وبلاگ

/

/

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۲

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟ گیفت کارت کارت‌های پیش پرداخت هدیه هستند که به دیگران داده می شوند تا بتوانند از آن برای خرید کالاها و خدمات مورد نظرشان استفاده کنند. امروزه بسیاری از افراد برای هدیه دادن گیفت کارت‌ها را انتخاب می‌کنند. اما گاهی به دلایل مختلف افرادی که گیفت کارت ها را دریافت می‌کنند، مایل به استفاده از این کارت‌های هدیه نیستند.

اما این کارت‌ها قرار است بدون استفاده باقی بماند؟ خبر خوب این است که سایت‌هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن قادر هستید گیفت کارت‌های خود را به آن‌ها بفروشید. این امکان باعث می‌شود که گیفت‌ کارت‌ها از پیش ارزشمندتر شوند. در حال حاضر صرافی آنلاین کافه ارز فقط خرید گیفت کارت‌های مجازی را برای شما فراهم کردده است. اگر شما قصد خرید گیفت‌کارت‌های مطرح برنامه‌ها و بازی های مختلف را دارید، اما به خاطر محدودیت‌های موجود برای پرداخت‌های ارزی از خرید این گیفت کارت ها منصرف شدید، اینبار از این گزینه به سادگی عبور نکنید. با کافه ارز شما می‌توانید خرید گیفت کارت‌ های مختلف را به سادگی انجام بدهید و هدیه‌ای متفاوت برای عزیزان تان خریداری کنید.

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

Cardpool یک سایت آنلاین برای خرید و فروش کارت هدیه است. این سایت به کاربرانش اجازه می‌دهد تا کارت هدیه‌های خود را با یک قیمت منصفانه بفروشند. اگر قصد فروش کارت هدیه خود را دارید، می‌توانید اطلاعات کارت را به سایت Cardpool ارسال کنید و در صورت تایید، پول نقدی خود را دریافت کنید. توجه داشته باشید که گیفت کارتی که به فروش می‌گذارید هر چقدر پر طرفدارتر باشد، سایت کاردپول قیمت بالاتری برای خرید آن به شما پیشنهاد می‌دهد. در ادامه با یک آموزش تصویری به شما کمک می‌کنیم جواب این سوال را بگیرید: چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

مرحله 1 : برای فروش گیفت‌کارت‌های خود، ابتدا وارد سایت Cardpool شوید و از بین گزینه های موجود، قسمت GiftCash را انتخاب کنید.

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

مرحله 2: پس از انتخاب Giftcash شما وار یک صفحه جدید می‌شوید، که دو گزینه برای شما وجود دارد. گزینه‌ی Buy Gift Cards را انتخاب کنید.

فروختن گیفت کارت

مرحله 3:در مرحله بعدی وارد صفحه‌ی دیگری می‌شوید. در این قسمت باید اطلاعات گیفت کار مورد نظر خود را که قصد فروش آن را دارید، بنویسید. اطلاعاتی که باید در این قسمت پر شود به این شرح است: نام گیفت کار ( تا ببینید این سایت خرید این گیفت کارت را از شما انجام می‌دهد یا خیر)، مبلغ اعتبار گیفت کار، تعداد گیفت کارت. پس از پر کردن این اطلاعات گزینه Get Offer را برنید تا سایت cardpool قیمت پیشنهادی خود را برای گیفت کارت شما ارائه دهد. این سایت خرید تمامی گیفت‎ کارت ها را اننجام نمی‌دهد. اگر اطلاعات کارت هدیه خود را وارد کردید اما قیمت پیشنهادی به شما نداد، یعنی این سایت خرید کارت شما را انجام نمی‌دهد و نمی‌توانید کارت خود را به آن بفروشید.برای خرید گیفت کارت بلیزارد هم می‌توانید از طریق این صفحه اقدام کنید.

در پایین صفحه لیستی از نواع کارت‌هایی که می‌توانید به این سایت بفروشید، آورده شده است. می‌توانید برای اطمینان این لیست را هم چک کنید.

فروختن گیفت کارت

مرحله 4: در این مرحله برای ادامه دادن فرآیند فروش گیفت کارت به سایت Cardpool، باید با وارد کردن ادرس ایمیل و پسورد خود، وارد حساب کاربریتان شوید. اگر حساب کاربری ندارید، با انتخاب Sing UP می‌توانید حساب کاربری خود را بسازید.

روش‌های فروختن گیفت کارت

مرحله 5:در این مرحله شما باید اطلاعات پپرداختی خود را وارد کنید. می‌توانید از بین گزینه‌هایی که این سایت به شما ارائه می‌دهد، انتخاب کنید. قسمت قابل توجه این سایت توانایی تبدیل گیفت کارت به بیت کویین است.

روش‌های فروختن گیفت کارت

انواع گیفت کارت ها

گیفت کارت‌ها یا کارت های هدیه، کارت های پیش پرداخت هستند که به صورت الکترونیکی یا فیزیکی در دسترس هستند و به صورت هدیه به دیگران داده می شوند تا آنان بتوانند از آن برای خرید کالاها و خدمات مورد نظرشان استفاده کنند. گیفت کارت ها به شدت در بازارهای امروزی مورد استفاده قرار می گیرند و در انواع مختلفی موجود هستند. برخی از انواع گیفت کارت ها عبارتند از:

1- گیفت کارت های خرید: این نوع گیفت کارت ها به دارندگانشان این امکان را می دهند تا از آن ها برای خرید کالاها و خدمات در فروشگاه ها و سایت های خرید استفاده کنند.

2- گیفت کارت های بازی: این نوع گیفت کارت ها معمولا برای خرید بازی ها و محتوای دیجیتالی مربوط به بازی ها مانند موسیقی، فیلم، بسته های الحاقی و … به کار می روند. انواع گیفت کارت‌های مجازی خرید بازی‌های خارجی را می‌توانید از سایت کافه ارز خریداری کنید.

3- گیفت کارت های رستوران و کافه: این نوع گیفت کارت ها به دارندگانشان این امکان را می دهند تا از آن ها برای پرداخت قیمت غذا و نوشیدنی در رستوران ها و کافه ها استفاده کنند.

4- گیفت کارت های خدماتی: این نوع گیفت کارت ها شامل خدماتی مانند آرایشی، پوستی، بهداشتی، تفریحی و … هستند که به دارندگانشان امکان استفاده از آن ها را می دهند.

5- گیفت کارت های سفر: این نوع گیفت کارت ها به دارندگانشان این امکان را می دهند تا از آن ها برای رزرو هتل، بلیط هواپیما و تورهای تفریحی استفاده کنند.

خرید گیفت کارت با کافه ارز

خرید گیفت کارت با کافه ارز

پس از سوال چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟ احتمالا نوبت پاسخ دادن به این سوال است: چگونه گیفت کارت بخریم؟

در کافه ارز امکان خرید گیفت کارت‌های مجازی مختلف مانند گیفت کارت استیم وجود دارد. کافی است وارد حساب کاربری خود در سایت کافه ارز شوید و از قسمت ثبت سفارش‌ها، سفارش خرید گیفت کارت مورد نظر خود را ثبت کنید. برخی از گیفت کارت‌هایی که می‌توانید از کافه ارز خریداری کنید عبارتند از:

1. گیفت کارت آمازون: با استفاده از این کارت، می‌توانید از سایت آمازون برای خرید انواع کالاها و خدمات در حوزه‌های مختلف استفاده کنید.

2. گیفت کارت آیتونز: آیتونز یک سیستم مدیریت رسانه در دستگاه‌های اپل است. این کارت به شما امکان می‌دهد تا از سرویس‌های اپل استفاده کنید.

3. گیفت کارت ریزر گلد: با خرید گیفت کارت ریزر گلد در این صرافی شما می‌توانید به صدها بازی موجود در سایت ریزر دسترسی پیدا کنید.

4. گیفت کارت استیم: این کارت به شما امکان می‌دهد تا از سرویس Steam برای خرید بازی‌های رایانه‌ای و انواع محتواهای دیجیتالی استفاده کنید.

6. گیفت کارت اسپاتیفای: این کارت به شما امکان می‌دهد تا از سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید.

و همچنین می‌توانید از گیفت کارت‌های مجازی دیگری نیز مانند گیفت کارت های فری فایر، ایکس باکس، نینتندو و … در کافه ارز با مبالغ مختلف خریداری کنید.

چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟

نتیجه‌گیری:

از جمله مزایای استفاده از گیفت کارت، این است که شما مجبور نیستید حتماً آن را خرج کنید. در صورتی که به آن نیاز ندارید، می‌توانید آن را بفروشید و از آن سود ببرید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که به طور مثال، اگر گیفت کارتی را به عنوان هدیه دریافت کرده‌اید و به کالای مشابه آن نیازی ندارید، آن را بفروشید و از پولی که دریافت می‌کنید، برای خرید کالا یا خدمات دیگر استفاده کنید.

در کل، نحوه فروش گیفت کارت در روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است و این موضوع برای شما به عنوان فرد فروشنده، کار را آسانتر می‌کند. در این مقاله سعی کردیم به این سوال شما پاسخ بدهیم: چگونه گیفت کارت خود را بفروشیم؟ امیدواریم که با خواندن این مطلب به پاسخ سوالات خود رسیدید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *