وبلاگ

/

/

خبر خوب برای کاربران ایرانی: Notcoin در صرافی کافه ارز لیست شد

خبر خوب برای کاربران ایرانی: Notcoin در صرافی کافه ارز لیست شد

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

لیست شدن نات کوین در کافه ارز: در دنیای پر طرفدار بازی‌ها Notcoin که یک بازی Play-To-Earn است که به‌عنوان یکی از جدیدترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌ تلگرام، توجه زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است.
این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد که با شرکت در آن، ارز دیجیتال به دست بیاورند. در حال حاضر توکن این بازی در تاریخ ۱۶ می ۲۰۲۴ در صرافی های بایننس، اوکی ایکس و بای بیت لیست شده است. بازی Notcoin از سوی پروژه تون کوین (The Open Network) حمایت می‌شود و به ازای هر ضربه (Tap)، میم‌کوین Notcoin را به کاربران هدیه می‌دهد.

خبر خوب برای کاربران ایرانی: Notcoin در صرافی کافه ارز لیست شد

یک خبر فوق‌العاده برای کاربران ایرانی! دیگر نیازی نیست برای خرید و فروش نات کوین Notcoin در صرافی‌های خارجی که نیاز به احراز هویت دارند، اقدام کنید. اکنون ارز دیجیتال Notcoin در صرافی معتبر کافه ارز لیست شده است.

این بدان معناست که کاربران می‌توانند بدون نیاز به احراز هویت و با کارمزد صفر، به راحتی و با اطمینان کامل، اقدام به خرید و فروش نات کوین Notcoin از طریق صرافی کافه ارز کنند. این فرصت ویژه، باعث شده تا دسترسی به این ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی بسیار ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد.

این بازی به‌عنوان یک Mini App بر بستر تلگرام اجرا شده است که بر اساس مفهوم ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال کار می‌کند. اما باید به این نکته اشاره کرد که قضیه نات کوین متفاوت است. برخلاف روش‌های سنتی که نیاز به الگوریتم‌های پیچیده و سخت‌افزارهای گران‌قیمت دارند، بازیکنان این بازی می‌توانند با ضربه روی صفحه گوشی خود، به‌صورت نامحدود Notcoin استخراج کنند.

این بازی هیچ هزینه‌ای برای شرکت ندارد و رابط کاربری آسان آن باعث شده است که همه افراد بتوانند به راحتی ارز دیجیتال استخراج کنند. سایت رسمی Notcoin ادعا می‌کند که این پروژه یک پلتفرم سریع، ایمن و مقیاس‌پذیر است که برای اجرای برنامه‌ها و خدمات مختلف طراحی شده است.

داغ ترین اخبارات کافه ارز

برای آگاهی از آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های کافه ارز، می‌توانید به بخش اخبار در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید. در این بخش، جدیدترین و داغ‌ترین خبرها را برای شما قرار داده‌ایم تا همیشه از تغییرات و اطلاعات جدید مطلع باشید. با ما همراه باشید و هیچ خبری را از دست ندهید!

  1. لیست شدن تپ سواپ در صرافی bybit
  2. فروش همستر کامبت در صرافی معتبر کوکوین
  3. تایید غیرمنتظره صندوق ETF اتریوم
  4. کسب درآمد دلاری از تلگرام
  5. ووچر 600 دلاری تپ‌سواپ
5/5 - (7 امتیاز)

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *