وبلاگ

/

/

ایردراپ CEX🪂نحوه شرکت و کسب درآمد 💰 از ایردراپ CEX

ایردراپ CEX🪂نحوه شرکت و کسب درآمد 💰 از ایردراپ CEX

۷ بهمن ۱۴۰۲

ایردراپ CEX: صرافی CEX، یکی از صرافی‌های پیشگام در زمینه ارز های دیجیتال، به تازگی یک ایردراپ تلگرامی را برای کاربران خود راه اندازی کرده است. ایردراپ‌ها به عنوان روشی محبوب برای تشویق و پاداش‌دهی کاربران به منظور مشارکت در فعالیت‌های مختلف در دنیای کریپتو شناخته می‌شوند. در این ایردراپ CEX، تلگرام به عنوان ابزاری برای توزیع توکن‌های رایگان بین کاربران خود استفاده می‌کند.
در ایردراپ CEX علاوه‌بر جاستین سان که حساب توییتر CEX را فالو کرده بوده است، به تازگی Coinmarketcap ،Tron ،Alchemy Pay ،Develocity و Baby Doge هم حساب توییتر CEX را فالو کرده‌اند. این موارد اعتبار ایردراپ CEX را به وضوح نشان می‌دهد.

برای کسب 🎁رایگان توکن ایردراپ CEX، کافی است از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی شوید.

نام ایرداپآدرس باتروش کسب توکنشخصیت/نهاد اعتبار بخشنسخه وبزمان لیست شدن
cexلینکضربه/ ماینفالو شده توسط CoinMarketCap

نحوه کسب درآمد از ایردراپ CEX به‌صورت ویدیوی

 

ایردراپ CEX چیست؟

پروژه جدید و بسیار معتبر CEX که متعلق به صرافی انگلیسی CEX.IO است، یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای کاربران است. این صرافی با سابقه ۱۱ ساله، توکن خود را از طریق تلگرام به صورت ایردراپ ارائه می‌دهد.
ایردراپ این پروژه بسیار معتبر است و کانال آن نیز پس از ساخته شدن، تیک آبی را دریافت کرده است.
از جمله نکات مثبت این پروژه می‌توان به فالو شدن توسط Justin Sun، کسی که در پشت پرده شبکه ترون TRON و توکن TRX قرار دارد و یکی از افراد موفق و مرموز دنیای ارزهای دیجیتال است، اشاره کرد.

همچنین، اپلیکیشن صرافی CEX بیش از یک میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده است. این پروژه با قابلیت‌های بیشتر و بهبودهایی نسبت به نات کوین، قطعاً یک گزینه جذاب و ارزشمند برای استفاده است.
نکته مهم این ایردراپ این است که در 24 ساعت اول رونمایی، به بیش از 1 میلیون کاربر رسیده که این عدد از نات‌کوین هم بیشتر است و نوعی رکورد محسوب می‌شود.

نقد درامد دلاری

نحوه شرکت در ایردراپ CEX

برای اینکه در این ایردراپ شرکت کنید و کسب درآمد دلاری تجربه کنید باید یک سری مراحل را پشت سر بگذارید.

در ابتدا برای کسب 🎁رایگان توکن ایردراپ CEX، کافی است از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی شوید.

در ادامه همراه ما باشید تا این مراحل را قدم به قدم به شما آموزش دهیم. توجه داشته باشید که هنگام ورود به این ایردراپ چند قسمت مختلف وجود دارد که عبارت‌اند از:
Tap:
همانند نات کوین، باید ضربه بزنید و امتیاز جمع کنید، فقط یک دکمه claim اضافه دارد که هر چند صد بار که کلیک کردید، یک بار claim را فعال می‌کنید. در ادامه این قسمت را توضیح می‌دهیم.

Tasks:
یک سری تسک دارد که اجباری نیستند، اما امتیاز زیادی را می‌توانید از آنجا بدست آورید.

Farm:
هر سه ساعت نیاز است یک بار به این قسمت سر بزنید و دکمه start farming را فشار دهید. ربات خودش به صورت خودکار برای شما تعدادی توکن جمع می‌کند.

 

آموزش ایردراپ CEX قدم به قدم

در اولین مرحله باید با استفاده از لینک بازی وارد ربات تلگرامی شوید.

در مرحله بعد باید روی دکمه START کلیک کرده و شروع به فعالیت کنید.

بعد از اینکه روی دکمه استارت کلیک کردید باید گزینه LUNCH را انتخاب کرده و وارد بازی شوید.

با کلیک روی گزینه LUNCH، کادری برای شما نمایش داده می‌شود که برای ورود باید ایمیل خود را وارد کنید.

سپس روی دکمه CONTINUE کلیک کرده و وارد بازی می‌شوید.

همانند ایردراپ نات‌کوین، برای دریافت ارز باید روی صفحه کلیک کنید و سپس هر چند صد بار دکمه CLAIM را بزنید تا توکن‌های شما را جمع آوری کند.

در نهایت با انجام مراحل بالا با صفحه زیر مواجه می‌شوید و تمام مراحل را برای جمع آوری توکن بیشتر باید تکرار کنید.

لیست معتبر ایرداپ‌های معتبر

در دنیای ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌ها یکی از روش‌های محبوب برای جذب کاربران جدید و توزیع توکن‌های جدید هستند. در این قسمت لیست ایردراپ‌های معتبر شامل پروژه‌هایی است که از سوی جامعه کریپتو و کارشناسان شناخته شده تایید شده‌اند ما برای شما معرفی کرده‌‌ایم.

 

جمع‌بندی

CEX یک صرافی ارز دیجیتال جامع برای خرید، ذخیره، کسب درآمد و معاملات ارز دیجیتال بیت‌ کوین و سایر دارایی‌های ارزهای دیجیتال است. CEX.IO همچنین، تجربه معاملات ارزهای دیجیتال را با سایر سرویس‌های مختلف به کاربران ارائه می‌دهد تا بهترین گزینه برای آنها باشد.
از سوی دیگر، CEX.IO Power Tap یک ایردراپ استخراج رایگان است که برای اعضای علاقه‌مند راه‌اندازی شده است تا بتوانند این ایردراپ را انجام دهند و به عنوان پاداش، توکن‌های CEXP را کسب کنند.
CEX.IO Tap Bot نیز یک ربات مبتنی بر تلگرام است که توسط صرافی ارز دیجیتال CEX.IO راه‌اندازی شده است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق مکانیزم «Tap to earn»، توکن‌های CEXP را کسب کنند. این رویکرد نوآورانه کاربران را قادر می‌سازد تا توکن را جمع‌آوری کرده و در فعالیت‌های استخراج توکن شرکت کنند. همچنین، ما به شما دیگر ایردراپ تلگرامی بنام ایردراپ گیمیتی (Gamety) معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌راحتی از آن کسب درآمد کنید.
این ایردراپ فرصتی برای دریافت توکن‌های CEXP می‌باشد. هرچه کاربران بیشتر با ربات تعامل داشته باشند، توکن‌های بیشتری می‌توانند کسب کنند.
در واقع این مکانیسم برای ایجاد انگیزه در تعامل کاربران و پاداش دادن به آنها برای مشارکت طراحی شده است.

در ایتدا برای کسب 🎁رایگان توکن ایردراپ CEX، کافی است از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی شوید.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید متشکریم و خوشحال می‎شویم نظرات، پیشنهادات و تجربه خود را در قسمت کامنت با کافه ارز به اشتراک بگذارید.

4.1/5 - (81 امتیاز)

نویسنده

الهه فلاحتی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *