cr-icon

بایننس کوینBNB (BNB)

-0.03%
36,957,666

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش بایننس کوین با شبکه های BSC,BNB,ETH,OPBNBدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

بایننس کوین چیست ؟

ارز دیجیتال بایننس کوین با نام لاتین Binance Coin و علامت انحصاری BNB یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1396-05-03 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-01-09 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 4 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 87,175,597,938 است. هر واحد بایننس کوین در این لحظه با قیمت 583.962 دلار و با احتساب نرخ تتر 62390 تومان مبلغ ریالی آن معادل 36,957,665 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه بایننس کوین میزان 2,107,160,592 است. قیمت بایننس کوین در 7روز اخیر % 4.94 و در ۲۴ ساعت اخیر % -0.03 و در 1 ساعت اخیر % -0.06 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار بایننس کوین

87,175,597,938

تغییرات ۱ ساعته

-0.06%

تغییرات ۲۴ ساعته

-0.03%

تغییرات ۷ روزه

4.94%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی بایننس کوینهر آنچه که درباره بایننس کوین باید بدانید

ارز دیجیتال بایننس کوین (Binance Coin) که به اختصار با نماد معاملاتی BNB نشان داده می‌شود، یک دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار 46 میلیون دلار در رتبه پنجم بازار کریپتوکارنسی قرار گرفته است. ارزbnb ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم به بهره‌برداری رسید ولی در حال حاضر توکن بومی صرافی بایننس به شمار می‌رود. ارز بایننس کوین از طریق عرضه اولیه سکه (ICO) در سال 2017 به بازار معرفی شد. تعداد کل توکن‌های شبکه 200 میلیون بود که 10 درصد از آن (20 میلیون)  به سرمایه‌گذاران فرشته (Angel Investors)، حدود 40% از آن (80 میلیون توکن) به تیم موسس و 50% آن (100 میلیون توکن) به کاربران شبکه، اختصاص داده شد؛ سرمایه‌گذران فرشته افردی هستند که استارت آپ‌ها و کسب و کارهای کوچک را حمایت مالی می‌کنند. تقریباً نصف سرمایه جمع‌آوری شده در عرضه اولیه سکه، به برندسازی و مارکتینگ صرافی بایننس اختصاص یافت و حدود یک سوم سرمایه، صرف ساخت پلتفرم و اجرای بروز‌رسانی‌های ضروری اکوسیستم بایننس شد.

بایننس کوین چیست؟

بایننس کوین که با حروف اختصاری BNB شناخته می‌شود، ارز اختصاصی صرافی بایننس است که با استفاده از استاندارد توکن ERC20 بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده است. بایننس ۲۰۰ میلیون توکن BNB صادر کرده است. هدف اصلی این صرافی تسهیل و تسریع عملیات مبادله و در عین حال مقرون به صرفه بودن و راحتی برای تریدرها و هواداران ارزهای دیجیتال است.



بایننس کوین در جولای ۲۰۱۷ از طریق عرضه اولیه به بازار معرفی شد که ۲۰ میلیون توکن BNB برای سرمایه‌گذاران روی استارتاپ‌ها، ۸۰ میلیون برای کمک‌کنندگان به پروژه و ۱۰۰ میلیون باقی‌مانده برای افرادی که در عرضه اولیه شرکت کرده بودند، اختصاص یافت. سرمایه جذب شده از طریق فروش توکن‌های BNB در جهت توسعه صرافی، برندسازی و بازاریابی استفاده شد. درصدی از سرمایه‌گذاری‌ها هم صرف ارتقای بخش‌های لازم در صرافی بایننس شد.

چرا بایننس کوین ایجاد شد؟

هدف از ایجاد بایننس کوین قدرت بخشیدن به پلتفرم بایننس و تقویت عملیات برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار بود. این ارز می‌تواند برای اهداف مختلف شامل پرداخت کارمزد فهرست‌ها، کارمزد تبادل، کارمزد تراکنش‌ها و هر هزینه دیگری که کاربر در صرافی بایننس با آن مواجه می‌شود، به کار رود. در سال اول، بایننس تخفیف ۵۰ درصدی روی کارمزد خرید و فروش‌ها قرار داد که این تخفیف هر سال ۵۰ درصد کاهش یافته تا تا سال پنجم پس از ایجاد BNB این تخفیف صفر شود.



بایننس کوین همچنین برای سرمایه‌گذاری‌های عرضه اولیه صرافی که در بخش Binance Launchpad لیست می‌شوند هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. سپس این ارزهای جدید در صرافی بایننس فهرست شده و بازار خرید و فروش آن‌ها به طور کامل فراهم می‌شود. دارا بودن ارز اختصاصی باعث کاهش وابستگی به پول سنتی خواهد شد که می‌تواند باعث ایجاد تاخیر و هزینه‌های اضافی شود و بار مالی بیشتری روی دوش کاربری نهایی قرار دهد. بایننس کوین تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای را برای کاربر فراهم کرده و در عین حال کاربران می‌توانند با استفاده از این ارز برای پرداخت کامزدها، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند.

نحوه کار بایننس کوین و تکنولوژی ساخت آن

توکن BNB بر بستر بلاک‌ چین اتریوم ساخته شده و از توکن‌های ERC20 استفاده می‌کند که می‌توانند ارزش را ذخیره و حفظ کنند. هرچند شما نمی‌توانید توکن‌های بایننس کوین را استخراج کنید چون آن‌ها از قبل ایجاد شده و از طریق عرضه اولیه توزیع شده‌اند. توکن‌هایی که در گردش هستند برای تخفیف در کارمزد تراکنش‌ها در صرافی بایننس به کار می‌روند. میزان تخفیف در سال اول با ۵۰ درصد شروع شد اما طبق برنامه ریزی، این درصد هر سال نصف می‌شود. در سال پنجم، هیچ تخفیفی وجود نخواهد داشت که این امر بر ارزش این توکن تاثیر می‌گذارد. برای مقابله با کاهش ارزش این ارز، بایننس به خرید توکن‌های پشتیبان و سوزاندن آن‌ها برای کاهش موجودی توکن‌ها می‌پردازد. این صرافی قصد دارد نیمی از توکن‌های در گردش را حذف کند.

بلاکچین بایننس 

زنجیره بایننس کاربردهای زیادی نظیر توکنیزه کردن دارایی‌های موجود، دریافت، ارسال، سوزاندن، بلوکه کردن یا آزاد کردن توکن‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌‌دهد. علاوه بر این، شما می‌توانید با استفاده از سرویس‌های API نظیر Binance Chain Explorer و رابط RPC، قیمت دارایی‌های مختلف و تاریخچه معاملات در بازار را رصد کنید. تمرکز اصلی بایننس چین بر روی موارد زیر است:

  • عدم نگهداری دارایی‌های کاربران: کنترل دارایی‌ها و کلیدهای خصوصی بر عهده خود فرد است.
  • عملکرد بهینه‌تر: توان عملیاتی بالا و بدون تاخیر برای معاملات بزرگ که نقدینگی زیادی دارند.
  • هزینه کم: بایننس چین کارمزد بسیار پایینی در مقایسه با سایر رقبا دارد.
  • تجربه کاربری خوب: استفاده از بایننس چین از پلتفرم‌های مشابه آسان تر است.
  • توسعه بهتر: امکان تکامل معماری و استفاده بهینه از داده‌ها برای بهبود کلی پلتفرم 

توکن سوزی بایننس

اگرچه 100 میلیون توکن بایننس (بایننس ارز دیجیتال) در عرضه اولیه سکه بین کاربران توزیع شد، اما ذخیره فعلی از آن مقدار کم‌تر است. به طور کلی،  توکن‌سوزی به معنی این است که یک توکن جدید به آدرسی ناشناس و غیرقابل استفاده فرستاده می‌شود تا شبکه همواره با کمبود مواجه باشد تا از این طریق از تورم جلوگیری بعمل آورد. 

 در حقیقت، تیم بایننس هر سه ماه، یک پنجم سود خود را به بازخرید ارزbnb اختصاص می‌دهد، سپس توکن‌های جدید به صورت دائم از بین می‌روند. بایننس این عمل را تا جایی ادامه می‌دهد تا تعداد کل توکن‌‌ها به 100 میلیون برسد. البته به خاطر داشته باشید که فرآیند توکن‌سوزی هیچ تاثیری بر روی دارندگان BNB ندارد. برای مثال، در پانزدهمین مرحله توکن‌سوزی بایننس، حدود 1 میلیون توکن بی ان بی به ارزش 595 میلیون دلار از شبکه حذف شدند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

آیا بایننس کوین یک پول واقعی است؟

هدف اصلی BNB تقویت عملیات مبادله ارزهای دیجیتال و قدرت بخشیدن به اکوسیستم بایننس است. در حال حاضر این توکن می‌تواند برای تخفیف در تراکنش‌ها هم به کار برده شود. هرچند این تخفیف در سال‌ها آینده دیگر وجود نخواهد داشت. می‌توان از این توکن برای پرداخت هزینه خدمات سفر و اقامت استفاده کرد اما تا به امروز، پذیرش آن به عنوان یک ارز کارآمد، پایین بوده است. به همین دلیل نمی‌توان حداقل در حال حاضر، آن را یک پول واقعی در نظر گرفت.

صرافی بایننس کلی پشتیبانی مالی و استراتژیک دارد که می‌تواند این توکن‌ را در سال‌های آینده همچنان پابرجا نگه دارد. این یعنی چشم‌انداز ارزهای جایگزین و غالب، می‌تواند در سال‌های آینده تغییر کند. مخالفت با توکن تحت حمایت یک صرافی که هر ماه میلیاردها دلار تراکنش ارز دیجیتال را مدیریت و اجرا می‌کند، ایده هوشمندانه‌ای نیست. در حال حاضر، BNB یک جایگزین قابل رشد برای ارز است؛ در واقع بایننس کوین از لحاظ سرمایه بازار حتی نزدیک به بیت کوین یا ریپل هم نیست. اگر شما به دنبال نقدشوندگی بالا برای ترید کردن یا هر هدف دیگری هستید، شاید بهتر باشد ارز دیجیتال دیگری خریداری کنید.

هزینه ها و کارمزدها

به دلیل این‌که BNB از همان ابتدا برای استفاده در داخل صرافی ایجاد شده و سکه‌ها هم از قبل ایجاد شده‌اند، هیچ هزینه‌ای برای شبکه آن وجود ندارد. هرچند، وقتی شما توکن‌های بایننس کوین را خریداری می‌کنید یا هر تراکنش دیگری را در صرافی بایننس انجام می‌دهید، کارمزد شما یک دهم درصد از مقدار آن تراکنش است. اگر کارمزدها را با BNB پرداخت کنید، ۵۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد.

برای مثال اگر بخواهید با استفاده از یک ارز دیگر، به ارزش ۱۰۰ دلار ارز BNB از طریق صرافی بخرید، کارمزد شما ۱۰ سنت خواهد بود. اگر بخواهید این کارمزد را با توکن‌های BNB پرداخت کنید، فقط باید نیمی از این مقدار یعنی ۵ سنت را پرداخت کنید. می‌توانید از این توکن برای پرداخت هزینه خدمات مختلف مانند سفر و اقامت استفاده کنید. هزینه خدمات یا نرخ کمیسیون توسط ارائه‌دهنده آن خدمات مشخص می‌شود.

مزایای استفاده از بایننس کوین چیست؟

صرافی بایننس برای تشویق کاربران به استفاده از ارز اختصاصی این صرافی مشوق‌های مختلفی قرار داده و مزیت‌های چشمگیری در نظر گرفته است.

تراکنش های سریع

اگر شما از BNB برای ترید در صرافی بایننس استفاده می‌کنید، به موتور اختصاصی تطبیقی صرافی دسترسی خواهید داشت که می‌تواند از ۱.۴ میلیون سفارش در هر ثانیه پشتیبانی کند. شما همیشه می‌توانید معامله مناسب را بیابید و با استفاده از BNB این فرآیند سریع‌تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.

امنیت و اطمینان

بایننس در حال حاضر میلیون‌ها کاربر و تریدر ارزهای دیجیتال دارد که به این پلتفرم تکیه کرده و به امکانات امنیتی و حفاظتی این صرافی اعتماد دارند. صرافی از یک چارچوب سیستم چندخوشه‌ای و چند ردیفی و همچنین صندوق دارایی‌های امن برای کاربران (SAFU) برای محافظت و امنیت سرمایه‌های کاربران استفاده می‌کند.

خرید و فروش ارزهای مختلف

با استفاده از BNB می‌توانید تا بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال را در صرافی خرید و فروش کرده و سیستم تطبیقی تریدهای امن و مقرون به صرفه و سریع آن اعتماد کنید. علاوه بر این، BNB حتی جفت‌های معاملاتی خود را هم دارد که با شرایط خاص شما برای ترید کردن مطابقت می‌کند.

تخفیف در کارمزدها

ارز BNB به شما امکان دریافت ۵۰ درصد تخفیف روی کارمزدها را می‌دهد. اگر شما ۱۰۰۰۰ دلار ارز دیجیتال خریداری کنید، در حالت پرداخت‌های قراردادی، کارمزد شما ۱۰ دلار خواهد بود. اما اگر برای پرداخت کارمزد از ارز BNB استفاده کنید، هزینه شما ۵۰ درصد کاهش یافته و فقط باید ۵ دلار پرداخت کنید.

خرج کردن بایننس کوین

علاوه بر تجربه کاربری بی‌نقص در اکوسیستم بایننس و برخورداری از تخفیف در کارمزدها، می‌توانید از BNB به روش‌های دیگر هم استفاده کنید. این ارز توسط خدمات‌دهندگان مختلف خصوصا در صنعت سفر و اقامت پذیرفته می‌شود. می‌توانید با استفاده از BNB غذا خریده و خانه اجاره کنید.

مشارکت در عرضه اولیه سکه و عرضه اولیه صرافی

قسمت Binance Launchpad پذیرای توکن‌های جدیدی است که شما می‌توانید با استفاده از ارز BNB آن‌ها را خریداری کرده یا برای ارز جدید، سرمایه‌گذاری کنید. سپس این ارزهای دیجیتال جدید به صرافی بایننس اضافه می‌شوند و شما می‌توانید آن‌ها را خرید و فروش کنید.

آیا می توان از BNB به صورت ناشناس استفاده کرد؟

حفظ ناشناس ماندن در زمان استفاده از BNB سخت است. به دلیل این‌که این توکن عمدتا داخل محیط صرافی بایننس استفاده می‌شود، شما نیاز به یک حساب کاربری وریفای شده در صرافی دارید تا بتوانید از این ارز استفاده کنید. بایننس از قوانین «مشتری خود را بشناس (KYC)» و «قوانین ضد پولشویی (AML)» تبعیت می‌کند که این یعنی صرافی قبل از ایجاد حساب، از کاربر می‌خواهد اطلاعات شخصی خود را برای احراز هویت ارائه دهد. شما نمی‌توانید بدون داشتن حساب در بایننس از این ارز استفاده کنید. اگر حفظ حریم شخصی برای شما اهمیت زیادی دارد، در این صورت می‌توانید از ارزهای دیجیتال دیگری مانند Zcash استفاده کنید که از متدهای پیچیده برای مخفی کردن هویت شما در بلاک چین و اطلاعات تراکنش‌ها استفاده می‌کند.

علاوه بر این، هر تراکنشی که با استفاده از BNB انجام شود توسط بایننس، دولت و هر هکر حرفه‌ای، قابل پیگیری است. واقعیت این است که اگر از خود ردپایی به جا بگذارید، همیشه شانس این‌که افرادی که می‌خواهند شما را پیدا کنند، شما را بیایند وجود دارد مخصوصا اگر یک تریدر پرکار باشید.

امنیت بایننس کوین چقدر است؟

این ارز بر بستر بلاک چین اتریوم ساخته شده که از رمزگذاری برای جلوگیری از نشت داده و استراق سمع استفاده می کند. از آن جایی که ماهیت بلاک چین، غیرمتمرکز است هیچ پایگاه مرکزی مجزایی وجود ندارد که بتوان آن را برای به دست آوردن اطلاعات، هک کرد. علاوه بر این، صرافی بایننس یک نام مطمئن در فضای کریپتو است که امکانات و لایه‌های امنیتی آن از اطلاعات شخصی شما محافظت کرده و سرمایه شما را امن نگه می‌دارد. این امکانات امنیتی شامل احراز هویت دو مرحله‌ای و رمزگذاری SSL است. همچنین می‌توانید از کیف پول برای امن نگه داشتن توکن‌های BNB خود استفاده کنید.

چه تیم هایی روی ساخت BNB کار می کنند؟

بایننس در چین قرار دارد و توسط چانگ پنگ ژائو که مدیر ارشد فناوری OKCoin بود ایجاد شد. پس از راه‌اندازی صرافی، وای هی هم به تیم بایننس پیوست که قبلا یکی از موسسان OKCoin بود. این دو از آن زمان، بایننس را به صورت تصاعدی رشد داده‌اند و در حال حاضر بایننس دومین صرافی بزرگ دنیا از لحاظ حجم معاملات است. از آن جایی که BNB ارز اختصاصی این صرافی است و از قبل ساخته شده است، در حال حاضر در حجم‌های بزرگ سوزانده می‌شود تا موجودی آن محدود شود، بنابراین فعلا هیچ تیمی روی توسعه این توکن کار نمی‌کند.

کدام موسسات مالی روی BNB سرمایه گذاری کرده‌اند؟

وقتی پای جذب سرمایه‌گذار به میان باشد، بایننس همیشه کلی جذابیت داشته‌ است چون سازندگان آن قبلا ثابت کرده‌اند که توانایی ایجاد موفقیت مالی برای این پلتفرم ارزهای دیجیتال را دارند. به همین دلیل است که بایننس و عرضه اولیه BNB سرمایه‌گذاران و موسسات مالی بزرگ و مشهور را جذب کردند. البته این روزها بایننس باید با رقبای بیشتری رو‌به‌رو شود که می‌تواند مانعی برای جذب سرمایه‌های بیشتر باشد.

علاوه بر این، بایننس توانسته روابطی را با فروشندگان، خدمات‌دهندگان و بازرگانان زیادی ایجاد کند تا کاربران آن بتوانند از BNB برای خریدهای کوچک و بزرگ استفاده کنند. در حال حاضر بایننس با بیش از ۱۰۰ سرویس‌دهنده شامل برندهای معروف خدمات سفر، اقامت، املاک و رستوران، قرارداد همکاری امضا کند.

استخراج سکه BNB

بایننس کوین به صورت ۲۰۰ میلیون توکن از قبل ساخته شده و برای استفاده آماده است. در جولای ۲۰۱۷، کمپانی بایننس عرضه اولیه سکه خود را پس از عرضه تمام موجودی توکن‌ها، متوقف کرد. چون تمام سکه‌ها در حال حاضر در گردش هستند، هیچ سکه دیگری برای استخراج وجود ندارد.

- ۵۰ درصد یا ۱۰۰ میلیون توکن BNB برای شرکت‌کنندگان در عرضه اولیه
- ۴۰ درصد یا ۸۰ میلیون توکن BNB برای تیم‌های سازنده
- ۱۰ درصد یا ۲۰ میلیون توکن BNB برای سرمایه‌گذاران روی استارتاپ‌ها

به دلیل این‌که میزان تخفیف پرداخت کارمزد با ارز BNB هر سال کم‌تر می شود، بایننس برای کاهش موجودی توکن‌ها، اقدام به سوزاندن آن‌ها کرده است. تا به امروز، حدود ۱۰ میلیون توکن BNB طی شش مرحله، سوزانده شده است.

کیف پول بایننس کوین

اگر می‌خواهید توکن‌های BNB خود را در جای امنی نگه دارید، می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری استفاده کنید. کیف پول رسمی برای ذخیره توکن‌های BNB، کیف پول تراست والت است. البته شما می‌توانید آن‌ها را در کیف پول‌های دیگری مانند کیف پول لجر، ترزور، کوینومی (Coinomi)، یونیورسال، اتمیک و غیره هم ذخیره کنید.

آیا ارز BNB ارزش سرمایه گذاری دارد؟

یکی از امیدوارکننده‌ترین خصوصیات بایننس کوین این است که حتی اگر نتواند جایگزین کارآمدی برای پول شود، موفقیت آن منحصرا وابسته به آن نیست. هنوز هم می‌توان از این ارز در داخل محیط صرافی بایننس برای قدرت بخشیدن به عملیات، خرید و فروش ارزهای دیجیتال، ایجاد تجربه کاربری بی‌نقص و روان استفاده کرد. فضای ارزهای دیجیتال می‌تواند کاملا غیر قابل پیش‌بینی باشد مخصوصا زمانی که بحث نوسان قیمت در میان باشد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی ارز BNB یا هر ارز دیجیتال دیگری هستید، حتما تحقیق و تامل کافی داشته باشید تا مطمئن شوید سرمایه شما امن باقی می‌ماند.

خرید و فروش بایننس

خرید و فروش بایننس کوین در بسیاری از صرافی‌های خارجی و داخلی به راحتی امکان‌پذیر است. شما با ثبت نام در صرافی‌های داخلی و پس از احراز هویت، می‌توانید به راحتی خرید بایننس کوین را انجام دهید. کافه ارز نیز با پشتیبانی از بیش از 600 رمزارز، امکان خرید و فروش آنی ارز بایننس را در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با ثبت نام و احراز هویت در وب سایت یا اپلیکیشن کافه ارز می‌توانید در کسری از ثانیه حساب خود را شارژ کرده و پس از آن ارز بایننس کوین را خریداری کنید.

خرید ارز دیجیتال بایننس کوین

برای خرید و فروش بایننس کوین (BNB) به صورت آنی و اتوماتیک می‌توانید با مراجعه به قسمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در وب‌سایت کافه ارز، به راحتی و طی چند مرحله ساده، خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و همچنین نمودار و تغییرات ۲۴ ساعته ارزها را در کافه ارز مشاهده کنید.

قیمت بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین از ابتدا (2017) تا سال 2019 بر روی شبکه اتریوم فعالیت داشت و با قیمتی بین 15 تا 30 دلار معامله می‌شد. ارز دیجیتال بایننس در سال 2019 از  شبکه اتریوم به بلاکچین اختصاصی بایننس (Binance Smart Chain) یا همان BSC کوچ کرد. با آغاز سال 2021، قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین از 40 دلار تا 600 دلار افزایش پیدا کرد ولی از اوایل سال 2022 ریزش قیمتی شدید را تجربه کرد. با این‌حال، قیمت امروز بایننس (بایننس ارز دیجیتال) در مقایسه با اوایل راه، وضعیت بسیار بهتری دارد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز ، با مراجعه به اپلیکیشن کافه ارز، از قیمت لحظه ای بایننس کوین نیز باخبر شوید.

آینده ارز بایننس کوین

شرکت بایننس به عنوان موسس ارز دیجیتال bnb در سال 2017 تاسیس شد. تمام فعالان حوزه کریپتوکارنسی، با اعتبار و قدرت صرافی بایننس آشنا هستند اما برای پیش‌بینی آینده ارز دیجیتال اختصاصی بلاکچین بایننس، باید ظرفیت‌ها و پروژه‌های آتی این صرافی را مورد بررسی قرار داد.

بایننس برخلاف تجربه کم‌تر در مقایسه با رقبا توانست در دو بخش تولید توکن اختصاصی و حجم معاملات روزانه، گوی سبقت را از آنان بدزد. قرارگیری ارز بایننس در بین 10 رمزارز برتر و تبدیل‌شدن به بزرگترین صرافی بازار کریپتوکارنسی، کار بسیاری بزرگی است که آینده‌نگری تیم توسعه‌دهنده وچانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس را نشان ‌می‌دهد. همین موضوع دلیلی بر امیدواری طرفداران ارز دیجیتال بایننس محسوب ‌می‌شود که نویدبخش آینده‌ای بسیار روشن است.

عوامل دیگری مانند توکن‌سوزی برای جلوگیری از تورم، ارائه تخفیف در صورت استفاده از BNB در صرافی بایننس و فعالیت بر روی شبکه پرسرعت بایننس اسمارت‌چین از جمله مواردی هستند که باعث محبوبیت روز‌افزون بایننس کوین می‌شوند. 

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

ارز دیجیتال بایننس کوین با نام لاتین Binance Coin و علامت انحصاری BNB یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1396-05-03 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1401-01-20 به روز رسانی شده است
در کافه ارز سفارشات ارز دیجیتال بایننس کوین به صورت آنی انجام می شود
خیر، کافه ارز تنها فی انتقال شبکه بایننس کوین را از میزان وارد شده شما کسر می کند
بله، طبق درستور مقامات قضایی همه سفارشات مالی و ارزی بایننس کوین با احراز هویت کاربر انجام می شود

دیدگاه های شما

عبدالله رحمانپور

آیا می‌توان با ریال ارز بایننس کوین خرید؟

مالک رنجبر

درود بله از قسمت سفارشات می توانید با پرداخت معادل ریالی ارز باینانس کوین خرید خود را انجام دهید و آن را به کیف پول خود به صورت آنی و اتوماتیک ارسال بفرمایید

نادر هاشم پور

چگونه یک ارز دیجیتال را از نظر فاندامنتال و تکنیکال تحلیل کنیم؟

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام تحلیل ارز توسط مجموعه انجام نخواهد شو صرفا خرید و فروش میتوانید انجام دهید

ايمان رستگار

عرض ادب و احترام فرآیند تحلیل ارز توسط مجموعه انجام نمیشه و صرفا میتوانید خرید و فروش انجام دهید