وبلاگ

/

/

واریز و برداشت پاکت آپشن

واریز و برداشت پاکت آپشن

۱ آذر ۱۴۰۱

واریز و برداشت پاکت آپشن

حوه واریز و برداشت پاکت آپشن به گونه‌ای است که تمامی تریدرها به راحتی می توانند حساب خود را شارژ کرده و در صورت نیاز مبالغ آن را به صورت ریال برداشت کنند. به همین جهت سرمایه گذاران کشور ما برای ثبت نام در این بروکر تقاضای زیادی دارند. چرا که با داشتن یک کابین در این بروکر معتبر می‌توانند انواع معاملات کریپتوکارنسی، بازار فارکس و جفت ارزها را انجام بدهند. از مهمترین روش‌های واریز و برداشت در پاکت آپشن می‌توان به انواع کیف پول و همچنین ارزهای دیجیتال اشاره کرد که در مجموعه کافه ارز تمامی این خدمات به بهترین شکل عرضه می‌شود.کافه ارز با سال‌ها تجربه در زمینهپرداخت ارزی، خدمات شارژ اکانت بروکرها را برای تریدرها و امکان خرید ارز دیجیتال فراهم آورده است.

خرید و فروش ارز دیجیتال

پاکت آپشن چیست؟

همه افرادی که به فعالیت در معاملات آنلاین از قبیل جفت ارزها، ارزهای دیجیتال و سهام علاقه دارند، بروکر آنلاین پاکت آپشن را می‌شناسند. در حال حاضر کاربران ایرانی زیادی در این بروکر فعالیت‌های مالی دارند و با کمک تحلیل‌های خاصی که در مورد ارزهای فارکس انجام می‌دهند، می‌توانند معاملات مناسبی داشته باشند.

این پلتفرم بیش از ۱۵۰ نوع دارایی مختلف را برای کاربران آماده کرده تا به صورت روزانه در آن به معامله بپردازند. روش‌های واریز و برداشت پاکت آپشن متعدد بوده و با کمک ارزهای دیجیتال هم می‌توان این کار را انجام داد. به همین سبب ایرانیان به شکل آسان می‌توانند از این بروکر استفاده کنند.
با زیاد شدن بروکرهای فعال در زمینه انتخاب یک مجموعه برای فعالیت‌های مالی سخت‎تر می‌شود و نیاز است که به طور دقیق و کامل تمامی مزایا و ویژگی‌های هر کدام مورد بررسی قرار بگیرند. پاکت آپشن به نسبت سایر بروکرهای دیگر ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که از مهمترین آنها امکان انتخاب بازه زمانی برای معامله است که بین ۶۰ ثانیه تا ۴ ساعت را می‌توانید انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این بروکر سیستم بونوس پاکت آپشن است که در واقع به معنای دادن پاداش به تریدر است. در اولین استفاده از تریدر به میزان ۵۰ درصد از واریزی اولیه به حساب بروکر به شما پاداش داده می‌شود.

واریز و برداشت پاکت آپشن

واریز پول به پاکت آپشن

 

بروکر معتبر پاکت آپشن دارای روش‌های مختلفی برای واریز و برداشت وجه است که هر کاربر و تریدر می‌تواند مطابق نیازهای خود از روش‌های مناسب آن استفاده کند. با ثبت ‌نام در این بروکر به تمامی آپشن‌های آن برای انجام معاملات دسترسی پیدا می‌کنید که مهمترین آپشن آن شارژ حساب پاکت آپشن به آسانی است.

واریز و برداشت در پاکت آپشن با استفاده از کارت‌های بانکی بین المللی از طریق سایت پاکت آپشن امکان پذیر است. اما برای معامله گرانی که در داخل ایران حضور دارند، روش‌های واریز با کیف پول مناسب‌تر است. البته این روش‌ها برای تمامی کاربران هم محبوبیت بیشتری دارد؛ چرا که امنیت انتقال پول در این روش بالاتر است و کارت‌های زیادی وجود دارد که با کمک آنها می‌توانید عمل انتقال پول را انجام دهید.

بعد از وارد شدن به وب سایت پاکت آپشن در بخش مالی، صفحه واریز یا Deposit را انتخاب کنید، تا با استفاده از روش‌های پرداخت الکترونیکی که برای شما راحت تر است، بتوانید حساب خود را شارژ نمایید. در حال حاضر در این بروکر روش‌های پرداخت الکترونیک مختلفی پشتیبانی می‌شود که شامل موارد ذیل است:

پرداخت ارزی

روش‌های پرداخت الکترونیک

  • کیف پول وب مانی WebMoney
  • کیف پول پرفکت مانی Perfect Money
  • گیفت کارت گوگل پلی PayRedeem
  • کیف پول Jeton
  • کیف پول الکترونیکی MoMo Pay

 

واریز و برداشت پاکت آپشن

 

بعد از انتخاب کیف پول الکترونیک خود به یک صفحه دیگر انتقال پیدا می‌کنید که در این صفحه لازم است اطلاعات پرداخت را به همراه مبلغی که قرار است به دلار واریز کنید، درج نمایید. معمولاً به ازای واریز به حساب بروکر پاکت آپشن جایزه‌ای برای شما در نظر گرفته می‌شود. از بین صندوق‌های به نمایش در آمده یکی را به صورت تصادفی انتخاب کنید، این صندوق‌ها در معاملات شما و سودآوری آینده کمک زیادی می‌کند.

پس از انتخاب هدیه خود بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا به صفحه بعدی انتقال پیدا کرده و در این صفحه آدرس ایمیل و رمز عبور کیف پول روش پرداخت خود را وارد نمایید. پس از وارد شدن به صفحه اختصاصی، روش های پرداخت الکترونیک با تکمیل تمامی اطلاعات چند لحظه بعد مبلغ مورد نظر شما به حساب پاکت آپشن انتقال پیدا می‎کند. بلافاصله می‌توانید از این مبلغ منتقل شده برای معاملات استفاده کنید.

در صورتی که واریز آنی برای شما اتفاق نیفتد می‎توانید به خدمات مشتریان پاکت آپشن رفته و درخواست پشتیبانی جدید ثبت نمایید. تیم پشتیبانی در اولین فرصت، پرداخت شما را مورد بررسی قرار داده و آن را تکمیل می‌کند. از آنجا که این بروکر زبان فارسی را پشتیبانی می‌کند ارتباط برقرار کردن با آنها به ساده‌ترین شکل ممکن صورت می گیرد.

روش شارژ پاکت آپشن با کمک ارز دیجیتال هم به همین صورت بوده و فقط در هنگام انتخاب روش پرداخت، می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا هر ارز دیگر را انتخاب کنید و باقی مراحل به همین صورت می‌شود.

واریز و برداشت پاکت آپشن

برداشت پول از پاکت اپشن

 

برای برداشت پول از پاکت آپشن در صورتی که حساب واقعی داشته باشید، گزینه‌های متعددی برای شما فعال است که متناسب با شرایط خود می‌توانید از هر روش استفاده کنید.

ابتدا در وب سایت پاکت پس از وارد شدن به کابین شخصی خود می‌توانید به بخش مالی انتقال پیدا کنید و در این بخش گزینه برداشت را کلیک کنید. پس از این مرحله، کافیست مبلغی که قصد برداشت آن را دارید، وارد کرده و یک روش برداشت انتخاب نمایید. مسئله مهم این است که در این مرحله باید توجه کنید حداقل برداشت پاکت آپشن با توجه به روش‌های برداشت تغییر پیدا می‌کند.

 

پس از انتخاب یک روش برای برداشت نیاز است که شماره حساب مربوط به آن روش را در قسمت مربوطه وارد کرده و با فشردن گزینه Continueبه ادامه مسیر بروید.

پاکت آپشن با استفاده از بازار کریپتوکارنسی هم امکان برداشت وجود دارد و به راحتی می‌توانید نمادهای مربوط به این رمز ارزها را از جمله بیت کوین در پلتفرم پاکت آپشن معامله کنید. حتی می‌توانید به جای برداشت مبالغ دلاری یا ریالی سرمایه خود را به صورت رمز ارز ذخیره سازی کنید و کافی است که در هنگام برداشت، گزینه رمز ارز مانند بیت کوین را انتخاب نمایید.

واریز و برداشت پاکت آپشن

طریقه واریز و برداشت از پاکت آپشن

 

می‌دانید که پاکت آپشن یک فضای معاملاتی است که در آن می‌توانید انواع ارزهای دیجیتال، جفت ارزها و موارد دیگر را خرید و فروش کنید و در این بازار امکان سود و زیان وجود دارد. برای انجام هر گونه معامله نیاز است که حساب خود را شارژ کنید تا در صورت مواجهه با ارزهای مناسب آنها را خریداری نمایید. اما گاهی اوقات نیاز است که ارزهای خریداری شده را تبدیل به مبالغ ریالی کنید. به همین جهت آشنایی با طریقه واریز و برداشت از پاکت آپشن به روش های مختلف ضرورت پیدا می‌کند.

پرداخت ارزی

طریقه واریز و برداشت از پاکت آپشن در صورت رعایت تمامی نکات مراحل آسانی دارد و می‌توانید در این بروکر فعالیت‌های مالی زیادی را انجام دهید. نکته مهمی که تمامی کاربران در بروکر در هنگام واریز و برداشت در پاکت آپشن باید مد نظر قرار دهند، این است که برداشت‌ها تنها برای مشتریان امکان پذیر است که مراحل احراز هویت در پاکت آپشن را به طور کامل انجام داده باشند.

کابین پاکت آپشن دارای زبان فارسی است، انجام دادن مراحل مختلف کار به سادگی صورت می پذیرد. اما اگر در هر مرحله از واریز و برداشت پاکت آپشن با مشکل مواجه شدید، به راحتی می‌توانید از کارشناسان مجموعه کافه ارز در این زمینه کمک بگیرید.

نتیجه :

ویژگی‌های خاص مجموعه کافه ارز این است که از تمامی کیف پول‌های فعال در داخل ایران مانند وب مانی و پرفکت مانی و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند و همچنین شرایط خرید و فروش ارزهای دیجیتال را آسانتر کرده است. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی در هر مرحله از فعالیت در پاکت آپشن به آسانی می‌توانید تمامی مشکلات خود را توسط کارشناسان این مجموعه برطرف کنید.

 

4/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *