cr-icon

اترنیتی چینEthernity Chain (ERN)

-0.24%
305,635

نمودار قیمت نمودار قیمت لحظه ای در بازار جهانی

در حال بارگذاری، صبر کنید

خرید و فروش اترنیتی چین با شبکه های ETHدر کافه ارز امکان پذیر است و انتقال ارز به صورت آنی (اتوماتیک) انجام می شود.

 تومان تومان

اترنیتی چین چیست ؟

ارز دیجیتال اترنیتی چین با نام لاتین Ethernity Chain و علامت انحصاری ERN یک ارز دیجیتال است که در تاریخ 1402-01-22 لانچ شده و آخرین بار در تاریخ 1403-02-07 به روز رسانی شده است . این ارز ر رتبه 470 بازار قرار دارد و ارزش کل بازار آن حدود 0 است. هر واحد اترنیتی چین در این لحظه با قیمت 4.7531 دلار و با احتساب نرخ تتر 63390 تومان مبلغ ریالی آن معادل 305,634 تومان می باشد. حجم معاملات روزانه اترنیتی چین میزان 65,779 است. قیمت اترنیتی چین در 7روز اخیر % 1.11 و در ۲۴ ساعت اخیر % -0.24 و در 1 ساعت اخیر % 0.19 تغییر کرده است.

اطلاعات بازار

ارزش بازار اترنیتی چین

0

تغییرات ۱ ساعته

0.19%

تغییرات ۲۴ ساعته

-0.24%

تغییرات ۷ روزه

1.11%

ارزهای ترند بازار

نمایش همه

معرفی اترنیتی چینهر آنچه که درباره اترنیتی چین باید بدانید

در خصوص توکن اترنیتی چین باید به این نکته دقت داشت که اترنیتی توکنی غیر قابل معاوضه (NFT) است. بنابراین نمی‌توان برای سایر معاملات از آن‌ها استفاده کرد.

اترنیتی چین (Ethernity Chain) به‌صورت ویژه بستری برای انجام معاملات دیجیتال در زمینه آثار هنری، تاریخی، فرهنگی و غیره است. به گفته طراحان این بلاک چین، اترنیتی ادای احترامی به فرهنگ و هنر و ترکیب آن با دنیای دیجیتال امروزه بوده و با هدف کمک به خیریه‌های مختلف با مزایده آثار هنری طراحی شده است.

برای مثال، تیم پشتیبانی اترنیتی قصد دارد تا پایان ماه مارچ سال جاری میلادی مجموعه‌ای منحصربه‌فرد از آثار اسطوره ورزش بوکس جهان، «محمد علی کلی» را به مزایده بگذارد. این اقدام علاوه‌بر معرفی بلاک چین اترنیتی و بررسی بازخورد کاربران نسبت به آن، به مناسبت پنجاهمین سالگرد بزرگداشت این اسطوره با نام «مبارز قرن» انجام می‌شود. بخشی از سود حاصل از این مزایده برای ساخت بنیاد محمد علی کلی اهدا خواهد شد.

اترنیتی چین چیست ؟ بازار مدرن مزایده آثار هنری

همان‌طور که اشاره شد، اترنیتی از انواع رمز ارزهای غیر قابل معاوضه (NFT) است. این دسته از رمز ارزها با نام «رمز ارز یکتا» نیز شناخته شده و نوعی ارزهای رمزنگاری شده غیر قابل معاوضه در معاملات دیجیتالی معمول است.

برای مثال بیت کوین‌، اتریوم و رمز ارزهایی از این دسته، قابل معاوضه بوده و در بسیاری از شبکه‌ها و پلتفرم‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ارز دیجیتال اترنیتی چین

اما رمزهای غیر قابل معاوضه، به‌ صورت ویژه تنها برای انجام برخی معاملات طراحی شده و بیشتر شبیه به یک کارت تجاری و بانکی عمل می‌کند. این دسته از ارزهای دیجیتال بسیار متنوع بوده و توکن‌های آن‌ها معمولا بر حسب زمینه‌ای که در آن قابل استفاده هستند با تصاویر ورزشی، هنری و غیره نشان داده می‌شوند.

لازم به ذکر است که این اولین مرتبه نیست که از توکن‌های غیر قابل معاوضه برای انجام معاملات خاص استفاده می‌شود. یکی از موفق‌ترین نمونه‌های استفاده از ان اف تی‌ها، آغاز فروش بلیت‌های «NBA Top Shot» از طریق پلتفرم ویژه خودش بود که در نهایت توانست سودی معادل ۳۱ میلیون دلار را عاید طراحان آن کند.

البته راه موفقیت این دسته از ارزهای رمزنگاری شده چندان آسان نبود، بلاک چین اترنیتی چین از ابتدای سال جاری میلادی و همزمان با ورود ان اف اتی‌ها به بازار ارزهای دیجیتال کار خود را شروع کرد. از آن زمان تا کنون، این دسته از ارزها همواره با مخالفت و انتقاد طرفداران «ایلان ماسک»، «مارک کوبان»، «گریمز» و غیره روبه‌رو شدند. چالش‌هایی که باعث چنین اعتراض‌هایی نسبت به ارزهای غیر قابل معاوضه شد، عدم اطمینان از هک شدن در حین معامله، افزایش خطر کلاهبرداری و استفاده از رمز ارزهای جعلی و بسیار موارد دیگر است. ‌

طراحان بلاک چین اترنیتی چین نیز با تشخیص به موقع نیازهای مخاطبان و خلاءهای موجود در این زمینه، توانستند با اقداماتی از جمله موارد زیر به محبوبیت بالایی برسند:

  • طراحی بلاک چین بر اساس بلاک چین اتریوم
  • معرفی توکن قانونی اترنیتی
  • استفاده از سیستم احراز هویت و اعتبارسنجی

به بیان ساده‌تر بلاک چین اترنیتی با این اقدامات توانست چنین مشکلات و چالش‌هایی در استفاده از ارزهای غیر قابل معاوضه را پایان داده و نوعی اطمینان مالی برای مخاطبان ایجاد کند.

طراحان اترنیتی چین چه کسانی هستند؟

«نیک رز نترتساس» (Nick Rose Ntertsas) یکی از طراحان و توسعه دهندگان اصلی بلاک چین اترنیتی چین است که سال‌ها به‌ عنوان یک فعال محیط‌زیست و سرمایه‌گذاری مهم در صنعت هتلداری با استفاده از ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود.

به گفته نیک، هدف او از اجرای این پروژه استفاده از فناوری بلاک چین برای ارتقا سطح آگاهی هنری در اجتماع و کمک از این فناوری در حوزه فرهنگ مدرن است. وی عقیده دارد که این بلاک چین می‌تواند نقطه تلاقی، هنر، تکنولوژی و آشنایی با فرهنگ‌ و تاریخ باشد.

کیف پول های ارز Ethernity Chain

همانند دیگر ارزهای دیجیتال، پس از خرید ارز Ethernity Chain باید آن را در یک کیف پول ذخیره و نگهداری کرد. ارز اترنیتی را می‌توان هم در کیف پول های سخت افزاری و هم نرم افزاری ذخیره کرد. کیف پول‌هایی که از ارز اترنیتی چین پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

۱. کیف پول تراست والت (Trust wallet)
۲. کیف پول متامسک (MetaMask)

چطور می‌توان از کافه ارز اترنیتی چین را خریداری کرد؟

افراد ساکن خارج از کشور می‌توانند با مراجعه به صرافی‌های آنلاین یا حضوری نسبت به خرید این نوع ارز و شرکت در مزایده‌های هنری اقدام کنند، اما برای ساکنان ایران به‌ دلیل محدودیت‌های اقتصادی نیاز به مشاوره و استفاده از خدمات یک شرکت ثالث به‌عنوان واسطه برای خرید ارزهای دیجیتال است.

ارز دیجیتال اترنیتی چین

کافه ارز با ارائه خدمات متنوع پرداخت‌های ارزی آنلاین و همچنین خرید و فروش ارزهای دیجیتال امکان خرید ارزهای دیجیتال بسیاری، همچون ارز دیجیتال اترنیتی چین را در اختیار کاربران قرار داده است. مواردی که موجب شده که کافه ارز در ایران تبدیل به یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های آنلاین شود، همچون موارد زیر است:

  • حضور کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای و آموزش دیده
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته
  • ارائه جدیدترین نرخ‌ها برحسب تغییرات ساعتی
  • امکان دسترسی به بیش از صدها نوع ارز دیجیتال (بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال)
  • استفاده از هوش مصنوعی جهت مشاوره آنلاین
  • ارائه امکان انتخاب از میان شبکه‌های انتقال ارز دیجیتال (TRC20، OMNI، ERC20، BEP20 (BSC) و BEP2)
  • رابط کاربری مخاطب پسند و بسیار ساده

مورد آخر را می‌توان یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت صرافی کافه ارز دانست. افراد برای خرید ارز دیجیتال از کافه ارز کافی است در این وب‌سایت ثبت‌نام کرده و پس از گذراندن مراحل احراز هویت ، می‌توان از پنل کاربری خود و از قسمت خرید ارزهای دیجیتال ، ارز مورد نظر را خریداری کرد.

نظر شما درباره ارز اترنیتی چین (ERN) چیست ؟ آیا سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال اترنیتی برای خرید آثار هنری را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

خرید اترنیتی چین و فروش اترنیتی چین (ERN) - سریع و ایمن و آنی - قیمت لحظه‌ای ✔️کارمزد صفر! ✔️پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره رایگان در کافه ارز
در کافه ارز سفارشات ارز دیجیتال اترنیتی چین به صورت آنی انجام می شود
خیر، کافه ارز تنها فی انتقال شبکه اترنیتی چین را از میزان وارد شده شما کسر می کند
بله، طبق درستور مقامات قضایی همه سفارشات مالی و ارزی اترنیتی چین با احراز هویت کاربر انجام می شود

دیدگاه های شما

دیدگاه