وبلاگ

/

/

سایت Qiwipay | پرداخت های آنلاین و آفلاین در بازار های مرزی

سایت Qiwipay | پرداخت های آنلاین و آفلاین در بازار های مرزی

سایت Qiwipay : کیوی پی یک شرکت پرداخت آنلاین و آفلاین پول در دنیا است. این شرکت در سال 2008 در کشور روسیه تاسیس شد. بنیان گذار و مدیر عامل آن گرگوری اشمیت است. کیو پی اکنون یکی از برجسته ترین شرکت های دنیا است.این شرکت توسط کارآفرینانی از کشور های روسیه، بلژیک و فرانسه تشکیل و پشتیبانی می شود. Qiwipay در حال حاضر یکی از برجسته ترین شرکت های پرداخت پول در آسیای جنوب شرقی است.برای پرداخت برای پرداخت از سایت های خارجی نیاز به پرداخت ارزی بین المللی دارید. با توجه به مشکلات پرداخت دلاری در ایران، شما می‌توانید با خدماتخرید از سایت های خارجی در کافه ارز اقدام کنید.در حال حاضر خدمات برای سایت Qiwipay در صرافی آنلاین کافه ارز امکان پذیز نیست.

سایت Qiwipay

کیوی کیست؟

Qiwi به کاربران خود امکان دسترسی به پرداخت های آنلاین از طریق برنامه های تلفن همراه و رایانه های لوحی را می دهد. با طیف وسیعی از گزینه ها از جمله کارت های بانکی، ارزهای شبکه های اجتماعی و Qiwi Visa Plastic، بازار را تغییر داده اند. می توانید کیف پول کیوی و تبلیغات سایت Qiwipay را به وفور در مراکز اصلی پیدا کنید. که هر روز به کاربران کمک می کند. از جمله ترمینال های کیوی که ماشین های فروش کارت هستند. و دارای POS (نقطه فروش) هستند. محبوبیت در جهان به طرز چشمگیری افزایش یافته است. این محبوبیت از طریق قیمت سهام Qiwi طی سالها مشاهده می شود.سهامداران عمده سهام کیوی شامل سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی در سراسر جهان هستند

برخی از سرمایه گذاران Qiwi

  • Cape Ann Asset Management Ltd.
  • Skandinaviska Enskilda Banken AB Published AB
  • Grantham Mayo Van Otterloo & Co. LLC
  • گروه مدیران ETF LLC

سایت Qiwipay

بنیانگذاران کیوی

Qiwi در سال 2007 توسط سرگئی سولونین و آندری روماننكو تأسیس شد و نام تجاری کیوی در سال 2008 تأسیس شد. از آن زمان، کیوی در زمینه فناوری Touc، کیف پول کیوی كارتهای Qiwi Visa و سایر موارد شكل گرفته است. سایت Qiwipay در صدد است تا روشهای امن و راحت برای پرداخت وجهی را به صورت منظم و ضروری در اختیار کاربران جهان قرار دهد. تحول در بازار مصرف به این صورت است که سهام Qiwi طی سالها به رسمیت شناخته شده و به سرمایه گذاران بازده محکمی می بخشد. به تازگی، بنیانگذار Qiwi، سرگئی سولونین تصمیم به وام سرمایه گذاری 17 میلیون دلاری خود برای بازگشت به تلگرام گرفته است. این خبر بزرگ درحالی است که پروژه بلاکچین Telegram TON به دنبال چند هفته ناامیدکننده برای این پروژه متوقف شد. سولونین به تیم در تلگرام اعتقاد دارد و 30٪ از سرمایه گذاران نیز با وام سرمایه گذاری خود نیز کمک می کنند.

کشور های مورد پشتیبانی

  • روسیه
  • ایالات متحده
  • اوکراین
  • مولدووا
  • رومانی
  • امارات متحده عربی
  • بلاروس
  • قزاقستان
    سایت Qiwipay

چگونه سهام کیوی در حال تغییر چهره در دنیای امور مالی است؟

در زمان نوشتن، سهام کیوی 13.68 دلار قیمت دارد و دیدگاه های خود را نیز بالاتر می رود. سه ماهه اول برای سایت Qiwipay مطلوب نبوده است، اما برخی احساس می کنند که همه گیر COVID-19 مقصر است. قبل از تأیید بیماری کورناویروس، همه گیر سهام کیوی با 14.67 دلار در فهرست قرار گرفت و از آن زمان تاکنون 6.7٪ کاهش داشته است. سهام کیوی تنها موجودی در بازار نیست که توسط Coronavirus وارد بازار شده و مجبور به جبران خسارات خود است. با شروع جهان دوباره بازیابی، Qiwi امیدوار است که دوباره برخیزد و به سرمایه گذاران صعودی را که می خواهند بدهد.

سهام Qiwi در بازار

سهام سایت Qiwipay با سرمایه حدود 833 میلیون دلار و درآمد 635 میلیون دلاری در بازار، طاقچه خود را تثبیت کرده است. بسیاری از پیش بینی های آینده برای سال بعد، 68 درصد افزایش از قیمت فعلی سهام کیوی را نشان می دهد. یک سرمایه گذاری قابل اعتماد برای بسیاری، کیوی سال به سال عملکرد خود را ادامه می دهد و برای بازارهای مالی در سراسر جهان در حال تحول است. سرمایه گذاران از این که بعد از فروکش بحران همه گیر اقتصادی، عملکرد سهام کیوی در سه ماهه بعدی چگونه خواهد بود، مضطرب هستند.

تاریخچه کیف پول Qiwipay(سایت Qiwipay)

در سال 2011 با همکاری “1-th Processing”, QIWI Group founded CJSC “KIVI Bank”. بانک Kivi Bank کارت اعتباری بدون بهره Conscience را صادر کرد.
از طریق آن امکان پرداخت هزینه برای کالاها و خدمات مشتریان بانک KIVI که شامل خرید بلیط Aeroflot، خرید لوازم خانگی M-video، خرید لوازم آرایش طبیعی I-Herb، رستوران Chaykhona No1، رستوران Burger King وجود دارد.
این کیف پول بسیار انعطاف پذیر و امن است. به طور کلی هرچیزی که در اینترنت وجود دارد را شما می توانید به راحتی با این کیف پول خریداری کنید. این کیف پول بیش از 75000 سرویس در سراسر جهان را پذیرا است.

درباره کیوی پی (Qiwipay)

شرکت پرداخت های آنلاین و آفلاین کیوی پی (Qiwipay) در حال حاضر یکی از برترین شرکت های پرداخت است که از محبوبیت بالایی برخوردار است. هدف این شرکت ارائه راه حلی برای پرداخت های آسان و بدون پول است. وب سایت رسمی این سایت qiwi.com است. این شرکت دارای مهندسان بسیار حرفه ای است که در معتبر ترین دانشگاه های دنیا تحصیل کرده اند. شرکت Qiwipay وابسته به شرکت چینی (ant financial) است. Qiwipay علی بابا را به عنوان شریک زندگی خود در لائوس و خارج از کشور برای استقرار از کیف پول (ALIPAY) استفاده می کند. بازرگانان می توانند با دادن گزینه های پرداختی که ترجیح می دهند، فرصت تجاری بزرگی را به وجود آورند. این کیف پول برای کسانی که به صورت مجازی کار می کنند ساخته شده است.

سایت Qiwipay

سایت رسمی Qiwipay

این حساب به دلیل داشتن اعتبار تخفیف در بین اکسچنجرها مشهور و محبوب است. واحد این کیف پول روبل روسیه است. این کیف پول برای کسانی که به صورت انلاین کار می کنند ساخته شده است که بسیار عالی است. این کیف پول دارای اپلیکیشن موبایل است. ولی از طریق 300 پایانه پرداخت در روسیه با کمک یک دستگاه خودپرداز شما می توانید هزینه آب و برق، کالاها خریداری شده از فروشگاه های آنلاین، و هر نوع معامله پول را انجام دهید.

4.9/5 - (51 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *