خرید با پی پال

لینکشو بده پــــرداختش با ما

 خرید با پی پال

نحوه خرید

بدون حساب لیست خرید رو با پی پال پرداخت کن

1ثبت نام کن

توی سایت کافه ارز ثبت نام کن

2لینک پرداختت رو بفرست

لینک خریدت رو واسه ما بفرست

3پرداختت رو انجام بده

معادل ریالی هزینه خرید رو پرداخت کن

خرید خوبی بود!

خریدت بدون نیاز به حساب پی پال انجام شد

پی پال یکی از بهترین سرویس‌های پرداخت ارزی برای خرید از سایت‌های خارجی محسوب می‌شه. تقریباً همه سایت‌های دنیا از درگاه پی پال پشتیبانی میکنن. جالبه بدونید که خرید با پی پال کارمزد نداره اما چالش‌های زیادی برای ما کاربران ایرانی داره. این مشکلات باعث شده تا کاربران لینک خرید خودشون رو برای ما ارسال کنن و ما هم خیلی سریع هزینه خرید را برای آن‌ها پرداخت کنیم.

چرا کافه ارز ؟

بهترین انتخاب شما برای یه خرید امن با پی پال کافه ارزه، چون …..

بهترین قیمت

با بهترین قیمت می‌تونی با پی پال خرید کنی

بدون محدودیت

بدون نیاز به حساب پی پال خریدت رو انجام بده

پشتیبانی حرفه‌ای

جواب همه سوالاتت پیش کارشناس‌های ماست

درگاه امن پرداخت

برای پرداخت هزینه‌‌ها خیالت راحته

آموزش خرید با پی پال در کافه ارز

video cover

سایت هایی که درگاه خرید با پی پال دارند

بی دغدغه و نامحدود از این سایت‌ها خرید کن

hetzner
airbnb
alibaba
coursera
ebay
fiverr
freepik
hotels
name
netflix

فکر می‌کنی بدون حساب پی پال نمیشه خرید کرد؟

شما بپسند، حساب پی پال نمی‌خواد! پرداختش با ماست

خریدت رو از دست نده

خرید با پی پال

بدون حساب پی‌پال هم کارت راه میوفته!

اگه قصد خرید با حساب پی‌پال داری، کافیه لینک خرید رو برای ما بفرستی، توی کوتاه‌ترین زمان ممکن خریدت انجام میشه.

خریدت رو انجام بده
بدون حساب پی‌پال هم کارت راه میوفته!

خرید با پی پال

بسیاری از سایت‌های فروشگاهی در دنیا برای دریافت وجه از کاربران از درگاه بین‌المللی پی‌پال پشتیبانی می‌کنند. در حقیقت، سرعت بالا و امنیت پی پال در کنار پرداخت‌های آنی باعث شده است تا این سیستم به عنوان گزینه اول، مد نظر صاحبان کسب و کار و فروشگاه‌های اینترنتی قرار داشته باشد. این موضوع سبب شده است که بیشتر سایت‌های دنیا جهت ارائه محصولات و سرویس‌های خود و فروش آن‌ها به کاربران از درگاه پیپال استفاده می‌کنند. شما اگر بخواهید از خدمات چنین سایت‌هایی استفاده کنید، می‌توانید از سرویس خدمات خرید با پی پال کافه ارز استفاده کنید.

خرید با پی پال در ایران چگونه است؟

همان‌طور که در بالا به آن اشاره کردیم، هزینه خرید از سایت‌های خارجی را معمولاً باید از درگاه پی پال پرداخت کنید. ایجاد یک حساب پی پال در ایران چالش‌های بسیار زیادی دارد بنابراین اگر می‌خواهید از خدمات سایت‌های خارجی استفاده کنید، شرکت‌های واسطه نظیر کافه ارز می‌توانند خرید با پی پال را برای شما انجام دهند. در حقیقت، شما با پرداخت هزینه ریالی به شرکت‌های واسطه، پرداخت دلاری خود در سایت‌های خارجی را از طریق آن‌ها انجام می‌دهید.

کیف پول Paypal یکی از معتبرترین سرویس‌های پرداخت در دنیا است که فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های آنلاین به علت امنیت و سرعت باورنکردنی آن، درگاه پی پال را به بخش پرداختی خود اضافه کرده‌اند.  در حقیقت، پی پال یک تکنولوژی جدید در زمینه پرداخت‌های ارزی به شمار می‌رود که جایگزین روش‌های سنتی نظیر پول نقد و چک شده است.

  • خرید اینترنتی با پی پال از طریق ایجاد Invoice: هنگام خرید از برخی از سایت‌های خارجی به جای استفاده مستقیم از درگاه پرداخت پی پال، سایت فروشنده یک فاکتور صورتحساب یا همان Invoice برای شما ارسال می‌کنند. برای پرداخت صورتحساب پی پال در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید از خدمات کافه ارز استفاده کنید. 
  • خرید کالا از فروشگاه‌های اینترنتی با پی پل: برای خرید از سایت‌های خارجی نظیر ebay و علی اکسپرس باید حساب پی پال یا کارت‌های اعتباری داشته باشید. البته، می‌توانید اطلاعات خرید خود را برای ما ارسال کرده و ما پرداخت آن را برای شما انجام خواهیم داد. در صورتی که می‌خواهید خرید را خودتان انجام دهید باید یک حساب پی پال در کافه ارز افتتاح کرده و با پرداخت ریال، شارژ حساب پی پال را نیز در کافه ارز انجام دهید.
  • خرید دوره‌های آموزشی آنلاین با پی پال: برای خرید یا شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین و وبینار می‌توانید از حساب پی پال استفاده کنید. برای مثال، شما می‌توانید هزینه ثبت نام در دوره‌های آموزشی پلتفرم‌هایی نظیر یودمی (Udemi)، کورسرا (Coursera) و لیندا (Lynda) را با پی پال پرداخت کنید. برای این کار باید لینک دوره مورد نظر را برای کافه ارز بفرستید و ما پرداخت را برای شما انجام خواهیم داد.
  • شارژ اکانت‌های خارجی با Paypal: برای استفاده از تمام امکانات سایت‌ها یا نرم‌افزارهای خارجی باید اشتراک پرمیوم (Permium) آن‌ها را خریداری کنید. خرید اشتراک اکانت‌های خارجی از طریق درگاه‌های داخلی امکان‌پذیر نیست و برای پرداخت هزینه آن باید از حساب‌های بین‌المللی استفاده کنند. اکثر این سایت‌ها درگاه پی‌پال دارند. برای مثال، اشتراک تریدینگ ویو، اسپاتیفای و Freepik را می‌توان با از طریق سرویس خرید با پی پال کافه ارز خریداری کرد.
  • واریز هزینه کنفرانس‌ یا نمایشگاه‌های خارجی: شاید شغل شما به شکلی باشد که باید در کنفرانس‌ یا نمایشگاه‌های خارجی شرکت کنید. به همین دلیل می‌توانید با استفاده از پی پال، هزینه ثبت نام یا خرید بلیط ورود را پرداخت کنید. به طور کلی، پرداخت هزینه شرکت در رخدادهای خارج از کشور با سیستم بانک‌های داخلی امکان‌پذیر نیست و باید وجه را از طریق پی پال پرداخت کرد.

  • خرید هاست خارجی با پی پال: خرید هاست و سرور اختصاصی از شرکت‌هایی نظیر هتزنر (Hetzner)، گوددی (Godaddy) و بلوهاست (Bluehost) از طریق پی پال امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با ثبت نام و احراز هویت در کافه ارز، خرید هاست‌های خارجی را به راحتی آب خوردن انجام دهید. 
  • هزینه چاپ مقالات در مجله‌های خارجی: چاپ کردن مقاله در نشریه‌های خارجی یک امتیاز مثبت برای پذیرش در دانشگاه‌های خارجی محسوب می‌شود. نشریات خارجی هزینه‌ای برای چاپ مقالات علمی دریافت می‌کنند. شما نمی‌توانید این مبلغ را از طریق کارت بانکی خود پرداخت کنید. برای واریز هزینه چاپ باید وجه را از حساب پی پال انتقال دهید.
  • خرید بیت کوین با پی پال: شاید برایتان جالب باشد که سیستم پرداختی پی پال از نوامبر 2020 امکان خرید و فروش بیت کوین را به سرویس‌های خود اضافه کرد. البته، خرید و فروش بیتکوین فقط در پلتفرم پی پال امکان‌پذیر است و امکان نگهداری آن در کیف پول paypal نیز وجود دارد.
  • خرید استیبل کوین پی پال: استیبل کوین پی پال با نشان اختصاری PUSD یکی از امکانات جدید پی پال است که سر و صدای زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده است. فعلاً خرید این استیبل کوین فقط برای کاربران آمریکا و انگلستان پی پال در دسترس است و مابقی مناطق دنیا امکان خرید استیبل کوین پیپال را ندارند.

نکات مهم درباره خرید با پی پال

  • برای خرید از سایت‌های خارجی باید هزینه آن را از درگاه پی پال پرداخت کنید. شاید از خود بپرسید که آیا برای انجام این کار باید حتماً حساب پی پال داشته باشیم؟ جواب این سوال خیر است. در حقیقت، کافه ارز با دریافت هزینه ریالی خرید به علاوه کارمزدی بسیار اندک، خرید شما را انجام می‌دهد. 
  • سوال دیگری که خیلی از کاربران می‌پرسند این است که خرید از چه سایت‌هایی با پی پال امکان‌پذیر است؟ در حقیقت، هر سایتی که درگاه پی پال داشته باشد امکان پرداخت از طریق این حساب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر، بیش از 90 درصد سایت‌‌های خارجی از این درگاه پشتیبانی ‌می‌کنند.
  • نکته مهم دیگر درباره خرید با پی پال این است که خرید از سایت‌های خارجی با این درگاه هیچ محدودیتی ندارد. علاوه بر این، خرید با پی پال در کافه ارز نیز هیچ محدودیتی دلاری و ریالی ندارد و می‌توانید اجناس یا سرویس‌های گرانقیمت را نیز خریداری کنید.
  • برخی اوقات ممکن است که شما به نمایندگی از یک شرکت داخلی می‌خواهید از سایت‌های خارجی خرید کنید. در این حالت ما یک فاکتور رسمی برای شما صادر می‌کنیم اما اکانت شما باید یک حساب حقوقی باشد. 

سوالات متداول کاربران پاسخ به متداول‌ترین سوالاتی که در ذهن دارید

از تمام سایت های دارای درگاه پی پال می‌‎‌توانید خرید خودتان را انجام دهید (تقریبا تمام سایت های جهان دارای درگاه پی پال هستند)
بله شما با استفاده از خدمات خرید با پی پال کافه ارز می‌توانید خرید خود را انجام دهید، ولی ارسال بار به مقصد ایران میسر نمی‌باشد
بله. شما در هر سایتی که درگاه پرداخت پی‌پال پشتیبانی کند به راحتی میتوانید پرداخت خود را انجام دهید.
در کافه ارز زیر ۳۰ دقیقه خرید سفارش شما انجام می شود.
خیر، برای خرید با پی پال نیازی به مدارک و احراز هویت نیست

دیدگاه های شما

امیرحسین احسانی

عالیییی بود

حسین عابدی

مرسی بابت مدت زمانی که برای رفع ابهام در این زمینه صرف کردید. واقعا ممنونم...

لوک

سلام خسته نباشید کشور ما متاسفانه تحریم شده است بنده یه گیمر هستم که بابت گیمی که علاقه دارم سال هاست هزینه میکنم الان که تحریم شدیم دیگه نمیشه از طریق گیفت کارت اکانت گوگل رو شارژ کرد میخواستم بپرسم که میشه از طریق پی پال اکانت گوگل استور رو شارژ کرد ممنون میشم جواب بدید

امیرحسین صادق

با سلام متاسفانه پرداخت های درون برنامه ای رو انجام نمیدیم.اما شما میتونید با تهیه کارت مجازی ویزا مستر میتونید پرداختتون رو انجام بدید.

بابک

با سلام و درود آیا امکان ارسال پول از کارت پی پال به اپلیکیشن کش اپ (cash app) و یا ارسال به حساب بانکی در خارج وجود داره ؟ پسرم دانشجو هست میخوام براش پول ارسال کنم؟ اگر امکان نداشته باشه آیا با کارتهای دیگه این امکان هست ؟ ممنون از شما

مهرداد جوان

با سلام در حال حاضر سرویس کش اپ رو ارائه نمیدهیم. اما با خود حساب پی پال امکان ارسال به حساب پسرتون وجود داره و با وصل بودن کارت بانکی و یا حساب بانکی میشه این مبلغ رو به کارت یا حساب خودشون واریز کنند.

M

سلام،من میخواستم یک حساب پی پال داسته باشم ک بتونم پول با کسب کارهای خارجی که یورو یا دلار بهش واریز کنم بعد پولو تبدیل کنم و تو ایران بتونم برداشت کنم،ایا با این اکانت میتونم این کارو بکنم

امیرحسین صادق

با سلام و عرض ادب بله میتونید. داخل سایت ثبت نام کنید و از طریق چت انلاین و شماره تماس میتونید با ما در ازتباط باشید.

صادقی

درود... من میخواستم نسخه پرمیوم یک برنامه رو تهیه کنم... من رو به سایت paypal می‌فرسته... امکان پرداخت پول از سایت شما هست؟؟

مهرداد جوان

با سلام بله، پرداخت به سایت هایی که درگاه پی پال دارند بدون محدودیت در مبلغ در کافه ارز انجام می شود.

Mostafa

با سلام من از یک فروشگاه خارجی می‌خوام خرید کنم کی با پی پال پرداخت هاش انجام میشه پی پال ندارم چطوری میشه اینکارو کرد حساب پی پال موقت برا یک خرید وجود داره یا چیزی دیگه ای ؟

مهرداد جوان

با سلام برای خرید از وب سایت های خارجی نیازی نیست شما حساب پی پال داشته باشید زیرا داشتن حساب پب پال هزینه به نسبت بالایی دارد و به صرفه نیست. کافه ارز تمام خرید هایی که مرتبط با پی پال باشد را به وسیله حساب های خودش انجام می دهد. تنها کافی است ثبت نام و لینک خرید را در بخش پی پال ثبت کنید، سفارش شما معمولا کمتر از نیم ساعت انجام می شود و سرویس یا محصولی که در نطر دارید برای شما خریداری می شود.

رضا خالدی

با سلام از علی با با خرید کردم باید از طریق لینکشون پای پال پرداخت کنم ۳۰۰ دلار خرید چقدر هزینه داره

Reza

سلام سوالی داشتم راهنمایی کنید ممنون میشم تو یه برنامه ۵۰۰ دلار درامد داشتم میتونم از حساب پی پال شما استفاده کنم و هزینش چطوری حساب میشه ممنون میشم راهنمایی کنید

مهرداد جوان

با سلام اگر برنامه و سایت معتبر می باشد می توانید از حساب های پی پال ما برای نقد کردن استفاده کنید. اما اگر از بازی و اپلیکشن هایی هست که با بازی کردن به شما امتیاز می دهند متاسفانه به دلیل اینکه این گونه اپلیکشن ها ارسالی ندارند امکان نقد وجود ندارد و و در صورت تمایل می توانید درخواست افتتاح حساب ثبت کنید.

نیایش علی محمدی

خرید با پی پال از علی بابا کارمزد داره؟

آیدا متین

با سلام وقت بخیر. بله