وبلاگ

/

/

ساخت اکانت دولوپری گوگل

ساخت اکانت دولوپری گوگل

ساخت اکانت دولوپری گوگل نیاز به طی نمودن مراحل خاصی دارد و شما در این راستا بایستی 25 دلار هزینه کنید. این اکانت امکان انتشار برنامه ها و اپلیکیشن ها را به توسعه دهندگان اندورید می دهد تا بتوانند محصولات خود را کوگل پلی استور به فروش برسانند. این بستر امکان کسب درآمد را برای شما فراهم می سازد اما قبل از هر چیز بایستی اقدام به ساخت اکانت نمایید. پرداخت ارزی برای خرید از سایت‌ های خارجی و یا خرید اشتراک سایت های خارجی به صورت مستقیم از ایران را می‌توانید از طریق کافه ارز انجام دهید.

دولوپری گوگل چیست؟ 

دولوپری گوگل چیست؟

پیش از آن که بررسی نحوه خرید اکانت دولوپر گوگل پلی گوگل بپردازیم لازم است اشاره ای اجمالی به ساختار دولوپر گوگل داشته باشیم. ممکن است شما نیز به عنوان فردی که در راستای توسعه اپلیکیشن ها و یا دولوپرها فعالیت دارد بارها نام دولوپر گوگل را شنیده باشید. دولوپر گوگل را می توان سرویسی بسیار معتبر دانست که از زمان ایجاد تا به امروز به استقبال گسترده ای توسعه دهنده ها مواجه شده است. این سرویس در واقع سایتی است که قادر است تا خدمات بی شماری را در اختیار توسعه دهندگان اندروید قرار دهد. شما به واسطه این سرویس بی نظیر می توانید بازی ها و اپلیکیشن هایی را که طراحی نموده اید در گوگل پلی بارگذاری نموده و به این طریق شرایط لازم برای توسعه آن ها را فراهم سازید.

کاربرد سرویس دولوپر گوگل

طبیعی است که همه ما به عنوان توسعه دهنده اپلیکیشن و اندورید برنامه های طراحی شده خود را برای دسترسی کاربران عرضه می نماییم. در حال حاضر محیط ها و فضاهای مختلفی برای این امر فراهم شده اند اما گوگل پلی استور را می توان مهم ترین آن ها دانست که البته از اعتبار بسیار بالایی نیز برخوردار است. با ساخت اکانت دولوپری گوگل در این فضا شما می توانید از امکانات بی شماری بهره مند شده و شرایطی عالی را تجربه کنید.

شما در این سرویس دهنده می توانید کنسول هایی را ببینید که برای توسعه دهندگان و دولوپرها ایجاد شده است تا به این طریق برنامه ها و اپلیکیشن های اندوریدی خود را بارگذاری نمایند. همچنین دولوپر گوگل به شما کمک می کند تا برنامه خود را به خوبی مدیریت کنید. تنظمیاتی که برای این امر پیش روی شما قرار دارند شامل نحوه نمایش، چگونگی عرضه، نرخ تغییر، انجام تست، مشاهده آمار و… می شوند که همگی مزیت های قابل توجه ای برای شما به همراه دارند.

ساخت اکانت دولوپری گوگل 

مهم نکات ساخت اکانت دولوپری گوگل

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی نکات بسیار مهم ساخت اکانت دولوپری گوگل بپردازیم. این نکات شامل موارد زیر می شوند.

  • ساخت اکانت دولوپری گوگل این امکان را برای شما فراهم می سازد تا برنامه و یا اپلیکیشن موردنظر را منتشر کنید. در صورتی که قصد کسب درآمد از طریق برنامه موردنظر خود داشته باشید لازم است اکانت خود را افتتاح نمایید.
  • هر آدرس جیمیل تنها برای ساخت یک اکانت کاربرد دارد و شما به واسطه یک آدرس نمی توانید اکانت های متعددی را ایجاد نمایید.
  • فراموش نکنید که تنها راه کسب درآمد شما راه اندازی اکانت دولوپری گوگل است.
  • برای افتتاح حساب بایستی هزینه های لازم را پرداخت کنید و این نشان از عدم رایگان بودن ساخت اکانت دولوپری گوگل دارد.
بیشتر بخوانید: کسب درآمد ارزی از ادسنس گوگل

هزینه خرید و ساخت اکانت دولوپری گوگل

همان گونه که بخش های قبل بیان شد ساخت اکانت دولوپری گوگل رایگان نبوده و شما در ازای ساخت باید مبلغ مشخصی را پرداخت نمایید. پرسشی که مطرح می گردد این است که هزینه ساخت چنین اکانتی چقدر است؟ در پاسخ به این پرسش باید بگوییم هزینه خرید اکانت دولوپر گوگل 25 دلار بوده و شما بایستی از طریق پرداخت های ارزی این مبلغ را متقبل شوید.

مزیت های ایجاد اکانت دولوپر گوگل 

مزیت های ایجاد اکانت دولوپر گوگل

ساخت اکانت دولوپر گوگل مزیت های قابل توجه ای برای توسعه دهندگان اندورید به همراه دارد. این مزایا شامل موارد زیر می شوند و می توانند به شما در پیشبرد اهدافی در ذهن دارید کمک های شایانی نمایند.

  • از آموزش های لازم برای چگونگی رتبه بندی اپلیکیشن خود بهره مند می شوید.
  • به راحتی برند خود را به دیگران معرفی می نمایید.
  • با ساخت این اکانت قادر به کسب درآمد خواهید بود.
  • شرایط لازم برای دسترسی به داده و آمارهای مرتبط با برنامه شما فراهم می باشد.
  • می توانید عملکرد برنامه خود را پیگیری نمایید.
  • می توانید به انجمن پشتیبانی از گوگل پلی دسترسی یافته و از این انجمن کمک بگیرید.
  • با بهترین استراتژی های رشد کسب و کار خود آشنا خواهید شد.

مهم ترین مراحل ساخت اکانت دولوپری گوگل

برای ساخت اکانت دولوپری گوگل بایستی مراحل خاصی را طی نمایید. فراموش نکنید که ثبت نام در این سایت اصلا سخت نبوده و به راحتی قابل انجام است. در صورتی که شرایط لازم برای ایجاد اکانت را دارید با مراحلی که در ادامه بیان می نماییم می توانید در مدت زمان کوتاهی به این اکانت ها دسترسی یابید. این مراحل شامل موارد زیر می شوند.

  • در گام اول بایستی حساب شخصی خود را ارتقا دهید. این موضوع ممکن است شما را با ابهامات بسیار زیادی مواجه سازد. توصیه داریم حتما یک ایمیل جدید برای ساخت این اکانت ها ایجاد کنید. ایمیل هایی که در گذشته ایجاد کرده اید ممکن است در ادامه شما را با مشکلات متعددی مواجه سازند.
  • در گام بعد نیاز به وارد نمودن یک مجموعه اطلاعات اعم از انتخاب اسم عمومی، وارد کردن ایمیل و شماره تلفن دارید که بایستی با دقت بسیار وارد شوند. برای انتخاب نام باکسی در اختیار شما قرار داده است که می توانید در این باکس نام شرکت خود را وارد نموده و ثبت کنید. برای ثبت شماره تلفن نیز لازم است که شماره هایی که دارای پیش شماره خارجی می باشند کمک بگیرید. شماره های مجازی می توانند در این زمینه به شما کمک های شایانی نمایند.
  • به عنوان سومین مرحله باید توافق نامه مذکور و ارائه شده تا قبول کنید. طی این توافق نامه شما قوانین و مقررات گوگل پلی مبنی بر انتشار برنامه و اپلیکیشن ها را می پذیرید.
  • در نهایت پس از پذیرفتن این قوانین باید مبلغ 25 دلار که به ساخت اکانت دولوپری گوگل اختصاص یافته را واریز کنید.

ساخت اکانت دولوپری گوگل

نتیجه گیری:

هزینه های ساخت اکانت را باید به صورت ارزی پرداخت کنید. با توجه به تحریم هایی که هم اکنون برای ایران وجود دارد امکان پرداخت به صورت مستقیم و اتصال به بانک های بین المللی وجود ندارد. با این تفاسیر لازم است از شرکت ها و سایت های معتبری که در این حوزه فعالیت دارند کمک بگیرید. اما در حال حاضر در مجموعه کافه ارز امکان پرداخت اکانت دولوپری گوگل و خرید اکانت دولوپر گوگل پلی وجود ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از کارشناسان مجرب ما کمک بگیرید.

5/5 - (11 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *