وبلاگ

/

/

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی| مهم ترین کاربرد آن

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی| مهم ترین کاربرد آن

۱۶ آبان ۱۴۰۱

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی : چگونگی شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربرانی بوده است که در این بازار مالی فعالیت دارند. اگر سابقه فعالیت در آلپاری را داشته باشید، قطعاً می‌دانید که آلپاری یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین کارگزاری‌ها در بازار فارکس به شمار می‌رود. برای انجام این کار بهپرداخت های بین المللی نیاز خواهید داشت و برای این کار راه‌های مختلفی وجود دارد که استفاده از پرفکت مانی، راهکار مناسبی خواهد بود. بر همین اساس به شما توصیه می‌کنیم که شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی را در دستور کار خود قرار دهید. خدمات خرید پرفکت مانی در کافه ارز به شما در این راه یاری خواهد رساند.

افتتاح حساب پرفکت مانی

شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی در ایران

شما در این پلتفرم می‌توانید خدمات و امکاناتی را ببینید که شرایط لازم را برای انجام معاملات مالی شما فراهم نموده‌اند. علاوه بر این آلپاری از فناوری‌های جدیدی برای ارائه خدمات خود بهره می‌برد که هرکدام در بازارهای مالی از اهمیت قابل‌توجهی برخوردارند. شما در آلپاری روش‌های مختلفی را برای شارژ نمودن حساب خود می‌بینید. شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی یکی از رایج‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود که به طور گسترده‌ای توسط ایرانیان مورداستفاده قرار می‌گیرد. آلپاری دارای حساب‌های متنوعی است و این حساب‌ها حتی برای افراد مبتدی که مهارت چندانی ندارند نیز مناسب است. سال‌ها فعالیت درخشان موجب شده تا هم اکنون آلپاری طرفداران بسیار زیادی به دست آورد. هم چنین آلپاری با پشتیبانی از زبان فارسی تاکنون توانسته است کاربران ایرانی بسیار زیادی را نیز جذب خود سازد. شما به‌عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید شارژ حساب آلپاری با پرفکتمانی را تجربه نمایید؛ اما چگونه؟

بیشتر بخوانید: نحوه برداشت پول از پرفکت مانی

شارژآلپاری.پرفکت-مانی

آلپاری، بروکری پیشتاز در بازار فارکس

پیش از آن که به بررسی شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی بپردازیم، لازم است به طور مختصر با بروکر آلپاری که هم اکنون در بازارهای فارکس به‌خوبی می‌درخشد آشنا شوید. فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای معاملاتی دنیا به شمار می‌رود که کاربران بسیار زیادی در بستر آن معاملات تجاری خود را انجام می‌دهند. بروکر آلپاری یکی از معتبرترین کارگزاری‌های فعال در بازار فارکس است که خدمات بی‌نظیری را به مشتریان خود ارائه می‌نماید. فعالیت‌های گسترده بروکر آلپاری موجب شده تا هم اکنون شاهد میلیون‌ها کاربر باشیم که معاملات خود را در این پلتفرم انجام می‌دهند.

یکی از چالش‌هایی که تمام ایرانیان با آن مواجه هستند، شارژ نمودن حساب خود در آلپاری است. با وجود تحریم‌هایی که هم اکنون در کشورمان ایران وجود دارد امکان ارتباط با بانک‌های بین‌المللی و انجام مستقیم پرداخت‌های ارزی وجود ندارد. بروکر آلپاری برای رفع چنین چالشی روش‌های مختلفی را برای شارژ حساب آلپاری پیشروی شما قرار داده است. شارژ حساب آلپاری با پرفکتمانی یکی از متداول‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود که برای بهره‌گیری از آن بایستی نکات بسیار مهمی را رعایت نمود.

 

پرفکت مانی، روشی بین‌المللی برای پرداخت

پرفکت مانی را می‌توان یکی از روش‌های پرداخت ارزی دانست که به‌صورت بین‌المللی فعالیت دارد. شما به‌واسطه پرفکت مانی قادر خواهید بود تا وارد بازارهای جهانی شده و در بروکر آلپاری فعالیت خود را آغاز نمایید. شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی محدودیتی برای شما به همراه ندارد و شما در طول فعالیت خود نیز پشتیبانی کارگزاری آلپاری را خواهید داشت. عدم وجود محدودیت در شارژ روزانه حساب‌ها یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پرفکت مانی است که موجب شده تا کاربران بسیار زیادی از این روش برای شارژ آلپاری استفاده کنند.

شارؤآلباری--پرفکت-مانی

بیشتر بخوانید: آموزش تصویری ساخت حساب پرفکت مانی

چگونگی شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی

حال که با ویژگی‌ها و مزایای استفاده از prefectmoneyآشنا شدید، قصد داریم تا به بررسی چگونگی شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی پرداخته و در این راستا به شما اطلاعات مهمی را انتقال دهیم. به‌طورکلی نحوه شارژ حساب آلپاری با این روش به‌صورت زیر است.

  • در گام اول برای شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی بایستی وارد کابین شخصی خود در این بروکر شوید. پس از ورود به این کابین، صفحه‌ای پیشروی شما قرار می‌گیرد که باید در این صفحه ابتدا حسابی که قصد شارژ نمودن آن را دارید انتخاب، سپس بر روی واریز وجه کلیک کنید.
  • زمانی که بر روی گزینه واریز وجه در صفحه بالا کلیک کنید، صفحه‌ای را خواهید دید که در این صفحه روش‌های مختلفی برای شارژ وجود دارند. از میان روش‌های موجود، برای شارژ حساب آلپاری با پرفکتمانی بایستی گزینه perfectmoney انتخاب نموده و بر روی گزینه ادامه کلیک نمایید.
  • در صفحه بعد از شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی می‌توانید جزئیات انتقال شارژ را ببینید. در این صفحه بایستی میزان شارژ را مشخص نموده و کد ملی خود را وارد کنید. پس از وارد نمودن این اطلاعات با کلیک بر روی گزینه ادامه می‌توانید وارد مرحله بعد شوید.
  • مرحله بعد به تأیید صحت تراکنش اختصاص می‌یابد. در این مرحله از شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی شما بایستی صحت شماره‌حساب، مبلغ واریزی و کد ملی خود را تأیید نمایید. در این صفحه می‌توانید شماره‌حساب و مبلغ واریزی را ببینید که در صورت درست بودن آن‌ها باید گزینه ادامه را انتخاب کنید.
  • با انتخاب گزینه انتقال وجه وارد صفحه جدید خواهید شد. در این صفحه بایستی بین گزینه‌های خرید ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی گزینه پرفکت مانی را انتخاب و بر روی Make payment کلیک نمایید.

ادامه مرحله :

  • در مرحله بعد از شارژ حساب آلپاری با پرفکتمانی نیاز به وارد نمودن اطلاعات شخصی خود می‌رسد. این اطلاعات شامل پسورد و member ID را وارد نموده و بر روی گزینه Preview payment کلیک نمایید.
  • در آخرین مرحله از شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی می‌توانید تمام اطلاعات حسابی را که قصد شارژ نمودن آن را دارید ببینید. علاوه بر این کارمزد انتقال وجه نیز قید شده است. درصورتی‌که اطلاعات موردنظر صحیح است باید گزینه confirm payment را انتخاب نمایید.

شارز-الپاری-با-پرفکت-مانی

مهم‌ترین کاربردهای پرفکت مانی

علاوه بر شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی، لازم است بدانید این پلتفرم کاربردهای بی‌نظیر دیگری نیز دارد. از مهم‌ترین کاربردهای پرفکت مانی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • انتقال ارزها به‌صورت آنلاین
  • دریافت نمودن ارزها به‌صورت دلار، یورو و…
  • خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی و یا دریافت خدمات آنلاین
  • خرید ارزهای دیجیتال همچون بین کوین
  • ذخیره نمودن پول به‌صورت امن و دریافت سود ماهانه
بیشتر بخوانید: بچ نامبر پرفکت مانی

آلپاری--پرفکت-مانی

تحریم نبودن پرفکتمانی برای شارژ حساب آلپاری

آلپاری روش‌های دیگری همچون نتلر، اسکریل و پی پال را نیز برای شارژ حساب در نظر گرفته است. نکته‌ای که وجود دارد این است که این روش برای کاربرانی که با ip ایرانی وارد می‌شوند قابل‌استفاده نیست. شارژ حساب آلپاری با پرفکتمانی ازاین‌جهت محبوب است که تحت تحریم نیست. این موضوع یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های پرفکت مانی است که موجب شده تا کاربران ایرانی این روش را برای شارژ حساب خود انتخاب کنند. روش‌های دیگری که نام‌برده شد به دلیل پیروی نمودن از قوانین آمریکا، خدمات خود را به ایرانیان ارائه نمی‌نمایند.

خرید ووچر

بیشتر بخوانید: کیف پول پرفکت مانی


سخن آخر:
از طرفی دیگر، شما می‌توانید شارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی را به‌راحتی انجام دهید چرا که این پلتفرم از قوانین امریکا نمی‌نماید. توجه داشته باشید، برای استفاده از خدمات پرفکت مانی ابتدا بایستی در این سایت به‌صورت آنلاین افتتاح حساب نمایید. اگر در این زمینه دارید خدمات ارزی ما در مجموعه کافه ارز که توسط کارشناسان حرفه‌ای ارائه می‌گردند می‌توانند به شما کمک‌های شایانی نمایند.. خوشبختانه سایت کافه ارزشارژ حساب آلپاری با پرفکت مانی را با ارائه خدمات خرید با پرفکتمانی به شما عرضه می‌کند که می‌توانید از آن برای خود بهره ببرید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *