وبلاگ

/

/

برداشت پول از آلپاری چگونه است؟ 💯

برداشت پول از آلپاری چگونه است؟ 💯

۵ آبان ۱۴۰۱

برداشت پول از آلپاری چگونه است؟ آیا امکان برداشت ریالی از آلپاری وجود دارد؟ این‌ها پرسش‌هایی هستند که ممکن است ذهن شما را نیز به‌عنوان یکی از کاربران استفاده‌کننده از بروکرهای آلپاری به خود مشغول کرده باشند. این بروکرها از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین بروکرهایی به شمار می‌روند که در کشور ما توسط ایرانیان مقیم در کشورهای دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد تا به این طریق بتوان به برداشت ریالی دلار پرداخت. نکته‌ای که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که امکان پرداخت ارزی و اتصال کاربران ایرانی به بانک‌های بین‌المللی به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که هم اکنون شاهد آن هستیم وجود ندارد و کاربران ایرانی همواره با این چالش که واریز و برداشت ریالی دلارها را انجام دهند مواجه بوده‌اند. واریز و برداشت از آلپاری نیز با مشکلاتی برای ایرانیان همراه است. از آنجایی که پرداخت ارزی بین المللی در ایران با مشکلاتی همراه است؛ خدمات شارژ اکانت بروکرها در کافه ارز به شما کمک می‌کند هم نسبت به شارژ اکانت آلپاری اقدام کنید و هم نسبت به برداشت از آلپاری بپردازید.

برداشت از حساب آلپاری

امکان واریز و برداشت از آلپاری یکی از مهم‌ترین خدماتی به شمار می‌روند که بایستی بروکرهای الپاری به کاربران خود ارائه نمایند؛ اما همان‌طور که بیان کردیم به دلیل عدم اتصال سیستم بانکداری ایران به سیستم بانکداری جهانی، امکان برداشت مستقیم از آلپاری وجود ندارد و شما نباید این انتظار را داشته باشید که بروکر آلپاری به طور مستقیم ارزهای ریالی را به‌حساب شما واریز نماید. در حال حاضر آلپاری این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است تا از روش‌های مختلفی همچون پرفکت مانی، وب مانی، تتر و ارز دیجیتال برای پرداخت‌های ارزی استفاده نمایید و شما با بهره‌مندی از چنین خدماتی می‌توانید به‌راحتی برداشت پول از آلپاری را انجام دهید.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌تواند به شما در نحوه برداشت وجه از آلپاری کمک‌های قابل‌توجهی نماید استفاده از خدمات مجموعه ما در کافه ارز است. کافه ارز با سوابق درخشان و بی‌نظیر خود در زمینه پرداخت‌های ارزی امکانات و شرایطی را در برای شما فراهم نموده است تا بتوانید ارزهای خود را در آلپاری به‌صورت ریالی دریافت نمایید. اما باید به این نکته توجه کنید که اگر شارژ حساب آلپاری شما توسط کافه ارز انجام شده باشد، برداشت پول از آلپاری نیز به آسانی با کافه ارز ممکن است. اما اگر حساب خود را با حساب پرفکت مانی یا وب مانی شارژ کرده باشید، برای برداشت از الپاری باید از حساب خود استفاده کرده و با خدمات نقد کردن پرفکت مانی یا نقد کردن وب مانی در کافه ارز برای تبدیل آن به ریال استفاده کنید.

نحوه برداشت از آلپاری

برداشت ریالی از آلپاری

نحوه برداشت ریالی از آلپاری به این شکل است که شما بایستی ابتدا از منوی کناری کابین شخصی آلپاری خود بر روی برداشت وجه یا withdrawal fund کلیک کنید. توجه داشته باشید این گزینه در زیرمجموعه انتقال وجه (Transfer fund) قرار دارد. با انتخاب گزینه‌ای که به آن اشاره شد منویی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بایستی از طریق این منو حسابی را که در آن پول دارید را انتخاب نموده و در گام بعد بر روی گزینه پرفکت مانی، وب مانی یا ارز دیجیتال کلیک کنید.

برای برداشت ریالی از آلپاری با کافه ارز اگر شما واریز به حساب خود را با خدمات شارژ حساب آلپاری انجام داده باشید، برداشت از آلپاری نیز با کافه ارز به آسانی ممکن است. اما اگر با حساب وبمانی یا پرفکتمانی خود این شارژ را انجام داده باشید، باید ابتدا مراحل برداشت وجه از آلپاری از طریق این حساب‌ها را انجام دهید و سپس برای تبدیل آن به ریال از خدمات نقد کردن پرفکت مانی یا وب مانی استفاده کنید. افرادی که با روال نحوه برداشت پول از آلپاری آشنایی ندارند می‌توانند سوالات خود را با مشاوران ما در کافه ارز مطرح نمایند.

نحوه برداشت از آلپاری

ابهاماتی که در برداشت از الپاری وجود دارد و عدم دسترسی به بانک‌های بین‌المللی موجب شده است عموم افرادی که در بروکر آلپاری حساب دارند در برداشت وجه خود از این حساب با مشکلاتی مواجه باشند. شما با طی نمودن آموزش برداشت از حساب آلپاری می‌توانید وجه موردنیاز خود را به کیف پول‌های خود انتقال دهید؛ اما امکان برداشت ریالی آن‌ها وجود ندارد و این وجه‌ها به‌صورت دلاری عرضه می‌شوند. خدمات ارزی ما در کافه ارز به شما این اطمینان را می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توانید وجه خود را دریافت نموده و بدون ایجاد مشکلات امنیتی نیازهای خود را برطرف سازید.

برای برداشت از آلپاری به دو روش می‌توانید اقدام کنید:

  • ۱. اگر شارژ حساب آلپاری توسط کافه ارز انجام شود، برداشت از حساب آلپاری نیز توسط کافه ارز انجام می‌شود.
  • ۲. اگر حساب پرفکت مانی یا وب مانی داشته باشید می‌توانید با خدمات نقد کردن پرفکت مانی یا نقد کردن وب مانی، موجودی خود را به ریال تبدیل کنید.

اموزش برداشت از الپاری

آموزش برداشت از الپاری

شما برای برداشت از آلپاری می‌توانید از پرفکت مانی، وب مانی یا ارز دیجیتال استفاده کنید؛ استفاده از ارز دیجیتال کارمزد بالایی دارد بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم از پرفکت مانی یا وب مانی برای این کار استفاده کنید. نحوه برداشت پول از الپاری به این صورت که شما بایستی وجه خود را که در بروکر آلپاری دارید به‌حساب وب مانی یا پرفکت مانی که در اختیار دارید انتقال دهید.

همان گونه که در بخش‌های قبل نیز بیان نمودیم الپاری این وجه‌ها را به‌صورت ریالی در اختیار شما قرار نخواهد داد و برای برداشت ریالی آن‌ها بایستی از صرافی‌هایی استفاده کنید که در راستای ارائه خدمات مربوط به پرداخت‌های ارزی فعالیت دارند. انتخاب شرکتی که بتواند تمام نیازمندی‌های شما را برای برداشت پول از آلپاری برآورده سازد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بنابراین توصیه داریم در این راستا نهایت دقت عمل خود را به کار گیرید. کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینه پرداخت خارجی و نقد درآمد ارزی به شما در این راه یاری خواهد رساند.

برای برداشت از الپاری به آدرس alpari.com رفته و وارد اکانت خود شوید و سپس مانند تصویر زیر گزینه برداشت وجه یا Withdraw Funds را انتخاب کنید.

برداشت از آلپاری

برای تغییر زبان به فارسی نیز می‌توانید مانند تصویر زیر از میان زبان‌های مختلف «فارسی» را انتخاب کنید.

برداشت از الپاری

سپس در صفحه برداشت وجه نوع ارز و همچنین حسابی که قصد برداشت از آن را دارید انتخاب می‌کنید.

برداشت از حساب آلپاری

سپس مبلغی که قصد برداشت دارید و شماره کیف پول خود را (در اینجا شماره کیف پول پرفکت مانی) وارد کنید. سپس دکمه Continue یا ادامه را بزنید و در نهایت تایید کنید.

 

برداشت ریالی از آلپاری

در اینجا با برداشت پول از آلپاری آشنا شدیم. همان‌طور که اشاره شد اگر نیاز به برداشت از آلپاری دارید به دو روش می‌توانید این کار را با کافه ارز انجام دهید؛ اگر شارژ حساب آلپاری شما توسط کافه ارز انجام شده باشد، برداشت وجه نیز به همین سادگی انجام خواهد شد اما اگر شارژ حساب خود را با حساب‌هایی همچون پرفکت مانی یا وب مانی انجام داده‌اید، باید ابتدا مراحل برداشت از الپاری که در بالا ذکر شد را انجام داده و در نهایت با خدمات نقد کردن وب مانی یا نقد کردن پرفکت مانی موجودی حساب خود را به ریال تبدیل کنید. کافه ارز مجموعه معتبر و بزرگ برای ارائه خدمات پرداخت ارزی به شمار می‌رود که این امکان را برای شما فراهم نموده تا در محیطی کاملاً امن تمام ارزهای دلاری خود را به‌صورت ریالی دریافت نموده و از سرعت و امنیت بالای آن نهایت لذت را ببرید.

4.5/5 - (17 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *