وبلاگ

/

/

سایت سمراش؛ ۱۲ دلیل برای استفاده از سایت SEMrush

سایت سمراش؛ ۱۲ دلیل برای استفاده از سایت SEMrush

سایت سمراش

سایت سمراش:‌ تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که چرا رقبای شما، استراتژی بازاریابی موفق‌تری دارند؟ شاید موقع آن است که نقطه ضعف‌هایتان را تجزیه و تحلیل کنید و مشخص کنید برای بازاریابی موفق چه کار درستی باید انجام دهید. برای پیشرفت کسب و کار آنلاین حتما لازم است که در مورد سئو و سایت SEMrush اطلاعات بیشتری کسب کنید. قسمت زیادی از ابزارهای سئو این امکان را فراهم می کنند که استراتژی موثرتری نسبت به دیگران داشته باشید. ابزار سمراش یکی بهترین ابزارهای سئو است که برای خرید اکانت آن نیاز به پرداخت ارزی دارید. از آنجایی که خرید از سایت های خارجی در ایران با دشواری‌هایی همراه است، کافه ارز خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی را ارائه می‌کند تا به آسانی خرید اکانت SEMrush را انجام دهید. در این مطلب از کافه ارز با هم آموزش SEMrush را می‌خوانیم و مرور می‌کنیم سایت سمراش چیست و چرا سایت SEMrush قدرتمندترین ابزار سئو در جهان است.

سایت SEMrush چیست؟

سایت سمراش (SEMrush) یک ابزار سئو است که به تحقیقات کلیدی محتوای سایت‌ها کمک می‌کند. همچنین، استراتژی به کار رفته در کلمات کلیدی رقبا را جستجو می‌کند و به بهترین نحو، سایت و وبلاگ افراد را ارزیابی می‌کند. سایت SEMrush یکی از معتبرترین سایت های بازاریابی در سرتاسر جهان است. این سایت تا به حال توسط مشاغل کوچک و بزرگ به کار گرفته شده است. شرکت‌هایی مانند فیلیپس، فوربس، پی‌پال و‌هایت از این ابزار بهره می‌برند.

سایت SEMrush یک پایگاه عظیم از صدها میلیون کلمه کلیدی است. سایت سمراش می‌تواند کارهای زیادی از جمله ردیابی موقعیت ارگانیک URL و یا فرود در SERP جستجوگر گوگل، کپی و تبلیغ AdWords و بررسی موقعیت آن‌ها، تبلیغ برای CPC و در نهایت تحلیل استراتژی رقبا را انجام دهد.

سایت سمراش

چرا بازاریابی محتوا اهمیت دارد؟

بازاریابی محتوا به وسیله بازاریان اینترنتی ایجاد می‌شود و هدف آن ایجاد و انتشار محتوا است به طوری که برای مشتریان جذاب، مفید و کاربردی باشد. محتواهای خوب این امکان را می‌دهند تا صاحبان مشاغل بتوانند مخاطبان خود را حفظ کنند، به راحتی محصول خود را بفروشند و اسم تجاری خود را به خوبی حفظ کنند.

۱۲ دلیل عمده برای استفاده از سایت SEMrush

همان‌طور که ذکر شد، برای بازاریابی محتوا، استفاده از این سایت بسیار مفید است که در ادامه مقاله دلایل استفاده از سایت سمراش را شرح خواهیم داد.

تحقیق کلمات کلیدی به صورت موثر

کلمات کلیدی باید محتوای اصلی برنامه شما باشند. کاری که سایت SEMrush انجام می‌دهد این است که چگونه عبارات و کلمات کلیدی را جستجو کند و کاری کند که نظر مشتری به تجارت شما جلب شود و همچنین در بهینه‌سازی کلید واژه‌های موثر، بهترین روش را انجام می‌دهد.

شما می‌توانید تعداد کلمات کلیدی را هر ماه در سایت سمراش مشاهده کنید که چگونه باعث شده با این کلمات کلیدی، رقبای شما کاربران یا مشتریان بیشتری جذب کنند.

هوش رقابتی

بازاریابان قبل از این‌که به تجزیه و تحلیل کار رقبا بپردازند باید در کار خود به این نتیجه برسند که هدف از فعالیت‌شان چه چیزی است. هنگامی که از سایت SEMrush استفاده می‌کنید می‌توانید در گوگل سرچ کنید که به چه امتیازی دست پیدا کرده‌اید و آیا ترافیک شما بهتر شده یا در همان اندازه قبلی باقی مانده است.

SEMrush شرح می‌دهد که گزارش‌های هر ماهه سئو به صورت PDF به صاحبان وبلاگ یا سایت ارسال شود تا بازاریابان هیچ گونه تردیدی در مورد گزارش کار خود نداشته باشند. به علاوه صاحبان وبلاگ می‌توانند هر روزه داشبورد خود را چک کنند و سایت خود را به راحتی مدیریت کنند.

تحلیل استراتژی با SEMrush

ممکن است وبلاگ‌های زیادی باشند که فرم آن‌ها مانند یکدیگر طراحی شده‌اند، بنابراین بسیار مهم است که بازاریاب‌ها وبلاگی طراحی کنند که نسبت دیگر وبلاگ‌ها متمایز باشند. سایت SEMrush شرح می‌دهد که استراتژی یک برنامه نسبت به دیگر برنامه‌ها تفاوت خاصی داشته باشد و این کار را با استفاده از تعیین کلید واژه‌های مناسب و انتخاب محتوای دقیق و به جا انجام می‌دهد.

آموزش سمراش

فرصت‌های جدید را برای انتخاب کلید واژه

سایت SEMrush بهترین ابزار برای کشف ایده‌های جدید است. برای مثال، اگر افراد بازاریاب، به دنبال عبارت دیگری که معنی بازاریابی محتوا را بدهد، باشند، می‌توانند نتیجه‌هایی مانند بازاریابی محتوای موثر، مطالعه‌های بازاریابی محتوا، موفقیت در بازاریابی محتوا را در سایت سمراش پیدا کنند. بنابراین هر بار که بازاریابان بر روی یک کلمه کلیدی کلیک کنند، می‌توانند معادل‌های دیگری در اختیار داشته باشند.

دنبال کردن رتبه های زمان گذشته و حال

با سایت SEMrush امکان پیگیری رتبه‌های گذشته و زمان حال وجود دارد و همچنین سایت نام برده این امکان را فراهم می‌کند که افراد، متوجه نقطه قوت و نقطه ضعف‌های کار خود باشند و در پی اصلاح کار برآیند. ممکن است یک بازاریاب با وجود وبلاگ منحصر به فرد خود امتیاز زیادی کسب کرده باشد و این باعث می‌شود همان ترفندها را برای وبلاگ‌های بعدی به کار ببرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سایت WooRank

تجزیه و تحلیل رقابت

سایت سمراش می‌تواند بیشتر از چیزی که افراد مد نظرشان است مفید باشد و حتی قادر است کیفیت وبلاگ بازاریابان را با رقبای خود تجزیه و تحلیل کند. این سایت همچنین می‌تواند جستجوی دقیقی برای کلمات کلیدی انجام دهد و بهترین موارد را انتخاب کند. به علاوه سایت سمراش سریع‌ترین سطح ترافیک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و میزان ترافیک دیگران را نیز ارزیابی می‌کند.

از دست ندادن میزان ترافیک

علاوه بر این‌که این امکان به افراد داده می‌شود که ترافیک جدیدی به دست بیاورند، همچنین بازاریاب‌ها می‌توانند با استفاده از سایت SEMrush حجم ترافیک خود را از دست ندهند. مراقبت از میزان حجم بسیار ضروری است زیرا امکان دارد بازاریابان به دلیل ترافیک جدیدی که دارند رتبه بالای به دست بیاورند و اگر ترافیک موجود خود را از دست بدهند امتیاز منفی کسب کنند.

با سایت سمراش می‌توان نتایج عملکرد خود را با رقبا ارزیابی کرد و بهترین موقعیت کلمات کلیدی محتوا را ردیابی کرد. این سایت امکان فراهم نمودن ۲۰ کلمه کلیدی برتر را به وجود می‌آورد.

فرصت های تبلیغاتی بهتر

یکی از مناسب‌ترین راه‌های درآمد زیاد در سایت، استفاده از فرصت‌های تبلیغاتی است. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق، بهتر است که درصدد تبلیغ مناسبی برای سایت یا وبلاگ خود بود زیرا با وجود تبلیغ مناسب این امکان فراهم می‌شود که توجه مخاطبان جلب شده و در نتیجه بازدیدکنندگان بیشتر خواهند شد.

سایت SEMrush نقش بسیار مهمی در ایجاد یک تبلیغ مناسب، ایفا می‌کند زیرا می‌تواند با توجه به کلیه سایت‌های موجود، بهترین تبلیغ را برای سایت افراد شناسایی کند. سپس سایت سمراش نموداری از کلمات کلیدی را که باعث جلب نظر مخاطب می‌شود ارائه می‌دهد و با هر بار کلیک کردن بر روی هر کلمه کلیدی، امتیاز سایت افراد بالا خواهد رفت.

آموزش SEMrush

یافتن فرصت های تبلیغاتی قبل از رقبا

همان‌طور که قبلا ذکر شد سایت SEMrush می‌تواند این امکان را فراهم کند که صاحبان سایت، زودتر از رقبای خود فرصت‌های تبلیغاتی را به دست بیاورند. برای داشتن یک فرصت تبلیغاتی، لازم است مواردی را در نظر گرفت، در این صورت می‌توان زودتر از هر کسی یک تبلیغ عالی را به دست آورد. این موارد به شرح زیر هستند:

  • انتختاب بهترین کلمات کلیدی
  • ترافیک موجود و هدر ندادن حجم ترافیک
  • پرداخت هزینه ترافیک برای کسب تبلیغات

کسانی که در هر شرایطی این اطلاعات را داشته باشند زودتر می‌توانند تبلیغ مناسب سایت خود را به دست بیاورند.

ایجاد وبلاگ‌نویسی مهمان

وبلاگ‌نویسی مهمان یکی از بهترین راه‌های ایجاد بهترین محتوا برای سایت است. سایت‌های زیادی وجود دارند که پست مهمان را می‌پذیرند، اما با سایت سمراش می‌توان به تمام نقطه ضعف و نقطه قوت‌های پست مهمان در سایت‌ها دست پیدا کرد و در نتیجه بهترین پست مهمان را برای سایت خود ایجاد کرد.

مدیریت به روزرسانی‌های پاندا

به روزرسانی‌های پاندا فیلترهای الگوریتم Google هستند که کار آن‌ها حذف هر کلمه و یا عبارت تکراری است. تابه حال سایت‌های زیادی به دلیل اینکه از کلمات و عبارت‌های تکراری استفاده کرده‌اند، شکست خورده‌اند، اما سایت SEMrush باعث می‌شود که کلمات تکراری شناسایی شده و جایگزینی مناسب برای آن کلمات پیدا می‌کند.

تجزیه و تحلیل بک لینک

اگر تعداد بک لینک در هر سایتی بیشتر باشد به این معنا است که از سود مالی زیادی نیز برخوردار می‌شود. افرادی که دارای سایت و و بلاگ هستند باید لینک محتوا داشته باشند و با کمک سایت سمراش می‌توان پی برد که رقبا از چه سایتی بک لینک‌های خود را به دست می‌آورند تا صاحب سایت نیز از آن منبع استفاده کند.

SEMrush برای نمایش دادن بک لینک‌های موجود از یک نمودار دایره‌ای استفاده می‌کند که به dofollow و nofollow تقسیم می‌شود.

شرح SEMrush

آموزش SEMrush

برای شروع کار با سمراش، این آموزش سمراش تا حد.دی به شما کمک می‌کند. برای شروع پیش از هرچیز در این سایت ثبت نام کنید. پس از ورود در داشبورد، در قسمت بالایی سایت سمراش آدرس وب‌سایت رقیب را وارد کنید. اطلاعات مختلفی را سایت سمراش درباره رقیب به شما ارائه می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به کلمات کلیدی که آن سایت از آن‌ها رتبه گرفته است، ترافیکی که این سایت ماهانه از موتور جستجو به دست می‌آورد، میانگین بازدید آن سایت، مدت زمانی که کاربر در این سایت می‌ماند و بسیاری اطلاعات مفید دیگر را با استفاده از سایت سمراش به دست آورید.

آموزش SEMRush به ما کمک می‌کند تا بتوانید تنها با وارد کردن آدرس سایت رقیب، اطلاعات ارزشمندی را به دست آوریم و در نتیجه بتوانید استراتژی مناسبی را در پیش بگیریم.

خرید اکانت SEMrush

برای خرید اکانت پرمیوم SEMrush شما باید یک حساب بین‌المللی پی پال یا یک کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید. اما شما با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی در کافه ارز، شما می‌توانید تنها با چند گام ساده و به آسانی، بدون داشتن کارت اعتباری خرید اکانت SEMrush را انجام دهید. خرید اکانت سمراش به شما کمک می‌کند تا هم به آسانی سایت خود را بررسی کنید و هم بتوانید با ابزار سمراش رقبای خود به صورت دقیق تحلیل کنید.

نظر شما درباره سایت سمراش چیست؟ آموزش SEMrush برای شما مفید بود؟ آیا ابزار سمراش را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟

4.7/5 - (15 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(2)
    1. تیم تحریریه کافه ارز گفت:

      درود. ممنون از توجه شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *