وبلاگ

/

/

7 بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها که کارشون راحت میشه

7 بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها که کارشون راحت میشه

۱۱ آذر ۱۴۰۰

فارغ از حرفه شما، حرفه فریلنسری همیشه نیاز به استفاده از ابزارهایی برای مدیریت همه آنچه یک کسب و کار آنلاین و بزرگ با نیروهای متعدد انجام می‌دهد دارد. خدماتی که اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دهند، به افراد فریلنسر کمک شایانی می کنند. در ادامه برای این‌که به شما کمک کنیم، فهرستی از ابزارهای توصیه شده برای این حرفه یعنی ۱۹ اپلیکیشن برای فریلنسرها را گردآوری کرده‌ایم. در راستای فریلنسری نیاز به پرداخت ارزی و نقد کردن درآمد دلاری دارید که می توانید این خدمات را به پشتیبانی کافه ارز بسپارید.

بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها

در اینجا این اپلیکیشن‌ها را به ۴ دسته: اپلیکیشن‌ها برای همه فریلنسرها، اپلیکیشن‌های مخصوص برنامه‌نویسان، اپلیکیشن‌های طراحان، اپلیکیشن‌های مختص نویسندگان، اپلیکیشن‌های مخصوص عکاسان و اپلیکیشن‌های مخصوص دستیاران مجازی به شما معرفی می‌کنیم.

۱. اپلیکیشن Clockify

Clockify یک اپلیکیشن برای فریلنسرها برای ردیابی زمان و جدول زمانی است که به فریلنسرها کمک می‌کند زمان خود را مدیریت کنند و میزان بهره‌وری در کار خود را پیگیری کنند. شما تمام دارایی‌های مورد نیاز خود را برای ساده سازی زمان استفاده و مستندات حرفه‌ای خود دریافت خواهید کرد. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از یودمی

 

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • ورود دستی زمان
  • ردیابی زمان در حین کار بر روی فعالیت‌ها
  • اضافه کردن زمان در جدول زمانی
  • گزارش‌های هفتگی و تصویری که نشان می‌دهد چگونه وقت خود را در یک پروژه، مشتری یا کار در یک دوره زمانی سپری کرده‌اید.
  • محاسبه خودکار مبلغی که باید (بر اساس نرخ ساعتی و زمان قابل پرداخت) برای قرار دادن در فاکتور به مشتری خود نشان دهید.

همچنین می‌توانید بدون ایجاد حساب کاربری یا ترک ایمیل خود، ماشین حساب رایگان Clockify را امتحان کنید. پس از وارد کردن زمان خود، می‌توانید برگه زمانی خود را در قالب PDF چاپ کنید یا یک فایل CSV را با داده‌های خود دانلود کنید. از طرف دیگر، می‌توانید ماشین حساب کارت زمان Clockify را از طریق کد جاسازی شده در وب‌سایت خود جاسازی کنید و آزادانه از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم قبل از فریلنسر شدن

۲. اپلیکیشن TeuxDeux

TeuxDeux یکی از بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها است که برای افرادی مناسب است که از راه دور کار می‌کنند یک نسخه مرورگر برای زمانی که در خانه کار می‌کنید و یک برنامه آیفون برای زمانی که بیرون از خانه و در حال حرکت هستید وجود دارد. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • اضافه کردن وظایف
  • برنامه امروز خود را به روشی ساده تنظیم کنید.
  • هنگامی که وظایف را تکمیل می‌کنید، آن‌ها را به عنوان انجام شده علامت‌گذاری کنید.
  • تمام کارهایی را که امروز تمام نکرده‌اید به طور خودکار به فردا منتقل کنید.

همچنین می‌توانید کارهای تکرارشونده را تنظیم کنید و حتی فهرستی از کارهایی را که می‌خواهید در آینده انجام دهید تشکیل دهید

۳. To Do

To Do یکی از برنامه های فریلنسری

To Do یکی دیگر از برنامه‌های Getting Things Done است. این اپلیکیشن برای فریلنسرها به شما کمک می‌کند بین کار و زندگی تعادل برقرار کنید. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

  • لیست کارهایی که باید انجام دهید را تهیه کنید و آن‌ها را با خانواده، دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارید.
  • وظایف را به همکاران اختصاص دهید.
  • افزودن پیوست به وظایف
  • اولویت بندی وظایف

همچنین می‌توانید برای منظم نگه داشتن وظایف خود، هشتگ‌هایی را به وظایف خود اضافه کنید، مثلا #کار یا #شخصی، که باعث می‌شود یافتن وظایف در هر دسته آسان شود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی هشتگ کلیک کنید یا آن را در نوار جستجو تایپ کنید.

بیشتر بخوانید: شغل فریلنسری پردرآمد در ایران

۴. اپلیکیشن Brand24

Brand24 به شما کمک می‌کند موقعیت برند خود را در سراسر وب ردیابی کنید و ببینید که مردم در مورد برند شما چه فکری می‌کنند. به طور مثال، هر بار که شخصی نام برند شما را می‌برد (به صورت مثبت یا منفی) به شما اطلاع داده می‌شود. و اگر در وب بازخوردهای منفی دریافت کردید، می‌توانید بلافاصله وارد بحث مذکور شوید و موضوع را تغییر دهید. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • نشان دادن تعداد منشن‌ها، لایک‌ها، اشتراک گذاری‌ها و نظراتی که برند شما به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه دریافت می‌کند.
  • دسترسی اجتماعی شما در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و انجمن‌های مختلف را کنترل می‌کند.بیشتر بخوانید: خرید اکانت prowritingaid

۵. اپلیکیشن Mint

Mint یک برنامه‌ریز و ردیاب بودجه رایگان است که به شما کمک می‌کند تا امور مالی خود را مدیریت کنید و می‌توانید صورتحساب‌ها و اهداف مالی خود را پیگیری کنید، بودجه خود را مدیریت کنید و همچنین هشدارها و مشاوره‌های مالی دریافت کنید. با این برنامه می‌توانید حساب‌های بانکی، کارت‌های اعتباری و حساب پی پال خود را همگام‌سازی کنید. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

 

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • هنگامی که از بودجه پروژه‌ها عبور می‌کنید به شما اخطار داده می‌شود.
  • یک سیستم ساده برای ردیابی تراکنش‌ها دریافت می‌کنید.
  • خلاصه هفتگی وضعیت مالی خود را دریافت می‌کنید.

در صورت گم شدن یا دزدیده شدن تلفن همراه شما، دیگر نگران به خطر افتادن اطلاعات مالی محرمانه خود نخواهید بود. درعوض، می‌توانید هر زمان که بخواهید به راحتی ارتباط حساب Mint و تلفن خود را از حساب مرورگر خود جدا کنید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد دلاری از نئوباکس

بهترین اپلیکیشن ها برای برنامه نویسان

توسعه‌دهندگان مستقل همیشه به یک ویرایشگر کد قابل اعتماد، چارچوب متن باز و یک برنامه کاربردی نیاز دارند تا به آن‌ها کمک کند تا ایده‌های خود را برنامه‌ریزی کرده و اجرا کنند. در اینجا بهتریناپلیکیشن برای فریلنسرها ی برنامه‌نویس آورده شده است:

۱. UltraEdit

UltraEdit یکی از بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها است که مرتبط با ویرایشگر کد است که در آن می‌توانید کد خود را بنویسید، برجسته کنید و آن را مدیریت کنید. اما برخی ویژگی‌های خاص وجود دارد که آن را از سایر ویرایشگرهای کد متمایز می‌کند. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • یافتن و جایگزینی خطوط و لیست خطوط در فایل‌ها.
  • می‌توانید یک تم ویرایشگر انتخاب کنید.
  • دارای ویژگی مدیریت فایل‌ها از سرورهای راه دور.
  • نوار وضعیت اطلاعاتی را مشاهده کنید که آخرین زمان تغییر فایل، اندازه فایل و شماره خط فعلی را نشان می‌دهد.

حتی می‌توانید خطوط بسیار طولانی کد را به این ویرایشگر متن اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: مزایای فریلنسری

۲. Oh My Zsh

اپلیکیشن Oh my Zsh یک چارچوب منبع باز است (در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ مشارکت‌کننده دارد) که به شما کمک می‌کند کار را در خط فرمان خود ساده کنید. خدماتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

  • دارای مضامینی که اطلاعات اضافی مختلفی را به ویرایشگر شما ارائه می‌دهند.
  • پلاگین برای سیستم‌های بسته‌بندی مختلف و زبان‌های برنامه نویسی.
  • فونت‌های مختلف
  • تصحیح املایی

همچنین تعدادی ویژگی برای سرعت بخشیدن به کار خود دریافت خواهید کرد:

  • جستجو خودکار برگه برای کمک به شما در یافتن سریع برگه مورد نظر.
  • یک فلش قرمز و سبز برای نشان دادن موفقیت یا عدم موفقیت دستور شما.

بهترین اپلیکیشن ها برای طراحان

اگر یک طراح مستقل هستید، به یک ابزار طراحی مشارکتی کارآمد، یک ابزار مدیریت پروژه ساده و یک ابزار نقشه‌برداری ذهنی خوب برای ترسیم ایده‌های خود نیاز دارید‌. در اینجا بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها برای شما آورده شده است: اگر شما به دنبال این هستید که از طریق دیجیتال مارکتینک به کسب درامد دلاری برسید پیشنهاد می‎‌شود به مقاله ای کسب درآمد از دیجیتال مارکتینگ مراجعه کنید.

۱. Figma

Figma یک ابزار طراحی و نمونه‌سازی همه جانبه است. شما می‌توانید طرح‌های خود را در یک شبکه ترسیم و مقیاس‌بندی کنید، چندین لایه را ترکیب و تنظیم کنید، همچنین می‌توانید نمونه‌های اولیه خود را بسازید، قاب کنید و با آن‌ها تعامل داشته باشید. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • می‌توانید عناصر و اجزای قابل استفاده مجدد را بسازید و به اشتراک بگذارید.
  • به راحتی متن را اضافه و ویرایش کنید.
  • از همکاری مؤثر با تیم خود لذت ببرید (رنگ‌ها، شبکه‌ها، متن، افکت‌های سفارشی را در کل تیم و همه پروژه‌های خود تعریف و به اشتراک بگذارید.)

این برنامه همچنین ارتباط موثری بین تیم طراحی و تیم توسعه ایجاد می‌کند. توسعه‌دهندگان می‌توانند تمام کارهای انجام شده توسط طراحان را به عنوان خطوط CSS که می‌توانند بلافاصله به کدهای خود اضافه کنند، بازرسی، کپی و صادر کنند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین سایت های فریلنسری

۲. InVision

InVision یکی از بهترین اپلیکیشن های فریلنسری است. این ابزار رایگان مدیریت پروژه و نمونه‌سازی را انجام می‌دهد که برای طراحان بسیار کاربردی است. شما می‌توانید نمونه‌های اولیه را طراحی و مدیریت کنید، ایده‌ها و یادداشت‌های مربوط به پروژه را بر روی یک تخته سفید دیجیتال جمع‌آوری کنید، و همه تغییرات و به‌روزرسانی‌های پروژه را مستقیما از برنامه به تیم خود منتقل کنید. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • طرح‌های خود را به مشتریان ارائه دهید و بازخورد دریافت کنید.
  • ماکاپ‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارید و سپس آن‌ها را سازماندهی و دسته‌بندی کنید.
  • وضعیت ماکت را تعریف کنید (این که آیا در حال انجام است، در انتظار تایید، تمام شده و…)
  • به طور مستقیم در مورد نمونه‌های اولیه اظهار نظر کنید.

این برنامه همچنین راهی را برای شما ارائه می‌کند که بتوانید طرح‌های خود را مستقیما در برنامه آزمایش کنید. یک پلاگین Sketch وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون خروج از برنامه، نمونه‌های اولیه را برای هر یک از طرح‌های خود طراحی کنید.

۳. Coggle

Coggle یک سیستم نقشه‌برداری ذهنی را ارائه می‌دهد که شما و تیم طراحی‌تان می‌توانید در هر زمان با آن همکاری کنید و همچنین ایده‌ها و مفاهیم طراحی خود را در ساختارهای جذاب بصری به اشتراک بگذارید. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • می‌توانید نمودارهای مختلفی ایجاد کنید.
  • تصاویر همراه و متن شناور را آپلود کنید.
  • حلقه‌ها و شاخه‌ها را مدیریت کنید.

می‌توانید هر شاخه را در اطراف مفهوم اصلی حرکت دهید و همچنین می‌توانید شاخه مذکور را از منوی زمینه کپی، حذف، پیوند یا نظر دهید. برای این‌که ایده‌های خود را برجسته کنید، می‌توانید طرح‌های رنگی سفارشی اضافه کنید، اما همچنین مسیر خود را به عقب برگردانید و مفاهیم طراحی قدیمی را در تاریخچه سند جستجو کنید. همچنین می‌توانید نقشه ذهنی خود را به صورت فایل‌های PNG و PDF درآورید و با همکاران خود در سیستم چت برنامه گفتگو کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای نویسندگان

برای ایجاد محتوای عالی، باید متون خود را برای سئو بهینه کنید و همچنین مطمئن شوید که کار شما فاقد اشتباهات دستوری و املایی است. همچنین باید در یک ویرایشگر متنی کاربرپسند کار کنید. بنابراین، در اینجا از بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها مخصوص نویسندگان وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند:

۱. گرامرلی (Grammarly)

همه نویسندگان باید مطمئن شوند که کتاب‌های الکترونیکی و داستان‌های کوتاه فاقد اشتباه و خطا هستند و همچنین به‌خوبی ویرایش شده‌اند. گرامرلی برنامه عالی برای کمک به نزدیک‌تر شدن به محتوای ایده‌آل است. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • می‌توانید اشتباهات خود را تصحیح کنید (اشتباهات تایپی، کلمات تکراری، استفاده از کاما، علائم نگارشی و دستور زبان.)
  • سبک نوشتاری و دایره لغات خود را تقویت کنید.
  • یک فرهنگ لغت شخصی ایجاد کنید.

حتی می‌توانید Grammarly را طوری تنظیم کنید که اشتباهات نوشتاری مربوط به ژانر را به تصویر بکشد و به شما اطلاع دهد، و همچنین بررسی سبک خاص ژانر را دریافت می‌کنید.

۲. Google Docs

Google Docs را می‌توان یکی از کارآمدترین ویرایشگرهای متن دانست. شما متن خود را تایپ می‌کنید، هر کلمه‌ای را که می‌نویسید ذخیره می‌کنید و هر زمان که بخواهید بین دستگاه‌ها همگام می‌کنید. سپس سند را با همکاران به اشتراک می‌گذارید. یا آن را با فرمت‌های .docx، odt، rtf، epub، .pdf یا سایر قالب‌های محبوب ذخیره کنید. همچنین رابط کاربری به شما کمک می‌کند تا روی نوشته خود تمرکز کنید و ویژگی‌های اصلی نوشتن، قالب‌بندی و ویرایش و گزینه‌ای برای افزودن پیوندها، تصاویر و جداول را دریافت کنید، و در نهایت همه چیز را به طور خودکار ذخیره کنید. گزینه‌های اشتراک‌گذاری بهترین ویژگی این ابزار هستند هنگامی که ویرایش متن تمام شد، می‌توانید:

  • پیوند سند را به اشتراک بگذارید.
  • آن را در پست‌های ایمیل خود ارسال کنید.
  • از ویراستاران بخواهید که مستقیماً ویرایش‌های خود را انجام دهند.

۳. ویرایشگر همینگوی

ویرایشگر همینگوی اینجا است تا مطمئن شود متن شما فاقد اشتباه است. شما متن خود را در ویرایشگر کپی می‌کنید و تمام قسمت‌های مشکل‌دار در یک لحظه برجسته می‌شوند. امکاناتی که این اپلیکیشن برای فریلنسرها ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن کاربردی برای فریلنسرها

  • استفاده از صدای غیرفعال.
  • عباراتی که جایگزین‌های ساده‌تری دارند را به شما نشان می‌دهد.
  • جملاتی که خیلی طولانی و خواندن آن‌ها سخت است را آسان‌تر می‌کند.
  • به شما نشان می‌دهد که برای کمک به بهبود جریان متن، بهتر است قیدهایی را حذف کنید.

این اپلیکیشن برای فریلنسرها همچنین سطح خوانایی متن شما، تعداد حروف، کاراکترها، جملات، پاراگراف‌ها و کلمات و همچنین زمان تقریبی خواندن را نشان می‌دهد.

بهترین اپلیکیشن ها برای دستیاران مجازی

برای دستیاران مجازی، معمولا برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مهم‌ترین چیز است. در ادامه چند برنامه دستیار مجازی عالی برای کمک به شما در این زمینه آورده شده است:

۱. Doodle

Doodle یکی از بهترین اپلیکیشن برای فریلنسرها است که مربوط به زمان‌بندی است که به شما کمک می‌کند همه وظایف خود را به عنوان یک دستیار مجازی از یک برنامه مدیریت کنید و سازماندهی وظایف را برای مشتریان خود ساده کنید. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • وظایف خود را از لیست کارهایی که باید انجام دهید مدیریت کنید.
  • برنامه‌ریزی تماس‌های تلفنی، تماس‌های کنفرانسی، جلسات اسکایپ در نمای تقویم که روزها و ساعت‌ها را نشان می‌دهد.
  • قرار ملاقات‌های مشتری خود را از طریق صفحه MeetMe مدیریت کنید و همچنین در دسترس بودن مشتری شما را از نظر رویدادهای برنامه‌ریزی شده نشان می‌دهد.
  • ارسال یادآورهای خودکار برای رویدادها.

۲. Buffer

اگر مجبور باشید مدیریت رسانه‌های اجتماعی را برای مشتری خود مدیریت کنید، Buffer عالی است. با وجود این برنامه، زمان کمتری را در توییتر، فیسبوک، اینستاگرام، لینکدین و… صرف خواهید کرد. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

  • زمان‌بندی و اشتراک‌گذاری خودکار پست‌ها در حساب‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی (از به‌روزرسانی‌های فیس‌بوک گرفته تا ریتوییت‌ها.)
  • برنامه ارسال خود را بهینه کنید.
  • تجزیه و تحلیل تعامل پست، و همچنین مدیریت تجزیه و تحلیل فعالیت‌های اضافی.

بزرگ‌ترین نقطه قوت این اپلیکیشن برای فریلنسرها در رویکرد آن به زمان‌بندی نهفته است. می‌توانید ماه‌ها پیش‌تر در تقویم Buffer برنامه‌ریزی کنید، نکاتی را درباره زمان ایده‌آل برای ارسال محتوا دریافت کنید و از زمان‌بندی سفارشی لذت ببرید.

۳. Time Buddy

اکثر دستیاران مجازی در مناطق زمانی متفاوت از مشتریان خود زندگی می‌کنند، اما باید در مناطق زمانی مشتریان کار کنند، در اینجا Time Buddy بهترین برنامه برای شما در هنگام دانستن زمان دقیق مکان‌های مختلف در سراسر جهان است. این برنامه مرورگر یک مبدل ساعت و زمان ساده ارائه می‌دهد که می‌توانید مکان خود و مکان مشتریان خود را برای مقایسه وارد کنید. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

  • تفاوت زمانی بین چند شهر را نشان می‌دهد.
  • زمان دقیق در چندین شهر در نمای موازی را نشان می‌دهد.

هنگامی که این داده‌ها را در اختیار دارید، می‌توانید به راحتی تماس‌های کنفرانس و جلسات خود را در هر شهر یا کشوری که هستید با شریک‌های تجاری خود در سراسر نقاط جهان برنامه‌ریزی کنید.

بهترین اپلیکیشن ها برای عکاسان

عکس‌ها باید در شرایط بهینه، توسط یک اپلیکیشن باکیفیت گرفته شوند و در نهایت ویرایش شوند. در ادامه بهترین ابزارها برای عکاسان وجود دارد تا این موارد ضروری را به واقعیت تبدیل کنند:

۱. Camera+ 2

Camera+ 2 نسخه به روز شده و بهبودیافته برنامه عکس پر طرفدار Camera+ است که بسیار تحسین‌برانگیز است. شما ویژگی‌های مختلف ویرایش و عکس‌برداری موثر را دریافت خواهید کرد. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • حالت فوکوس که تمام موضوعاتی را که در حال حاضر در فوکوس هستند برجسته می‌کند.
  • حالت اکشن که با ردیابی، اشیا را در فوکوس واضح نگه می‌دارد.
  • عکسبرداری دستی که امکان کنترل دقیق عکس‌های شما را فراهم می‌کند.
  • فیلترهای مختلف بافت و گرادیان برای بهبود کار شما وجود دارد.
  • ویژگی اوج فوکوس که تضمین می‌کند عکس‌ها فقط زمانی گرفته می‌شوند که اشیاء مورد نظر فوکوس و شارپ باشند.

شما همچنین حالت‌های مختلف عکسبرداری را برای موقعیت‌ها و شرایط مختلف دریافت خواهید کرد، یکی از این حالت‌ها شامل حالت لبخند است، یعنی این برنامه فقط زمانی عکس می‌گیرد که هر سوژه‌ای در حال لبخند زدن باشد.

۲. The Photographer’s Ephemeris

یافتن شرایط نوری ایده‌آل برای عکس‌هایی که می‌خواهید بگیرید اغلب سخت است و اینجا است که Photographer’s Ephemeris وارد عمل می‌شود. این برنامه به شما کمک می‌کند تا عکس‌های ایده‌آل در فضای باز را برنامه‌ریزی کنید و به شما بگوید که چگونه نور در یک مکان خاص در زمان‌های مختلف می‌تابد. این برنامه همچنین زمانی که نور بر روی زمین می‌افتد، تحت چه زاویه‌ای و زمان ایده‌آل برای عکس گرفتن را به شما نشان خواهد داد. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

اپلیکیشن برای فریلنسرها

  • فهرست مکان‌های ذخیره‌شده برای مکان‌هایی که اغلب در آن‌ها عکس می‌گیرید، با جزئیات در مورد طول و عرض جغرافیایی، طول جغرافیایی، منطقه زمانی، ارتفاع، اقدامات، و سایر یادداشت‌ها را نشان می‌دهد.
  • جزئیات مربوط به طلوع، طلوع ماه، غروب خورشید، هلال، و زمان غروب ماه برای هر مکانی نشان می‌دهد.

ویژگی برجسته این برنامه حالت سه‌بعدی آن است که به صورت بصری مکانی را شبیه سازی می‌کند که می‌خواهید در آن به صورت سه‌بعدی، کامل با نور، سایه‌ها و زمین، در طول روز یا شب عکس بگیرید.

۳. Photoleap

Photoleap یک برنامه ویرایش عکس قوی است که استفاده از آن بسیار آسان است. تاکید این برنامه، کمک به شما برای گرفتن عکس‌های خلاقانه و منحصر به فرد است. امکاناتی که این برنامه ارائه می‌دهد:

  • می‌توانید عناصر گرافیکی را به عکس اضافه کنید.
  • لایه‌های مختلف را ترکیب کنید.
  • عکس‌ها را با هم ببرید و بچسبانید.
  • برای بهبود تصاویر خود متن اضافه کنید.
  • فیلترها، استایل‌ها، پس زمینه‌ها، افکت‌ها را تنظیم کنید.
  • کار خود را با طرح‌های اضافه شده ارتقا دهید.

همچنین تعدادی از ویژگی‌های ویرایش پیشرفته مانند تنظیم سفارشی، نشت نور، منحنی‌های تن و فیلترهای قابل تنظیم را دریافت خواهید کرد تا آگهی‌های تجاری، هنر معاصر یا سفارش پوستر خود را برجسته کنید.

4.2/5 - (16 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *