وبلاگ

/

/

راه هایی برای کسب درآمد با تماشای فیلم

راه هایی برای کسب درآمد با تماشای فیلم

۲۶ خرداد ۱۴۰۲

کسب درآمد با تماشای فیلم: تصور کنید بابت تماشای زیاد سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان پول دریافت می‌کنید. مثل یک رویا به نظر می رسد، درست است؟ اگر به شما بگویم که واقعاً می توانید آن را محقق کنید و با تماشای فیلم درآمد کسب کنید، حالا نظرتان چیست؟ در این مقاله چندین روش برای کسب درآمد با تماشای فیلم را بررسی کردیم. اما اگر قصد استفاده از این روش‌ها را دارید حتما از قوانین و مقررات این سایت‌ها اطلاع پیدا کنید و سعی کنید که با کسب اطلاعات بیشتر از درست بودن شیوه عملکرد این سایت‌ها اطمینان حاصل فرمایید. همچنین شما می‌توانیدپرداخت‌های ارزی و نقد درآمد ارزیخود را به کافه ارز بسپارید.

کسب درآمد با تماشای فیلم

کسب درآمد با تماشای فیلم

ایده کسب درآمد در حین انجام کاری که دوست دارید عالی و آسان به نظر می رسد. با این حال، باید توجه داشته باشید که فقط در موارد نادر به اندازه کافی درآمد کسب خواهید کرد که این منبع درآمد اصلی شما باشد. بیشتر روش‌های کسب درآمد از طریق فیلم‌ها را فقط می‌توان به‌عنوان یک درآمد فرعی استفاده کرد که به شما کمک می‌کند هزینه‌های اضافی خود را بپردازید. اما اگر واقعاً در مورد کسب درآمد از سینما جدی هستید و مهارت‌های لازم را دارید، می‌توانید یک منتقد سینما یا یک وبلاگ‌نویس شوید و در این صورت آن را منبع اصلی درآمد خود قرار دهید. اما اگر فقط یک منبع درآمد اضافی می‌خواهید، می‌توانید کارهای آسانی مانند نظرسنجی، ارائه داده یا ارائه بازخورد را انجام دهید.

اگر می‌خواهید بدانید که چقدر درآمد می‌توانید داشته باشید، باید به شما بگویین که مقدار پولی که به دست می آورید به میزان زمانی که برای این فعالیت ها صرف می کنید بستگی دارد. اما اگر بخواهید زمان خود را به درستی اختصاص دهید و از استعداد خود در این راه استفاده کنید، می توانید از 10 تا 200 دلار در ماه درآمد کسب کنید.

چگونه کسب درآمد با تماشای فیلم داشته باشیم؟

چگونه کسب درآمد با تماشای فیلم داشته باشیم؟

برخی از محبوب ترین و ساده ترین راه های کسب درآمد عبارتند از:

یک تحلیلگر خلاق Netflix شوید

نتفلیکس هر از گاهی یک تحلیلگر خلاق یا یک برچسب‌گذار استخدام می‌کند. اگر بخواهیم این موقعیت شغلی را تغریف کنیم، کار شما در این پوزیشن به این صورت است که باید به سادگی برخی از نمایش ها یا فیلم ها را در پلتفرم نتفلیکس تماشا کنید و در عین حال ژانر آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و بر اساس تحلیل تان بر آن برچسب بزنید. این کار به این منظور انجام می شود که کاربران بتوانند به کمک این برچسب ها بتوانند یک فیلم یا یک نمایش راحت تر انتخاب کنند. متأسفانه، جایگاه شغلی تحلیلگر خلاق به ندرت باز می شود و به دست آوردن آن بسیار رقابتی است زیرا برای تماشای فیلم و نمایش از خود نتفلیکس دستمزد دریافت می کنید.

بیشتر بخوانید: خرید اکانت نتفلیکس (Netflix)

راه هایی برای کسب درآمد با تماشای فیلم

وب سایت‌هایی برای نوشتن نقد فیلم یا وبلاگ

اگر عاشق تماشای فیلم هستید و همچنین در نوشتن خلاقانه مهارت دارید، به راحتی می توانید با نوشتن نقد فیلم درآمد کسب کنید. شما به عنوان یک منتقد فیلم یا یک نویسنده سرگرمی، فیلم ها و برنامه های مختلفی را تماشا می کنید و با نوشتن نقد نظر خود را در مورد آنها بیان می کنید. منتقدان فیلم بسیار جزئیات گرا هستند. آنها باید جنبه های مختلف یک فیلم را تحلیل کنند و دیدگاه های خود را به صورت توصیفی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید گیفت کارت نتفلیکس

می‌توانید وبلاگ خود را به‌عنوان منتقد فیلم راه‌اندازی کنید یا در وب‌سایت‌های موجود که برای مقاله‌هایتان به شما پول می‌دهند، مشارکت کنید. برخی از این وب سایت ها عبارتند از:

ویدیوها را در MyPoints تماشا کنید

MyPoints در ازای تماشای ویدیوهای آنلاین به شما امتیاز می دهد. در لیست های پخش ویدیویی بنشینید و تا 500 امتیاز در روز کسب کنید. می‌توانید برای کارت‌های هدیه، مایل‌های سفر و پول نقد امتیاز دریافت کنید. MyPoints به مشترکین جدید 10 دلار جایزه خوش آمد گویی می دهد. یعنی شما در ابتدای مسیر می‌توانید ده دلار را به راحتی و بدون دردسر به دست بیاورید.

فیلم ها را در Swagbucks تماشا کنید

Swagbucks کارت های هدیه رایگان برای تماشای ویدیوهای سرگرم کننده و پیش نمایش های مخفیانه صادر می کند. سرگرم کننده است و وقت زیادی از شما نمی گیرد. اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایت های نظرسنجی هستید، بهتر است بدانید که Swagbucks یک جایزه ثبت نام به ارزش 1000 امتیاز (حدود 10 دلار) در صورت خرج کردن حداقل 25 دلار در یک خرده فروش شریک این شرکت به شما می دهد.

راه هایی برای کسب درآمد با تماشای فیلم

پیش نمایش فیلم ها را در InboxDollars تماشا کنید

InboxDollars درست مانند Swagbucks است با این تفاوت که شما جوایز نقدی مستقیم دریافت می کنید. شما می توانید با تماشای کلیپ های ویدئویی کوتاه در موضوعات مختلف درآمد کسب کنید. InboxDollars در حال حاضر یک جایزه ثبت نام 5 دلاری برای اعضای جدید ارائه می دهد.

در پنل رایانه و موبایل Nielsen ثبت نام کنید

اگر مانند اکثر مردم هستید، در کوچکترین فرصتی می پرید تا به دیگران بگویید چه چیزی را تماشا می کنید. من به شما نگاه می کنم، آیا می دانستید که می توانید با اشتراک گذاری آنچه که از طریق برنامه کامپیوتر و موبایل نیلسن تماشا می کنید درآمد کسب کنید؟

نیلسن یک ارائه دهنده قابل اعتماد تحقیقات بازار است که اطلاعاتی را در مورد جمعیت شناسی و الگوهای استفاده از رسانه جمع آوری می کند. این شرکت قرعه کشی ماهیانه 10000 دلاری، تا 50 دلار در سال امتیاز پاداش و بازی های برنده فوری را ارائه می دهد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که به شرکت اجازه دسترسی به داده های خود را بدهید.

به سادگی ثبت نام کنید، نرم افزار Nielsen را دانلود کنید و با تماشای محتوا جوایزی دریافت کنید. این سایت هزینه زیادی ندارد، اما استفاده از آن بسیار آسان است و هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است در قرعه کشی شرکت کنید.

بیشتر بخوانید: اکانت پریمیوم IMDb

نحوه نقد درآمد با تماشای فیلم

اگر شما می‌خواهید با استفاده از این وب سایت‌ها کسب درآمد با تماشای فیلم داشته باشید اما نگران محدودیت‌های ایرانیان هستید، دیگر نگران نباشید شما با استفاده خدمات کافه ارز می‌توانید بسیاری از پرداخت‌‌های ارزی و بین المللی خود را انجام بدهید. کافی است در سایت کافه ارز ثبت نام کنید و از قسمت پنل کاربری خود سفارشات خود را ثبت کنید.

راه هایی برای کسب درآمد با تماشای فیلم

نتیجه گیری:

در این مقاله روش‌های مختلف کسب درآمد از تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه مورد بررسی قرار گرفته است. برای کسب درآمد از تماشای فیلم، می‌توانید به عنوان یک منتقد سینما یا وبلاگ‌نویس فعالیت کنید، به نظرسنجی‌ها و ارائه بازخورد در سایت‌های مختلف شرکت کنید، و یا به شیوه‌های دیگری درآمد کسب کنید. بهتر است که قبل از شروع به هر کدام از این روش‌ها، با قوانین و مقررات هر سایت آشنا شوید و از درستی شیوه‌های عملکرد آن‌ها مطمئن شوید.همچنین شما می‌توانید برای پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی خود، از خدمات کافه ارز استفاده کنید.

4.3/5 - (9 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *