شارژ حساب پی پال

شــــارژ کن آسوده خرید کن! !

 شارژ حساب پی پال

مراحل شارژ حساب پی پال

خیلی سریع و بدون محدودیت حساب پی پالت رو شارژ کن

1ثبت نام کن

خیلی ساده و سریع توی کافه ارز ثبت نام کن

2مبلغ رو وارد کن

مشخص کن میخوای چه مقدار حسابت شارژ شه

3پرداخت کن

معادل ریالی مبلغ شارژ رو پرداخت کن

حسابت شارژ شد

با یه حساب شارژ شده، کلی خرید کن

اگر حساب پی پالت شارژ باشه می‌تونی از هر سایتی که درگاه پی‌پال دارد خرید کنی. پی پال یکی از بهترین روش‌‌های پرداخت ارزی به شمار میره و اگر یک حساب پی پال داشته باشی به راحتی می‌تونی از طریق کارت بانکی خودت اون رو شارژ کنی. شارژ حساب پی پال تو کافه ارز خیلی سادست و با چند تا کلیک در عرض چند دقیقه میتونی موجودی حسابت رو زیاد کنی. برای این کار باید ابتدا معادل ریالی مبلغی که می‌خوای حسابت رو باهاش شارژ کنی برای ما واریز کنی. بعد ما سریع حساب پی پالت را شارژ می‌کنیم تا بتونی سریع خریداتو انجام بدی

چرا کافه ارز ؟

کافه ارز بهترین گزینه برای شارژ حساب پی پاله

بدون محدودیت

محدودیتی برای حسابت نداشته باش

عدم دریافت چک و سفته

یه اعتماد دو جانبه رو تجربه کن

بهترین قیمت

با بهترین قیمت حسابت رو شارژ کن

پشتیبانی سریع

با یه تماس سوالاتت رو بپرس

آموزش شارژ حساب پی پال با کافه ارز

video cover

سایت هایی که درگاه خرید با پی پال دارند

بی دغدغه و نامحدود از این سایت‌ها خرید کن

hetzner
airbnb
alibaba
coursera
ebay
fiverr
freepik
hotels
name
netflix

وریفای حساب پی پال

می‌خوای حساب پی پال خودت رو وریفای کنی؟

با کافه ارز دغدغه‌ی حسابت رو نداری ….. اینجا توی کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌تونی با ویزاکارت خودت حسابت رو وریفای کنی!

حسابت رو وریفای کن
می‌خوای حساب پی پال خودت رو وریفای کنی؟

خرید با پی پال

بدون حساب پی‌پال هم کارت راه میوفته!

اگه قصد خرید با حساب پی‌پال داری، کافیه لینک خرید رو برای ما بفرستی، توی کوتاه‌ترین زمان ممکن خریدت انجام میشه.

خریدت رو انجام بده
بدون حساب پی‌پال هم کارت راه میوفته!

شارژ حساب پی پال

شارژ حساب پی پال

حساب پی پال یکی از بهترین شبکه‌های پرداخت بین‌المللی در جهان به شمار می‌رود که کاربران بسیار زیادی از سراسر جهان دارد. حجم تراکنش‌های پی پال به صورت روزانه خیلی بالاست و همین موضوع آن را به یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه پرداخت تبدیل کرده است. این پلتفرم امنیت بسیار بالایی دارد و به عنوان یک واسطه بسیارمعتبر میان خریداران و فروشندگان آنلاین عمل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های پی پال می‌توان به سرعت بالا و کارمزد مناسب آن اشاره کرد که باعث شده محبوبیت آن دوچندان شود. همین موضوع باعث شده تا اکثر افراد فعال در زمینه پرداخت‌های آنلاین نظیر فریلنسرها از این حساب برای تبادلات ارزی خود استفاده می‌کنند. 

در حقیقت پی‌پال یک پلتفرم پرداخت دیجیتالی است که هر دو دسته خریداران و فروشندگان فضای آنلاین اعتقاد دارند که پی‌پال یک ابزار بسیار مفید در زمینه انتقال وجه و خرید آنلاین به شمار می‌روند. حساب پی پال از بیش از 50 ارز برای واریز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید حساب خود را به راحتی شارژ کنید. از آنجایی که امکان اتصال بین بانک‌های داخلی و پی پال امکان‌پذیر نیست، برای شارژ کردن حساب پی پال باید از سایت‌های واسطه نظیر کافه ارز استفاده کنید.

چه کسانی امکان استفاده از پی پال را دارند؟ 

به طور کلی، حساب Paypal نسبت به سیستم بانکی سنتی موانع کمتری دارد. خرید از درگاه‌های اینترنتی با استفاده از حساب بانکی در سراسر جهان سخت است. اما پی پال این مانع را برطرف کرده است. در حقیقت، هر فردی در دنیا می‌تواند از حساب پی‌پال استفاده کند. به همین دلیل، انواع کسب و کارهای بزرگ و کوچک و مصرف‌کنندگان معمولی از پی پال استقبال کرده‌اند. پی‌ پال نیزدر طی این سال‌ها در بخش‌های مختلف امتحان خود را پس داده و در جلب اعتماد کاربران موفق بوده است.  در حال حاضر، پی پال یک برند تجاری بسیار شناخته‌شده است و مشتریانی از سراسر جهان دارد. مشتریان به خاطر رابط کاربری ساده و استفاده آسان از پی پال، این حساب را به بقیه موارد ترجیح می‌دهند. کاربران ایرانی اما استثنا هستند و پی پال به آن‌ها سرویس نمی‌دهد. البته، افتتاح حساب و شارژ حساب پی پال در سایت‌هایی ایرانی معتبر نظیر کافه ارز به آسانی و در کمترین زمان انجام می‌شود. ارسال وجه در پی پال به دو شکل good and services و friends & family صورت می‌پذیرد. اگر گزینه goods and  services را انتخاب کنید هزینه ارسال وجه با فرد گیرنده پول است و اگر گزینه friends & family را انتخاب کنید، هزینه ارسال وجه با شما خواهد بود. 

شارژ حساب پی پال در کافه ارز 

اگر کسب و کار شما در زمینه خرید از سایت‌های خارجی فعال است، شما می‌توانید با شارژ حساب پی پال هزینه خرید آنلاین خود را پرداخت کنید. شارژ حساب پی پال برای کاربران پی پال بسیار آسان است و آن‌ها از طریق کارت اعتباری یا حساب بانکی متصل به پی پال می‌توانند حساب پی پال خود را بره احتی شارژ کنند. اما کاربران ایرانی با توجه به محدودیت‌های اقتصادی امکان شارژ مستقیم را ندارند. اگر می‌خواهید بدون دردسر و ترس از لیمیت شدن، حساب پی پال خود را شارژ کنید، کافه ارز بهترین جا برای این کار به شمار می‌رود. 

برای شارژ حساب پی پال در کافه ارز باید ابتدا وارد پنل کاربری خود شده و از منوی خدمات پی پال گزینه شارژ حساب پی‌پال را انتخاب کنید. سپس وارد صفحه شارژ حساب پیپال می‌شوید. امکان شارژ حساب پی پال با 3 ارز دلار، یورو و پوند امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید که قبل از نهایی کردن سفارش حتماً نوع ارز، مبلغ سفارش و کارمزد را چک کنید. تمامی سفارشات از نوع good and services انجام می‌شود. اگرچه بعضی از شرکت‌های مشابه، شارژ حساب پی پال را از طریق سرویس friends & family انجام می‌دهند اما به طور کلی نرخ دریافتی که از مشتری می‌گیرند بسیار بالاتر از نرخ ما است.  پس از انتخاب نوع ارز، میزان تومانی یا ارزی شارژ حساب پی پال را وارد کنید. سپس ایمیلی که حساب پی پال شما با آن ساخته‌شده را در قسمت مربوطه وارد نمایید. توجه داشته باشید که ایمیل را به درستی وارد کنید چون اگر ایمل غلط باشد ممکن استف حساب فرد دیگری به جای شما شارژ شود. اگر موضوع مهمی در رابطه با سفارش وجود دارد می‌توانید در بخش توضیحات و آپلود مدارک آن را برای ما شرح دهید.

کارمزد افتتاح حساب پی پال چقدر است؟

کارمزد شارژ حساب پی پال در کافه ارز 4.4 دلار به علاوه 30 سنت است. در برخی اوقات حتی ممکن است به 5 دلار نیز برسد. بنابراین توجه داشته باشید که مثلاً در یک تراکنش 100 دلاری ممکن است 95 دلار به حساب گیرنده بنشیند. در صورتی که مبلغ انتقال به هر دلیلی توسط گیرنده ریفاند شود یا به عبارتی بازگشت بخورد باید تسویه به چند شکل انجام می‌پذیرد. تسویه فقط در صورتی انجام می‌شود که حساب ما در زمان ریفاند فعال باشد. اگر در زمان ریفاند، حساب متعلق به ما فعال نباشد، کافه ارز هیچ مسئولیتی در قبال بازگشت وجه ندارد. در صورتی که پول به حساب پی پال ریفاند شود، 7 درصد از مبلغ دلاری آن کسر می‌شود و مابقی موجودی حساب با نرخ دلاری در زمان بازگشت به حساب تسویه خواهد شد. توجه داشته باشید که اطلاعات موجود در فرم سفارش را به درستی وارد کنید، در غیر این‌ صورت تمام پیگیری‌های مربوطه بر عهده خود مشتری خواهد بود.

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

شارژ حساب پی پال حداکثر تا 2 ساعت انجام خواهد شد
برای شارژ حساب به آدرس ایمیل حساب کاربری پی پال شما نیاز است.
خیر.به خاطر محدودیت ها در ایران حساب پی پال شما مسدود می شود.
بله، کافه ارز این خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد
تسویه حساب ها بین 1 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد
در مجموعه کافه ارز میتوانید با دلار، یورو، پوند حساب را شارژ کنید.

دیدگاه های شما

سارا لویی

قیمت دلار چند هست الان شارژ حساب پی پال انجام میدین؟

مهرداد جوان

با سلام اگر دقت بفرمایید قیمت ها در این صفحه به صورت خودکار بروز و نمایش داده می شوند، با کلیک بر روی ثبت شارژ حساب پی پال بدون نیاز به تایید مدارک می توانید سفارش خود را در کمتر از 3 دقیقه ثبت و پرداخت کنید.

karimaminy

سلام من از افغانستان استم پیپال اینجا هم تحریم است چطور میتوانم از یک سایت با پیپال موجودی رو نقد کنم یعنی میشه با کافه ارز

مهرداد جوان

با سلام اگر دارمد از وب سایت مورد تایید و معتبر باشد ، مشکلی برای نقد کردن برای اتباع عزیز وجود ندارد.

محمد اسدي

سلام وقتتون بخیر چقدر طول میکشه حساب پی پال شارژ بشه ؟

مهرداد جوان

با سلام شارژ حساب طی نیم ساعت انجام می شود

محمد اسدي

سلام من حساب پی پال ترکیه دارم میشه با لیر شارژ کنم ؟

مهرداد جوان

با سلام متاسفانه در کشور ترکیه در حال حاضر امکان ساخت حساب پی پال وجود ندارد. با تشکر

سها لطفیان پور

سلا. شارژ حساب پی پال رو با لیر ترکیه هم انجام می‌دید؟

مهرداد جوان

با سلام متاسفانه در کشور ترکیه حساب پی پال فعال نیست و امکان شارژ با لیر نیست.سایر کشورهایی که پی پال در آن ها فعال هست امکان شارژ با واحد پول محلی آن کشور وجود دارد با تشکر

سروش مهدی خانی

سلام وقت بخیر و خسته نباشید شما برای افر اد زیر ۱۸سال افتتاح حساب پی پال انجام میدید؟؟ برای خرید اکانت بازی ها میخوام.

آیدا متین

با سلام وقت بخیر خیر میتوانید با اطلاعات پدر یا مادر ثبت سفارش بفرمایید این امر مستلزم داشت پاسپورت می باشد.

ایدا

عالی

فروتن

من میخواهم از ایران بسته ارسال کنم افغانستان چه جوری باید کرد

سپهر پارسا‍

متاسفانه در این زمینه کمکی از دست ما ساخته نیست. خدمات سایت را مطالعه بفرمایید

فاطمه رنجبر

مدارک برای شارژ اکانت چی لازم داریم ؟

رضا یکتا

وقت بخیر . در خصوص شارژ اکانت هایی مثل پی پال ، پرفکت ، پاییر ، وایز ، وب مانی فقط کافیه آدرس حساب مقصد را توی سفارش قرار دهید

مصطفی هوشیار

مدت زمان شارژ حساب پی پال چقدر است؟ مثلاً اگر بخوام سریع یه خرید بزنم به نظرتون بهتره با پی پال خودم بزنم یا بدم شما برام بزنید؟

آیدا متین

با سلام وقت بخیر. تایم انجام خدمات شارژ حساب پی پال بین 30دقیقه تا 3 ساعت زمان بر می باشد این بازده زمانی بستگی به حجم سفارشات دارد. در هر دو صورت امکان پذیر می باشد.