وبلاگ

/

/

خرید از Gumroad چگونه است؟

خرید از Gumroad چگونه است؟

۲۳ فروردین ۱۴۰۲

کاربران بسیار زیادی با این پرسش که چگونه می‌توان خرید از گوم رود Gumroad را انجام داد مواجه هستند. توجه داشته باشید، این سایت بستری برای هنرمندان، فریلنسر ها، توسعه‌ دهندگان و کسب‌ و کارها فراهم نموده است تا بتوانند از طریق فروش محصولات خود به درآمدی دلاری دست یابند. برای فعالیت در این سایت نیاز به پرداخت ارزیدارید ، کافه ارز خدمات خرید از سایت های خارجی را برای شما فراهم ساخته تا در این راستا بتوانید محصولاتی که خریداری نمودید را به راحتی هزینه آن را پرداخت کنید. از مهم‌ترین روش های خرید از gumroad می‌توان به مستر کارت، ویزا کارت، emriacan Express و Discover اشاره نمود که در حال حاضر میان کاربران محبوبیت بسیار زیادی دارند. علاوه بر این gumroad از خدمات پلتفرم‌هایی همچون پی پال نیز که خدمات پرداخت آنلاین را ارائه می‌نمایند نیز پشتیبانی می‌نماید و شما می‌توانید پرداخت‌های خود را در این وب‌سایت با استفاده از این پلتفرم‌ها انجام دهید.

خرید از Gumroad

ایجاد اکانت در سایت Gumroad و فروش محصول

شما برای فروش محصول در سایت Gumroad بایستی ابتدا در این وب‌سایت یک اکانت ایجاد نمایید. برای ایجاد اکانت و شروع فروش محصول در این وب‌سایت نیاز به طی نمودن مراحل خاصی است که در ادامه به بررسی بیشتر این مراحل خواهیم پرداخت.
در گام اول از gumroad login و ایجاد اکانت در این وب‌سایت بایستی وارد سایت اصلی شده و گزینه start selling را انتخاب کنید.
پس از انتخاب این گزینه صفحه‌ای همچون صفحه پایین پیشروی شما قرار می‌گیرد که در این صفحه بایستی فیلدهای در نظر گرفته شده را برای دریافت برخی مشخصات تکمیل نمایید. توجه داشته باشید در قسمت name بایستی حتماً نام برند خود وارد نموده و در قسمت username نیز نام کاربری موردنظر خود را وارد کنید. پس از تکمیل تمامی فیلدها و کلیک بر روی گزینه Next: Add your first product می‌توانید وارد مرحله بعد از ایجاد اکانت در سایت Gumroad شوید.
در مرحله بعدی بایستی مشخصات ابتدایی لازم درباره محصول خود را در فیلدهای در نظر گرفته شده وارد نموده و بر روی گزینه Next: customize کلیک کنید.
سایت Gumroad بستری برای شما فراهم نموده است تا بتوانید با جذاب نمودن صفحه خرید خود کاربران بیشتری برای خرید ترغیب سازید. در این راستا شما می‌توانید اطلاعات بیشتری از محصول خود را وارد نموده و تصویری را نیز برای کاور محصول خودتنظیم نمایید. با آپلود این فایل‌ها و انتشار آن‌ها قطعاً می‌تواند بازخورد بی‌نظیری را دریافت نمایید. در این مرحله می توانید این فایل ها را بارگذاری نموده و جذابیت بیشتری به صفحه محصولات خود ببخشید.

خرید از gumroad چگونه است؟

خرید از gumroad چگونه است؟

این پرسشی که ممکن است ذهن شما را نیز همچون برخی کاربران به خود مشغول نموده باشید. Gumroad را می‌توان از جمله سایت‌هایی دانست که خدمات عرضه و فروش کالاها را برای شما فراهم نموده است تا به این طریق بتوانید محصولات موردنیاز خود را خریداری نموده و با محصولاتی را برای فروش ارائه نمایید. شما در این وب‌سایت می‌توانید پلتفرمی را ببینید که دارای ویژگی‌هایی فوق‌العاده عالی برای یک فروش آنلاین بی‌نظیر است.
اساس و ساختار این سایت به این شکل است که شما در ازای دریافت یک بستر مناسب برای فروش محصولات خود بایستی درصدی را به سایت gumroad ارائه نمایید تا بتوانید فعالیت‌های خود را در این بستر ادامه داده و به درآمد برسید. این پلتفرم را می‌توان بهترین گزینه برای افرادی که قصد دارند تا محصولات خود را در کشورهای دیگر نیز به فروش برسانند دانست چرا که تمامی امکانات موردنیاز برای این امر فراهم گردید است. خرید از gumroad را می‌توان به روش‌های خاصی انجام داد که آشنایی با آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. شما چقدر با این سایت آشنایی دارید؟ آیا تاکنون تجربه خرید از این وب‌سایت را داشته‌اید؟

معرفی سایت Gumroad

معرفی سایت Gumroad

شما با کسب درآمد دلاری از طریق فروش محصول به کشورهای خارجی می‌توانید گام‌های مؤثری را در راستای رشد و پیشرفت کسب‌وکار خود بردارید و این موضوعی است که نمی‌توان آن را انکار کرد. در حال حاضر کسب‌وکارهای بسیار زیادی را می‌توان دید که به دنبال راهی برای فروش محصولات خود در سایر کشورها هستند تا بتوانند به درآمد بالایی دست یابند چرا که دلار در برابر ریال از ارزش بسیار بالاتری برخوردار است.
سایت Gumroad پلی است تا بتوان به چنین هدفی دست‌یافت. در واقع به بیان ساده‌تر می‌توان این سایت را بستری مناسب دید که می‌تواند ارتباطات بین المللی شما را برقرار نموده و به شما در راستای فروش محصولات خود در دیگر کشورها کمک‌های قابل‌توجهی نماید. علاوه بر این امکان خرید از gumroad نیز برای شما فراهم گردیده است تا بتوانید محصولات موردنیاز خود را از برندهای مختلف با بالاترین کیفیت خریداری نمایید.
ساختار این سایت به گونه پایه‌ریزی شده است تا شما خدمات متنوعی در راستای عرضه و خرید محصول بهره‌مند شوید. اگر بخواهیم نگاهی به تاریخچه راه اندازی و شروع فعالیت سایت Gumroad داشته باشیم می‌توان گفت این سایت فعالیت رسمی خود را در سال 2012 آغاز نمود. پلتفرم بی نظیر آن موجب شده تا به‌عنوان راهکاری بسیار عالی برای تسهیل فروش محصولات کسب‌وکارها شناخته شود چرا که کاربری بسیار ساده‌ای داشته و به شما این امکان را می‌دهد تا در یک فروشگاه الکترونیکی امن فعالیت‌های خود را ادامه دهید.

ویژگی های سایت Gumroad

ویژگی‌های سایت Gumroad

حال که با مراحل کلی ایجاد اکانت و خرید از gumroad آشنا شدید قصد داریم تا به بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت بپردازیم. باتوجه‌به مطالبی که بیان شد فروش محصول در این سایت مزیت‌های بی‌شماری برای شما به همراه دارد؛ بنابراین اگر صاحب یک کسب‌وکار هستید و قصد رشد دادن آن را دارید توصیه داریم به‌سادگی از کنار خدمات بی‌نظیر gumroad عبور ننمایید. از مهم ترین ویژگی های gumroad free موارد زیر را می‌توان تشریح نمود.
• ایجاد لایسنس برای نرم‌افزارها
• ساخت صفحات سفارشی برای محصولات
• به‌روزرسانی خودکار سفارش‌ها
• انتخاب روش پرداخت و دریافت کد تخفیف
• ارائه گزینه‌های مختلف برای فروش نسخه‌های مختلف یک محصول
• پشتیبانی از چندین ارز
• ارائه امکانات لازم برای فروش و یا اجاره محصول
• پشتیبانی از مالیات فروش
• پشتیبانی از پرداخت ساده
• امکان مشارکت در فروش
• پشتیبانی از رسانه‌های اجتماعی
• پشتیبانی پیش از سفارش

بیشتر بخوانید: خرید البوم موسیقی از سایت های خارجی

مزایای خرید از سایت Gumroad

مزایای استفاده از خدمات سایت gumroad

مزایای بی‌نظیر سایت Gumroad موجب شده تا هم اکنون شاهد محبوبیت بسیار زیادی برای آن باشیم این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند.
• امکان دریافت خدمات پرداخت آنلاین پی پال
• پشتیبانی نمودن از اشتراک‌ها و طرح‌های پرداخت
• امکان ایجاد لایسنس برای فروش محصولات نرم‌افزاری
• برخورداری از رابط کاربری عالی برای جذب و ترغیب مشتری
• استفاده از بنر تبلیغاتی گوم رود در صفحه فروش محصول
• امکان عضویت و بارگذاری
• مقرون‌به‌صرفه بودن
• امکان دریافت خدمات رایگان ویژه

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *