وبلاگ

/

/

صفر تا صد نات کوین (Notcoin)؛کوین رایگان تلگرام

صفر تا صد نات کوین (Notcoin)؛کوین رایگان تلگرام

۲۵ دی ۱۴۰۲

نات کوین: این روزها احتمالاً شما هم اسم کوین رایگان تلگرام به نام Notcoin را شنیده‌اید. نات‌کوین یک بازی رایگان در تلگرام است که می‌توانید فقط با کلیک کردن بر روی صفحه گوشی خود به صورت نامحدود ارز دیجیتال بدست آورید. این کوین از زمان عرضه خود و در عرض یک هفته توانست حدود 5 میلیون کاربر به خود جذب کند.
برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات نات کوین شوید.
نات کوین یکی از ساده‌ترین بازی‌های Web3 است که بسیار ساده به کاربران از سراسر جهان ارز دیجیتال رایگان می‌دهد. در حال حاضر تا زمان انتشار این مقاله تعداد کاربران این بازی به 10 میلیون نفر رسیده است. Notcoin یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این چند وقت اخیر بوده است. اما شاید از خود بپرسید که آیا Notcoin معتبر است؟ آیا در آینده می‌توان از فروش آن کسب درآمد کرد؟ امروز در این مقاله به بررسی ارز ناتکوین می‌پردازیم و پیش‌بینی‌ها درباره آینده آن را نیز با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد. با کافه ارز همراه باشید که به شما آموزش دهیم چطور می‌توانید در این بازی سکه‌های بیشتری به دست بیاورید.

ارز نات کوین

ارز نات کوین (Notcoin) چیست؟

Notcoin یک بازی Play-To-Earn است که بازیکنان به‌ازای شرکت در آن، سکه‌ به دست می‌آورند. در حال حاضر، Notcoin به‌عنوان یک ارز مجازی وجود دارد که در آینده ممکن است به یک توکن واقعی تبدیل شود. این بازی در ازای کلیک به شما میم‌کوین Notcoin می‌دهد و توسط پروژه تن کوین (The Open Network) حمایت می‌شود. برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک نات کوین وارد ربات تلگرامی آن شوید.

در سال 2023، با گسترش روز افزون بازار ارزهای دیجیتال، امانت و امنیت اطلاعات به عنوان یکی از عوامل اساسی در انتقال و نگهداری ارزهای دیجیتال به شدت به اهمیت زیادی دست یافته است. یافتن امن‌ترین کیف پول ارزدیجیتال معتبر در این زمینه به عنوان امری بسیار حیاتی و ضروری محسوب می‌شود.

Notcoin در قالب یک Mini App در تلگرام قرار دارد و بر روی مفهوم ماینینگ یا همان استخراج بنا شده است. البته، قضیه در نات کوین فرق می‌کند. در واقع، به‌جای استفاده از الگوریتم‌های پیچیده و سخت‌افزارهای گران‌قیمت، بازیکنان می‌توانند با کلیک ساده‌روی صفحه گوشی موبایل خود، به‌صورت نامحدود Notcoin استخراج کنند. شرکت در این بازی هیچ‌ هزینه‌ای ندارد و رابط کاربری آسان بازی، این امکان را در اختیار تمامی افراد قرار می‌دهد تا به‌راحتی ارز دیجیتال استخراج کنند.

اطلاعات دقیقی درباره چگونگی کارکرد این پروژه هنوز منتشر نشده‌اند، اما سایت رسمی Notcoin ادعا می‌کند که این پروژه یک پلتفرم سریع، ایمن و مقیاس‌پذیر است که برای اجرای برنامه‌ها و خدمات مختلف طراحی شده است. برای استخراج نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی آن شوید.
همچنین تلگرام بازی‌های جدیدی را معرفی کرده است بازی فانتون مشابه بازی نات کوین notcoin است و یک ربات تلگرامی دارد. وقتی وارد آن می‌شوید، با کلیک بر روی دکمه Start وارد بازی خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن سر بزنید.

ارز دیجیتال ناتکوین

قیمت نات کوین؛ هر 1 میلیون نات کوین برابر با 5 دلار

بازار پیش از عرضه (Pre-Market) نات کوین در سایت GetGems آغاز شده است. در این سایت، در کم‌ترین حالت، هر 1 میلیون نات کوین برابر با 5 دلار یا 2 تون کوین است. از تاریخ 16 اسفند 1402، بازار پیش از عرضه نات کوین در سایت Getgems در جریان است و کاربران با ارز دیجیتال تون کوین می‌توانند در این پیش فروش شرکت کنند. نات‌کوین‌ها به شکل بسته‌های 10 میلیونی و 100 میلیونی در اختیار تریدرها قرار گرفته است و در حال حاضر یک بسته میلیونی معادل 10 TON (تقریبا 30 دلار) ارزش‌گذاری شده است. در حقیقت، هدف این پیش فروش مشخص‌شدن قیمت و کشش بازار در رابطه با ارزش آن اعلام شده است و مشخص نیست که نات کوین تا روز عرضه رسمی چه قیمتی خواهد داشت. همچنین، برای اطلاع از قیمت نات کوین می‌توانید به مقاله آن در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

خریدارانی که در این پیش خرید شرکت کرده‌اند، پس از عرضه در بازار (اواسط فروردین 1403) توکن‌های خود را دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، کاربرانی که تعداد زیادی نات کوین دارند نیز می‌توانند در فرآیند فروش این توکن شرکت داشته باشند. در حقیقت، کاربران بر اساس پست آموزشی که نات‌کوین منتشر کرده می‌توانند توکن‌های خود را به صورت ووچر (بسته‌های 1 میلیونی، 10 میلیونی یا 100 میلیونی) به‌فروش برسانند.

برای این کار کاربران باید وارد ربات بازی تلگرام notcoin شوند و از قسمت Trade، میزان کوین مورد نظر خود را انتخاب کنند. توجه داشته باشید که برای راحتی کار، قیمت ووچرها به شکل 1m، 10m و 100m نمایش داده می‌شود. در مرحله بعد، شما باید یک کیف پول ارز دیجیتال با حداقل موجودی 0.1 TON را به بازی متصل کنید. کیف پول شما باید از توکن TON پشتیبانی کند. در حقیقت، شما باید نات کوین‌های خود را به بسته‌های توکن که در قالب NFT است تبدیل کرده و کارمزد مینت شدن آن بر روی بلاک‌چین را (با TON کوین) پرداخت کندی. سپس شما می‌توانید این NFT را در پیش فروش در سات Getgems به کاربردن دیگر عرضه کنید. همچنین، ما مقاله‌ای در وبلاگ کافه ارز برای فروش نات کوین منتشر کرده‌ایم که به صورت تصویری و گام به گام آن را شرح داده‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کنید.

حواشی و نکات جالب نات کوین

Notcoin Game یا نات کوین تلگرام به‌عنوان یکی از اولین بازی‌هایی است که از بلاک‌چین TON استفاده می‌کند. در حال حاضر این بازی خیلی طرف‌دار در سراسر جهان پیدا کرده است. نکته جالب در نام‌گذاری این توکن این است که به طور برعکس از نام تن کوین استفاده کرده و نام آن را به شکل NOT (TON – NOT) انتخاب کرده است. یک نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که با خرید اکانت پریمیوم تلگرام می‌توانید نات کوین بیشتری را کسب کنید.

یکی از نکات جالب دیگر درباره ارز نات کوین این است که وایت پیپر آن فقط 9 صفحه است. اما نکته بسیار جالب درباره آن این است که هیچ محتوایی در آن نوشته نشده و کاملاً خالی است. همچنین، زمانی که به ربات Notcoin وارد می‌شوید، با پیامی که می‌گوید «ربات Notcoin چه کاری انجام می‌دهد؟ احتمالاً هیچ چیز» مواجه می‌شوید.

در لحظه نگارش این مقاله، تعداد بازیکنان این بازی به بیش از 10 میلیون نفر افزایش یافته است و کل تعداد کوین‌های استخراج شده از این بازی به بیش از ۲ میلیارد تعداد رسیده است. Notcoin Game به طور واقعی یک پدیده در دنیای بازی‌های ارز دیجیتال به حساب می‌آید که در آینده حتماً بیشتر از آن خواهید شنید.
همچنین، دیگر بازی که اخیرا تلگرام رونمایی که بازی همستر کامبت هست که برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این بازی به مقاله آن مراجعه کنید.

ارز دیجیتال رایگان

آموزش بازی Notcoin

بازی نات کوین بسیار ساده است و بعد از واردشدن به صفحه بازی، تقریباً هر جای صفحه که کلیک کنید به تعداد سکه‌های شما افزوده خواهد شد. بله درست شنیدید. فقط با کلیک‌کردن بر روی صفحه به شما ارز دیجیتال داده می‌شود و هر چه بیشتر کلیک کنید، ارز نات کوین Notcoin بیشتری کسب خواهید کرد. البته فراموش نکنید که تعداد کلیک‌های شما در این بازی محدودیت دارید و فقط به‌اندازه‌ای که در پایین صفحه‌نمایش داده می‌شود می‌توانید درآن‌واحد کلیک کنید. البته، زمانی که این عدد صفر می‌شود، باگذشت زمان مجدداً شارژ شده و شما می‌توانید notcoin به دست بیاورید. همچنین اگر شما علاقه‌مند به بازی‌های ارز دیجیتال هستید ما در این مقاله درباره نحوهٔ کسب بیت‌کوین از طریق بازی و تبدیل آن به درآمد دلاری صحبت کردیم. همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را تا انتهای مطلب دریافت کنید.

علاوه بر این، در پایین صفحه سه بخش دیگر وجود دارد که در ادامه هر یک را به‌صورت مفصل توضیح خواهیم داد.

به‌طورکلی، هدف از راه‌اندازی این بازی تبلیغ و معرفی پروژه‌های جدید مبتنی بر بلاک‌چین TON بوده است که در بستر پیام‌رسان تلگرام در اختیار کاربران قرار دارد. این بازی آیتم‌ها و امکانات ویژه‌ای را هم در اختیار شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید سکه‌های بیشتری به دست بیاورید. در ادامه این قابلیت‌ها را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

امکانات جانبی بازی Notcoin

شما با خرید یک‌سری آیتم‌های جانبی می‌توانید سرعت به‌دست‌آوردن کوین را در بازی افزایش دهید. برای مشاهده فهرست آیتم‌ها بر روی گزینه موشک (Boosts) کلیک کنید. قابلیت‌‌هایی که در این بخش مشاهده می‌کنید به شرح زیر است.

  • Energy Limit:با خرید این آیتم که آیکون آن یک باتری سبزرنگ است می‌توانید ظرفیت کلیک‌های خود را افزایش دهید. هر آیتم لیمیت شارژ 500 عدد به ظرفیت شما اضافه خواهد کرد.
  • Speed Booster: این آیتم باعث می‌شود که سرعت شارژشدن ظرفیت کلیک‌های شما بیشتر شود.
  • Multitap: با خرید این آیتم با هر بار کلیک سکه‌‌های بیشتری به شما داده می‌شود.
  • Auto-Tap Bot: با خرید این آیتم، زمانی که شما در برنامه حضور ندارید، یک ربات به‌جای شما سکه جمع‌آوری می‌کند.

علاوه بر آیتم‌های بالا، یک‌سری امکانات هم به‌صورت رایگان و روزانه به شما داده می‌شود.

  • آیتم راکت: این آیتم باعث می‌شود با هر بار کلیک تعداد سکه‌های بیشتری به شما داده شود.
  • آیتم فول انرژی: گزینه FullEnergy نیز به‌صورت رایگان ظرفیت کلیک‌های شما را شارژ می‌کند.

همچنین دیگر بازی جدید تلگرام میتوان بازی کتیزن تلگرام اشاره کرد برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می‌شود به مقاله آن مراجعه کنید.

بازی نات کوین

رتبه‌بندی کاربران در بازی Notcoin

رتبه‌بندی و لیگ‌ها جذابیت ارز نات کوین را افزایش می‌دهند. شما به‌عنوان بازیکن در یکی از پنج لیگ اصلی برنز، نقره، طلا، پلاتینیم و الماس قرار خواهید گرفت. مسیر همه بازیکنان از لیگ برنز استارت می‌خورد و با جمع‌آوری سکه‌ها، می‌توانند به لیگ‌های بالاتر صعود کنند. فراموش نکنید که موجودی که در صفحه اصلی به شما نمایش داده می‌شود، امتیاز شما نیست. در واقع، سکه‌هایی که برای خرید آیتم درون بازی خرج کرده‌اید از امتیاز شما کسر نمی‌شود. این سکه‌ها از موجودی نمایش‌داده‌شده در صفحه اصلی مستقل هستند و از خرید آیتم‌ها یا قابلیت‌های جدید کمک نمی‌کنند.

لیگ برنز با امتیاز ۰ تا ۵ هزار، لیگ نقره با امتیاز ۵ تا ۲۰۰ هزار، لیگ طلا با امتیاز ۲۰۰ هزار تا ۲ میلیون، لیگ پلاتینیم با امتیاز ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون، و لیگ الماس با امتیاز بیش از ۱۰ میلیون مشخص شده‌اند. همچنین، امکان ایجاد گروه‌ها یا Squad و دعوت اعضا به آن‌ها در اختیار شما قرار دارد. هر Squad یک لیدر دارد و اعضا می‌توانند با مشاهده دارایی و اطلاعات لیدر، در این گروه شرکت کنند. افرادی که به لیگ‌های بالاتر صعود کنند، به‌عنوان پاداش سکه دریافت خواهند کرد.
بازی‌های متاورسی یا Metaverse Games، با بهره‌گیری از تکنولوژی بلاکچین و واقعیت افزوده (AR)، توانایی فراهم کردن یک تجربه فوق‌العاده به بازیکنان را دارند، که به آن‌ها اجازه می‌دهند در دنیای دیجیتال بدون محدودیت و مرز قرار گیرند. همچنین، ما مقاله‌ای در وبلاگ کافه ارز برای فروش نات کوین منتشر کرده‌ایم که به صورت تصویری و گام به گام آن را شرح داده‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کنید.

چطور در نات کوین تلگرام سکه‌های بیشتری جمع‌آوری کنیم؟

شما با انجام یک‌سری کارها می‌توانید امتیازات بیشتری کسب کنید. برای مشاهده این تسک‌ها باید در پایین صفحه وارد بخش Earn شوید. در این قسمت کارهای زیر را مشاهده خواهید کرد که با استفاده از آن می‌توانید امتیازات خود را در ارز نات کوین افزایش دهید. برای استخراج نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات تلگرامی آن شوید.

  • Join Squad: اگر شما عضو یک گروه شوید 5000 هزار سکه به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.
  • Invite Frens: شما با دعوت از تعدادی از دوستان خود می‌توانید به‌راحتی تا 100 هزار سکه دریافت کنید.
  • Leagues: اگر شما بتوانید وارد لیگ‌های بالاتر شوید، به‌عنوان پاداش به شما سکه‌های بیشتری تعلق خواهد گرفت. برای مثال، اگر وارد لیگ نقره شوید، 120 هزار سکه و برای ورود به لیگ طلا 250 هزار سکه دریافت خواهید کرد.
  • Specials:در این بخش شما می‌توانید یک‌سری تسک در پروژه‌های Web3 انجام داده و در ازای آن پاداش دریافت کنید. این تسک‌ها باهدف تبلیغات دیگر پروژه‌ها در بستر تلگرام ایجاد شده است. علاوه بر این اگر اشتراک پریمیوم تلگرام داشته باشید، 100 هزار سکه دریافت خواهید کرد.

امروزه درآمد دلاری از طریق پرداخت‌های اینترنتی و خریدوفروش ارز دیجیتال از منابع مهمی برای کسب درآمد به شمار می‌آید. یکی از روش‌های جذاب در این حوزه، خریدوفروش توکن‌های غیرقابل‌جایگزین یا بازی های NFT است که در یکی دو سال اخیر به‌شدت محبوبیت یافته‌اند.

استخراج رایگان ارز نات کوین

افزایش سکه با ربات کلیک نات کوین (اتو کلیکر نات کوین)

همان‌طور که تا به حال متوجه شده‌اید، کل کاری که برای دریافت نات کوین باید انجام دهید، فقط کلیک‌کردن است. شاید باورتان نشود که این کار را می‌توانید به صورت خودکار و بدون دخالت خود و با یک برنامه اتو کلیکر انجام دهید. برنامه‌های کلیک خودکار که در اینترنت وجود دارند سرعت بسیار بالایی دارند و شما با نصب آن‌ها بر روی گوشی می‌توانید به راحتی به صورت نامحدود نات کوین استخراج کنید. ربات کلیک نات کوین (Auto Click) برای گوشی‌های اندروید به صورت رایگان موجود است و در گوشی‌های آیفون پولی است.

آموزش راه‌اندازی و استفاده از ربات اتو کلیکر نات کوین

برای استفاده از این ربات باید به فروشگاه Google Play Store مراجعه کرده و اپلیکیشن Auto Clicker را بر روی گوشی خود نصب کنید. برای راه‌اندازی ربات کلیک notcoin باید دسترسی لازم را به آن بدهید و پس از نصب بر روی ok کلیک کنید. سپس بر روی گزینه “Auto Clicker” کلیک کرده و آن را فعال کنید. در مرحله بعدی باید وارد تلگرام شده و بازی نات کوین را باز کنید. سپس نقطه مورد نظر برای کلیک را انتخاب کرده و بر روی علامن Play کلیک کنید. با این کار، استخراج ارز نات کوین تلگرام به صورت خودکار انجام خواهد شد. البته، فراموش نکنید که گوشی شما ممکن است با استفاده از ربات نات کوین خیلی داغ کند و دچار هنگی شود. علاوه بر این، اگر زیاد از این ربات استفاده کنید، ممکن است نات کوین حساب شما را مسدود کند.

آیا نات کوین کلاهبرداری است؟

شبکه اجتماعی توییتر پر از اخبار مرتبط با Notcoin است و خود این پروژه اعلام کرده که قصد دارد در آینده توکن خود را در صرافی‌های مختلف لیست کند. تیم توسعه‌دهنده برنامه‌ها و اهداف زیادی برای ارتقای این پروژه منتشر کرده‌اند. بعضی از افراد ادعا می‌کنند که Notcoin با تیم توسعه تلگرام و تیم شبکه Toncoin همکاری دارد. این اطلاعات به‌خاطر آن است که پاول دروف، بنیان‌گذار تلگرام، یک Squad را در کانال تلگرامی تشکیل داده و از این بازی حمایت کرده است.

بااین‌حال، هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که ارز نات کوین چه زمانی در صرافی‌ها لیست می‌شود یا آیا به بازیکنان هدیه واقعی ارائه می‌شود یا خیر. اما تا زمانی که این بازی رایگان است، شرکت در آن هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. همچنان می‌توانید بدون انجام کار خاصی، میلیون‌ها سکه جمع‌آوری کنید. برخی از صرافی‌های بزرگ نیز از جمله بایننس، بای بیت، OKX و کوکوین تیم‌های خود را در این بازی ایجاد کرده و از طریق کانال‌های تلگرامی خود تعاملات را گسترش داده‌اند. بنیان‌گذاران Notcoin همچنین ایردراپ آینده خود را تأیید کرده‌اند، اما هنوز جزئیات دقیقی از آن منتشر نشده است.

پیش‌بینی قیمت نات کوین

از آنجایی که نات کوین هنوز به صورت رسمی عرضه نشده و خرید و فروش نشده است، بنابراین نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت. به طور کلی، 2 نوع حدس و پیش‌بینی برای قیمت نات کوین وجود دارد که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. برخی از سایت‌های تحلیل ارز دیجیتال معتقد هستند که قیمت نات کوین به مبلغ 0.0000003 است. در واقع، این تحلیلگران باور دارند که ارز Notcoin به دلیل این که خیلی جدید و ناشناس است قیمت خیلی کمی خواهد داشت. البته، آن‌ها می‌گویند هر چه نات کوین بتواند در این دوران محبوبیت بیشتری کسب کند در روند افزایش قیمت اولیه آن تاثیر خواهد داشت.

یکسری شایعات هم در فضای مجازی مطرح شده است. شایعات بر این اساس مطرح شده‌اند که به گفته پاول دورف، در آینده نه چندان دور قیمت هر یک میلیون نات کوین برابر با 100 دلار خواهد بود. این موضوع البته کمی دور ازذهن به نظر می‌رسد چون استخراج کلیکی نات کوین به صورت نامحدود است و افراد می‌توانند تا میلیاردها نات کوین را به راحتی استخراج کنند. به طور کلی، تا زمانی که نات کوین به صورت رسمی در صرافی‌ها خرید و فروش نشده باشد نمی‌توان پیش‌بینی درستی از قیمت آن داشت. خیلی از کاربرانی که هم اکنون در حال کلیک بر روی صفحه گوشی هستند امیدوارند که قیمت نات کوین مانند کوین دیگر تلگرام یعنی TON به بالای 1 دلار برسد.

نتیجه‌گیری

ارز نات کوین که متعلق به بازی Notcoin است، یک بازی کلیکی در تلگرام است که شما می‌توانید با کلیک بر روی صفحه موبایل به‌راحتی ارز دیجیتال Notcoin دریافت کنید. اگر چه ظرفیت کلیک کاربر در این بازی محدود است؛ اما با انجام یک‌سری کارهای خیلی ساده می‌توانید به‌راحتی میلیون‌ها سکه به دست آورید. هنوز مشخص نیست که این کوین در چه زمانی در صرافی‌های بزرگ لیست می‌شود؛ اما در حال حاضر که به‌دست‌آوردن آن رایگان است می‌توانید به‌راحتی استخراج کنید. لازم به ذکر است که برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال می‌توانید از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید. برای به‌دست‌آوردن نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات لینک نات کوین شوید.

4.2/5 - (108 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(125)
  1. سلام
    با تشکر از مطلب کامل و مفیدتان
    در مورد نحوه نگهداری یا انتقال این ارز اطلاعاتی دارید؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. متشکرم. در حال حاضر این ارز قابل انتقال نیست. احتملاً در ایردراپ بتونید نقدش کنید و ارز دیجیتال واقعی دریافت کنید. باید اخبار مربوط به نات کوین را در همین صفحه دنبال کنید. یا این که کانال تلگرام ما را دنبال کنید.

      1. سلام چطور میشه از این بازی
        پول برداشت کرد
        میرم کیف پول صفعه فقط سفیده
        نمیاره

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. برداشت فعلاً برای این بازی امکان‌پذیر نیست. تا زمانی که این ارز به طور رسمی در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شود.

    2. علیرضا گفت:

      سلام وقت بخیر ممنون از اطلاعات خوبتون بنده هشت تا از دوستامو دعوت کردم به این بازی وهمشونم فعالیت میکنن اما فقط اسم سه نفرشون رو برروی صفحه بازی گوشی من نشون میده چرا بقیه رو نمیاره چون با افزودن ده نفر یه امتیازاتی هم به من میده ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

      1. مهران رباطی گفت:

        درود بر شما ممنون از توجه شما. احتمالا از لینک رفرال شما استفاده نکرده‌اند.

  2. من بات‌ رو باز میکنم صفحه سیاهه کلا چیکار کنم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      بگذارید لود بشه صفحه بعد یک سکه زرد میاد روی صفحه روی آن کلیک کنید تا سکه جمع کنید

      1. هرموقع میزنم اخرشم عدد بالا برمیگرده از همون اول شروع می‌کنه

        1. مهران رباطی گفت:

          در هنگام بازی مطمئن باشید که اینترنت شما وضعیت خوبی داشته باشد.

          1. سلام چطوری باید لینک درست کنیم

          2. مهران رباطی گفت:

            سلام از بخش frens اقدام کنید

          3. نیکولا گفت:

            سلام با تشکر از اطلاعات مفیدتون
            میخواستم بدونم اگر نات کوین ها رو به کیف پول تلگرام انتقال ندیم بعد از متوقف شدن استخراج نات کوین ها باقی میمونن؟

          4. مهران رباطی گفت:

            درود بر شما باید منتظر لیست شدن نات کوین بمانید

        1. مهران رباطی گفت:

          سلام چه مشکلی دارید؟

        2. مجتبی گفت:

          بعضی‌ها دیر متوجه شدن تلگرام به مشترکین ثابتش پرداخت کرده که از تلگرام استفاده کردن

      2. سلام من زدم رو‌کوکی ۵۰۰ هزارتا کم‌کرد ازم کارایی داره این کوکی یا الکی کم کرده ؟تشکر

        1. مهران رباطی گفت:

          سلام کارآیی دارد

      3. سلام اصلا برای ما لود نمیشه لطفا یه راه حلی بدین

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. مشکل چی هست؟ روی موبایل باز می‌کنید؟

    1. سلام،چرا در حین کلیک کردن بر روی صفحه موبایل نمره منفی می دهد و تا مدتها نمی شود کلیک کرد و سکه دریافت کرد؟

      1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

        فعلاً چیزی از سمت نات کوین اعلام شده است برای این مشکل. به محض مشاهده دلیل این موضوع، سریعاً آن را اعلام می‌کنیم.

        1. سلام ساعت گوشیت را تغییر بده درست میشه

  3. سلام من بعد از باز کردن لینکی که ربات میده با یک صفحه ی سیاه روبه رو میشم و هرچقدر منتظر میشم تغییری نمیکنه؛مشکل از کجاست؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. برای ورود به بازی از ابزار تغییر دهنده آی پی استفاده کنید.

      1. امین محسنی گفت:

        سلم من نات کوین تبدیل کردم به گالن آیامیتونم به نات کوین برگردونم وسکه ها قابل برگشتن؟

        1. مهران رباطی گفت:

          سلام خیر در حال حاضر امکان تبدیل وجود ندارد.

          1. سلام
            من یک میلیون سکه دادم رفتم مرحله بعد که گالکشن کوین اسمشه

            چیه این مرحله؟
            چه فایده ای داره

          2. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

            درود بر شما. این قسمت فقط برای اسکین و زیبایی است و هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر امکانات آن منتشر نشده است

        2. سلام چجوری این بازی بیارم لینک داره یا اسم

          1. مهران رباطی گفت:

            سلام. بر روی لینکی که در این مقاله موجود است کلیک کنید.

        3. سلام با این امکان میشه از داخل خود تلگرام چیزی هم خرید؟

          1. مهران رباطی گفت:

            سلام. در حال حاضر خیر

      2. سلام من نرم افزار تغییر آیدپی هم نصب کردم …باید مدام تغییر بدم آی پی رو تا بازی بالا بیاد یا نه؟

        1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

          سعی کنید از یک آی پی استفاده کنید. از ابزارهای رایگان هم استفاده نکنید

  4. درود بر شما
    سپاس از زحمات و پاسخگوییتون
    من برای شروع دکمه let’s go رو میزنم ولی اتفاقی نمیفته لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

    1. مهران رباطی گفت:

      برای شروع بازی مطمئن شوید که اینترنت خوبی دارید و از نرم افزار تغییر دهنده آدرس آی پی استفاده کنید

      1. سمانه بیگی گفت:

        سلام خسته نباشید من نمره منفی میخورم و نمیتونم دیگه کاری انجام بدم چکار کنم

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما مشکلات مربوط به اینترنت و ساعت گوشی باعث این موضوع می‌شود

  5. سلام و درود بر شما
    من دو روزه دارم بازی میکنم و جمع آوری میکنم. کیف پول هم ساختم. ولی چیزی وارد کیف پول نمیشه
    ذخیره این سکه های بدست امده چطوریه؟
    تا کی باید همینطور ادامه داد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما تا زمانی که نات کوین ب صورت رسمی در صرافی‌ها لیست نشود، امکان برداشت این ارز وجود نخواهد داشت

  6. سلام من اون ربات رو فعال کردم ولی چیزی تغییر نکرد. میشه در موردش توضیح بدین

    1. مهران رباطی گفت:

      اگر منظور شما بات درون بازی است. بعد از این که وارد لیگ Silver شدید می‌توانید با فعال‌سازی آن به صورت خودکار و بدون کلیک ارز استخراج کنید.

      1. سلام tap butرو فعال کردم اما وقتی دوباره وارد گیم میشم بات هیچ استخراجی نکرده ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما استخراج به صورت خودکار ذخیره می‌شود.

          1. امیر محمد گفت:

            سلام خدمت شما آیا امکانش هست با نات کوین های خود اکانت خود رک پرمیوم کنیم

          2. مهران رباطی گفت:

            درود بر شما فعلا خیر

  7. سلام. چجوری سکه ها رو به والت میشه اضافه کرد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما در حال حاضر فقط امکان استخراج وجود دارد و تا زمانی که ارز نات کوین به صورت رسمی در صرافی‌ها لیست نشود امکان برداشت وجود نخواهد داشت.

  8. سلام ببخشید من همین امشب شروع کردم ولی سریع رفت روی نقره ای یا سیلور الان معنیش چیه

    1. مهران رباطی گفت:

      این یعنی شما خوب پیشرفت داشته‌اید

  9. سلام ببخشید چطوری باید بازی رو ذخیره کنم؟؟؟؟ بعد از اینکه از بازی میام بیرون دوباره از اول شروع میشه

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام تعداد ارزهایی که استخراج کرده‌اید به صورت خودکار ذخیره میشه. هر بار که بازی را باز می‌کنید از ابتدا شروع می‌شود و مشکلی ندارد.

  10. علی بی غم گفت:

    چطوری باید برم توی یه گروه؟؟؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما از بخش Squad اقدام کنید.

  11. من پیتزا و کلوچه و هر چی دم دست میرسه میخرم، الان در مرحله پلاتینیوم هستم ولی ۳۵۰۰۰۰تا نات دارم .آیا خریدها را انجام ندم

    1. مهران رباطی گفت:

      هر چه بیشتر بتونید استخراج کنید بهتر است. بنابراین خریدها مزیت دارند

  12. امید اهنگر گفت:

    سلام چطوری باید بدونم که تو رتبه چندم هستم البته امتیازخودمو میدونم ولی منظورم اینه که نفر چندم هستم

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام درود بر شما. از بخش اسکواد می‌تونید مشاهده کنید.

  13. سلام برای گرفتن جایزه چالش ها باید در چه کانال هایی عضو شم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. نیازی به عضوشدن در کانال‌ خاصی نیست.

  14. سلام . دقتی از طریق ربات وارد جمع آوری سکه میشی وبعد از مدتی از برنامه خارج میشی و دوباره وارد میشی برمیگردد به اول و سکه هدی جمع شده حذف میشن . میخواستم خواهش کنم که آیا باید با ایمیل ثبت نام کنیم ؟؟ یا لازم به ثبت نام نیست؟؟ خواهشا جواب بدین ممنونم

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. جدیداً نسبت به ربات‌ها حساس شده است.

  15. ابوالفضل گفت:

    سلام اگه در صرافی بره نت کوین برای فروش سکه مهمه یا اون تعداد سکه های که از قبل جمع کردیم و توی گروه هست مهمه ممنون

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. سکه‌هایی که جمع آوری کردید مهم است

  16. سلام بر شما
    تعداد نات کوین های اصلی تعدادی هست که توی صفحه اصلی نشون میده یا اون تعدادی هستش که تو سطح لیگ نشون میده . مثلا تعداد سکه های من تو صفحه اصلی دو میلیون و خرده ای هست ولی تو لیگ پلاتینیوم سه میلیون 800 هستش . کدوم تعداد اصلی سکه است ؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. تعداد سکه‌ها در صفحه اصلی موجود است

  17. سلام من کیف پول رو راه اندازی کردم ولی سکه هایی که جمع آوری شده رو چه جوری میتونم استخراج کنم چون هرکاری میکنم کیف پول همچنان صفره

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. در حال حاضر نات کوین در صرافی ها لیست نشده است. به محض این که این ارز در صرافی ها لیست شود، موجودی به کیف پول انتقال می‌یابد.

  18. سلام این قسمت که ترانسفر بالانس به پاول هست برای چیه و چه فایده ای داره ؟

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام میتونید بخشی از موجودی نات کوین‌هاتون به پاول دوروف (صاحب تلگرام) هدیه بدهید

      1. سلام وقت شما بخیر ببخشید من مقداری نات کوین انتقال دادم به پاول خوب در قبال این برای من چه سودی داره ممنونم

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. در شبکه‌های اجتماعی مکالماتی وجود دارد مبنی بر این که هر چقدر به پاول نات کوین انتقال بدید، دو برابر آن برای شما بازمی‌گردد

      2. سلام وقت بخیر من یک گزینه ای روزدم نمیدونم چی بودبعداون تمامی سکه هام روازدست دادم بعد برام آورد که شما سکه هاروبه به پاول دودوف دادی وبازی ازاول برام استارت شد ولی توهمون مرحله پلانتیوم باقی موندم حالاچطوری میتونم برگردونم سکه هام رو

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. به احتمال خیلی زیاد هر چقدر که به پاول دورف نات کوین ارسال کردید، دو برابر ان به شما بازمی‌گردد

  19. سلام من این کار وکردم وسکه هام تموم شدوبازی ازاول شروع شدوبرام آوردکه شما سکه هاروبه پاولدوروف انتقال دادیدیعنی من سکه هام روازدست دادم چطوری میتونم برگردونم

  20. سلام من برنامه تلگرام روی ویندوز دارم ولی روی اجرا میزنم بالا نمیاد راه حلی دارید؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. این بازی فقط بر روی موبایل لود می‌شود.

  21. سلام
    من 7 بهمن یه سوال کردم هنوز جوابم رو ندادین .
    خواهشا جواب بدین .
    ممنون

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. پوزش می‌طلبم به خاطر تاخیر در پاسخ‌دهی.

  22. کم سواد گفت:

    سلام ببخشید من دوتا اکانت تلگرام دارم که با هر دوش مقداری سکه گرفتم. میشه یکی رو به اون یکی اکانت انتقال بدم و با هم جمع بشه؟ آخه یکی از اکانتامو میخوام دیلیت کنم.

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. خیر امکان انتقال نات کوین فعلاً مقدور نیست

  23. سلام ببخشید ربات اتو کلیر در این ازر کارائی داره

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. طبق گفته کانال رسمی نات کوین، در صورتی که از ربات استفاده کنید ممکن است بازی برای شما مسدود شود

  24. یعقوب گفت:

    سلام یعقوب هستم .بعد از اینکه وارد بازی میشم بعد از چند کلیلک پایین صفحه که تعدکلیکها رو می شماره یه باره به منفی دو هزار تبدیل میشه و اجازه کلیک نمیده تا دوباره به هزار برگرده .ولی باز مثل اول بعدداز چند کلیک منفی میشه مننون

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. ممکن است قبلا از ربات برای کلیک استفاده کرده باشید و روی آی دی شما حساس شده است.

      1. درود برشما ، من هم همین مشکل ودارم و منفی میشه باید چکار کنم؟

        1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

          درود بر شما. طبق گفته کانال رسمی نات کوین در تلگرام، مشکلی در فروش نات کوین است و فعلا نمی توان آن را فروخت. مشکل برطرف می‌شود

  25. درود برشما،بعداز اینکه وارد بازی میشم بعداز چند کلیک که سکه بخرم منفی میشه ودیگه نمیشه کلیک کرد باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. طبق گفته کانال رسمی نات کوین در تلگرام، مشکلی در فروش نات کوین است و فعلا نمی توان آن را فروخت. مشکل برطرف می‌شود

  26. سلام وخسته نباشید
    من 1400000نات کوین داشتم
    زدم رو علامت پیتزا،تعداد آنها ۴۰۰۰۰۰شد
    چطور میتونم سکه ها برگردونم؟

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. بازگشت این میزان امکان‌پذیر نیست

  27. سلام و درود
    آیا ارزش سکه های پیتزا با بقیه سکه ها فرق داره

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. خیر فعلا هیچ اطلاعیه‌ای درباره سکه‌های پیتزا صادر نشده است

  28. سلام من هنگام بازی دستم کجا خورده متوجه نشدم اما انرژی عدد منفی نشون میده و نمیتونم سکه بگیرم باید چیکار کنم؟؟ راهی هست ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      این موضوع بیشتر به خاطر ابزارهای تغییر دهنده آی پی آدرس یا همان vpn است. از ابزار دیگری استفاده کنید

  29. خدیجه گفت:

    سلام نات کوین قسمت انرژی من یه علامت منفی اومده و نمیتونم کلیک کنم امکانش هست راهنمایی کنید

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما. این مشکل احتمالاً به خاطر ابزار تغییر دهنده آی پی آدرس است. از ابزار دیگری استفاده کنید.

  30. علی اصغر گفت:

    سلام خسته نباشید خدمت شما من دو روزه به این مشکل برخوردم وقتی نات میزنم بعد 1000تا صفحه آبی میشه و میزنه 10000منفی باید صبر کنم تا مثبت بشه ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      این مشکل به خاطر استفاده از ابزار تغییر آی پی رایگان است. لطقا از ابزار بهتری استفاده کنید

  31. پارسا گفت:

    ده ملیون نات کوین داشتم زدم رو گزینه ترید و ادامشو هم انجام ندادم ولی از صفحه ده ملیون نات کوینم رفت

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      باز می‌گرددف نگران نباشید

  32. درود بر شما و سپاس بخاطر اطلاعات خوبتون .

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود. سپاس بیکران بابت توجه شما

      1. کریم گفت:

        من ۲۴و۷۰۰ نات کوین داشتم زدم رفت نوشته هر آغازی پایانی دارد بی نتیجه تمام شد لطفا جواب دهید بازی مسخره ای است

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. منتظر بمانید تا در صرافی‌های بزرگ فهرست شود

  33. سلام ببخشید چطوری میتونم وارد این بازی بشم
    من وارد میشم بزن بریم میزنم همون Les’t go
    بعد میاره یه صفحه سیاه باز میشه که بعد اون یه کلمه اینگلسی nothing هست به معنی هیچ چیز که یه نوار سفید دور اون میچرخه بعد تموم شدن می ایسته چکار کنم

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. بازی فعلا به طور کامل متوقف شده است

  34. بهنام گفت:

    سلام درود ببخشید کلید earn در صحفه من نیست فقط کلید های sfrenبا boostsوtradeفعال هستن آیا مشکلی وجود داره

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. فعلا بازی به طور کامل متوقف شده است

  35. سلام
    squad چه کمکی میکنه؟ و بعد از عضو شدن در اونها چطور میشه خارج شد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. کمک خاصی به استخراج نمی‌کند

  36. سلام عرض ادب
    ببخشید من وقتی میرم بخش trade و بعد mint وقتی میزنم روی confirm نمیره توی بخشی که باید ولت رو انتخاب کنم کلا همونجا میمونه
    ممنون میشم کمکم کنید

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. بازی فعلا متوقف شده است. اما مشکلات مربوط به اینترنت می‌تواند دلیل این موضوع باشد

  37. سلام .نان کوین من منفی شده یعنی تعداد گوشه منفی شده و نمیتونم استخراج کنم .لطفا راهنمایی کنید .ممنونم

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. بازی فعلا متوقف شده است

  38. سلام من ربات داخل بازی رو فعال کردم الان می‌خوام غیر فعالش کنم میشه لطفاً راهنمایی کنید

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. بازی در حال حاضر متوقف شده است

  39. وحید گفت:

    سلام میگن یک اوریل ینی ۱۳ فروردین استخراج متوقف مییشه ایا این درسته؟. و این که اگه متوقف بشه و برای تبدیل باید تا ده میلیون داشته باشی کم کم
    اونایی ک کم تر از ده میلیون جم کردن و صفه استخراج متوقف بشه باید چیکار کنن ینی بعد ۱۳ فروردین اون ارقام کمتر از ده میلیون رو نمیشه وارد کیف پول کرد و تبدیل یا انتقال داد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. باید منتظر لیست شدن نات کوین در صرافی‌ها باشید

  40. ❁ᬼ͜͡꙰𓅓𝘼𝘽𝙊𝙇𝙁𝘼𝙕𝙇🜲⃟๑▬ گفت:

    آیا بعد از بسته شدن ربات نات کوین نمیشع نات کوین های خودمون رو ب ووچر تبدیل کنیم

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. احتمالاً پس از لیست شدن در صرافی‌ها بتوانید نات‌کوین‌های خود را بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *