وبلاگ

/

/

راهنمای کسب درآمد از سایت DesignCrowd

راهنمای کسب درآمد از سایت DesignCrowd

۲۷ آذر ۱۴۰۰

کسب درآمد از سایت DesignCrowd در میان طراحان گرافیک و گرافیست‌ها که نیاز به خدمات پرداخت ارزی دارند، از محبوبیت زیادی برخوردار است. پلتفرم‌های زیادی وجود دارند که به عنوان واسطه میان فریلنسرها و کارفرمایان عمل کرده و به فریلنسرها و کسب و کارهای آنلاین برای کسب درآمد دلاری و خدمات مربوط به کسب و کارها یاری می‌رسانند. سایت DesignCrowd نیز از بهترین سایت های فریلنسری مخصوص گرافیست‌ها است که در اینجا به بررسی این سایت و نحوه کسب درآمد ارزی از سایت DesignCrowd خواهیم پرداخت. در هر زمانی که برای نقد کردن درآمد ارزی خود نیاز به صرافی آنلاین داشته باشید، تیم کافه ارز همراه شما خواهد بود.

سایت DesignCrowd چیست؟

DesignCrowd یک وب‌سایت است که بازاری برای طراحی گرافیکی ایجاد کرده است. این روزها کسب درآمد از سایت DesignCrowd امری رایج است که از طرفداران زیادی برخوردار است. این وب‌سایت به افراد خلاق فرصت دیده شدن را می‌دهد. در این وب‌سایت شما می‌توانید به عنوان یک طراح لوگو، کارت ویزیت، آثار هنری تبلیغاتی یا وب‌سایت را طراحی کنید. این وب‌سایت در حال حاضر خانه بیش از ۷۰۰۰۰۰ طراح از سراسر دنیا است.

در این وب‌سایت از یک سو صاحبان کسب و کار‌ها برای به دست آوردن یک طرح مناسب و منحصر به فرد و از سوی دیگر طراحان گرافیک (از جمله استودیو‌ها، طراحان حرفه‌ای، طراحان کار از خانه، طراحان گرافیک دانشجویی و طراحان آزاد) برای کسب درآمد ارزی با یکدیگر تعامل می‌کنند.

نحوه فروش طرح در سایت DesignCrowd

دو راهی که در زیر به آن اشاره می‌شود برای فروش طرح‌ها در وب‌سایت DesignCrowd وجود دارد:

۱. شرکت در مسابقات طراحی

۲. انتخاب برای کار بر روی سرویس خدمات یک طراح

فروش DesignCrowd

میزان کسب درآمد از سایت DesignCrowd

به عنوان یک طراح، درآمد شما از یک پروژه مشخص به موارد زیر بستگی دارد:

۱. ارزش پولی پرداخت مکانی ( دستمزد مبتنی بر مکان، دستمزدی است که به کارمند بر اساس نرخ استاندارد بازار برای محل کارمند، مانند شهر، ایالت یا حتی کشور او داده می‌شود).

۲. ارزش پولی منطقه شما

۳. بر اساس قوانین وب‌سایت DesignCrowd میزان ۱۵ درصد از کل بودجه پروژه به عنوان حقوق به طراحان تعلق می‌گیرد.

به محض این‌که پرداختی به شما تعلق گرفت، یک‌ ایمیل دریافت و مبلغ مشخصی را که دریافت خواهید کرد و جزئیات پرداخت شما را تأیید می‌شود. اگر دستمزد شما در محل کار کارفرمایان پرداخت شود. پس از تایید تحویل توسط مشتری، ‌ایمیلی دریافت خواهید کرد که این موضوع را تأیید می‌کند. در این‌ایمیل جزئیاتی نظیر مبلغ خاصی که دریافت کرده‌اید و جزئیات پرداخت خود را مشاهده خواهید کرد.

برای اطمینان از عدم تاخیر در دریافت پرداخت، همیشه باید مطمئن شوید که آدرس پرداخت شما صحیح است و حساب شما برای دریافت پول جایزه تایید شده است.

Design Crowd یک سایت گرافیکی محبوب در جمع سپاری است. صاحبان وبلاگ و کارآفرینان به دنبال لوگو، طراحی وب و مواد چاپی برای برند خود به سایت می‌آیند و طراحان‌ایده‌هایی را برای رقابت برای مشاغل ارسال می‌کنند. طرح برنده انتخاب می‌شود و به طراح پول پرداخت می‌شود.

اگر طرح‌های زیادی را ارسال کنید که به عنوان برنده انتخاب می‌شوند، می‌توانید درآمد عادلانه‌ای از سایت کسب کنید. به طور مثال قیمت طراحی یک لوگو برنده در مسابقات طراحی می‌تواند تا ۲۰۰ دلار نیز باشد.

با این حال، نکته کلیدی این است که طرح‌های شما به طور مداوم به عنوان برنده انتخاب شوند و این موضوع همیشه تضمین نمی‌شود. باید بدانید که وجود طراحان از سراسر دنیا باعث رقابت زیادی در بین طراحان این سایت شده است. بنابراین شما باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا از دیگران متمایز شوید.

کسب درآمد DesignCrowd

کسب درآمد از سایت DesignCrowd با طراحی

تعداد کمی از شرکت‌ها می‌خواهند طرح‌های تصادفی را از طراحان دریافت کنند و به بهترین‌ها‌ امیدوار باشند. بیشتر آن‌ها به دنبال دیدن‌ ایده‌ای از آنچه که دوست دارند هستند. به همین دلیل باید در طراحی‌های شما رنگ یا طرح یا فقط احساسی که مد نظر کارفرما است، دیده شود.

تحویل کار در سایت DesignCrowd

بسیاری از طراحانی که روی Design Crowd کار ارسال می‌کنند، با عجله طرح‌های خود ارسال می‌کنند. آن‌ها تصور می‌کنند هر چه طرح‌های بیشتری ارسال کنند و زمان کمتری برای آن‌ها صرف کنند، پتانسیل بیشتری برای کسب درآمد دارند. با این حال، اگر می‌خواهید شانس پذیرش کارتان را افزایش دهید و می‌خواهید شهرت مثبتی برای کارتان ایجاد کنید، باید زمان زیادی را صرف تولید کار با کیفیت کنید.

ارسال تعداد زیادی طرح

باید بدانید که در ارسال تعداد طرح‌هایی شما، محدودیتی وجود ندارد. اگر می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن در فرصت‌های موجود در این وب سایت افزایش دهید، می‌توانید طرح‌های متعددی را ارسال کنید. البته در این طرح‌ها باید زیبایی‌شناسی یا گزینه‌های متفاوتی را ارائه دهید. هرکسی با سرعت متفاوتی کار می‌کند، بنابراین اگر زمان زیادی برای تولید یک طرح صرف کنید.

ممکن است سودآوری حتی برای یک طرح امکان‌پذیر نباشد. نباید فراموش کرد که هرچند Design Crowd یک راه عالی برای کسب درآمد برای طراحان مشتاق و حرفه‌ای است. با این حال، رقابت زیادی در سایت وجود دارد و کار همیشه تضمینی نیست. این نکات را دنبال کنید تا شانس خود را بهبود بخشید و کار بیشتری دریافت کنید

نحوه پرداخت پول در سایت Design Crowd

در صورت برنده شدن در مسابقه یا دریافت مبلغ مشارکت، پرداخت شما از طریق پایونیر (Payoneer) یا پی پال (PayPal) ( دو نوع کیف پول الکترونیک) انجام می‌گیرد. البته استفاده از پایونیر روش پرداخت ترجیحی این وب‌سایت است، اما اگر حسابی برای دریافت پرداخت‌ها راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید از گزینه‌های دیگری نیز استفاده کنید.

اما پایونیر نسبت به سایر نرخ‌های FX کمتری را برای حواله بانکی دریافت می‌کند. همچنین از از پرداخت از طریق حواله بانکی یا کارت پیش پرداخت پشتیبانی کند. شما می‌توانید یک حساب رایگان در صفحه شریک در قسمت Payoneer-DesignCrowd برای خود افتتاح کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم بررسی کنید که کدام روش پرداخت یا ترکیبی از روش‌های پرداخت می‌تواند به شما در به حداقل رساندن کارمزد تراکنش کمک کند. بسته به موقعیت مکانی شما، روش‌های پرداخت مختلف ممکن است در دسترس بودن و هزینه متفاوتی داشته باشند.

آیا کسب درآمد از سایت DesignCrowd قانونی است؟

این سایت طراحی دارای رتبه ۲۰۴ در بین وب‌سایت‌های طراحی است. در واقع بر اساس بررسی صورت گرفته بیشتر خریداران و طراحان این وب‌سایت از همکاری خود با آن دارای رضایت کامل نیستند.

آیا وب سایت DesignCrowd برای طراحان خوب است؟

DesignCrowd با در نظر گرفتن همه موارد، گزینه بسیار خوبی است. با این‌که وجود قوانین وب سایت ممکن است برای شما بسیار گیج‌کننده باشد، اما بررسی قیمت‌های ممکن است نظر شما را جلب کند.

DesignCrowd می‌تواند یک پلتفرم ارزشمند برای استفاده در هنگام جستجوی کار طراحی باشد، جایی که می‌توانید انتخاب کنید که چقدر یا چقدر کم پیشنهاد دهید.

  • یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. در عرض چند دقیقه به صورت رایگان یک حساب طراح ایجاد کنید.
  • کار‌های طراحی را مرور کنید. در میان مشاغلی که با مهارت‌های طراحی شما مطابقت دارند جستجو کنید.
  • طرح‌های خود را ارسال کنید از مشتریان بازخورد دریافت کنید و طرح‌ها خود را اصلاح کنید.

کسب درآمد از سایت DesignCrowd

چگونگی کسب درآمد از سایت DesignCrowd

اگر قبلا با این وب‌سایت کار کرده‌اید، یک حساب رایگان در BrandCrowd باز کنید. سپس نمونه‌ایی از کار‌های خود را برای این وب‌سایت انتخاب کنید. پس از وارد شدن به سایت، برای شروع کار خود بر روی دکمه فروش این طرح در قسمت BrandCrowd کلیک کنید.

این سایت از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید طرح‌های خود را با هر زبانی طراحی کنید.

غربالگری طراحان در وب سایت DesignCrowd

جامعه بزرگ طراحان در DesignCrowd می‌تواند مکانی مناسب برای پیشرفت شما به عنوان یک طراح باشد. اما این بدان معنا است که آن‌ها نمی‌توانند تمام طراحان با استعداد بالقوه را بررسی کنند تا مطمئن شوند که پتانسیل انجام این کار در طولانی مدت دارند.

به طور معمول، طراحان کمتر حرفه‌ای به تدریج از طریق رتبه‌بندی ضعیف و نظرات مشتریان دیگر فیلتر می‌شوند. در واقع این وب‌سایت نمی‌تواند یک رابطه کاری مثبت یا دلپذیر را با تمام طراحان خود در سایت را تضمین کند.

در این وب‌سایت رویکرد حجم محور برای بررسی کار طراحان وجود دارد. این فلسفه باعث شده است تا رقابت در این وب‌سایت به اوج برسد. این رقابت به طور معمول نتایج مثبتی به همراه دارد، اما مطمئنا این رویکرد نیز دارای اشکالاتی است. مواردی که طراحان برای کار در وب سایت DesignCrowd باید بدانند:

  • هویت فریلنسر با تایید هویت از طریق ویدیو تأیید می‌شود.
  • در این وب‌سایت می‌توان نمرات موفقیت شغلی و بازخورد مشتریان قبلی هر طراح را مشاهده کرد.
  • حفاظت از پرداخت در این وب سایت از طریق وب سایت آپ ورک (Upwork) تضمین می‌شود. طرحان آزاد در ازای کار تکمیل شده، دستمزد خود را دریافت می‌کنند.

هزینه‌ها و پرداخت‌ها در وب سایت DesignCrowd

قیمت طراحی لوگو

  • خریداران با توجه به سفارش خود از ۹۹ دلار به اضافه ۴ درصد کارمزد تراکنش پرداخت می‌کنند.
  • طراحان نیز ملزم به پرداخت ۱۵ درصد کمیسیون هستند.

قیمت هر طرح

  • خریداران با توجه به سفارش خود از ۳۹۹ دلار پرداخت می‌کنند.
  • طرحان برنده در مسابقات طراحی نیز ۳۰ درصد کمیسیون می‌پردازند.
  • خریداران برای خرید‌های تا سقف ۴۰ دلار آمریکا باید ۲ دلار آمریکا و برای سفارش‌های بیش از ۴۰ دلار آمریکا، ۵ درصد از کل مبلغ خرید خود را به عنوان هزینه پردازش پرداخت می‌کنند.
  • طراحان ۲۰ درصد از دستمزد هر کار تکمیل شده خود را به فایور (Fiverr) می‌پردازند.
  • کارفرمایان برای پرداخت‌ها خود ملزم به پرداخت ۳ درصد هزینه پردازش هستند.
  • طرحان بسته به مبلغ کل صورتحساب به ازای هر مشتری بین ۵ تا ۲۰ درصد هزینه خدمات پرداخت می‌کنند.

سایت DesignCrowd

نکاتی در مورد کسب درآمد از سایت DesignCrowd

  • خلاصه را درک کنید. زمانی را به بررسی خلاقانه خلاصه اختصاص دهید، از مشتری سوالات بپرسید و برای درک بهتر صنعت، بازار هدف ورقبا، تحقیق کنید.
  • از برقراری تماس به موقع اطمینان حاصل کنید که بازنگری‌های شما در یک بازه زمانی معقول انجام می‌شود و همچنین پاسخ‌های شما باید دوستانه و حرفه‌ای باشند.
  • مهارت‌ها و نقاط قوت خود را بشناسید. در حالی که می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که تا آنجایی که ممکن است برای مشاغل طراحی اقدام کنید، اما زمان شما بهتر صرف رقابت در مشاغلی می‌شود که می‌دانید برنده خواهید شد.
  • ناامید نشوید؛ شما در حال رقابت با طراحان با استعداد دیگری هستید که ممکن است زیبایی‌شناسی کارفرما را بیشتر درک کنند. از تجربیات خود بیاموزید و به بهبود مهارت‌های خود ادامه دهید.

مزایای کسب درآمد از سایت DesignCrowd

  • به مشتریان جدیدی از سراسر جهان دست پیدا کنید
  • با برنده شدن در مسابقات طراحی کسب درآمد خواهید کرد.
  • ۱۵ درصد پورسانت از هر طراحی را دریافت خواهید کرد.

نظر شما درباره کسب درآمد از سایت DesignCrowd چیست؟ تجربه کسب درآمد دلاری از DesignCrowd را داشته‌اید؟ اگر شما هم درآمد دلاری از سایت‌های خارجی دارید و برای نقد کردن آن با مشکل مواجه هستید، می‌توانید درآمدهای ارزی خود را با استفاده از خدمات نقد درآمد ارزی در وب‌سایت کافه ارز، به ریال تبدیل کنید.

4.7/5 - (15 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *