وبلاگ

/

/

نحوه ی خرید از سایت envato🛒 |معرفی شرکت envato

نحوه ی خرید از سایت envato🛒 |معرفی شرکت envato

خرید از سایت envato :اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کنید و با خرید از سایت envato آشنایی لازم را دارید، قطعاً می‌دانید که این سایت در زمینه خریدوفروش انواع محصولات دیجیتال چون تم و قالب‌های وردپرس فعالیت می‌کند.برای خرید از سایت envato نیاز به پرداخت ارزی بین المللی دارید. با توجه به مشکلات پرداخت دلاری در ایران، شما می‌توانید با خدمات خرید از سایت های خارجی در کافه ارز نسبت به خرید از envato اقدام کنید.به دلیل تحریم‌هایی که علیه ایران انجام شده است این سایت هیچ‌گونه خدماتی را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد، البته این بدان معنا نیست که چون شهروند ایرانی هستید نمی‌توانید از خدمات آن بی‌بهره شوید. اگر قصد خرید از سایت envato را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید تا اطلاعات مهمی را در ارتباط با انواتو در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

خرید از سایت ENVATO

معرفی شرکت envato

انواتو، سایت خریدوفروش آنلاین است که در آن به‌تمامی نیاز طراحان پاسخ مثبت داده است. این شرکت برای اولین‌بار در سال 2006 توسط کالیس تائید، سایان تائید و ژوئن رونگ راه‌اندازی شد. این افراد هدف خود را از افتتاح این مجموعه عدم مسافرت بیش از حد افراد متخصص برای انجام فعالیت‌های تخصصی در کشورهای مختلف عنوان کردند و باتوجه‌به قابلیت‌های بی‌نظیر، سایت انواتو به‌سرعت در میان مردم به محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

شما اگر یک طراح حرفه‌ای نیستید با خرید از سایت envato و استفاده از قالب‌های آن به‌راحتی می‌توانید یک سایت را طراحی کنید. این سایت دارای زیرمجموعه‌های بسیاری است که هرکدام از آن‌ها به بخش‌های مستقلی دسته‌بندی‌شده‌اند که ما در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

Theme forest (فروش قالب سایت)

Video hive (فروش انواع موشن‌گرافیک)

Photo dune (فروش انواع عکس‌ها)

 

سایت envato

اطلاعاتی در ارتباط با تم فارست

نمونه‌ای از زیرمجموعه سایت‌های MARKET EVANTO است که در این سایت امکان معامله قالب وردپرس به‌صورت HTML‏ یا دیگر قالب‌های سی‌ام اس‌های مشهور همانند وردپرس، جوملا، درو پال و غیره وجود دارد. منظور از فروشگاه فارست این است که هر فروشنده‌ای در این وب‌سایت می‌تواند محصولات خود را در آن بارگذاری کند و برای آن مشتریانی پیدا کند و محصول موردنظر خود را به فروش برساند به‌طورکلی می‌توان گفت که تم فارست خود خرید و فروشی را انجام نمی‌دهد؛ بلکه از فروش قالب دیگران پورسانت دریافت می‌کند.

تم فارست بخشی از شرکت انواتو است که برای استفاده از خدمات آن باید در سایت WWW.ENVATO.COM ثبت‌نام‌های مربوط را انجام دهید. شرکت انواتو علاوه بر سایت تم فارست چندین وب‌سایت دیگر را نیز مدیریت می‌کند و محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران دارد و از بهترین روش‌های توسعه‌دهنده وب‌سایت به‌حساب می‌آید. برای این کار کافی است که یک قالب وردپرس را طراحی کنید و آن را بر روی سایت تم فارست آپلود کنید و منتظرتاییدیه کنترل کیفی آن باشید.

درصورتی‌که قصد دارید محصولات خود را در تم فارست به فروش برسانید باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید. همان‌طور که در سطرهای بالا اشاره کردیم شما به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت تم فارست به درآمد برسید.

خرید از سات envato

نکته درباره ی تم فارست

توجه داشته باشید برای آن که شما بتوانید محصولات خود را در این سایت به فروش برسانید باید قالب شما از نظر کدنویسی، طراحی و غیره کیفیت بسیار بالایی داشته باشد، در غیر این صورت رد خواهید شد. برای آن که بتوانید در این سایت معاملات خود را انجام دهید باید به نکاتی که در ادامه اشاره می‌کنیم توجه داشته باشید:

1-در فایلی که قرار است بارگذاری کنید باید یک فایل با فرمت txt قرار دهید، این امر برای قالب‌های وردپرس چندان ضروری نیست و تم فارست خود آن را به‌صورت مجزا به قالب اضافه می‌کند.

2-درصورتی‌که در قالب وردپرس از نسخه پولی استفاده کرده باشید، باید اطلاعات کاملی در ارتباط با لایسنس و حق فروش افزونه برای این سایت ارسال کنید تا قالب‌های شما در این سایت ثبت شود.

قالب شما باید دارای یک فایل باشد که نحوه استفاده از قالب را به‌صورت گام‌به‌گام توضیح داده باشد و مستندات خود را در فایل قرار دهید. هرچه این مستندات کامل‌تر باشد تیکت‌هایی که برای حمایت از محصول دریافت می‌کنید کمتر است.

بعد از رعایت تمامی نکات ذکر شده حال نوبت به بارگذاری قالب طراحی شده است و تنها زمانی قالب شما در این سایت منتشر می‌شود که با نمونه‌های موجود در آن رقابت داشته باشد. درصورتی‌که قصد خرید از سایت envato دارید و اطلاعات کافی در ارتباط با معاملات ارزی ندارید می‌توانید به سایت کافه ارز مراجعه نمایید و از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

خردی از سایت ENVATO

نحوه خرید از سایت envato

در زمان خرید از سایت envato قبل از هر چیز باید یک حساب کاربری در سایت envato داشته باشید. بعد از واردشدن به‌حساب شخصی خود از منوی بالا بر روی گزینه GET START کلیک کنید. صفحه‌ای با مضمون BUILD PROGECTS WITH a COMMUNITY OF 8 MILLION برای شما باز می‌شود که باید گزینه موردنظر خود را باتوجه‌به نیاز خود انتخاب کنید.

برای مثال درصورتی‌که قصد خرید از سایت envato را دارید باید EVANTO MARKET را انتخاب نمایید و در نهایت محصول موردنظر خود را انتخاب کنید و آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن باید اطلاعات موردنیاز را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید. بعد از انجام مراحل فوق باید روش پرداخت خود را انتخاب کنید که بهتر است از روش پی پال استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که آدرس وارد شده باید با آدرس کارت اعتباری یا حساب پی پال شما یکسان باشد در غیر این صورت خرید از سایت envato برای شما انجام نمی‌شود. شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که افراد داخل کشور امکان خرید از سایت envato را دارند؟

باتوجه‌به تحریم‌های علیه ایران صورت‌گرفته، درصورتی‌که با ip داخلی اقدام به خرید از سایت envato نمایید خیر شما نمی‌توانید از این سایت خریدی انجام دهید، اما با دورزدن این تحریم‌ها می‌توانید محصول موردنظر خود را خریداری کنید. بهتر است برای خرید از انواتو به روش‌های زیر عمل کنید:

خرید از سایت EVANTO با مسترکارت یا ویزاکارت

شما می‌توانید با کمک ویزاکارت یا مسترکارت علاوه بر سایت انواتو از هر سایت خارجی دیگری بدون محدودیت خرید خود را انجام دهید.

خرید از سایت EVANTO با حساب پی پال

درصورتی‌که حساب پی پال دارید می‌توانید از این روش برای پرداخت هزینه‌های خود استفاده کنید.

خرید از سایت EVANTO با اسکریل

برای افرادی که ساکن کشور آمریکا نیستند کاربرد دارد. درصورتی‌که حساب اسکریل شما ارتباطی با این کشور ندارد می‌توانید پرداخت‌های خود را انجام دهید. توجه داشته باشید خریدهای صورت‌گرفته با روش‌های گفته شده متحمل 2 دلار هزینه اضافه می‌شود.

خرید اشتراک سایت evento element

برای دسترسی به عناصر Envato، باید یک اشتراک فعال داشته باشید. اشتراک شما حق بارگیری نامحدود را به شما می دهد و از تاریخ اشتراک شما از قبل هزینه دریافت می شود. اشتراک شما به طور خودکار، ماهانه یا سالانه، در سالگرد تاریخی که برای اولین بار مشترک شده اید، تمدید می شود. هر زمان که بخواهید می توانید لغو کنید، با این حال، برای استفاده از مواردی که دانلود کرده اید، باید اشتراک فعال داشته باشید. Envato Elements ویزا، مسترکارت و پی پال را به عنوان روش های پرداخت می پذیرد.

اگر مشکلی در خرید دارید، لطفاً با تیم ما تماس بگیرید.

 

نتیجه :

ما در این مقاله خرید از سایت envato بررسی کردیم به کاربران نحوه ی خرید از سایت envato را گفتیم. امید این مطلب برای کاربران گرامی مفید واقع شده باشد. شما برای پرداخت های ارزی در این سایت میتوانید از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن خدمات به کاربران ارائه می دهند . با ما در ارتباط باشید.

 

5/5 - (28 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *