وبلاگ

/

/

آموزش تصویری فروش نات کوین؛ نات کویناتو NFT کن و بفروش

آموزش تصویری فروش نات کوین؛ نات کویناتو NFT کن و بفروش

۲۱ اسفند ۱۴۰۲

آموزش فروش نات کوین: حالا وقت آن رسیده که کلیک‌های خود بر روی ربات نات کوین Notcoin را به دلار تبدیل کنید. “بریم نات کوین‌هامون رو بفروشیم!” چیزی که این روزها سروصدای بسیار زیادی پیدا کرده است. نات کوین یک بازی بلاک‌چینی است که در اپلیکیشن تلگرام قرار دارد. شما در این بازی می‌توانید فقط با کلیک کردن یک ارز دیجیتال به نام NOT$ استخراج کنید. انقدر روش استخراج نات کوین آسان است که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به‌خصوص ایران به نوعی معتاد این بازی شده‌اند. خیلی از کاربران فکر نمی‌کردند که بتوانند انقدر سریع نات‌کوین‌های خود را به فروش برسانند، اما حالا فرصت فروش نات‌کوین فراهم شده و شما می‌توانید از این راه کسب درآمد قابل توجهی داشته باشید. اگر نمی‌دانید که برای فروش نات کوین از کجا باید شروع کنید، اصلاً نگران نباشید چون ما خیلی ساده و مثل آب خوردن آموزش تصویری فروش نات کوین را برای شما آماده کرده‌ایم. پس اگر می‌خواهید بدون دردسر نات‌ کوین‌های خود را به دلار تبدیل کنید، همچنین، شما می‌توانید برای خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. برای اطلاع از آخرین اخبار نات کوین در کانال تلگرام کافه ارز عضو شوید.
برای دریافت رایگان نات کوین، کافی است از طریق این لینک وارد ربات نات کوین شوید.

آموزش فروش نات کوین

پیش فروش نات کوین چیست؟

شاید با دیدن عنوان این مقاله از خود پرسیده باشید که آیا واقعاً می‌شود نات کوین را فروخت؟ در جواب این سوال باید بگوییم بله. تاریخ 16 اسفند ماه، رسانه‌های رسمی نات کوین اعلام کردند که در حال برگزاری رویداد پیش فروش ارز نات کوین هستند که در طی آن کاربران می‌توانند ناتکوین‌های استخراج شده خود را به NFT تبدیل کرده و در سایت Getgems با ارز دیجیتال TON کوین (ارز رسمی تلگرام) مبادله کنند. در حقیقت، کاربران می‌توانند ارزهایی که استخراج کرده‌اند را به بسته‌ها (ووچر) 10 میلیونی و 100 میلیونی تبدیل کرده و در قالب nft در سایت getgems به فروش برسانند. برای این که بیشتر با پیش فروش نات کوین آشنا شوید، به مقاله قیمت نات کوین در وبلاگ کافه ارز مراجعه کنید.

آیا فروش نات کوین واقعاً امکان‌پذیر است؟

همان‌طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، بیشترین سوالی که امروز در بین کاربران ارزهای دیجیتال به گوش می‌خورد این است که “آیا می‌توان نات کوین را فروخت؟” در پاسخ به این سوال باید گفت بله، اما برای این که بیشتر راجع‌ به آن صحبت کنیم، بهتر است اول نگاهی به ماهیت نات کوین بیاندازیم تا نسبت به آن آگاه‌تر شویم. نات کوین یک میم کوین است. حتماً می‌دانید که میم‌کوین‌ها ارزش ذاتی ندارند و صرفاً بر پایه یک جک اینترنتی (Meme) یا ایده‌ای بدون ارزش و فقط برای جذب کاربران طراحی شده‌اند. نات کوین نیز یک میم کوین است که بر پایه شبکه بلاک‌چین تلگرام (TON) ساخته شده و در عرض چند ماه میلیون‌ها نفر از سراسر دنیا به خصوص ایران را به خود جذب کرده است.

سیستم نایت کوین خیلی جالب و نوآورانه است؛ کاربران وارد ربات تلگرامی این ارز دیجیتال می‌شوند و با کلیک کردن بر روی یک فضای خیلی ساده می‌توانند ارز دیجیتال نات کوین را استخراج کنند. علاوه بر این، دعوت کردن دوستان به این بازی نیز نات‌کوین‌های شما را افزایش می‌دهد. اگر می‌خواهید به طور کامل با این بازی آشنا شوید، مقاله “نات کوین چیست” را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید. همچنین شما اگر علاقه‌مند هستید که درباره بازی فانتون هم اطلاعات کسب کنید پیشنهاد می‌شود که به مقاله آن در وبلاگ مراجعه کنید.

دنبال کردن اخبار نات کوین

تیم توسعه نات کوین به تازگی رویداد پیش‌فروش این ارز را راه‌اندازی کرده است و آخرین اخبار نشان می‌دهد که نات کوین تمام تلاش خود را می‌کند تا به زودی کوین NOT را در صرافی‌ها نیز لیست کند. تیم توسعه تلگرام نیز خیلی از این نات کوین حمایت می‌کند و همین موضوع نشان از جدی‌بودن پروژه آن دارد. اگرچه نات کوین هنوز قیمت رسمی ندارد اما در پیش فروش شما می‌توانید نات‌کوین‌های خود را به ارز دیجیتال TON تبدیل کرده و سپس آن را در صرافی‌های ایرانی مثل کافه ارز به ریال یا تتر تبدیل کنید. مدتی پیش، جامعه کاربری رسمی “نات کوین” اعلام کرده بود که افرادی که بیش از یک ماه هیچ فعالیتی در این پروژه انجام نداده‌اند، در فرآیند توکن‌سوزی، توکن‌های خود را از دست می‌دهند. در حقیقت نات کوین این کار را به منظور تشویق کاربران به فعالیت و حفظ جامعه علاقمندان به این توکن انجام داده است. اگر علاقه‌مند هستید که درباره کسب درآمد از تلگرام بیشتر بدانید تا به درآمد دلاری برسید پیشنهاد می‌شود به مقاله آن در وبلاگ مراجعه کنید.

اطلاعیه رسمی نات کوین درباره فروش نات کوین به شرح زیر است:

کسانی که در استخراج مهارت داشتند، دوستان خود را دعوت کردند و در کمپین‌ها فعال بودند، اکنون می‌توانند موجودی بازی Notcoin خود را به کوپن‌های ۱۰ میلیونی و ۱۰۰ میلیونی NFT نات کوین تبدیل کنند و آنها را بر اساس فرمول معامله همتا به همتا (Peer-to-Peer) در Getgems معامله کنند.

تیم توسعه‌دهنده همچنین اعلام کرده است که در حال حاضر امکان خرید و فروش Notcoin نیست. اما فروشندگان می‌توانند نات‌کوین‌های خود را با ارز دیجیتال TON مبادله کنند. البته، کاربرانی که NFTهای نات کوین را خریداری کرده‌اند نیز می‌توانند بعد از عرضه رسمی، آن را در صرافی‌های معتبر به فروش برسانند. هدف از مشارکت در این پیش فروش این است که از لیست‌شدن رسمی ارز Notcoin در صرافی‌ها حمایت شود چون 20 درصد از درآمد حاصل از پیش فروش آن برای تامین نقدینگی مربوط به لیست‌شدن این ارز در صرافی‌ها خرج خواهد شد.

نحوه فروش نات کوین در سایت Getgems

آموزش فروش نات کوین: همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم، کوین‌هایی که در تلگرام بدست آورده‌اید را می‌توانید به ووچر NFT نات کوین تبدیل کرده و با ارز دیجیتال TON مبادله کنید. برای خرید و فروش نات کوین باید حتماً از بازیکنان Notcoin باشید. در حقیقت، کسانی می‌توانند ووچرهای نات کوین را صادر کرده و قیمت آن را در پلتفرم getgems تعیین کنند. افرادی که این ووچرها را خریداری می‌کنند می‌توانند پس از عرضه رسمی این ارز در صرافی‌ها، آن را با توکن NOT$ مبادله کنید.

توجه داشته باشید که هیچ کس قیمت رسمی نات کوین را نمی‌داند، برخی از تحلیل‌گران می‌گویند که قیمت ممکن است در زمان عرضه حتی صفر باشد، بنابراین در زمان معامله ووچر به این نکته توجه داشته باشید. به عبارت دیگر، فرض کنید شما NFT ده میلیونی نات کوین را با قیمت چهل TON به فروش رسانده‌اید. این NFT حکم یک گواهی سپرده را خواهد داشت و خریدار پس از لیست‌شدن رسمی ارز NOT می‌تواند آن را به تحویل داده و معادل آن (10 میلیون) نات کوین تحویل بگیرد. در این صورت، اگر قیمت ده میلیون نات کوین در زمان عرضه بیش از چهل TON باشد، شما به عنوان فروشنده ضرر و خریدار سود خواهد کرد و اگر پایین‌تر از این مبلغ باشد، شما سود خواهید کرد. در ادامه مراحل تبدیل نات کوین به NFT و فروش نات کوین را از ابتدا به صورت تصویری توضیح می‌دهیم.

آموزش تصویری فروش نات کوین

  • ابتدا ربات نات کوین به آدرس (http://t.me/notcoin_bot) را در تلگرام باز کنید.
  • روی دکمه Trade (دکمه‌ای که در کنار Boost، Earn و Frens است) در صفحه اصلی ربات کلیک کرده و مقدار NFT که قصد فروش آن را دارید، انتخاب کنید. دکمه Trade به گفته کانال رسمی نات کوین ممکن است در برخی از حساب‌ها وجود نداشته باشد. در حقیقت، این دکمه دچار کمی اختلال بوده و تیم توسعه‌دهده نات کوین در حال برطرف کردن مشکلات و باگ‌های مربوط به آن است، پس اگر دکمه Trade را ندارید، نگران نباشید چون این دکمه بعد از مدتی به ربات تلگرامی نات کوین حساب شما اضافه می‌شود.
  • اگر دکمه Trade در سمت راست و کنار دکمه Boost وجود داشت، پس از کلیک بر روی آن به یک صفحه منتقل می‌شوید. برای تبدیل نات کوین به ووچر بر روی دکمه آبی رنگ “Notcoin to Voucher” کلیک کنید.
  • صفحه بعدی شامل یک‌سری توضیحات درباره این بازار پیش فروش است، سپس روی دکمه آبی رنگ “Continue” کلیک کنید.
  • در مرحله بعدی از شما پرسیده می‌شود که چه مقدار نات کوین را می‌خواهید به NFT تبدیل کنید. در حال حاضر، شما فقط می‌توانید ووچرهای 10 میلیونی و 100 میلیونی بسازید. البته، فراموش نکنید که برای این کار باید تعداد نات کوین‌هایی که تا به امروز استخراج کرده‌اید حداقل 10 میلیون باشد.
  • پس از تایید این مرحله، ووچرهای نات کوین به کیف پول تلگرامی TON شما اضافه خواهد شد. برای این کار باید کیف پول تلگرام به نام Tonkeepr را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید. اگر این کیف پول را ندارید، می‌توانید آن را از فروشگاه گوگل پلی نصب کنید. فراموش نکنید که پس از نصب این کیف پول، عبارت ریکاوری آن را حتماً در جایی مطمئن ذخیره کنید.پس از نصب، برای این‌که کیف پول مطمئن شود که شما این عبارت را به یاد سپرده‌اید، چند مورد از آن‌ها را از شما می‌پرسد. برای مثال، از شما می‌پرسد که کلمه اول، دهم و پانزدهم را بنویسید.

خرید تن کوین در کافه ارز

  • اولین کاری که برای آموزش فروش نات کوین به آن احتیاج دارید این است که مقداری TON کوین خریداری و به کیف پول خود اضافه کنید. برای این کار می‌توانید 3 عدد تن کوین از صرافی کافه ارز خریداری کنید. برخی صرافی‌ها حداقل سفارش 10 عددی یا بیشتر دارند. در حقیقت، خرید تن کوین به این خاطر است که برای صدور NFT نات کوین باید کارمزد بلاک‌چین را با ارز TON پرداخت کنید.
  • برای خرید TON از کافه ارز باید آدرس کیف پول Tonkeeper را در زمان خرید وارد کنید و تراکنش به صورت خودکار و مستقیم به کیف پول شما منتقل می‌شود.
  • سپس بر روی گزینه Collectible در کیف پول Tonkeepr کلیک کنید. NFTهای 10 یا 100 میلیونی نات کوین که ساخته‌اید در این بخش قابل مشاهده هستند.

جستجوی سایت getgems

  • سپس وارد فروشگاه NFT به نام گت جمز (Getgems) شوید. برای ورود به این سایت نیازی نیست که از کیف پول خارج شوید. برای جستجوی سایت getgems می‌توانید از بخش browse کیف پول Tonkeepr استفاده کنید. برای ورود به این سایت آدرس getgem.io را درون بخش browse بنویسید.

فروش نات کوین در گت جمز

  • زمانی که وارد این سایت می‌شوید، کیف پول ارز دیجیتال شما به این سایت متصل نیست و باید بر روی گزینه “Connect” در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • در مرحله بعد، بر روی لوگوی Tonkeeper کلیک کرده و در مرحله بعدی با کلیک بر روی “Connect Wallet” باید رمز کیف پول یا اثر انگشت خود را تایید کنید.

نحوه فروش notcoin

  • پس از این‌که کیف پول خود را وارد کردید، باید بر روی عکس آواتار پروفایل خود کلیک کرده و سپس بر روی گزینه “Open Profile” کلیک کنید. پس از آن می‌توانید تمام nftهای خود را در پایین پروفایل خود مشاهده کنید.

کجا نات کوین تلگرام بفروشم

  • سپس NFT نات کوین خود را انتخاب کرده و پس از آن بر روی دکمه آبی رنگ “Put on Sale” کلیک کنید. شما می‌توانید NFT خود را با قیمت ثابت (Fixed Price) یا به صورت مزایده‌ای (Auction) یا به عبارت دیگر قیمتی که کاربران در ازای خرید آن پیشنهاد می‌دهند، به فروش برسانید. شما می‌توانید با مراجعه به بخش Collection نات کوین در صفحه اصلی کیف پول و ورود به بخش History تمام معاملاتی فروش نات کوین را مشاهده کنید.

کالکشن nft نات کوین

  • پس از این که NFT نات کوین خود را در این سایت فروختید، موجودی TON کوین شما در کیف پول افزایش پیدا می‌کند. برای تبدیل این موجودی به ریال می‌توانید آن را به صرافی کافه ارز فروخته و معادل ریالی آن را در حساب بانکی خود دریافت کنید.

فروش نات کوین به کافه ارز

  • فراموش نکنید که هنگام فروش TON کوین به ما حتماً از TAG یا MEMO استفاده کنید، در غیر این‌صورت موجودی TON به کیف پول کافه ارز منتقل نمی‌شود. شما در زمان فروش TON می‌توانید تگی که از کافه ارز دریافت می‌کنید را در کیف پول خود وارد کنید.

نتیجه‌گیری

در این مطلب آموزش فروش نات کوین در سایت Getgems از طریق کیف پول Tonkeepr را به صورت مفصل توضیح دادیم. توجه داشته باشید که قیمت ووچرهای نات کوین در حال حاضر بر اساس مناقصه تعیین می‌شود و اگر به سایت گت جمز مراجعه کنید، بسته‌های NFT ده میلیون و صد میلیونی نات کوین با قیمت‌های مختلف مشاهده می‌کنید. اگر قصد فروش نات کوین را دارید باید کیف پول Tonkeepr را به این سایت وصل کرده و NFTهایی که مینت کردید را در به فروش برسانید. پس از فروش نات کوین، خریدار به شما ارز دیجیتال TON می‌دهد. شما می‌توانید تون‌کوین‌های خود را به راحتی در صرافی کافه ارز و با کارمزد اندک به فروش برسانید.

4.2/5 - (35 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(34)
  1. سیدحسین حسینی گفت:

    سیدحسین حسینی

  2. سلام آیا نات کوین واقعیت دارد و میشه ازش کسب درامد کرد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما بله. افرادی که تو این مدت نات کوین استخراج کردند می‌توانند آن را به فروش برسانند.

      1. سلام قیمت ناتکوین درحال حاضر چقد هست هر یک میلیون میشه چند تومان ایران روش فروشش چطوره

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما مقاله “قیمت نات کوین را در وبلاگ کافه ارز” مطالعه کنید. برای فروش باید کیف پول تلگرام را به بازی متصل کنید. در همین مقاله که کامنت گذاشتید کامل توضیح داده شده است

          1. والابقرآن من فقط این مقاله رومطالعه کردم همین!!!بایدیه مخ شبیه کامپیوترتوسرت باشه که بتونی تمام این مراحل روباموفقیت ردکنی اونم به زبان انگلیسی😂😂🫨🫨حدود۶۰میلیون نات کوین دارم ازهمین الان رباتشوغیرفعال میکنم چون حوصله گذشتن ازهفت خان رستم روندارم😡😡😡

      2. سلام آموزش بیشتر میدین

        1. مهران رباطی گفت:

          درود بر شما. کجا به مشکل می‌خورید؟

      3. سلام
        با منبع موثقی که از طریق آلمان با دفتر تلگرام پروکسی برقرار کردیم ،بزودی خود مجموعه بلاکچین تلگرام مستقیم وارد عرضه خرید و فروش نات کوین ها خواهند شد…

  3. سلام من میتونم برای ولت ام trust walet رو بگیرم؟ و از چه سایتی باید نات کوین رو به فروش برسانم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. از کیف پول تلگرام استفاده کنید. فروش نات کوین از سایت getgems امکان‌پذیر است

  4. سلام اینجانب مهدی طالبی طادی ناشنواشدیم هم بازی دیجیتال ثبت کرده هم جواب ندادی ناراحت شدم

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. چه جایی کامنت گذاشتید که پاسخ ندادم؟

  5. افشین محمدی گفت:

    سلام چرا برایه من من دیگه نیامده

    1. مهران رباطی گفت:

      به زودی باز می‌شود برای شما هم

  6. سلام
    با منبع موثقی که از طریق آلمان با دفتر تلگرام پروکسی برقرار کردیم ،بزودی خود مجموعه بلاکچین تلگرام مستقیم وارد عرضه خرید و فروش نات کوین ها خواهند شد…

  7. سلام
    بنده اشتباهی در قسمت trad دستم خورد و 10 ملیون از نان کوین هام کم شده .
    چه کار باید بکنم ؟
    ممنون

    1. مهران رباطی گفت:

      تا وقتی به nft تبدیل نکرده باشید، بر می گردد به حسابتان

  8. سلام
    استارت شروع عرضه نات کوین قیمت بالاتر فقط چند روز دیگر مستقیم در صرافی های ایران ……

  9. سلام من ۱۱ میلیون نات کوین دارم اما وقتی به مرحله تبدیل آن به nft می‌رسم به جای confirm عبارت not enough coin رو نشون میده
    مشکل از کجاست؟

    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود بر شما فکر کنم شما ووچر 100 میلیونی nft را امتخاب می‌کنید

    2. مهیار گفت:

      سلام من ۱۰ میلیون رو تبدیل به ان اف تی کردم ولی دوی پروفایل گت جمم نیست
      مشکل چیه؟

      1. مهران رباطی گفت:

        سلام از کیف 7پول خود بررسی کنید

  10. کمتر از 10 ملیون دارم چکار میتونم بکنم؟

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. اگر بازی مجددا فعال شد. استخراج را شروع کنید

  11. سعید گفت:

    سلام.آیا واقعیت داده که بعد از اتمام استخراج یعنی روز ۱۳ فروردین تکه نان کویت هاتو تبدیل نکنی میسوزه؟

    1. مهران رباطی گفت:

      بله. باید منتظر لیست شدن نات کوین باشید

  12. کیارش کیائی فر گفت:

    سلام دوست عزیز،این روش که عرض کردید هنوز قابل اجراست و میشه تبدیل کرد؟

    1. مهران رباطی گفت:

      درود بر شما. در حال حاضر امکان فروش وجود ندارد.

  13. چاوان گفت:

    سلام ببخشید من تو سایتgetgems که کیف پولمو کانکت میکنم اکانتی برام بالا نمیاد که پروفایلمو ببینم و همون گزینه ی کانکت رو نشون میده🚶‍♀️

    1. مهران رباطی گفت:

      سلام. اینترنت خود را بررسی کنید.

  14. حمید گفت:

    سلام خدمت اساتید عزیز.
    بنده یک مشکلی دارم.زمانی که میخوام ووچر بفروشم میزنه باید تراکنش خود را در والت تون کیپر تایید کنید..میشه لطفا راهنمایی کنید..بنده مراحل را درست انجام میدم و مبتدی نیستم..با تشکر

    1. مهران رباطی گفت:

      درود. برخی اوقات امکان فروش ووچر نات کوین در دسترس نیست. چند ساعت بعد امتحان کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *