وبلاگ

/

/

نحوه برداشت پول از هات فارکس

نحوه برداشت پول از هات فارکس

۲۹ آبان ۱۴۰۱

نحوه برداشت پول از هات فارکس : برای بسیاری از تریدرها بروکر هات فارکس یک نام شناخته شده است. به همین دلیل نحوه برداشت پول از هات فارکس یکی از موضوعات موردبحث کاربران بوده است. هات فارکس در سال 2008 و هم‌زمان با وقوع بحران مسکن در جمهوری موریس تأسیس شد. این شرکت باتوجه‌به پشتوانه قوی خود باقدرت بسیار زیادی شروع به کارکرده و در سال‌های اخیر نیز به پیشرفت‌های بسیار چشمگیری دست پیدا کرد.برای استفاده از این بروکر، نیاز بهپرداخت ارزی بین المللی خواهید داشت که برای ایرانیان با مشکلات زیادی همراه است. با استفاده از خدمات شارژ اکانت بروکرها در کافه ارز به آسانی می‌توانید نسبت به شارژ اکانت هاتفارکس اقدام کنید. از همین جهت این بروکر به یکی از بروکرهای بسیار موفق و پرمشتری در دنیا تبدیل شد. در این بروکر علاوه بر جفت‌ارزها امکان معامله انواع حامل‌های انرژی همچون نفت و گاز، شاخص‌ها، سهام و… وجود دارد.باتوجه‌به شرایطی که در کشور ایران وجود دارد واریز و برداشت هات فارکس همانند دیگر بروکرها از سؤالات همیشگی کاربران بوده است.

نحوه برداشت پول از هات فارکس

واریز پول به هات فارکس

قبل از اینکه به نحوه برداشت و واریز به هات فارکس بپردازیم، بهتر است تا به‌صورت مختصر به معرفی هات فارکس بپردازیم. این بروکر در حدود 14 سال پیش در جمهوری موریس تأسیس شد و در زمینه‌های متنوعی همچون ترید ارزهای دیجیتال، خریدوفروش سهام شرکت‌های بزرگ و کوچک، خرید نفت و گاز و… شروع به فعالیت نمود. نحوه واریز و برداشت هات فارکس نیز ازآن‌جهت بااهمیت است که کاربران ایرانی نیز در این پلتفرم مشغول به فعالیت هستند. برای آن که در بروکر هفت فارکس شروع به فعالیت کنید دسترسی به وب تریدر و یا یکی از پلتفرم‌های متاتریدر 4 کافی است؛ اما نکته مهم این است که این بروکر دیگر به ایرانیان خدماتی ارائه نمی‌دهد.

از جمله مزایای بروکر هات فارکس می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه گزارش صورت‌حساب به‌صورت روزانه
  • استفاده از اهرم تا سقف 1:1000
  • امکان شارژ و برداشت به‌صورت ریالی
  • پشتیبانی قوی هات فارکس
  • کمیسیون بسیار پایین هات فارکس در واریز و برداشت

نحوه برداشت پول از هات فارکس

هات فارکس

هات فارکس (hotforex)از آن دسته بروکرهایی است که واریز برداشت ریالی هات فارکس امکان‌پذیر است. پس از اینکه در بروکر هات فارکس ثبت‌نام نمودید باید نسبت به شارژ حساب خود و واریز نمودن پول به‌حساب خود اقدام نمایید. این سیستم از پرداخت‌هایی متفاوتی برای شارژ حساب‌های کاربران نظیر ویزاکارت، مسترکارت، بیت‌کوین و وب مانی پشتیبانی می‌کند.

اگر به دنبال یادگیری نحوه واریز پول به هات فارکس هستید باید بدانید که در ابتدا نیازمند افتتاح حساب و احراز هویت در این سایت هستید که همانند بروکرهای دیگر بوده و بسیار آسان است. برای واریز به هات فارکس باید بر اساس مراحل زیر عمل نمایید:

بیشتر بخوانید: انواع حساب هات فارکس
  • با ورود به بخش لاگین در حساب کاربری خود، شماره هات فارکس آی دی خود را به همراه رمز عبور وارد کرده و دکمه Login را بزنید.
  • در سمت راست از صفحه اصلی کابین هات فارکس گزینه Transfer Fun را بزنید.
  • برای انتقال موجودی از کیف پول به‌حساب‌های تجاری خود گزینه MyWallet را انتخاب نمایید. سپس در قسمت دوم حساب تجاری خود را که قصد شارژ آن را دارید انتخاب نماید و گزینه Start Transfer را بزنید.
  • در مرحله بعد باید مقدار پولی که می‌خواهید انتقال دهید را وارد نمایید و سپس بر روی Transfer Funds کلیک نمایید.

روشی که در این جا به آن اشاره شد نحوه واریز پول به هات فارکس از طریق کیف پول بود. علاوه بر این روش‌های دیگری نیز برای شارژ حساب هات فارکس وجود دارد که اکثر افراد از مسترکارت و ویزاکارت‌های موجود استفاده می‌کنند.

نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید این است که هست فارکس در سال‌های اخیر به ایرانیان مقیم کشور خدماتی ارائه نمی‌دهد و به‌منظور واریز و برداشت هات فارکس باید از روش‌های غیرمستقیم استفاده نمود. برای این منظور می‌توانید از خدمات مجموعه کافه ارز برای شارژ حساب کاربری خود به هر میزان که بخواهید بهره ببرید. این مجموعه با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارد این امکان را دارد تا حساب هات فارکس شما را شارژ نماید.

نحوه برداشت پول از هات فارکس

برداشت از هات فارکس

از آنجایی هات فارکس یکی از بروکرهای معروف در زمین ترید است، نحوه برداشت پول از هات فارکس یکی از موضوعاتی است که تریدرها در نقاط مختلف جهان به دنبال آن هستند. در کنار راحتی کار با این سایت یکی دیگر از موضوعاتی که باعث محبوبت بروکر هات فارکس شده، کارمزد بسیار پایین تراکنش‌ها در این بروکر است.

یکی از راه‌های واریز برداشت ریالی هات فارکس استفاده از کیف پول‌های موجود می‌باشد. در بخش واریز پول، روش انتقال پول به هات فارکس از طریق کیف پول را توضیح دادیم. روش برداشت نیز همانند روش واریز است با این تفاوت که در این جا باید انتقال پول از حساب هات فارکس به کیف پول باشد.

نحوه واریز و برداشت هات فارکس بسیار متنوع بوده و از همین جهت برای برداشت پول نیز می‌توانید علاوه بر استفاده از کیف پول از روش‌های دیگر همچون پرفکت مانی، ویزاکارت و یا مسترکارت استفاده نمایید.

نکته‌ای که در ارتباط با نحوه برداشت پول از هات فارکس وجود دارد این است که به علت تحریم‌های موجود و همچنین عدم عضویت ایران در FATF این کار به‌راحتی انجام نمی‌پذیرد. به‌علاوه این که در سال 99 بروکر هات فارکس تصمیم گرفت تا همکاری خود را به‌صورت کامل با ایرانیان قطع نماید.

حال اگر شما به هر دلیلی تمایل دارید تا از این بروکر استفاده کنید می‌توانید خدمات واریز و یا برداشت از حساب خود را به کمک مجموعه‌های موجود و شرکت‌های فعال در زمینه نقل و انتقالات ارزی بسپارید. یکی از مجموعه‌های فعال و باسابقه در این حوزه مجموعه کافه ارز است که سال‌های زیادی در زمینه نقل و انتقالات ارزی مشغول به فعالیت است.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *