسند که PerfectMoney چیست؟ آیا یک ارز دیجیتال است؟ آیا شرکتش در ایران است؟ آیا سایت پرفکت مانی به ایرانیان سرویس می‌دهد؟ این سوالات و صدها پرسش دیگر نشان می‌دهد که کاربران هنوز درک کاملی از شرکت پرفکت مانی ندارند. پرفکتمانی یک شرکت فعال در حوزه پرداخت اینترنتی است و دفتر مرکزی آن در زوریخ سوییس قرار دارد. این شرکت پرداختی امکان ارسال، دریافت و پرداخت پول در سراسر جهان را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در حقیقت، کاربران می‌توانند با ایجاد حساب perfecmoney به راحتی و با سرعت زیاد به سراسر جهان پول انتقال دهند.

همانطور که به آن اشاره کردیم، پرفکتمانی با کاربران ایرانی مشکل ندارد و شما می‌توانید از خدمات گسترده این شرکت پرداختی استفاده کنید. برای مثال فرض کنید که می‌خواهید یک آیتم مربوط به کسب و کارتان را از یک وبسایت خارجی خریداری کنید. اگر این وبسایت درگاه پرداخت پرفکت مانی داشته باشد، شما می‌توانید هزینه آن را از اکانت پرفکت مانی خود پرداخت کنید.

البته، برای شارژ حساب پرفکت مانی به کمک شرکت‌های واسطه نیاز دارید. در واقع، تنها مشکل استفاده از پرفکت مانی در ایران شاید همین مشکل مربوط به شارژ حساب Perfectmoney باشد. البته، نیازی به نگرانی نیست چون شرکت‌هایی مثل کافه ارز در افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ حساب پرفکت مانی به شما کمک می‌کنند که در ادامه آن را مفصل توضیح خواهیم داد.

بیشتر بخوانید : یوووچر چیست uvoucher

خرید ووچر پرفکت مانی

اگر بخواهیم در یک جمله پرفکت‌مانی را توصیف کنیم، باید بگوییم که این سیستم پرداخت 99 درصد مشابه پی پال است با این تفاوت که به کاربران ایرانی سرویس می‌دهد. البته، یک ویژگی بسیار خوب به نام ووچر پرفکت مانی (PerfectMoney Voucher) نیز دارد که سرعت تراکنش‌های مالی را دو چندان کرده است. علاوه بر این، کافه ارز امکان خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت را دارد که در ادامه ان را به طور مفصال توضیح خواهیم داد.

مزایای حساب پرفکت مانی چیست

یکی دیگر از خدمات پرفکت مانی به کاربران این است که می‌توانند دارایی‌های ارزی خود را بر روی این حساب الکترونیکی ذخیره کنند. در حقیقت، با ساخت اکانت Perfectmoney ما می‌توانیم یک کیف پول پرفکت مانی داشته باشیم و دارایی‌های ارزی خود را در آن ذخیره کنیم و یا این ‌که با آن دارایی‌های دیگری نظیر بیت کوین و طلا خریداری کنیم. برای تبدیل بیت کوین به پرفکت مانی نیز می‌توانید از سرویس‌های وبسایت perfectmoney استفاده کنید. علاوه بر این، سایت perfect money امکان دریافت وام و اعتبار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در نوع خود امکانات جالبی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: کیف پول پرفکت مانی

به طور کلی، با افتتاح حساب پرفکت مانی می‌توانید از سرویس‌های زیر استفاده کنید:

  • دریافت ارز دلار، یورو، روبل و …
  • خرید دلار پرفکت مانی، بیت کوین، طلا، و ….
  • ذخیره ارز بر روی حساب پرفکت مانی و دریافت سود ماهانه
  • خرید کالا یا سرویس‌های دیگر از سایت‌های خارجی

تاریخچه پرفکت مانی چیست

تاریخچه شکل‌گیری شرکت‌های پرداختی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که بر اساس آن می‌توان اعتبار و امنیت شرکت را مورد ارزیابی قرار داد. در حقیقت، هرچقدر که بک‌گراند کاری یک شرکت شفاف‌تر باشد، شما به عنوان کاربر جدید بهتر به آن اعتماد پیدا خواهید کرد. کار کردن با شرکت‌های پرداختی همواره با استرس و اضطراب همراه است زیرا دارایی‌های ما در اختیار این شرکت‌ها است و اگر اعتبار کافی نداشته باشند ممکن است در انجام سرویس‌های مالی به مشکل بخورند. البته، پرفکت‌مانی جز شرکت‌های معتبر این صنعت به شمار می‌رود و سال‌ها امتحان خود را پس داده است. شرکت perfectmoney بیش از 15 سال است که در حوزه پرداخت ارزی فعالیت می‌کند و امروزه بیش از 10 میلیون کاربر فعال دارد. علاوه بر این، بیش از 50 هزار کسب و کار و صرافی معتبر نیز درگاه پرفکت مانی را به خدمات پرداخت خود اضافه کرده‌اند. این موضوع نشان‌‌دهنده کارنامه قابل قبول PerfectMoney در صنعت پرداخت‌های ارزی است.

بیشتر بخوانید: حساب وایز چیست

تاریخچه حساب پرفکت مانی

اما برویم سراغ نحوه شکل‌گیری پرفکت مانی که برای اولین بار در سال 2007 توسط کمپانی Perfect Money Finance Corp در کشور پاناما ثبت شد. علت انتخاب پاناما به این علت بود که این کشور قوانین مالی آزادانه‌تری در مقایسه با کشورهای دیگر دارد و خیلی برای فعالیت شرکت‌هایی که سرویس‌های مرتبط با امور بانکی ارائه می‌دهند، سختگیری نمی‌کند. البته، شایان ذکر است که پرفکت مانی بعدها دفتر مرکزی خود را به شهر زوریخ در کشور سوییس منتقل کرد. علاوه بر این، این شرکت دفاتر عملیاتی دیگری در هنگ‌کنگ و جزایر ویرجین انگلستان نیز دایر کرده است.

اولین ورژن پرفکت مانی خیلی ضعف داشت و در مقابل رقبای زیادی که در سر راه خود می‌دید عملاً حرفی برای گفتن نداشت. البته، به مرور زمان پلتفرم پرفکت مانی خیلی پیشرفت کرد و همین امر سبب شد که هلدینگ Startup Research & Investments (SR&I) امتیاز آن را خریداری کند. تاثیر این کمپانی در توسعه پرفکت مانی به قدری زیاد بود که باعث شد به خاطر نفوذ زیاد این سازمان، پای perfectmoney به شبکه‌های بانکی بین‌المللی باز شده و با غول‌های این صنعت نظیر پی پال به رقابت بپردازد. علاوه بر این، اوج شکوفایی و رشد پرفکت مانی در سال 2011 و زمانی که رقیب اصلی آن به نام Liberty Reserve از بازار کنار رفت، اتفاق افتاد. در آن زمان، پیشرفت امکانات پرفکت مانی و و سیاست‌های بازاریابی این سازمان همه دست به دست همدیگر دادند تا perfectmoney جایگاه خود را بین شبکه‌های پرداختی پیدا کند.

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

کاربرد‌های پرفکت مانی چیست ؛ با یک تیر چند نشان بزنید.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت پرفکتمانی در بین تمام اقشار جامعه شده است، کاربردهای بی‌نظیر آن است. پرفکتمانی به عنوان یک سیستم پرداخت انلاین سرویس‌های متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حقیقت، کاربران با ساخت حساب پرفکت مانی با یک تیر چند نشان می‌زنند و تمام خدماتی که نیاز دارند را در یک اکانت در اختیار دارند. این مجموعه سرویس‌ها باعث شده است که نیاز کاربران به طور کامل رفع شود و نیازی به موارد مشابه نداشته باشند. در ادامه به معرفی امکانات حساب perfectmoney خواهیم پرداخت.

خصوصیات perfectmoney

پرداخت هزینه خرید آنلاین

خرید با پرفکت مانی مهم‌ترین کاربرد حساب پرفکت مانی آنلاین به شمار می‌رود. در حقیقت، کاربران می‌توانند ارزهای فیات خود نظیر دلار یا ریال را به پرفکت مانی تبدیل کرده و از این طریق فاکتور خرید اینترنتی خود را پرداخت کنند. البته، باید توجه داشته باشید که خرید اینترنتی باید از سایت‌هایی انجام شود که از درگاه پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند. خبر خوب این است که در حال حاضر فروشگاه‌های آنلاین زیادی از پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند به همین دلیل کاربران با ایجاد حساب perfectmoney یا شارژ حساب پرفکت مانی می‌توانند هزینه خدمات مختلفی نظیر خرید کالا، ثبت نام در آزمون‌ها یا شرکت در دوره‌های آموزشی گوناگون را به راحتی پرداخت کنند. این کاربرد پرفکت مانی برای ایران بسیار مناسب است زیرا بیشتر کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌های بین‌المللی امکان افتتاح حساب‌های ارزی مظیر پی‌پال یا ویزا و مستر کارت را ندارند و به همین دلیل به پرفکت مانی روی می‌آورند.

تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر

یکی دیگر از امکانات شگفت‌انگیز حساب پرفکت مانی، قابلیت تبیدل یا همان سواپ (Swap) ارزهای مختلف به یکدیگر است. در واقع، کاربرانی که اکانت پرفکت مانی ساخته‌اند می‌توانند دارایی‌های خود را در بستر این شبکه پرداختی مبادله نمایند. برای مثال، افرادی که دلار پرفکت مانی دارند قادرند آن را تبدیل به یورو پرفکت مانی کنند. علاوه بر این، امکان تبدیل این ارزها به بیت کوین نیز در اختیار کاربران قرار دارد. این قابلیت بسیار جذاب باعث شده است تا پرفکت مانی به عنوان بهترین گزینه ممکن برای شارژ حساب بروکر و صرافی‌های بین المللی شناخته شود. علاوه بر این، کاربرانی که دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کنند می‌توانند از این پلتفرم برای نقد درامد ارزی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: شارژ آلپاری با پرفکت مانی
افتتاح حساب پرفکت مانی

نقل و انتقالات مالی

نقل و انتقالات مالی از طریق پرفکت مانی، یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده این شبکه پرداختی به شمار می‌رود. در حقیقت، کاربرانی که حساب پرفکت مانی دارند می‌توانند دارایی‌های خود را به perfectmoney تبدیل کرده و آن را به حساب شخص دیگری واریز کرده یا در یک جای دیگر نقد کنند. برای مثال، شما می‌توانید با استفاده از دارایی‌های خود، پرفکت مانی خریداری کرده و آن را به حساب پرفکت مانی دوستان یا آشنایان خود واریز کنید. این افراد، در هر کجای دنیا که هستند، می‌توانند مبلغ دریافتی را به ارز رایج همانجا تبدیل کرده و سپس آن را نقد کنند.

نکته بسیار مهم این است که کارمزد این انتقال خیلی پایین بوده و شما برای دریافت یا انتقال وجه می‌توانید از آن استفاده کنید. این کاربرد بسیار شگفت‌انگیز که perfectmoney در اختیار کاربران قرار داده خیلی به درد کاربران ایرانی که درآمد دلاری دارند نیز می‌خورد. در حقیقت، فریلنسرهای ایرانی که کارفرمای خارجی دارند می‌توانند برای دریافت دستمزد خود از حساب پرفکت مانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه برداشت پول از پرفکت مانی

کسب درآمد از پرفکت مانی چیست

قابلیت کسب درآمد یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در چند سال اخیر به شبکه perfectmoney اضافه شده است. در واقع، کاربران با فعالیت در سیستم رفرال (Refrral) و با معرفی دوستان و آشنایان خود به این شبکه می‌توانند بخشی از کارمزدخهای پرداختی آن‌ها را به عنوان پاداش زیرمجموعه دریافت کنند.

البته، مبلغ این پاداش خیلی قابل توجه نیست ولی اگر قادر باشید تعداد افراد زیادی به شبکه معرفی کنید، بدون شک درآمد خوبی از آن کسب خواهید کرد. علاوه بر این، اگر در پرفکت مانی حساب همکار داشته باشید، ماهانه سود مشخصی به شما تعلق می‌گیرد. البته، دریافت این سود شرایط دشواری دارد و در حال حاضر به کمترین موجودی حساب در هر ماه تعلق می‌گیرد.

دبیت کارت perfectmoney

افتتاح حساب پرفکت مانی

افتتاح حساب پرفکت مانی اولین قدم برای استفاده از امکانات بی‌نظیر آن محسوب می‌شود. بسیاری از کاربران از افتتاح حساب پرفکت مانی اطلاع ندارند و همین موضوع باعث شده تا در استفاده از سرویس‌های بی‌نظیر شبکه دچار سردرگمی و اشتباه شوند. ما در ادامه این مطلب سعی کردیم به صورت کامل نحوه افتتاح حساب پرفکت مانی را توضیح داده و شما را در این مسیر همراهی کنیم.

قدم اول این است که به سایت پرفکت مانی به آدرس perfectmoney.com مراجعه کنید. صفحه اصلی این وبسایت مشابه تصویر زیر است.

در مرحله بعد، از بخش سمت راست در بالای صفحه، زبان سایت را به فارسی تغییر دهید. زمانی که زبان سایت پرفکتمانی فارسی شود، مراحل بعدی برای شما آسان خواهد شد. سپس بر روی گزینه ساخت یک حساب که درست در زیر بخش زبان قرار دارد، کلیک کنید. با کلیک بر روی این قسمت یک فرم برای شما باز خواهد شد و شما باید اطلاعات مورد نیاز را در آن وارد کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید، باید اطلاعات هویتی و شخصی خود را در این فرم وارد کنید. در نظر داشته باشید که منظور از نام حساب در واقع همان نام نمایشی شما در شبکه پرفکت مانی است، پس حتماً نام مناسبی برای خود انتخاب کنید. برای نوع حساب نیز حتماً گزینه personal را انتخاب کنید چون حساب‌های business دارای شرایط و استانداردهای متفاوتی است و خیلی به دردتان نمی‌خورد. در حقیقت، پروسه احراز هویت حساب business پیچیده است پس توصیه می‌شود نوع personal انتخاب کنید.

همان‌طور که در ادامه مطلب به آن اشاره کردیم، پرفکت مانی تابحال هیچ مشکلی با کاربران داخل ایران نداشته است، بنابراین نیازی نیست نگران آدرس IP یا اطلاعات هویتی باشید. البته، بهتر است اطلاعات خانوادگی و شماره تلفن را به درستی وارد کنید چون در پروسه احراز هویت به دقت بررسی می‌شوند. پس از وارد نمودن اطلاعات و مطالعه قوانین باید بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در این مرحله، یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود که با تایید آن، عملیات ساخت حساب پرفکت مانی با موفقیت به پایان می‌رسد. فراموش نکنید که داخل این ایمیل یک شناسه عضویت (Member ID) برایتان ارسال می‌شود که باید آن را نگه‌داری کنید چون برای ورود مجدد به حساب و نقل و اتقلات درون شبکه‌ای به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: بچ نامبر پرفکت مانی

احراز هویت در پرفکت‌ مانی

تمام سیستم‌های پرداختی و مالی دنیا دارای فرآیند احراز هویت هستند. در حقیقت، سیستم‌های بانکی برای مبارزه با پولشویی، احراز هویت را برای کاربران خود اجباری کرده‌اند. پرفکت مانی نیز مانند دیگر رقبای خود پروسه احراز هویت را در دستور کار قرار داده است. البته، باید به این نکته اشاره کرد که فرآیند احراز هویت در پرفکت مانی الزامی نیست. پرفکت مانی برای این که کاربران را مجاب به احراز هویت کند از روش‌های دیگری استفاده می‌کند. برای مثالف شما با احراز هویت می‌توانید کارمزدهای معاملاتی خود را تا یک چهارم (از 1.99 درصد به 0.5 درصد) کاهش دهید. علاوه بر این، برخی محدودیت‌های جانبی دیگر نیز با انجام احراز هویت برداشته می‌شود، بنابراین بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند فرآیند احراز هویت حساب را جدی گرفته و آن را به شکلی دقیق انجام دهند.

احراز هویت perfectmoney

خوشبختانه، پروسه احراز هویت پرفکت مانی مثل افتتاح حساب بسیار ساده است. برای این کار باید به حساب کاربری خود وارد شده و به بخش Setting مراجعه کنید. در این بخش فرمی برای شما باز می‌شود که باید یکسری اطلاعات شخصی در آن وارد کنید. فراموش نکنید که این اطلاعات باید با مدارکی که برای تایید هویت به پرفکت مانی می‌فرستید مطابقت داشته باشد. پس از کلیک بر روی گزینه Apply Changes کلیک کنید. پس از گذراندن این مرحله یک فرم دیگر برای شما باز می‌شود که باید مدارک مربوط به هویت فردی، محل سکونت و شماره تلفن را در آن آپلود کنید.

در بخش اول باید تصویری از شناسنامه یا پاسپورت خود را بارگذاری کنید. در بخش دوم برای تایید آدرس محل سکونیت باید تصویری از یک قبض نظیر قبض برق یا آب که آدرس دقیق شما در آن نوشته شده است را برای پرفکت مانی ارسال کنید. در بخش آخر باید شماره تلفن خود را تایید کنید. پرفکت مانی پس از وارد کردن شماره با شما تماس گرفته و یک کد 6 رقمی برای شما می‌خواند که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. پس از انجام این 3 مرحله، کارشناسان ارزیابی پرفکت مانی نسبت به احراز هویت شما اقدام خواهند کرد. البته، در برخی اوقات ممکن است پرفکت مانی با شماره‌های ایران تماس نگیرد بنابراین می‌توانید افتتاح حساب پرفکت مانی را به شرکت‌های واسطه نظیر کافه ارز بسپارید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یکی از نوآوری‌های حوزه پرداخت است که اسم آن ممکن است یکبار به گوش شما خورده باشد. البته خیلی از کاربران اطلاعات درستی از ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی ندارند. در حقیقت، ووچر مشابه کارت شارژ یکبار مصرف است که کاربران به جای افتتاح حساب پرفکت مانی و شارژ کردن آن می‌توانند با خرید ووچر پرفکت مانی پرداخت‌های خود را انجام دهند. ووچر پرفکت مانی (Perfect Money Voucher) متشکل از یک شماره 10 رقمی و کد فعال‌سازی 16 رقمی است. شما با وارد کردن این دو کد در فاکتور خرید، می‌توانید هزینه آن را پرداخت کنید.

ووچر

برای درک بهتر ماهیت ووچر پرفکت مانی بهتر است یک مثال را مورد بررسی قرار دهیم. فرض کنید قیمت یک کالا در فروشگاه اینترنتی که از درگاه پرفکت مانی پشتیبانی‌ می‌کند 100 دلار تعیین شده است. در این حالت شما بدون این که نیاز به افتتاح حساب پرفکت مانی داشته باشید، می‌توانید با خرید ووچر پرفکت مانی 100 دلاری از بهترین صرافی ووچر پرفکت مانی مانند کافه ارز نسبت به خرید آن کالا اقدام کنید. باورتان نمی‌شود؟ به همین سادگی می‌توانید از سایت‌های خارجی خرید کنید. همین موضوع باعث شده است که پرفکت مانی در بین شبکه‌های پرداختی به محبوبیت بالایی دست پیدا کند.

تبدیل پرفکت مانی به ووچر

حالا که با ویژگی‌های ووچر پرفکت مانی آشنا شدید، بهتر است نحوه ساخت آن را نیز یاد بگیرید. در حقیقت، بیشتر سایت‌های خارجی تنها از روش پرداخت با ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین شما باید موجودی حساب کیف پول پرفکت مانی را به ووچر تبدیل کنید. برای این کار به حساب کاربری خود وارد شده و بر روی گزینه برداشت (Withdraw) کلیک کنید.

در مرحله بعد فرمی برای شما باز می‌شود که انواع روش‌های برداشت را نمایش می‌دهد. در این فرم باید گزینه e-voucher را انتخاب کنید. سپس به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن باید گزینه Purchase a new e-voucher را انتخاب کنید. در این صفحه همچنین فهرست ووچرهایی که تا بحال ساخته‌اید نمایش داده خواهد شد.

در مرحله بعد باید حساب پرفکت مانی و مقداری ووچری که می‌خواهید را وارد نمایید. سپس با کلیک بر روی گزینه preview purchase نتیجه نهایی خرید برای شما مشخص می‌شود. در این مرحله، اطلاعات مربوط به میزان ووچر، اطلاعات حساب و کارمزد نبدیل به شما نمایش داده می‌شود و در صورت تایید این اطلاعات، با کلیک بر روی دکمه Purchase e-voucher، خرید ووچر پرفکت مانی نهایی خواهد شد. با این کار، کد 10 زقمی و شماره فعال‌سازی 16 رقمی برایتان ارسال می‌شود و شما می‌توانید پرداخت‌های مورد نظر را انجام دهید.

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

مزایا و معایب پرفکت مانی

تمام شبکه‌های پرداختی دنیا دارای مزایا و معایب به خصوصی هستند. البته، همین مزایا و معایب است که باعث می‌شود بین یکسری کاربران خاص محبوبیت پیدا کنند. پرفکت مانی نیز از این قضیه مستثنی نیست و مزایا و معایب خود را دارد اما بهترین گزینه برای کاربران ایرانی به شمار می‌رود. در ادامه مزایا و معایب پرفکت مانی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

مزایای perfectmoney

  • کارمزد منصفانه و ایده‌ال
  • خرید ساده انواع کالا و سرویس‌ها از فروشگاه‌های اینترنتی
  • سود ماهیانه مشخص
  • نقل و انتقال انواع دارایی (دلار، یورو و بیت کوین) به حساب‌های مختلف در همه جای دنیا
  • سرعت انتقال وجه بسیار بالا
  • ووچر پرفکت مانی
  • بدون تحریم
  • امکان تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر
  • قابلیت خرید بیت کوین
  • کسب درآمد از معرفی دوستان
  • پشتیبانی مناسب

معایب پرفکت مانی چیست

  • امکان برداشت موجودی کیف پول پرفکت مانی در حساب ویزا و مستر کارت مقدور نیست
  • اگر رمز عبور حساب خود را فراموش کنید باید هزینه بسیاری برای برگرداندن آن پرداخت نمایید
  • امکان ویرایش یا برگرداندن انتقال وجه در پرفکت مانی وجود ندارد. بنابراین اگر دارایی خود را به حساب اشتباهی انتقال دهید امکان برگرداندن آن وجود ندارد.
  • در برخی اوقات با شماره‌های تلفن ایران برای احراز هویت تماس نمی‌گیرد.

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید و فروش ووچر پرفکت مانی چیست

ووچر پرفکت مانی به عنوان یکی از سریع‌ترین روش‌های پرداخت ارزی به شمار می‌رود که در بسیاری از وبسایت‌های خارجی نیز برای تعامل با کاربران ایرانی پذیرفته شده است. این موضوع باعث شده که تقاضا برای خرید ووچر پرفکت مانی در بین کاربران ایرانی افزایش پیدا کند. یکی از مزایای ووچر پرفکت مانی این است که کدهای ووچر تاریخ انقضا ندارند و به صورت آنی و اتوماتیک صادر می‌شوند.

با این حال، خیلی از کاربران درک کاملی از خرید و فروش ووچر پرفکت مانی ندارند. اگر شما هم مایل هستید که اطلاعات بیشتری درباره خرید و فروش پرفکت مانی کسب کنید بهتر است با کارشناسان کافه ارز تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. علاوه بر این، اگر شما می‌توانید ووچر پرفکت مانی خود را به فروش برسانید. برای مثال سایت کافه ارز با نرخ منصفانه ووچر پرفکت مانی شما را از شما خریداری کرده و معادل ریالی آن را به صورت آنی به حساب بانکیتان واریز می‌کند.

فرق پی پال با پرفکت مانی چیست

به طور کلی، قدمت سرویس پی پال از پرفکت مانی بیشتر است اما امکانات فراوان و سهولت در استفاده از پرفکت مانی، آن را به بهترین جایگزین پی پال در ایران تبدیل کرده است. در پاسخ به این سوال که آیا پرفکت مانی بهتر است یا پی پال باید عرض کنیم که در ابتدا باید اولویت‌های خود را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما صرفاً به دنبال امنیت بالا هستید، قطعاً پی پال گزینه بهتری برای شما خواهد بود. علاوه بر این، تقریباً 99 درصد فروشگاه‌های اینترنتی خارجی به خاطر پروتکل‌های امنیتی قدرتمند از درگاه پی پال پشتیبانی می‌کنند در حالی‌که تعداد سایت‌هایی که درگاه پرفکت مانی دارند به مراتب کمتر است.

مقایسه پی پال با پرفکت مانی

البته، کار با حساب پی پال در ایران یک مشکل بسیار بزرگ دارد. پی پال به کاربرانی که با ادرس IP ایران وارد حساب کاربری شوند سرویس نمی‌دهد. برای استفاده از حساب پی پال باید از سرورهای اختصاصی استفاده کنید که این موضوع هم ریسک‌های خود را دارد و ممکن است، پی پال به حساب مشکوک شده و آن را برار یهمیشه به حالت تعلیق درآورد. در طرف دیگر، پرفکت مانی تا بحال با کاربران ایرانی مشکلی نداشته و شما نمی‌توانید بدون تغییر آدرس IP از خدمات آن استفاده کنید. علاوه بر این، برخی از کاربران ممکن است در درک زبان انگلیسی مشکل داشته باشند و استفاده از پی‌پل یا دیگر سرویس‌های پرداخت برایشان مشکل باشد. البته، پرفکت مانی از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند زبان سایت پرفکت مانی را بر روی فارسی تنظیم کنند. همچنین، شما می‌توانید با خدمات دیگری مانند پرفکت مانی بنام یوتوپیا چیست آشنا شوید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه فرمایید.

مقایسه وب مانی با پرفکت مانی

وب مانی (Webmoney) یکی دیگر از شبکه‌های پرداختی محبوب برای ایرانیان است که مانند پرفکت مانی با کاربران ایرانی مشکل ندارد. بیشتر کاربران معمولاً از ما می‌پرسند که بین وب مانی و پرفکت مانی کدام سیستم پرداخت بهتر است. ما در پاسخ به این سوال می‌گوییم که هر کدام ویژگی‌ها خاص خود را دارند و انتخاب بین آن‌ها تقریباً دشوار است. البتهف از لحاظ امکانات و کاربردی بودن، پرفکت مانی در وضعیت بهتری نسبت به وب مانی قرار می‌گیرد.

پرفکت مانی در مقایسه با وب مانی نرخ کارمزد کمتری دارد و از ارزهای زیادی نظیر دلار، یورو و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. البته، وب مانی نیز از ارزهای فیات متداول و بیت کوین پشتیبانی می‌کند. در طرفی دیگر از لحاظ اعتبار باید عرض کنیم که وب مانی در مقایسه با پرفکت مانی در وضعیت بهتری قرار دارد چون در کشورهای معتبری نمایندگی و شعبات بیشتری دارد. به همین دلیل، سایت ‌های بیشتر از وب مانی پشتیبانی می‌کنند. با این حال، پرفکت مانی در بیش از 50 هزار کسب و کار پشتیبانی می‌شود که این میزان در نوع خود قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: آموزش صفر تا صد وب مانی

سخن پایانی

دنیای مدرن، دنیای سریع بودن است. سریع بودن در پیدا کردن کالا و خدمات، سریع بودن در مقایسه قیمت‌ها و سریع بودن در پرداخت‌های مالی از دغدغه‌های اصلی مردم این دوره به شمار می‌رود. صنعت پرداخت‌های ارزی در چند سال اخیر پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است و همچنان به سمت سریع‌شدن پیش می‌رود.

در این میان سیستم‌هایی برنده رقابت می‌شوند که چاشنی امنیت را با سرعت در آمیخته‌اند و از این طریق تراکنش‌های مالی را به نحو احسن مدیریت می‌کنند. پرفکت مانی یکی از این سیستم‌های پرداخت به شمار می‌رود که امکان نقل و انتقال دارایی، خرید بیت کوین و خرید از سایت‌های خارجی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این مطلب، به این سوال که پرفکت مانی چیست به طور کامل پاسخ دادیم و توضیحاتی درباره افتتاح حساب، شارژ و خرید ووچر پرفکت مانی را نیز ارائه کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب پاسخ تمام سوالات خود در رابطه با پرفکت مانی را گرفته باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *