وبلاگ

/

/

با این 8 افزونه ChatGPT را به یک دستیار فوق حرفه ای تبدیل کنید!

با این 8 افزونه ChatGPT را به یک دستیار فوق حرفه ای تبدیل کنید!

۲۲ فروردین ۱۴۰۲

افزونه های ChatGPT: از زمانی که هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) وارد دنیای مدرن شده است، تکنولوژی‌های زیادی ظهور کرده‌اند. برخی از ابزارهای هوش مصنوعی به قدری خاص هستند که انگار در جهان دیگری خلق شده‌اند. ابزار ChatGPT گل سرسبد حوزه هوش مصنوعی به شمار می‌رود که در حوزه گفتگو و تولید محتوا به کاربران کمک می‌کند. چند وقتی است که همه درباره این هوش مصنوعی صحبت می‌کنند اما آیا واقعاً ChatGPT می‌تواند چالش‌های کاربران را برطرف کند؟ استفاده از ChatGPT رایگان نیست و برای استفاده از آن باید هزینه پرداخت کنید. البته، نیازی به نگرانی نیست چون با خدمات کافه ارز می‌توانید انواع پرداخت ارزی نظیر خرید اکانت هوش مصنوعی، نظیر تهیه اشتراک ChatGPT را به راحتی انجام دهید.

درباره چت جی پی تی

ابزار ChatGPT یک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی است که توسط شرکت OpenAI توسعه یافته است. این ربات از طریق پردازش زبان انسان و روش‌های یادگیری عمیق سعی می‌کند با گفتگو با کاربران به پرسش‌های آنان پاسخ دهد. هدف اصلی چت جی پی تی این است که تعامل انسان با سرویس‌های هوش مصنوعی را طبیعی‌تر کند. چت جی پی تی بر اساس مدل شبکه‌های عصبی بزرگ و پیشرفت‌های عظیم در زمینه ابزارهای پردازش زبان انسان باعث شده است تا این هوش مصنوعی به عنوان یکی از برترین ابزارهای سال 2023 شناخته شود. در این مقاله به موضوع هوش مصنوعی ChatGPT چیست پرداخته‌ایم برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید آن را در وبلاگ کافه ارز مشاهده کنید.

بهترین extensionهای چت جی پی تی

برخی از کاربران معتقدند که ChatGPT، یک ربات است که همه چیز را می‌داند. چت جی پی تی اخیراً سر و صدای زیادی به پا کرده است و احتمالاً شما هم با آن کار کرده باشید یا اگر نه، حتماً دوست دارید که با آن کار کنید. در ادامه این مطلب 8 ابزار کاربردی ChatGPT را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید از آن در زندگی روزمره خود استفاده کنید.

افزونه هایی که ChatGPT را کامل می کنند

با طراحی چت جی پی تی، خیلی از شرکت‌های دیگر به این فکر افتادند که به نوعی این سرویس را به محصولات خود اضافه کنند و یا افزونه‌هایی برای آن ایجاد کنند. از بهترین افزونه های ChatGPT که آن را به یک دستیار قابل تبدیل می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

افزونه شماره 1: استفاده از دستیارهای صوتی برای چت جی پی تی

اگر طرفدار هوش مصنوعی صوتی نظیر سیری (Siri) یا الکسا (Alexa) هستید، شاید دوست داشته باشید که پاسخ سوالاتی که از ChatGPT می‌پرسید را نیز به صورت صوتی دریافت کنید. برای این منظور افزونه ویژه‌ای طراحی شده است که امکان مکالمه صوتی با جی پی تی در مرورگر کروم را در اختیار شما قرار می‌دهد. افزونه صوتی Promptheus یکی از بهترین ابزارهای صوتی برای ادغام با ChatGPT است که در فروشگاه‌های معتبر اینترنتی موجود است. ابزارهای صوتی یکی از بهترین افزونه های chatgpt به شمار می‌روند که خوشبختانه در بازار منتشر شده‌اند. برای خرید اکانت Open AI ارزان میتوانید از خدمات ارزی کافه ارز استفاده کنید.

افزونه شماره 2: ترکیب Chatgpt با گوگل داکس یا مایکروسافت ورد

بد نیست بدانید که امکان ادغام چت جی پی تی با ابزارهای نگارش متن نظیر Google Docs و Microsoft Word نیز وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید این ابزار هوش مصنوعی قدرتمند را با این برنامه‌ها ترکیب کنید و محتوای متنی خود را تولید یا ویرایش کنید. برای ترکیب ChatGPT با گوگل داکس یا مایکروسافت ورد می‌توانید کدهای مربوط را از لینک دانلود Github دریافت کنید. افزونه های chatgpt که با ببرنامه‌های نگارش متن ادغام می‌شوندف سرعت تولید محتوای نویسندگان را افزایش می‌دهند.

افزونه کروم گوگل

افزونه کروم گوگل این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از ChatGPT در سراسر فضای وب استفاده کنید. شما با استفاده از این افزونه می‌توانید توییت منتشر کرده یا صندوق ورودی ایمیل‌های خود را بررسی کنید. حتی اگر برنامه‌نویس هستید با استفاده از این افزونه می‌توانید ارورهای کدنویسی خود را شناسایی و برطرف نمایید. کاربرد افزونه ChromeGPT به همین مقدار محدود نمی‌شود بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که خود آن را امتحان کنید.

کروم و چت جی پی تی

افزونه شماره 4: ترکیب ChatGPT با موتورهای جستجوگر

اگر دوست دارید به صورت مستقیم و بدون واسطه پرسش‌های خود را در مرورگرهای اینترنتی دریافت کنید بهتر است از افزونه گوگل و فایرفاکس gpt استفاده کنید. برای این کار فثقط کافی است که این افزونه را بر روی مرورگر خود نصب کنید تا به راحتی به Chatgpt دسترسی داشته باشید. همچنین ما در این مقاله مقایسه هوش مصنوعی GPT-4 با ChatGPT 3.5 مورد بررسی قرار داه‌ایم که به نکات مهمی در آن اشاره کرده‌ایم.

ادغام ChatGPT با واستپ یا تلگرام

اگر ترجیح می‌دهید که از قابلیت‌های ChatGPT در پیامرسان‌های واتسپ یا تلگرام استفاده کنید، می‌توانید به کمک کدهای موجود در GitHub که به عنوان Telegram Bot، رباتی در تلگرام ایجاد کرده و از قابلیت‌های آن استفاده کنید. اگر با پیامرسان واتسپ راحت‌تر هستید، می‌توانید کدهای مربوط به WhatsappGPT را دانلود کنید.

افزونه شماره 6: ذخیره سازی گفتگو با ChatGPT

اگر گفتگوهای عمیقی با چت جی پی تی داشته‌اید و دوست دارید در آینده مجددآ آن را بخوانید یا از آن در نوشتن مقاله یا کتاب استفاده کنید، می‌توانید افزونه ChatGPT-PDF را بر روی مرورگر خود نصب کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا تمام گفتگوی خود با ربات چت جی پی تی را در قالب PDF، فایل PNG یا HTML ذخیره کنید.

افزونه شماره 7: ربات توییتر ChatGPT

ربات هوش مصنوعی chatgpt در توییتر

شبکه اجتماعی توییتر پر از ربات‌هایی است که همانند هوش مصنوعی کار می‌کنند. شما می‌‌توانید به جای اینکه به مرورگرهای اینترنتی مراجعه کرده یا به صفحه اصلی openAI بروید، جواب پرسش‌های خود را از طریق ربات tweetgpt در توییتر دریافت کنید. برای مثال، ربات‌های «Chatwithgpt» و «chatgptbot» از بهترین نمونه‌های این افزونه های chatgpt به شمار می‌روند.

ابزار شماره 8: افزونه Youtube Summary

افزونه Youtube Summary With ChatGPT یکی از بهترین ابزار ChatGPT به شمار می‌رود که قابلیت‌های بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افرادی که ساعت‌های طولانی را در یوتیوب به تماشای ویدیوهای آموزشی یا سرگرمی می‌گذرانند، می‌دانند که قابلیت زیرنویس خیلی به آن‌ها کمک می‌کند. منتشرکنندگان ویدیو می‌توانند اسکریپت‌ (زیرنویس) ویدیوهای خود را در یوتیوب بارگذاری کنند. البته، یوتیوب اجباری برای این کار در نظر نمی‌گیرد. در هر صورت اگر ویدیویی دارای زیر نویس نباشد، با نصب این افزونه می‌توانید خلاصه‌ای از ویدیو را به صورت متنی دریافت کنید. همچنین، این شرکت یک هوش مصنوعی برای محتوا ویدیویی معرفی کرده است بنام هوش مصنوعی سورا (Sora) ما در وبلاگ کافه ارز آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این مقاله را مطالعه کنید.

کلام آخر

دنیای این روزهای تکنولوژی به سرعت در حال رشد است. برخی از فناوری‌های نوظهور این حوزه مثل هوش مصنوعی در مسیر خیلی عجیبی قرار دارند. حتی برخی از مردم فکر می‌کنند که در چند سال اخیر، هوش مصنوعی جایگاه شغلی آن‌ها را خواهد گرفت. برخی کشورها حتی دسترسی به ChatGPT (جدیدترین هوش مصنوعی) را محدود یا مسدود کرده‌اند چون هنوز از ماهیت واقعی آن خبر ندارند. با همه این اوصاف، ربات ChatGPT سر و صدای زیادی ایجاد کرده و اکثر مردم دوست دارند از آن استفاده کنند. در این مطلب سعی کردیم ابزار ChatGPT را معرفی کنیم تا علاقه‌مندان به این حوزه بتوانند نهایت استفاده از این ربات را در زندگی و امور روزانه خود ببرند. علاوه بر این، برای پرداخت هزینه اشتراک chatgpt می‌توانید به وب‌سایت کافه ارز مراجعه کنید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *