وبلاگ

/

/

ایردراپ رایگان بازی کتیزن (Catizen) بازی جدید تلگرام

ایردراپ رایگان بازی کتیزن (Catizen) بازی جدید تلگرام

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

اگر از بازی نات کوین تلگرام جا مانده‌اید، نگران نباشید. تلگرام به تازگی بازی جدیدی منتشر کرده که بهتر از نات کوین است و امکان کسب درآمد را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازی کتیزن (Catizen) یک ربات تلگرامی است که قرار است ایردراپ رایگان خود را انجام دهد. اگر می‌خواهید با نحوه جمع‌آوری توکن این بازی و نحوه شرکت در ایردراپ آن آشنا شوید، حتماً این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. فراموش نکنید که اگر در این بازی فعال باشید می‌توانید به درآمد دلاری خوبی برسید.

ایردراپ جدید بازی تلگرامی Catizen

بازی کتیزن چیست؟

خوب؛ بدون معطلی برویم سراغ معرفی بازی کتیزن و این موضوع که چطور می‌توان وارد بازی شد. پروژه کتیزن از حمایت بازی نات کوین برخوردار است. شبکه بلاکچینی تلگرام به نام TON نیز اخیراً با معرفی بازی‌ها کریپتویی و معرفی میم‌کوین‌های هیجان‌انگیز مثل نات کوین، قصد دارد که توجه سرمایه‌گذاران و کاربران را به پروژه‌های آتی خود جلب نماید. خوشبختانه، ایردراپ‌های رایگان توکن‌های بازی نظیر کتیزن می‌تواند باعث هجوم کاربران به سمت این شبکه بلاک‌چینی شود. برای مثال، تقریباً اکثر کاربران پیام‌رسان تلگرام حداقل یک‌بار بازی نات‌کوین را انجام داده‌اند. گیم‌پلیبازی جدید تلگرام بازی کتیزن بسیار ساده است و شما با مراقبت از گربه‌های دوست‌داشتنی می‌توانید ارز دیجیتال TON رایگان کسب کنید. داستان اصلی بازی کتیزن به این شکل است که شما با ارتقای گربه‌های خود می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی کسب کنید و در نهایت در ایدراپ آتی آن توکن‌ها و جوایز بیشتری به دست خواهید آورد.

نقد درامد دلاری

بازی کتیزن 2 توکن دارد. یکی از کوین‌های اصلی بازی لوگوی پنجه گربه دارد. یکی دیگر از کوین‌های بازی Fish نام دارد که با انجام کارهای مختلف می‌توانید آن را بدست آورید. طبق گفته برخی از علاقه‌مندان به این بازی، کوینی که در آینده به صورت رسمی لیست خواهید شد، کوین پنجه است. اگر بخواهید وارد بازی شوید باید وارد ربات تلگرامی آن به آدرس (https://t.me/catizenbot (Catizen شوید. خوشبختانه کتیزن برخلاف بازی نات‌کوین بر روی کامپیوتر قابل اجرا است. پس از این که وارد بازی شدید با یک اتاق روبرو می‌شوید و می‌توانید بر روی گزینه “Generate” کلیک کرده و گربه تولید کنید. شما فقط می‌توانید تا 12 گربه را تولید کنید اما با ادغام یا همان مرج (Merge) گربه‌ها می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. برای ادغام گربه‌ها می‌توانید انگشت خود را بر روی یک گربه گرفته و آن را بر روی دیگری بکشید. فراموش نکنید که برای تولید گربه یا ارتقای آن‌ها باید کوین پنجه پرداخت کنید.

کسب درآمد دلاری از بازی جدید تلگرام

در طول بازی یکسری افراد با زبان‌های مختلف وارد اتاق می‌شوند و گربه‌ها را در آغوش می‌گیرند. این افراد باعث می‌شوند که کوین پنجه به دست آورید. هر چقدر که گربه‌های خود را ارتقا دهید می‌توانید کوین‌های بیشتری بدست آورید. به این نکته باید توجه کنید که برای استفاده بهتر از این خدمات باید اکانت پرمیوم تلگرام را در اختیار داشته باشید.

در پایین صفحه چند گزینه دیگر وجود دارد که در ادامه هر یک را بررسی می‌کنیم.

  • گزینه Shop: دکمه Shop در پایین سمت چپ صفحه قرار دارد. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید کوین پنجه و Fish را با قیمت 10 سنت خریداری کنید.
  • دکمه Boost: این گزینه قدرت شما در بازی جدید تلگرام را افزایش می‌دهد. با کلیک بر روی این دکمه با 3 گزینه روبرو می‌شوید. اولین گزینه بوست به صورت رایگان (Free) است که 10 دقیقه سرعت استخراج توکن را به دو برابر افزایش می‌دهد. البته، شما هر 2 ساعت یکبار می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. گزینه بعدی بوست 30 دقیقه‌ای است که با پرداخت ارز دیجیتال TON از کیف پول تلگرام قابل انجام است. گزینه آخر بوست 240 دقیقه‌ای است که با پرداخت 50 توکن Fish می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • دکمه Generate:گزینه Generate در وسط پایین صفحه قرار دارد و با کلیک بر روی آن می‌توانید گربه تولید کنید. یک ستاره بر روی این دکمه قرار دارد که درون آن یک عدد نوشته شده است. این عدد نشان‌دهنده تعداد استخراج کوین پنجه در ثانیه است.
  • گزینه Feed: دکمه Feed یکی دیگز از دکمه‌های کاربردی این بازی است که با پیشرفت در بازی می‌توانید آن را باز کنید. در حقیقت، این بخش فروشگاه گربه‌ها است و شما با پرداخت کوین پنجه یا فیش می‌توانید گربه‌های پیشرفته‌تری خریداری کنید. توجه داشته باشید که هر چه لول گربه شما بالاتر باشد، سرعت استخراج نیز بیشتر خواهد بود.
  • گزینه Auto: با پیشرفت در بازی یک گزینه با عنوان “Auto” برای شما باز می‌شود. در این حالت، شما با پرداخت 3900 کوین Fish می‌توانید به صورت خودکار و اتوماتیک کوین استخراج کنید.
  • گزینه Invite: با کلیک بر روی گزینه Invite نیز می‌توانید دوستان خود را به بازی کتیزن بازی جدید تلگرام دعوت کنید. پس از دعوت از دوستان، 3 کوین Fish به شما و آن فرد به صورت رایگان داده می‌شود. البته، اگر دوستانی که تلگرام پرمیوم دارند را دعوت کنید، 43 کوین Fish دریافت خواهید کرد.
    همچنین، اگر به دنبال روش دیگری برای کسب درامد دلاری هستید به شما اپلیکیشن sweatcoin را معرفی می‌کنیم شما با پیاده‌روی کردن به راحتی می‌توانید به صورت رایگان توکن sweat دریافت کنید.

بازی جدید تلگرام

نحوه کسب درآمد از بازی کتیزن

کسب درآمد از Catizen تقریباً مشابه بازی نات‌کوین است. شما می‌توانید در کلن‌های مختلف عضو شوید و یا جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بازیکنان ارتقا دهید. اگر رتبه خوبی بین بازیکنان بدست آورید در زمان ایردراپ، جوایز بیشتری دریافت خواهید کرد. بدون شک، هر چه بیشتر در این بازی فعالیت داشته باشید و گربه‌های خود را ارتقا دهید، می‌توانید تعداد توکن‌های بیشتری دریافت کنید. همچنین، اگر علاقه‌مند هستید درباره دیگر بازی تلگرام بازی فانتون تلگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ مراجعه کنید.

در برخی اوقات چند شخصیت کارتونی دیگر نظیر یک سگ یا اردک وارد اتاق می‌شود. اگر بر روی این شخصیت‌ها کلیک کنید، می‌توانید به صورت رایگان از مزایای ویژه استفاده کنید. برای مثال، اگر بر روی سگ درون اتاق کلیک کنید، به مدت 1 دقیقه می‌توانید سرعت استخراج را چندین برابر کنید، یا اگر بر روی اردک کلیک کنید، یک دقیقه بدون این که پول خرج کنید، تعداد زیادی برای شما گربه تولید می‌شود.

در بالای صفحه گزینه “Quest” قرار دارد. با کلیک بر روی اینت گزینه وارد پروفایل کاربری خود می‌شوید. در این بخش می‌توانید با انجام برخی از کارها، توکن Fish استخراج کنید. برای مثال، اگر کانال تلگرام Catizen را فالو کنید، 10 عدد توکن فیش به حساب کاربری شما اضافه خواهد شد. شما می‌توانید توکن‌های Fish را در بازی به توکن‌های پنجه تبدیل کنید. در سمت راست بالای صفحه نیز می‌توانید به راحتی حساب کاربری ایکس و کیف پول TON خود را به بازی متصل کرده و جایزه بگیرید. همچنین، دیگر بازی که اخیرا تلگرام رونمایی که بازی همستر کامبت هست که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی به مقاله آن مراجعه کنید.

بخش ماهیگیری در بازی کتیزن

یکی دیگز از گزینه‌های جذاب در این بازی جدید تلگرام، ماهیگیری یا همان Fishing است. در این بخش، می‌توانید در ازای توکن Fish ماهیگیری کنید. در این بخش شما می‌توانید توکن پنجه یا جوایز دیگر دریافت کنید. توکن پنجه در این بازی خیلی به درد شما می‌خورد، چون با استفاده از آن می‌توانید گربه‌های خود را به راحتی ارتقا دهید. برخی از کاربران گفته‌اند که اگر لول گربه‌ها به عدد 50 برسد، می‌توانید آن‌ها را تبدیل به NFT کرده و در بازار به فروش برسانید. البته، اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، بعد از اعلام شرکت سازنده این موضوع امکان‌پذیر خواهد بود. علاوه بر این، طبق گفته توسعه‌دهندگان، حدود 35 درصد ایردراپ به کاربران فعال بازی اختصاص داده خواهد شد.

نتیجه‌گیری

بازی‌های تلگرامی در چند ماه اخیر به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند و حجم عجیبی از کاربران برای دریافت ایرداپ رایگان روزانه چند ساعت از وقت خود را در این بازی جدید تلگرام می‌گذرانند. اولین بازی که خیلی در این بین گاربران به خصوص کاربران ایرانی وایرال شد، بازی نات کوین بود که بر روی بلاک‌چین TON فعالیت داشت. در حال حاضر، بازی جذاب کتیزن نیز توانسته هزاران کاربر را به خود جذب نماید. کسب درآمد در این بازی بسیار ساده است و شما با تولید و نگهداری از گربه‌ها می‌توانید ارز دیجیتال رایگان به دست آورید.

4/5 - (17 امتیاز)

نویسنده

رضا دلاوری نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *