وبلاگ

/

/

نات کوین برگشت! شروع فاز سوم نات کوین

نات کوین برگشت! شروع فاز سوم نات کوین

۲۳ تیر ۱۴۰۳

این روزها سروصدای برگشتن ایردارپ نات کوین به اوج خود رسیده و فاز سوم آن شروع شده است. اگر جز کسانی بوده‌اید که نات کوین‌های خود را فروختید یا هیچ نات کوینی ندارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لینک فاز سوم بازی نات کوین

فاز سوم نات کوین

همانطور که می‌دانید نات کوین تنها ارز تلگرام بوده که توکن آن لیست شده است. این روزها بحث شروع فاز سوم نات کوین سروصدای عجیبی به پا کرده و همه دنبال روش‌های جمع آوری مجدد نات کوین هستند.
در فاز سوم سوم نات کوین نیازی به تپ کردن نیست و تنها با انجام یک سری تسک ساده می‌توان این توکن را بدست آورد. علاوه بر انجام دادن task، از طریق استیک کردن نات کوین نیز می‌توان به سود رسید. در واقع، برای کسب سود در فاز سوم نات کوین باید هر دو کار را باهم انجام دهید.
این یعنی علاوه بر استیک کردن نات کوین، تسک‌های بازی را هم انجام دهید. در ازای انجام تسک و استیک نات کوین‌ها، سالیانه چند درصد سود به شما تعلق خواهد گرفت.
موارد گفته شده به این معناست که اگر در فازهای قبلی نات کوینی بدست نیاورده باشید، احتمالا این فاز هم برای شما مفید نخواهد بود.

مراحل انجام فاز سوم نات کوین

در اولین مرحله باید باید با استفاده از لینک تلگرامی وارد بازی شوید.
در همان ابتدا باید کیف‌پول خود را به این مینی اپ وصل کنید. کیف پول تون کیپر گزینه خوبی برای این کار است.

فاز سوم نات کوین

لینک بازی نات کوین

در صفحه اصلی بازی task هایی وجود دارد که شما از طریق آنها به نات کوین می‎رسید. هر چه تسک‎های بازی بیشتر باشد، درآمد شما هم نیز بیشتر خواهد شد. البته ممکن است تسکی برای شما نمایش داده نشود، در این حالت باید صبر کنید تا از تسک جدید رونمایی شود.
قسمت اصلی بازی اینجاست که در لول برنز شما برای انجام هر تسک 0.01 نات کوین دریافت می‌کنید در صورتی که اگر لول خود را ارتقا دهید این مقدار چند برابر خواهد شد.
تسک‌های بازی دقیقا مشابه فاز قبلی نات کوین هستند و هیچ پیچیدگی ندارند و شما به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توانید از آن‌ها سود کسب کنید.
حین جوین شدن به کانال‌های تلگرامی ممکن است با مشکل مواجه شوید که راه حل آن استفاده از اددلیست می‎باشد.

همچنین، ممکن است در آینده قابلیت اضافه کردن نات کوین به برنامه فعال شود تا از آن طریق بتوان لول خود را ارتقا دهید و مقدار توکن بیشتری استیک کنید.

چگونه لول خود را ارتقا دهیم؟

اگر قبلا نات کوین بازی کرده‌اید الان باید مقداری نات کوین در ربات داشته باشید چرا که برای ارتقا لول نیاز به پرداخت نات کوین است. این یعنی اگر قبلا نات کوین بازی نکرده‌اید یا بازی کرده‌اید و هیچ نات‌کوینی ندارید، امکان بالا بردن لول به گلد و پلاتینیوم وجود ندارد.
برای ارتقا لول هم تنها کافیست در بالای صفحه روی برنز ضربه بزنید و سطح مورد نظر را خریداری کنید.
در این صورت تا چند برابر حالت برنز می‌توانید سود کسب کنید.

لینک بازی نات کوین

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

جمع بندی
به طور کلی اگر قبلا نات کوین بازی کرده باشید فازم سوم برایتان مفید و کاربردی خواهد بود اما اگر قبلا نتوانستید ناتکوین بدست بیاورید احتمالا از این فاز هم چیزی بدست نخواهید آورد.

3.5/5 - (4 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *