وبلاگ

/

/

نقد کردن درآمد گیمرها

نقد کردن درآمد گیمرها

۲۶ مرداد ۱۴۰۱

نقد کردن درآمد گیمرها و پرداخت آنلاین ارزی یکی از چالش های است که گیمرها با آن روبرو هستند. یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی، بازی های است که از طریق آن ها می توان کسب درآمد کرد. کسب درآمد از بازی به این صورت است که هر فرد با انجام دادن بازی و گرفتن امتیازات می تواند درآمد داشته باشد و بعدا این امتیازات را به پول نقد تبدیل می کند. اما شما بعد از کسب امتیاز و درآمد از بازی های آنلاین باید به فکر نقد كردن درامد دلاري آن باشید. نقد کردن این نوع درآمد ارزی در ایران به دلیل وجود تحریم ها امری آسان نیست. در ادامه از صرافی آنلاین کافه ارز شما را با این موضوع آشنا می کنیم.

کسب درآمد از بازی چگونه است؟

روش های گوناگونی برای درآمد کسب کردن از بازی ها وجود دارد. در بعضی از بازی ها، کسب امتیاز به صورت پول می باشد و هر چه امتیاز بیشتری را کسب کند؛ پول بیشتری را نیز به دست می آورد. در بعضی دیگر می توانید با کسب امتیاز اقدام به خرید بعضی از امکانات بازی کنید و یا امتیاز آن را در قبال دریافت پول به بقیه واگذار کنید.

نمونه های دیگر مانند بازی های شرط بندی است که با آن ها می توان درآمد کسب کرد. برخی از بازی ها هستند که از طریق قرعه کشی در بین نفرات برتر، جایزه های می دهند که به صورت پول است. شما با کسب درآمد از هر روش بازی باید برای نقد کردن درآمد گیمرها، پول آن را به حساب بانکی خود منتقل کنید. در بازی های ایرانی شما شماره حساب و شماره شبای خود را وارد می کنید و به صورت مستقیم اقدام به کسب درآمد از بازی به تومان می کنید. اما در بازی های خارجی شرایط متفاوت است که در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح می دهیم.
بازی Prince of Persia، یک سه‌گانه نوستالژی و محبوب از گیمرها، که آخرین نسخه آن توسط یوبیسافت استودیو به نام “Prince of Persia: The Lost Crown” در تاریخ 28 دی ماه منتشر خواهد شد.

نقد-کردن-درآمد-گیمرها

معروف ترین استریمر ها و گیمرها

شما می‌توانید با مراجعه به سایت های مانند Influencer Marketing Hub وUSA Today یک لیست کامل از اسامی معروف‌ترین استریمر ها و گیمر ها جهان را مشاهده کنید.امروزه کسب درامد ارزی در 2 شبکه احتماعی 1.Twitch 2. youtube بسیار داغ است .تبدیل به استریمر یا گیمر شدن یکی از موضوعاتی جذاب و پرمخاطب است، که ذهن اکثر نوجوانان ایرانی را به خود درگیر کرده است.اما کسب و درامد ارزی گیمرها از بازی آن دسته موضوعاتی است که هرکسی را میتواند تحریک کند تا به این سو کشیده شود. کسب درآمد از بازی در ایران به دلیل وجود تحریم ها یکی از چالش های سخت بوده است.شما میتوانید با سایت کافه ارز به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای درامد خود را نقد کنید کافی است در سایت ما ثبت نام کرده و درخواست نقد درامد ارزی خود را بدهید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از بازی پابجی در ایران

نقد کردن درآمد گیمرها از بازی های خارجی

حال که شما توانستید اقدام به کسب درآمد از بازی های آنلاین کنید؛ باید بتوانید این درآمد را نقد کنید. فرایند نقد کردن درآمد ارزی گیمرها نیاز به زمان زیادی داشته و باید امور خاصی را انجام داد. کسب درآمد از بازی و نقد کردن آن به دو شیوه رایج صورت می گیرد که شامل موارد زیر است:

  1. برخی از بازی ها از پول مجازی مخصوص به خود استفاده کرده که در صورت گرفتن این نوع پول مجازی می توانید آن را به حساب دیگران که در واقع بنگاه های مختلف بازی است؛ انتقال دهید و پول نقد را دریافت نمایید.
  2. برخی از بازی های آنلاین مانند بازی G2G از سیستم های پرداخت الکترونیک مانند پرفکت مانی و پی پال استفاده می کنند. شما برای دریافت پول خود از این نوع حساب ها باید ابتدا حساب آن ها را داشته باشید و پرداختی های خود را از آن دریافت کنید.

در روش دوم بعد از دریافت پول خود از این نوع حساب های ارزی باید اقدام به فروش پی پال یا پرفکت مانی کنید. این فراشند توسط صرافی های چون سایت کافه ارز انجام می شود و شما می توانید بعد از فروش آن ها معادل آن را به حساب ریالی خودتان در بانک منتقل کنید. این روش یکی از بهترین راه ها برای نقد کردن درآمد گیمرهاست.

مزایا ومعایب شغل گیمرها

کسب درآمد ارزی گیمر ها به ر احتی حاصل نمیشود. زمانی که گیمینگ را به عنوان شغل در نظر میگیرید همه مزایا و معایب آن مانند نقد کردن درآمد گیمرها را هم باید در نظر بگیرید. برای مثال :نباید آسیب های جسمی و روانی که بازی های کامپیوتری در دراز مدت به ما وارد میکند نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: سایت های کسب درآمد از بازی های آنلاین

مزایای شغل گیمر:

  1. قوه تخیل را تقویت می کند
  2. مهارت های مهم را تقویت میکند مانند :تصمیم گیری در لحظه
  3. کسب درامد دلاری بالا
  4. ذهن در برابر مشکلان و چالش ها بهتر عمل میکند.

معایب شغل گیمر:

  1. آسیب های جسمی به دلیل نشستن طولانی مدت
  2. آسیب های روانی مانندپرخاشگری
  3. ضعیف شدن قوای جسمانی
  4. ایجاد افسردگی
  5. بروز تیک های عصبی

نقد-کردن-درآمد-گیمرها

بیشتر بخوانید : 7 تا از بهترین بازی های بیت کوین

کاری که برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای باید انجام دهم چیست؟

مردم معمولاً می‌گویند “برای تبدیل شدن به یک گیمر حرفه ای باید 18 ساعت در روز را صرف بازی های ویدیویی بدون توقف کنید.”اگر می خواهید معتاد بازی های ویدیویی شوید، این روش واقعاً خوب کار می کند. اگر می خواهید یک گیمر حرفه ای باشید، علاوه بر اینکه باید روش نقد کردن درآمد گیمرها را بدانید، باید این کار ها را انجام دهید:

شاغل باشید

رویدادهای بازی ممکن است هزاران دلار هزینه داشته باشد و وقتی شروع به کار می کنید، حامی مالی یا تیمی نخواهید داشت که این هزینه ها را برای شما بپردازد.
اجتماعی شدن، ارتباط و شبکه سازی را بیاموزید

صنعت بازی های حرفه ای بسیار کوچک و خاص است. یاد بگیرید که با همه و هرکسی که می توانید در مورد آن ارتباط برقرار کنید تا درهای بیشتری باز کنید.
ورزش کنید

تا به حال به این فکر کرده اید که چرا گیمرهای چاق زیادی وجود ندارد؟ افرادی که ورزش می کنند زمان پاسخ سریع تری دارند و می توانند ساعت های بیشتری را در حالت نشسته بدون مشکلات پزشکی بگذرانند.

تعلیم دادن. بازی نکن

هر بار که در حال انجام یک بازی هستید، در واقع در حال تمرین هستید. خودت قضاوت کن بازی های خود را ضبط کنید و به عقب برگردید و مراقب آنها باشید تا ببینید چه چیزی را می توانستید بهبود بخشید.

بیشتر بخوانید: سرویس استریم بازی برای کسب درآمد

استرس های ناشی از بازی را کنترل کنید

برخی از گیمرهای حرفه ای هستند که درآمدهای عجیبی به دست می آورند. اما آن‌ها به حدی فداکار می‌شوند که شروع به انجام کارهای احمقانه می‌کنند که به حرفه‌شان لطمه می‌زند. من داستان های زیادی از گیمرهای حرفه ای شنیده ام که خونسردی و فحش دادن خود را از دست داده اند و باعث از دست دادن قراردادها و حمایت های مالی آنها شده است.

طرفداران زیادی داشته باشید

اگر YouTube، Twitch، Instagram، Quora داشته باشید، پیدا شدن به عنوان یک گیمر حرفه ای بسیار آسان تر می شود؟ یا هر چیزی که طرفدار دارد. هرچه افراد بیشتری شما را بشناسند و دوستتان داشته باشند، موفق تر خواهید شد. می‌توانید طرفداران خود را به بازی دعوت کنید در حالی که در حال پخش جریانی از طریق پلتفرم‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر هستید، بازی شما را تماشا کنند.می‌توانید ویدیوهای از پیش ضبط‌شده را بارگذاری کنید، پخش زنده معمولاً بینندگان زیادی را جذب می‌کند.

جمع بندی

با رشد صنعت بازی‌های کامپیوتری امکان کسب درآمد ارزی برای ایرانیان به وجود آمده است. امروزه نوجوانان و جوانان زیادی پا به این عرصه گذاشتند تبدیل به گیمرهای حرفه‌ای شدند و درآمد دلاری دارند .عامل مهمی که گیمرها را دچار استرس و نگرانی کرده است نقد کردن درآمد گیمرها است، شما می‌توانید با ثبت نام در سایت کافه ارز با خدمات نقد كردن درامد ارزي به راحتی و بدون هیچ دغدغه‌ای نقد درآمد ارزی گیمرها را انجام دهید. موفق باشید و بازی شاد!

4.7/5 - (22 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *