وبلاگ

/

/

نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

۱۵ تیر ۱۴۰۲

خرید گیفت کارت نتفلیکس: Netflix یکی از بزرگترین سرویس های پخش فیلم و سریال آنلاین در جهان است و به کاربرانش امکان مشاهده محتوای اختصاصی شامل فیلم ها، سریال ها، مستندات و برنامه های تلویزیونی را در تمام دستگاه های قابل حمل و تلویزیون ها ارائه می دهد. با استفاده از Netflix، کاربران می توانند به راحتی به محتوای خود دسترسی پیدا کنند و آن را به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود مشاهده کنند. همچنین، با اشتراک در Netflix، کاربران می توانند به محتوای اختصاصی Netflix دسترسی پیدا کنند و نسبت به برنامه های تلویزیونی و فیلم های موجود در شبکه های تلویزیونی سنتی، از انتخاب بیشتری برخوردار باشند.

یکی از بهترین راه های خرید اشتراک نتفلیکس استفاده از گیفت کارت‌ های این پلتفرم است. اگر قصد خرید این گیفت کارت را دارید، کافه ارز با سال‌ها تجربه در فرآیندهای پرداخت ارزی و بین المللی همراه شما است. البته نه تنها برای خرید گیفت کارت نتفیلیکس بلکه تمامی فرآیندهای پرداختی می‌توانید از خدمات کافه ارز استفاده کنید. اگر پنانپه به مشاوره تخصصی نیاز داشتید، می‌توانید با استفاده از شماره‌های تماس (02191014920 – 07132320715) از مشاوران کافه ارز استفاده کنید.

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) چیست؟

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix) چیست؟

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift Card) یک نوع کارت هدیه است که به کاربران اجازه می دهد تا برای دسترسی به محتوای اختصاصی شبکه نتفلیکس، از جمله فیلم ها، سریال ها و مستندات، از طریق سرویس آنلاین نتفلیکس اقدام کنند. این کارت هدیه معمولاً به صورت فیزیکی و یا الکترونیکی در دسترس است و شما می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان، خانواده و یا خودتان تقدیم کنید. با استفاده از کد کارت هدیه Netflix، می توانید اشتراک خود را فعال کنید یا آن را تمدید کنید. در حال حاضر، نتفلیکس یکی از بزرگترین سرویس های پخش آنلاین محتوای ویدئویی در دنیاست و بیش از ۱۵۰ میلیون اشتراک کننده در بیش از ۱۹۰ کشور دارد.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت نتفلیکس (Netflix)

ساخت اکانت نتفلیکس

ساخت اکانت نتفلیکس

برای ساخت یک حساب کاربری Netflix، می توانید این مراحل را دنبال کنید:

1. به وب سایت Netflix بروید.

2. روی گزینه “عضویت در Netflix” کلیک کنید.

3. یکی از پلن های اشتراکی را انتخاب کنید. Netflix برای کاربران خود چندین پلن اشتراکی با اندازه صفحه نمایش و کیفیت متفاوت ارائه می دهد.

4. وارد ایمیل و رمز عبور خود شوید. همچنین، اگر می خواهید از Netflix بر روی دستگاه های مختلف استفاده کنید، باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا بتوانید از امکانات برنامه استفاده کنید. اگر با شماره خود نتوانستید موفق به ساخت حساب کاربری شوید، می‌توانید شماره‌های مجازی را امتحان کنید.

5. اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. شما باید یک روش پرداخت انتخاب کنید تا بتوانید اشتراک خود را فعال کنید. Netflix از روش های پرداخت مختلفی مانند کارت اعتباری، کارت هدیه و PayPal پشتیبانی می کند. این قسمت از ساخت اکانت نتفلیکس را با کمک کافه ارز انجام دهید.

6. پس از وارد کردن اطلاعات پرداخت، روی گزینه “شروع عضویت” کلیک کنید. با این کار، اشتراک شما فعال می شود و شما می توانید از محتوای Netflix استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در صورتی که قصد دارید از نسخه رایگان اشتراک Netflix برای یک مدت محدود استفاده کنید، می‌توانید از گزینه “اشتراک رایگان” در وب سایت Netflix استفاده کنید.

نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

اگر قصد خرید گیفت کارت را دارید، اما به خاطر نداشتن کارت اعتباری بین المللی برای این کار با مشکلاتی مواجه شدید، می‌توانید از طریق کافه ارز خرید خود را انجام دهید. خرید از سایت کافه ارز بسیار ساده است. شما تنها با چند کلیک می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. برای یاد گرفتن نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس از کافه ارز می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. ابتدا وارد سایت کافه ارز شوید. سپس لازم است که حساب کاربری خود را بسازید. برای هر بار وارد شدن به حساب کاربری خود لازم است که تایید دو مرحله‌ای انجام دهید و سپس می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید. امکان تایید دو مرحله ای به خاطر امنیت کاربران فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد با تماشای فیلم

خرید گیفت کارت آمازون از کافه ارز

2. سپس برای خرید گیفت کارت از قسمت ثبت سفارش، سفارش جدید خودتان را انتخاب کنید.

خرید گیفت کارت آمازون از کافه ارز

3. در این مرحله اگر بر روی خدمات “گیفت کارت‌ها” کلیک کنید، لیستی از انواع گیفت هایی که می‌توانید از کافه ارز سفارش بدهید، برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت گیفت کارت نتفلیکس را انتخاب کنید.

گیفت کارت نتفلیکس

4. قبل از هر چیزی نکات مهم سفارش را مطالعه کنید، موارد گفته شده در این قسمت به شما کمک می‌کند تا یک خرید مطمئن داشته باشید. سپس مبلغ و تعداد گیفت کارت‌های مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت سفارش خود را ثبت کنید.

گیفت کارت شما خریداری شد. اگر قصد خرید گیفت کارت‌های دیگری دارید، با طی کردن همین روال می‌توانید تمامی سفارشات خود را ثبت کنید.

استفاده از گیفت کارت نتفلیکس

چگونه از گیفت کارت نتفلیکس استفاده کنیم؟

پس از خرید گیفت کارت نتفلیکس برای استفاده از این گیفت کارت، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

1. اگر شما هنوز عضو Netflix نیستید، باید عضو شوید. برای این کار می توانید به وب سایت Netflix مراجعه کرده و یک اشتراک ایجاد کنید.

2. برای فعال کردن کارت هدیه، وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه “اعمال کارت هدیه” کلیک کنید.

3. سپس، کد کارت هدیه را وارد کنید. این کد بر روی کارت هدیه چاپ شده است و شامل یک رشته اعداد و حروف است.

4. بعد از وارد کردن کد کارت هدیه، حساب کاربری شما باید فعال شود و شما می توانید از محتوای Netflix استفاده کنید.

توجه داشته باشید که اگر از قبل عضو Netflix هستید، می توانید با وارد کردن کد کارت هدیه، اشتراک خود را تمدید کنید. همچنین، شما می توانید چندین کد کارت هدیه را به حساب کاربری خود اعمال کنید تا اشتراک خود را برای مدت بیشتری تمدید کنید.

خرید گیفت کارت نتفلیکس

نتیجه گیری:

گیفت کارت نتفلیکس (Netflix Gift Card) یک نوع کارت هدیه است که به کاربران اجازه می دهد تا برای دسترسی به محتوای اختصاصی شبکه نتفلیکس از جمله فیلم ها، سریال ها و مستندات از طریق سرویس آنلاین نتفلیکس اقدام کنند. این کارت هدیه به صورت فیزیکی و یا الکترونیکی در دسترس است و شما می توانید آن را به عنوان هدیه به دوستان، خانواده و یا خودتان تقدیم کنید. اما متاسفانه به خاطر محدودیت‌هایی که برای ایرانیان وجود دارد، خرید مستقیم این گیفت کارت ها با استفاده از کارت های اعتباری بین الملل امکان پدیر نیست. اگر قصد خرید گیفت کارت مجازی نتفلیک را دارید، می‌توانید با خیال آسوده و در کمترین زمان ممکن خرید خود را در چند فرآیند ساده با کافه ارز انجام دهید.

برای استفاده از گیفت کارت نتفلیکس، باید با استفاده از کد گیفت کارت، اشتراک خود را فعال کنید یا آن را تمدید کنید. همچنین، شما می توانید از چندین کد کارت هدیه Netflix به طور همزمان استفاده کنید تا اشتراک خود را برای مدت بیشتری تمدید کنید. برای ساخت یک حساب کاربری Netflix، باید به وب سایت Netflix بروید، پلن اشتراکی خود را انتخاب کنید، اطلاعات خود را وارد کنید و پرداخت خود را انجام دهید. با این کار، اشتراک شما فعال می شود و شما می توانید از محتوای Netflix استفاده کنید.

5/5 - (5 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *