وبلاگ

/

/

خرید لایسنس بیت دیفندر | چطور آنتی ویروس Bitdefender بخریم؟

خرید لایسنس بیت دیفندر | چطور آنتی ویروس Bitdefender بخریم؟

خرید لایسنس بیت دیفندر: آنتی ویروس Bitdefender یک نرم‌افزار فوق‌العاده ضد بدافزار است که می‌تواند از شما در برابر همه تهدیدها و ویروس‌های آنلاین روز محافظت کند. خرید لایسنس بیت دیفندر را می‌توانید از بین طرح‌های موجود این نرم‌افزار با توجه به نیاز خود خریداری کنید. اما خرید آنتی ویروس Bitdefender از ایران نیازمند پرداخت ارزی توسط یکی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی است. از آن جهت که داشتن این کارت‌ها و این قبیل خرید از سایت های خارجی برای بیشتر ایرانیان به راحتی امکان‌پذیر نیست، می‌توانید در زمینه خرید اشتراک سایت های خارجی همجون لایسنس آنتی‌ویروس‌ها از خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس کافه ارز استفاده کنید. کافه ارز امکان خرید انواع لایسنس نرم‌افزارها از جمله خرید لایسنس ‌Bitdefender را برای شما فراهم کرده‌ است.

آنتی ویروس بیت دیفندر (Bitdefender) جهانی پیشرو در امنیت سایبری است و از سال 2001 حفاظت از میلیون‌ها مصرف‌کننده و محیط‌های تجاری را بر عهده دارد. این نرم‌افزار متعلق به یک شرکت فناوری امنیت سایبری رومانیایی است که دفتر مرکزی آن در بخارست رومانی واقع شده است. شرکت بیت دیفندر که در سال 2001 توسط مدیر عامل فعلی و سهامدار اصلی فلورین تالپس تاسیس شد و در حال حاضر دفاتری در ایالات متحده، اروپا، استرالیا و خاورمیانه دارد. این نرم‌ا‌فزار یک آنتی ویروس همه‌کاره است که به طور کامل از لپ‌تاپ، تبلت و تلفن همراه شما محافظت می‌کند. این آنتی ویروس تمام محافظت‌های سایبری را که اکثر کاربران برای ایمنی کامل به آن نیازمند هستند را دارد. استفاده از آن در همه دستگاه‌ها و سیستم عامل‌ها بسیار آسان است و تقریبا از دیگر آنتی ویروس‌های موجود در بازار ارزان‌تر است.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

این آنتی ویروس دارای سه پلن کلی قابل خریداری است که می‌توانید از طریق سایت رسمی آن یعنی bitdefender.com اقدام به خرید آن‌ها کنید. برای ایجاد امنیت از طریق این نرم‌افزار باید با پرداخت هزینه لایسنس این پلن‌ها که در ادامه به تفکیک به آن پرداخته می‌شود، به خرید بیت دیفندر اقدام کنید. برای پرداخت هزینه خرید لایسنس بیت دیفندر می‌توانید از خدمات پرداخت ارزی و خرید لایسنس آنتی ویروس در کافه ارز استفاده کنید.

خرید لایسنس bitdefender

Total Security (بیت دیفندر توتال سکیوریتی 2022)

این پلن برای محافظت از تمام پلتفرم‌های اصلی مک، iOS و اندروید است. قیمت آن برای یک سال محافظت کامل، 94.99 دلار و شامل ویژگی‌های زیر است:

  • محافظت کامل و بدون دردسر از تلفن، تبلت و لپ‌تاپ شما
  • حفاظت برای چندین سیستم‌ از جمله مک، iOS و اندروید
  • کنترل‌های والدین در همه دستگاه‌ها
  • حفاظت از حریم خصوصی گسترده، از جمله فایروال، وب‌کم و میکروفون
  • مجموعه حفاظت استاندارد Bitdefender، در برابر ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها، حملات وب و باج افزارها

نسخه

امکانات

قیمت

آنتی ویروس Bitdefender Total Security

حفاظت از وب کم و میکروفون، کنترل والدین، فایروال حریم خصوصی، ابزار بهینه‌سازی عملکرد، ابزار ضد سرقت

از ۳۹.۹۸ دلار تا ۱۷۹.۹۹ دلار با تخفیف

Internet Security (بیت دیفندر اینترنت سکیوریتی 2022)

این پلن برای محافظت تنها از ویندوز کامپیوتر است و قیمت آن 84.99 دلار برای محافظت کامل به مدت یک سال بوده و شامل ویژگی‌های زیر است:

  • کنترل‌های والدین در رایانه‌های شخصی ویندوزی شما. به طور کلی این نسخه تنها برای محافظت از ویندوز کامپیوتر ارائه می‌شود.
  • حفاظت از حریم خصوصی گسترده، از جمله فایروال، وب‌کم و میکروفون
  • مجموعه حفاظت استاندارد bitdefender.com در برابر ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها، حملات وب و باج افزارها

نسخه

امکانات

قیمت

آنتی ویروس Bitdefender Internet Security

حفاظت در زمان واقعی، فایروال حریم خصوصی، کنترل والدین، محافظت از وب کم و میکروفون، حفاظت از باج افزار، VPNاز ۳۴.۹۹ دلار تا ۱۳۴.۹۹ دلار با تخفیف

خرید bitdefender

Antivirus Plus (بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس 2024)

این پلن برای محافظت تنها از ویندوز کامپیوتر و قیمت آن برای یک سال محافظت کامل 59.99 دلار است. پلن آنتی ویروس پلاس شامل ویژگی‌های زیر است:

  • مجموعه حفاظت استاندارد Bitdefender، در برابر ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، بدافزارها، حملات وب و باج افزارها.
  • به طور کلی این نسخه تنها برای محافظت از ویندوز کامپیوتر ارائه می‌شود.

نسخه

امکاناتقیمت
آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Plusپیشگیری از تهدید شبکه، حفاظت از باج افزار، ارزیابی آسیب‌پذیری، مرورگر SafePay، مدیر رمز عبور، VPN، فایل خردکن

از ۲۹.۹۹ دلار تا ۱۰۷.۹۹ دلار با تخفیف

بیشتر بخوانید: خرید لایسنس آنتی ویروس

خرید بیت دیفندر

مهم‌ترین مزایای استفاده از بیت دیفندر

با توجه به ویژگی‌های پلن‌های موجود برای خرید Bitdefender تا حدودی با کارهایی که این نرم‌افزار می‌تواند برای شما انجام دهد، آشنا شدید. اما در این بخش برای درک بیشتر اهمیت استفاده از این نرم‌افزار به چند مورد از مزیت‌های خرید لایسنس بیت دیفندر (خرید لایسنس Bitdefender) می‌پردازیم.

ایمن از همه تهدیدات جدید و موجود

امروزه گذراندن زمان بیشتر به صورت آنلاین در اینترنت و شبکه‌های مجازی، می‌تواند شما را در معرض انواع حملات سایبری متعددی قرار دهد. حفاظت چند لایه Bitdefender اسناد، تصاویر و ویدیوهای شما را در برابر همه تهدیدات شناخته‌شده و نوظهور، از جمله باج افزار و بدافزار، ایمن نگه می‌دارد.

محافظت در برابر فیشینگ

با افزایش کلاهبرداری‌های آنلاین، شما با داشتن حفاظت پیشرفته ضد فیشینگ در نرم‌افزار Bitdefender به راحتی از خطر فیشینگ، دور نگه داشته می‌شوید. آنتی ویروس بیت دیفندر، وب سایت‌هایی را که به عنوان غیرقابل اعتماد شناسایی می‌کند، مسدود می‌کند تا نتوانند داده‌های مالی مانند رمز عبور یا شماره کارت اعتباری شما را به سرقت ببرند.

بانکداری آنلاین امن

یکی از مهم‌ترین نکات در هنگام خرید آنلاین، محافظت از انجام پرداخت است که Bitdefender این کار را برای شما انجام می‌دهد. همچنین می‌توانید با خرید لایسنس بیت دیفندر و از طریق یک مرورگر اختصاصی منحصربه‌فرد که تراکنش‌های شما را برای جلوگیری از کلاهبرداری ایمن می‌کند، امور بانکی خود را انجام دهید.

سریع، ناشناس و ایمن در هنگام گشت و گذار در وب

با Bitdefender VPN، می‌توانید دیگر نگران حریم‌خصوصی در وب نباشید. این نرم‌افزار با رمزگذاری تمام ترافیک اینترنت از حضور آنلاین شما محافظت می‌کند. همچنین با خرید Bitdefender هنگامی که از اتصال Wi-Fi استفاده می‌کنید، از اطلاعات بانکی، گذرواژه‌ها و بارگیری‌های شما در برابر هکرها محافظت می‌کند.

حالت های بازی، فیلم و کار

با خرید بیت دیفندر می‌توانید روی کاری که در دستگاه موبایل یا کامپیوتر خود انجام می‌دهید و برایتان مهم است تمرکز کنید. این نرم‌افزار زمانی را که در حال انجام بازی هستید، یا کار می‌کنید و یا فیلم تماشا می‌کنید را تشخیص می‌دهد، بنابراین با درخواست‌های غیرضروری در این زمان‌ها شما را آزار نمی‌دهد.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر

خرید لایسنس بیت دیفندر موبایل

بیت دیفندر چندین طرح پرداخت ارائه می‌دهد که 1 تا 100 دستگاه را پوشش می‌دهد، اما فقط Total Security و Premium Security در همه سیستم عامل‌ها (ویندوز، مک، اندروید، iOS) کار می‌کنند. پس اگر قصد استفاده از این برنامه را برای موبایل خود دارید، باید این نسخه و این پلن را خریداری کنید که قیمت آن برای استفاده یک سال 89.99 دلار است و به طور کامل تمام موارد محافظتی را در خود دارد.

اما خرید لایسنس بیت دیفندر موبایل به‌عنوان اشتراک‌های مستقل نیز در دسترس هستند که برای خرید و دریافت آن می‌توانید به خدمات خرید لایسنس آنتی ویروس کافه ارز مراجعه کنید. تفاوت‌هایی بین موارد حفاظتی برای موبایل‌های اندروید و iOS وجود دارد که شاید تا حد زیادی به دلیل پیشرفته‌ بودن سیستم امنیتی در این سیستم عامل باشد؛ زیرا برنامه موبایل Bitdefender برای iOS نسبت به اندروید محدودتر است. آنچه در برنامه موبایل Bitdefender برای Android گنجانده شده است، شامل موارد زیر است:

  • اسکنر آنتی ویروس
  • محافظت از وب (Chrome، Firefox، Opera، Edge، Brave و غیره).
  • توصیه‌های امنیتی خودکار
  • قفل برنامه
  • حفاظت ضد سرقت
  • نظارت بر نقض داده ها (فقط ایمیل)
  • VPN میزان ۲۰۰ مگابایت در روز (با VPN نامحدود در دسترس).
  • سازگاری با ساعت هوشمند

خرید لایسنس بیت دیفندر موبایل

لایسنس رایگان بیت دیفندر

این شرکت، آنتی ویروس بیت دیفندر رایگان ویندوز با قابلیت محافظت از وب و همچنین یک اسکنر بدافزار رایگان اولیه برای کاربران مک ارائه می‌دهد. این دو برنامه رایگان شامل هیچ‌یک از ویژگی‌ها و مزایای دیگر مفید Bitdefender، مانند VPN نامحدود و مواردی که در گفته‌های پیشین به آن اشاره شد، نیستند. به همین دلیل توصیه ما خرید یک مجموعه امنیت اینترنتی مقرون‌به‌صرفه است، نکته قابل توجه در مورد تمام برنامه‌های Bitdefender پشتیبانی از 30 روز ضمانت بازگشت پول است. لایسنس رایگان بیت دیفندر در ایران در واقع همان نسخه‌های کرک شده بیت دیفندر هستند که خود می‌تواند دستگاه شما را در معرض تهدید قرار دهد.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال

با توجه به ویژگی‌های متنوع این برنامه، بهترین گزینه برای استفاده از تمام امکانات، خرید لایسنس بیت دیفندر اورجینال و اصل است که برای خرید آن باید به سایت رسمی Bitdefender مراجعه کنید و یا خرید لایسنس Bitdefender را از طریق خدمات خرید انواع لایسنس آنتی ویروس ها از کافه ارز بخواهید.

این نکته را در نظر داشته باشید که شرکت Bitdefender از تاریخ 20-01-2022 فعال‌سازی و بروزرسانی آنتی ویروس‌ها را برای کاربران ایرانی محدود نموده است و طبق قوانین این شرکت خدماتی به کاربران ایرانی ارائه نمی‌شود و استفاده از این آنتی ویروس در ایران فقط با تغییر IP قابل استفاده است. به دلیل مشکلات موجود با وجود تحریم‌ها برای خرید ایرانیان از سایت‌های خارجی می‌توانید برای سهولت کار و تسریع در انجام فرآیند خرید لایسنس بیت دیفندر به سایت معتبر کافه ارز مراجعه کنید.

تمدید لایسنس بیت دیفندر

برای تمدید لایسنس بیت دیفندر می‌توانید از طرح خودکار Bitdefender برای صرفه‌جویی در زمان و همچنین به حداقل رساندن خطر آسیب‌پذیری سیستم خود تا خرید بیت دیفندر و تمدید اشتراک مجدد، استفاده کنید. در غیراینصورت در زمان اتمام مدت اعتبار لایسنس بیت دیفندر می‌توانید مانند روش خرید لایسنس بیت دیفندر از طریق کافه ارز نسبت به تمدید آن نیز اقدام کنید.

خرید آنتی ویروس بیت دیفندر اورجینال

این روزها با افزایش استفاده از اینترنت و مدت زمان حضور آنلاین در این فضا، استفاده از یک آنتی ویروس با محافظت کامل برای دستگاه‌های موبایل و همچنین کامپیوتر دارای اهمیت بسیار زیادی است. برنامه‌های متفاوتی برای ایجاد این امنیت در دسترس هستند که به شکل نسخه‌های رایگان و پولی قابل‌استفاده هستند. در این میان یکی از این برنامه‌ها که به عنوان موفق‌ترین و کامل‌ترین برنامه‌های پیشرو در امنیت سایبری از سال 2001 در حال فعالیت است، بیت دیفندر (Bitdefender) است.

آنتی ویروس بیت دیفندر نیز مانند دیگر برنامه‌های امنیتی دارای نسخه رایگان و پولی است که با وجود تفاوتی که بین نسخه‌های بیت دیفندر رایگان و خرید آنتی ویروس Bitdefender وجود دارد، بهترین گزینه خرید لایسنس بیت دیفندر است. با وجود مشکلات خرید از سایت‌های خارجی برای کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها و نداشتن کارت‌های اعتباری بین‌المللی برای پرداخت ارزی هزینه خرید اشتراک سایت های خارجی، لازم است تا در این زمینه به سایت‌های معتبر فعال در زمینه خرید لایسنس آنتی ویروس و پرداخت‌های ارزی مانند کافه ارز برای خرید Bitdefender مراجعه کنید.

4.8/5 - (10 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *