وبلاگ

/

/

کسب درآمد دلاری از تلگرام؛ تلگرام به کانال‌ها تون کوین می‌دهد

کسب درآمد دلاری از تلگرام؛ تلگرام به کانال‌ها تون کوین می‌دهد

۲۷ اسفند ۱۴۰۲

کسب درآمد دلاری از تلگرام با ارز دیجیتال تن کوین: پاول دورف، بنیان‌گذار و توسعه‌دهنده شبکه اجتماعی تلگرام، اعلام کرد که از ابتدای ماه مارس، کسب و کارها و صاحبان کانال‌های تلگرامی درآمد تبلیغات را به صورت خرید ارز تون کوین TON دریافت خواهند کرد. به گفته دورف، از اوایل اسفند ماه 1402، یک پلتفرم درآمد‌زایی از تبلیغاتی برای کسب‌وکارها ایجاد خواهد شد.

در حقیقت، صاحبان کانال‌های تلگرامی می‌توانند به ازای تبلیغاتی که در کانالشان نمایش داده می‌شود، در بیش از 100 کشور، درآمد خود را به صورت ارز دیجیتال تون کوین دریافت نمایند. صاحبان کانال‌های تلگرامی می‌توانند 50 درصد از کل درآمد حاصل از نمایش تبلیغات در پلتفرم خود را به صورت ارز دیجیتال تون کوین در کیف پول خود دریافت کنند. این پلتفرم تبلیغاتی بر روی شبکه بلاک‌چینی TON ایجاد شده است، به همین دلیل درآمد حاصل از تبلیغات در قالب ارز دیجیتال TON به کاربران پرداخت می‌شود.

در کنار راه‌اندازی این پلتفرم تبلیغاتی، قابلیت‌های دیگری در جهت مدیریت بهتر کانال‌ها و کسب‌وکارهای تلگرامی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود. برای مثال، کاربران می‌توانند حساب‌های شخصی تلگرام خود را به حساب‌های بیزنسی و تجاری تبدیل کنند. با افزودن این ویژگی‌ها، کاربران می‌توانند ساعات کاری خود را به اپلیکیشن اضافه کنند، با استفاده از برچسب‌های رنگی چت‌‌های خود را سازماندهی کنند و برای پاسخ سریع به کاربران از پیام‌های خوشامدگویی و میانبرهای خودکار استفاده کنند.

البته، قضیه به همین‌جا ختم نمی‌شود و یکی دیگر از آپشن‌هایی که قرار است در تلگرام (telegram) تغییر کند، نحوه تعامل کاربران و صاحبان کانال‌های تلگرامی با ربات‌ها است. گفته می‌شود که کانال‌های بیزنسی تلگرام می‌توانند به صورت پنهان از ربات‌ها برای پاسخگویی به بخشی از چت‌ها استفاده کنند. هوش مصنوعی استفاده‌شده در ربات‌های تلگرامی، اتوماسیون خدمات مشتریان را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد. باید منتظر ماند و دید کانال‌های بزرگ تلگرام که بیش از 100 هزار نفر دنبال‌کننده دارند، می‌توانند به درآمد دلاری دلخواه برسند یا خیر؟

بیشتر بخوانید: صفر تا صد نات کوین (Notcoin)؛کوین رایگان تلگرام

 

5/5 - (4 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *