اکانت پریمیوم IMDb

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

اکانت پریمیوم IMDbبه صورت مستقیم و غیرمستقیم سبب افزایش اعتبار افراد در جامعه دیجیتال می‌شود. با ثبت نام در این وبسایت و داشتن یک رزومه و پروفایل شخصی می‌‌توانید اطلاعات کاملی در مورد جدیدترین فیلم‌های روز دنیا، بازیگران، خواننده‌ها و تمامی افراد فعال در حوزه هنر به دست آورید و در واقع به یک پایگاه داده فیلم دسترسی کامل داشته باشید. با توجه به مشکلاتپرداخت ارزیدر ایران برایخرید از سایت های خارجی و یا خرید اشتراک سایت های خارجی می‌توانید به سایت کافه ارز مراجعه کنید و تمام پرداخت های خود را به ما بسپارید.

مزایای اکانت پریمیوم IMDb

مزایای اکانت پریمیوم IMDb

IMDB از همون آغاز به کار پلتفرم ویژه برای علاقه مندان به سینما بود پس طبیعی است افراد در این وبسایت به دنبال پیدا کردن هنرمندان فعال در حوزه هنرهای نمایشی و تلویزیون باشند. البته از سرشناس‌ترین پروفایل‌هایی که در این وب سایت مشاهده می‌کنید، متعلق به بازیگران، نویسندگان، کارگردانان، تهیه ‌کنندگان و سایر عوامل فعال در حوزه هنرهای نمایشی است.

داشتن اکانت پریمیوم در یکی از بزرگترین پایگاه‌های داده در حوزه سینما، تلویزیون، تئاتر، موسیقی، ویدیو، گیم و … برای شما مزیت‎های زیادی به دنبال دارد که در ادامه چند مورد آن را بررسی می‌کنیم:

افزایش اعتبار در فضای مجازی

آی‌ ام ‌دی ‌بی یکی از وب سایت‌های مهم است که داشتن یک پروفایل رسمی در آن به شکل مستقیم بر روی افزایش اعتبار شما در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام تاثیر می‌گذارد. زیرا داشتن یک پروفایل در این وب سایت در هنگام درخواست برای دریافت تیک آبی از اینستاگرام احتمال قبول شدن آن را افزایش می‌دهد.

پرداخت آنلاین

شناخته شدن گیمرها

IMDB دیگر به عنوان پایگاه داده فیلم‌ها شناخته نمی‌شود، بلکه در زمینه بازی‌های کامپیوتری و ویدئویی نیز حضور پررنگی دارد. گیمرها در دنیای امروز به دنبال به دست آوردن یک هویت نوین برای دستاوردهای خود هستند که با داشتن یک اکانت در این وب سایت می‌توانند خود را به چهره‌های جهانی تبدیل کنند.

معرفی برندینگ

داشتن یک اکانت و پروفایل در این وب سایت مزایای زیادی برای همه افراد به وجود می‌آورد. اما برای هنرمندان به عنوان یک پکیج جامع برندینگ محسوب می‌شود. زیرا می‌توانند تمامی اطلاعات خود را در این وبسایت به روز کرده و عضوی از جامعه هنری باشند.

خرید اکانت پریمیوم IMDb

ساختیک اکانت پریمیوم برای چه مشاغلی ضرورت دارد؟

به دلیل مزیت‌های بسیار زیادی که اکانت پریمیوم IMDB از آن برخوردار است، ساخت یک اکانت برای تمامی اصناف که به هر دلیلی نیاز به برندینگ حرفه‌ای دارند، ضرورت پیدا می‌کند. چرا که برخی از مشاغل می‌توانند از طریق این وب سایت در حوزه تخصصی خود به برند تبدیل شوند.

در این بخش به بررسی و معرفی فعال‌ترین اصناف و مشاغل در وبسایت IMDB که یک اکانت فعال دارند می‌پردازیم:

  • تمامی شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه دیجیتال
  • تمام شرکت‌ها و گروه‌های فعال در حوزه ورزش مانند: فوتبالیست‌ها، والیبالیست‌ها، کشتی گیرها و سایر رشته‌های دیگر
  • تمامی افراد فعال در حوزه بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو کارنسی مانند: تریدرها، تحلیلگران و فعالان در حوزه رمز ارز
  • تمام افراد فعال در حوزه موسیقی مانند: خوانندگان، آهنگسازان، ترانه ‌سرایان و نوازندگان
  • افراد فعال در حوزه هنرهای نمایشی مانند: سینما گران، بازیگران، کارگردانان، فعالین حوزه تئاتر
  • تمام افراد فعال در شبکه‌های اجتماعی مانند: بلاگرهای اینستاگرام، واینرها و …
  • برخی از افراد سرشناس در حوزه‌های خاص مانند پزشکان، وکلا و مهندسان
  • تمامی گیمرهای فعال در یوتیوب یا اینستاگرام

اکانت imdb

ویژگی‌های سایتIMDB

ثبت نام در این وب سایت و داشتن یک پروفایل کاربری امکانات زیادی برای کاربران به وجود می‌آورد که شناخت برخی از این امکانات موجب می‌شود تا در مورد بخش‌های مختلف بتوانید نظر بدهید.

بطور کلی اکانت پریمیوم IMDb ویژگی‌های خاصی را به وجود می‌آورد که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم:

  • به تمامی کاربرانی که در این وبسایت یک پروفایل دارند، می‌توانید امتیاز بدهید.
  • با دادن رای می‌توانید بر روی رتبه‌بندی تمامی فیلم‌ها و سریال‌ها تأثیر بگذارید.
  • امکان نمایش محتوای انواع فیلم در این وب سایت وجود دارد.
  • تمامی اطلاعات مربوط به فیلم و سریال در آن به نمایش در می‌آید.
  • تمامی نقل قول‌های کاربران و نظرات قبلی آنها را به کاربران جدید نمایش می‌دهد.
  • دسته بندی‌هایی برای دسترسی آسان‌تر به فیلم‌های برتر روز، فیلم‌های شاخص، افراد مشهور و کارگردانان خاص دارد.
  • از زبان‌های متعددی مانند: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، ژاپنی و چینی پشتیبانی می‌کند.
  • با داشتن یک سیستم اطلاع رسانی قدرتمند کاربران را از عکس‌ها و فیلم‌های آینده مطلع می‌کند.
  • بیشتر از ۴ میلیون بازیگر و افراد مشهور و سایر افراد عادی در این پایگاه داده یک اکانت فعال دارند.

خرید اکانت پریمیومIMDbچگونه است؟

سایت آی‌ ام ‌دی ‌بی به عنوان مشهورترین و پرطرفدارترین دیتابیس دنیای مجازی شناخته می‌شود. تمام افرادی که به فیلم و سریال علاقه دارند، حداقل نام این وب سایت را شنیده یا در آن یک اکانت دارند. به دلیل داشتن ویژگی‌ها و امکانات متعدد امروزه به عنوان یکی از بهترین وب‎سایت‌های معرفی فیلم و سریال شناخته می‌شود که افراد زیادی به دنبال خرید اکانت پریمیوم IMDb می‌باشند.

این وب‌سایت محبوبیت زیادی در میان تمام رسانه‌های سینمایی و مجلات به دست آورده و حتی کارگردانان و بازیگران ترجیح می‌دهند تا اعتبار کارهای خود را در این وب سایت بررسی کنند.

از مشخصات منحصر به فرد این وب‌سایت این است که به غیر از بازیگران و افراد فعال در حوزه فیلم و سریال، افراد عادی هم می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود و ثبت نام در وب‌سایت یک اکانت پرمیوم داشته باشند که نیاز به شارژ کردن این اکانت است. در این مرحله مجموعه کافه ارز می‌تواند به شما کمک کند.

https://www.imdb.com/

نکات مهم قبل از خرید اکانتIMDb

مراکز متعددی در زمینه خرید اکانت پریمیوم IMDb به کاربران کمک می‌کنند، زیرا تحریم‌های بین‌المللی که برای شهروندان کشورمان وجود دارد که امکان پرداخت وجه برای همه افراد به سادگی میسر نیست. مجموعه کافه ارز خدمات بی‎ نظیری را ارائه می‌دهد که در صورت همکاری با این مجموعه با خیال راحت‌تر می‌توانید اقدام به تهیه یک اکانت پریمیوم IMDb کنید.

چند نکته مهم قبل از خرید اکانت IMDb وجود دارد که توجه به آنها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند:

  • اکانت باید از نوع اختصاصی بوده و فقط توسط صاحب اصلی اکانت مورد استفاده قرار بگیرد و به هیچ عنوان اکانت‌های هک شده یا کرکی نباشد.
  • تهیه یک اکانت اصلی امکان شارژ و فعال سازی را با ایمیل شخصی شما فراهم می‌آورد و تمامی ایمیل‌های این سرویس برای شخص شما ارسال می‌شود.
  • در صورتی که در گذشته یک اکانت در این سرویس ساخته‌اید حتما آن را به کارشناسان ما اطلاع دهید، تا در صورت تمایل بر روی همان اکانت قبلی اطلاعات شما فعال سازی شود.
  • با پرداخت قانونی شارژ اکانت در طول دوره اشتراک قطعی نداشته و از حالت پریمیوم خارج نمی‌شوید.

خرید از سایت های خارجی

آی‌ ام ‌دی ‌بی در چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌شود؟

وب‌سایت مهم و کاربردی IMDb در تمامی مرورگرهای وب قابل پیمایش و جستجو است. در دسکتاپ و کامپیوتر به راحتی می‌توانید به بخش‌های مختلف این وب سایت رفته و از آن استفاده کنید. بر روی گوشی‌های اندروید و ios نیز با دانلود برنامه و اپلیکیشن IMDb به راحتی می‌توانید از این وب‌سایت قدرتمند استفاده نمایید. به طور کلی می‌توان گفت تمامی کاربران گوشی‌های هوشمند به صورت ساده و معمولی و کاربران دسکتاپ می‌توانند با داشتن یک اکانت پریمیوم IMDb از امکانات خاص این وبسایت بهره ببرند.

برنامه و اپلیکیشن IMDb

نتیجه گیری:

اکانت پریمیوم IMDb شرایطی را به وجود آورده که بدون شک به بزرگترین و معتبرترین بانک اطلاعاتی سینماگران و سایر هنرمندان دست پیدا می‌کنید. تمامی افرادی که به دنبال کسب اعتبار از این وب سایت هستند و به خصوص هنرمندان و بازیگران و فعالین عرصه هنر باید یک اکانت پریمیوم دقیق داشته باشند. برای طی کردن این پروسه پیچیده می‌توانند از کارشناسان مجموعه کافه ارز کمک بگیرند.

چرا که پرداخت شارژ اکانت هم باید به صورت ارزی انجام شود که با وجود تحریم‌ها برای همه افراد آسان نیست. کافه ارز یکی از بهترین مراکز فعال در این حوزه است که یکبار برای همیشه می‌تواند در داشتن یک اکانت پریمیوم به شما کمک کند.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *