وبلاگ

/

/

شاپیفای چیست و کسب درآمد از Shopify چگونه است؟

شاپیفای چیست و کسب درآمد از Shopify چگونه است؟

۲ خرداد ۱۴۰۱

کسب درآمد از Shopify: شاپیفای (Shopify) یک پلتفرم تجارت الکترونیکی است که هر روز محبوبیت آن بیشتر می‌شود. گسترش خرید آنلاین و پرداخت خارجی در سراسر دنیا روی این مسئله مؤثر بوده است. کسب درآمد از شاپیفای یکی از راه‌های کسب درآمد ارزی و جزو کسب و کارهای آنلاین است. شاپیفای برای انواع سرمایه‌گذاری، خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید یک سرمایه‌گذاری جدید انجام دهید و با کسب و کار کوچک خود را به صورت آنلاین درآورید، شاپیفای با خدمات و ابزارهای مختلف خود به شما کمک می‌کند. در این مطلب از کافه ارز با هم می‌خوانیم که Shopify چیست و همچنین در مورد کسب درآمد ارزی از شاپیفای و فروش در شاپیفای را بررسی خواهیم کرد. همچنین اگر قصد نقد کردن درآمد شاپیفای خود را دارید، می‌توانید از خدمات نقد کردن درآمد ارزی در کافه ارز به صورت اتوماتیک و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهره ببرید. برای خرید اکانت Shopify نیز می‌توانید از خدمات ویزا کارت و مستر کارت کافه ارز استفاده کنید.

شاپیفای چیست؟

شاپیفای (Shopify) درواقع یک پلتفرم فروشگاه‌ساز است. تمامی کسانی که قصد دارند یک فروشگاه آنلاین برای خود داشته باشند می‌توانند از شاپیفای برای ساخت و طراحی فروشگاه خود کمک بگیرند. راه‌اندازی فروشگاه در شاپیفای ساده و بی‌دردسر است. شما به‌راحتی می‌توانید محصولات خود را در فروشگاه خود آپلود کرده و مستقیما از داخل پلتفرم روی آن نظارت داشته باشید. تمامی فناوری‌های پرداخت و مسائل مربوط به امنیت سایت از سوی شاپیفای مدیریت می‌شود. علاوه بر پرداخت آنلاین ، شاپیفای یک POS نیز در اختیار شما قرار می‌دهد که باعث یکپارچه شدن تمامی پرداخت‌های حضوری و آنلاین می‌شود و شما می‌توانید به آسانی به کسب درآمد از Shopify بپردازید.

پلن ها و هزینه های اکانت Shopify

شاپیفای مانند اکثر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک خدمات مختلفی به مشتریان خود ارائه می‌دهد که هرکدام قیمت متفاوتی دارند. همه این خدمات با نیازهای یک کسب‌وکار معمولی مطابقت دارد.

کسب درآمد از Shopify

Shopify Lite

شاپیفای لایت یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین خدماتی است که توسط شاپیفای ارائه می‌شود. این طرح تنها ۷ دلار هزینه دارد و به شما امکان می‌دهد یک سایت فروش برای محصولات خود داشته باشید. همچنین برای خرید حضوری یک کارتخوان دریافت می‌کنید.

شاپیفای لایت این امکان را به شما می‌دهد که صفحه فیسبوک خود را با کار خود ادغام می‌کنید. شما می‌توانید از طریق چت‌های فیسبوک با مشتریان خود در ارتباط باشید.

شاپیفای کلاسیک یا پایه

Basic Shopify این طرح برای تجارت و خریدوفروش بزرگ‌تر طراحی شده است. با پرداخت ۳۰ دلار در ماه شاپیفای بیسیک به شما این امکان را می‌دهد که محصولات نامحدودی را به فروش رسانده و کالاها و خدمات خود را دسته‌بندی کنید. این طرح نیز یک POS به شما ارائه می‌دهد.

شاپیفای استاندارد

هزینه اشتراک شاپیفای استاندارد ۷۹ دلار در ماه است. این طرح همه خدمات شاپیفای بیسیک را داشته و علاوه بر آن از کارت‌های هدیه پشتیبانی کرده و کمک می‌کند از فروش و تراکنش خود گزارش‌گیری کنید و به همین دلیل کسب درآمد از Shopify آسان‌تر و منظم‌تر خواهد بود. این طرح خدماتی مانند ۵ حساب کاربری برای کارمندان، یک پایانه POS، اسکنرهای بارکد، چاپگرهای رسید و ادغام با دیگر دستگاه‌های POS را ارائه می‌دهد.

شاپیفای پیشرفته

این طرح برای کسب‌وکارهای بسیار بزرگ‌تر و با حجم بالاتر طراحی شده است. این طرح کمک می‌کند پشتیانی بیشتری از سایت خود داشته و مشتریان خود را حفظ کنید. شاپیفای پیشرفته تمامی ویژگی‌های طرح‌های قبلی را دارد و علاوه بر آن امکان لاگین ۱۵ کارمند به‌صورت هم‌زمان را دارد. محاسبه نرخ حمل و قبل و گزارش‌های فروش و عملکرد دقیق‌تر از دیگر ویژگی‌های شاپیفای پیشرفته است.

خرید اکانت شاپیفای Shopify

برای خرید اکانت Shopify شما باید یک حساب بین‌المللی یا یک کارت اعتباری بین‌المللی داشته باشید. با استفاده از خدمات خرید ویزا کارت مجازی و همچنین خرید مستر کارت مجازی کافه ارز، شما می‌توانید تنها با چند گام ساده و به آسانی یک کارت مجازی بین‌المللی برای خرید و شارژ اکانت خود در دسترس داشته باشید. یا بدون داشتن کارت اعتباری و تنها با استفاده از خدمات خرید انواع اکانت از سایت‌های خارجی وب‌سایت کافه ارز به آسانی و تنها با چند گام ساده می‌توانید نسبت به شارژ اکانت شاپیفای خود اقدام کنید.

نحوه کسب درآمد از Shopify

چگونه با Shopify کسب درآمد کنیم

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از شاپیفای وجود دارد. انواع کالا و خدمات مانند پوشاک، مشاوره، آثار هنری و موارد دیگر را می‌توان از طریق شاپیفای به فروش رساند.

یک فروشگاه تجارت الکترونیک راه‌اندازی کنید

یکی از بهترین خدمات و ویژگی‌های شاپیفای امکان راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است. از طریق این فروشگاه می‌توانید انواع آثار هنری دست‌ساز، انواع خدمات و یا حتی کالاهای دست‌دوم را به فروش برسانید. شاپیفای امکان مدیریت همه‌جانبه فروشگاه آنلاین را به شما می‌دهد.

یک کسب‌وکار dropshipping راه‌اندازی کنید

Dropshipping یکی از جدیدترین پدیده‌ها در فروش آنلاین و کسب درآمد از Shopify است. در این روش دیگر نیازی به خرید و انبار اجناس نیست و شما در سایت خود تنها کالا را به برای فروش عرضه می‌کنید و انجام سفارش و ارسال کالاها برون‌سپاری می‌شود. این کار باعث می‌شود دیگر نیازی به تهیه انبار برای کالای خود نداشته باشید. همچنین نگران فروش نرفتن کالای خود نخواهید بود.

آموزش دراپ شیپینگ و راه‌اندازی Dropshipping از طریق شاپیفای بسیار آسان است. کافی است مشخصات محصولات و قیمت‌ها را وارد کرده و سفارش‌ها را از طریق شاپیفای به دریافت کنید و سپس از طریق دراپ شاپینگ خود برای مشتری ارسال کنید.

بازاریابی برای شاپیفای و کسب درآمد

در این روش نیاز به فروش کالا از طریق شاپیفای ندارید. اگر از حساب یا سایت خود یک مشتری برای شاپیفای جذب می‌کنید می‌توانید درآمدی نصیب خود کنید. هر چه تعداد این مشتری‌ها بیشتر شود درآمد ارزی شما نیز بیشتر می‌شود. اگر یک بلاگر با تعداد زیادی فالوور هستید احتمالا می‌توانید از این شیوه درآمد زیادی داشته باشید.

از شبکه های اجتماعی خود کسب درآمد کنید

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از شاپیفای تبلیغ این پلتفرم در رسانه‌های اجتماعی است. پست‌های تبلیغاتی در اینستاگرام و فیسبوک می‌تواند برای این کار مناسب باشد.

بهترین روش برای کسب درآمد از شاپیفای

بهترین روش‌ها برای کسب درآمد با Shopify

کسب درآمد از شاپیفای چیزی بیشتر از راه‌اندازی فروشگاه آنلاین است. برای این‌که فروشگاه شما موفق شود و بتوانید محصولات خود را بفروشید باید برخی از نکات را مدنظر قرار دهید.

بیشتر بخوانید: خرید از علی اکسپرس

محصولات خود را به‌خوبی نمایش داده و توصیف کنید

محصولاتی که قصد دارید به فروش برسانید بهتر است عکس‌های مناسب و باکیفیتی داشته باشند. مردم در فروشگاه‌های آنلاین به عکس‌ها و توصیف‌های دقیق محصولات شما نیاز دارند تا بدانند دقیقا چه چیزی را می‌خرند.

بهتر است محصولات شما عکس‌های باکیفیت و سبک داشته باشند تا به‌راحتی دیده شوند. توصیف جزئیات محصول نیز بسیار مهم است. تمامی ویژگی‌های فنی، ابعاد و مشخصات محصول باید برای مشتری نوشته شود. رنگ، اندازه، ویژگی‌های خاص و هر چیزی که مشتریان بالقوه باید بدانند باید درج شود. بخش پرسش‌های متداول نیز به شما کمک می‌کند تا سؤال‌های مشتریان را به‌آسانی پاسخ دهید.

در مورد مشتریان خود تحقیق کنید

افراد زیادی از این پلتفرم استفاده و اقدام به کسب درآمد از شاپیفای می‌کنند و شما در این زمینه رقبای زیادی دارید. بهتر است قبل از شروع کار در مورد مشتریان خود تحقیقات کافی را داشته باشید تا آن‌ها را به‌خوبی شناسایی کنید. این‌که مشتری در فروشگاه شما به دنبال چه چیزی است و چگونه خرید می‌کند می‌تواند برای شما مفید باشد.

قیمت‌گذاری رقابتی نیز در جذب مشتری بسیار مهم است. این کار باعث می‌شود رقابت بهتری با دیگر فروشندگان داشته باشید. در مورد رقبای خود و قیمت‌گذاری آن‌ها تحقیق کنید تا به قیمت مناسبی برای محصولات خود برسید. برای رسیدن به سود مناسب لازم است که تعادل مناسبی بین قیمت‌ها ایجاد کنید.

خدمات باکیفیت به مشتریان خود ارائه دهید

هر چه خدمات شما عالی و باکیفیت باشد مشتریان را به مشتری بالقوه شما تبدیل می‌کند و کسب درآمد از شاپیفای آسان‌تر خواهد بود. برای برقراری ارتباط با مشتری راه‌های متعددی قرار دهید تا به‌راحتی سؤال خود را مطرح کرده و به خدمات پس از فروش دسترسی داشته باشند. ابزارهای آنلاین نیز برای ارتباط با مشتری به کمک شما می‌آیند. Facebook و Messenger دو نمونه از این پیام‌رسان‌ها هستند.

در غیر این صورت شماره تماس‌های خود را در سایت قرار دهید. همچنین کارمندان آموزش‌دیده‌ای برای پاسخ به سؤالات و خدمات پس از فروش استخدام کنید تا رضایت مشتری را کسب کنید.

شاپیفای چیست؟

منعطف و بروز باشید

خواسته‌ها و نیازهای مشتریان به‌سرعت و روزبه‌روز ممکن است تغییر کند. بهتر است محصولات فروشگاهی خود را مرتباً تغییر دهید تا بتوانید نیازهای مشتری را تأمین کنید. همچنین درباره قیمت‌گذاری و روش‌های بازاریابی نیز منعطف و تغییرپذیر باشید. تجزیه‌وتحلیل‌های به‌روز بازار را داشته و ارتباط مؤثری با مشتریان خود برقرار کنید.

نقد درآمد ارزی از شاپیفای

نظر شما درباره کسب درآمد از Shopify چیست؟ به نظر شما شاپیفای در ایران چقدر کاربرد دارد؟ اگر قصد دارید یک فروشگاه آنلاین برای خود داشته باشید، می‌توانید از شاپیفای برای ساخت و طراحی فروشگاه خود کمک بگیرید. با کمک خدمات پرداخت ارزی در کافه ارز می‌توانید خرید اکانت Shopify را به آسانی انجام دهید. اگر برای کسب درآمد از شاپیفای اقدام کردید، با استفاده از خدمات نقد درآمد ارزی در وب‌سایت کافه ارز، به ریال تبدیل کنید.

4.7/5 - (33 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *