وبلاگ

/

/

بهترین جایگزین‌ پی پال؛ با 4 جایگزین PayPal آشنا شوید

بهترین جایگزین‌ پی پال؛ با 4 جایگزین PayPal آشنا شوید

۱۱ شهریور ۱۴۰۲

بهترین جایگزین‌ پی پال: در دنیای امروز که تکنولوژی با شتاب زیاد در حال پیشرفت است، پرداخت آنلاین به یکی از اصلی‌ترین نیازهای کاربران و سازمان‌ها تبدیل شده است. در حقیقت با افزایش کسب و کارهای آنلاین و نیاز مبرم آن‌ها به پرداخت سریع و امن، سیستم‌های پرداختی نظیر پی پال به محبوبیت بسیار زیادی دست یافتند. پی پال (PayPal) به عنوان یکی از بزرگترین سیستم‌های مالی در جهان به نوعی یک نوآوری در این زمینه فعالیت خود را شروع کرد. پی‌پل امکان انتقال وجه سریع و امن را در اختیار کاربرانی از سراسر جهان قرار می‌دهد. اما در دنیایی که همه چیز با سرعت باورنکردنی پیش می‌رود و انجام امور مالی در آزادی کامل انجام می‌شود، متاسفانه امکان استفاده از پی پال برای عموم مردم در دسترس نیست. بنابراین برخی از مردم به دنبال بهترین جایگزین پی پال برای پرداخت های ارزی و بین المللی خود هستند.

کافه ارز با سال‌ها سابقه در ارائه سرویس‌های مالی، همواره در زمینه افتتاح حساب پی پال برای ایرانیان پیشتاز بوده است. با این‌حال اگر به هر دلیلی امکان افتتاح حساب پی‌پال را ندارید، بهتر است با جایگزین‌های آن آشنا شوید. امروز در این مطلب قصد داریم 5 مورد از بهترین جایگزین‌های پی پال را به شما معرفی کنیم. پس تا اگر می‌خواهید با سیستم‌های پرداختی به غیر PayPal آشنا شوید، تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

آشنایی با بهترین جایگزین های پی پال

 

با بهترین جایگزین پی پال آشنا شوید

پی پال محبوب‌ترین سیستم پرداخت در جهان است و دلیل آن هم چیزی نیست جز سرعت و امنیت فوق‌العاده. علاوه بر این، امکانات جانبی که PayPal در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد نیز در هیچ یک از پلتفرم‌های پرداختی دیده نمی‌شود و مختص به این سیستم است. البته، استفاده از آن در ایران با چالش‌هایی همراه است بنابراین برخی از کاربران ترجیح می‌دهند از سیستم‌های مالی دیگر استفاده کنند. البته، کافه ارز همواره تلاش کرده است که سرویس‌های پی پال را بدون هرگونه مشکل در اختیار کاربران قرار دهد. با این حال، ممکن است برخی کاربران خیلی به کار کردن با پی پال علاقه‌مند نباشند و جایگزین‌های آن را ترجیح دهند.

بیشتر بخوانید: افتتاح حساب پی پال

خوشبختانه کافه ارز، سیستم‌های جایگزین پی پال برای ایرانیان را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. سیستم‌های پرداختی نظیر پرفکت مانی (PerfectMoney)، وب مانی (WebMoney)، پایر (Payeer)، ویزا کارت، مستر کارت و ارز دیجیتال هستند که هر کدام مزایا و معایب خود را نسبت به پی پال دارند. در ادامه به صورت مختصر هر یک از روش‌های پرداختی عنوان‌ شده را توضیح و نحوه کار با آن‌ها در کافه ارز را نیز بیان خواهیم کرد.

پرفکت مانی بهترین جایگزین برای پی پال

پرفکت مانی ؛ از زمان جلو بزنید

اگر به دنبال یک سیستم پرداخت جذاب و سریع هستید، پرفکت مانی گزینه‌ای است که شما را در مسیری متفاوت و پر از امکانات جدید قرار می‌دهد. تجربه کاربری با PerfectMoney با هر چیزی که تا بحال تجربه کرده‌اید متفاوت است. پرفکتمانی یک پلتفرم پرداخت آنلاین نسبتاً جدید است که سرعت و امنیت باورنکردنی برای شما به ارمغان می‌آورد. در حقیقت، پرفکت مانی امکان پرداخت و دریافت وجه از سراسر جهان را برای شما به ارمغان می‌رود و با یک حساب پرفکت مانی دیگر نگران محدودیت‌های جغرافیایی نخواهید بود. پرفکت مانی در بیشتر مواقع به عنوان بهترین جایگزین‌ پی پال معرفی می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید ووچر پرفکت مانی

جذاب‌ترین ویژگی پرفکت‌مانی سرعت باورنکردنی آن است که آن را مدیون تکنولوژی به نام ووچر (Voucher) است. شما با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توانید با سرعت بسیار بالا پرداخت‌های خود را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های PerfectMoney که خیلی طرفدار دارد “رابط کاربری ساده” آن است که باعث می‌شود، کاربر حتی اگر مبتدی هم باشد به راحتی با آن کار کند. خبر خوب این است که خدمات افتتاح حساب پرفکت مانی، خرید ووچر و نقد پرفکت مانی در کافه ارز در دسترس است و شما می‌توانید در کمترین زمان یک حساب امن داشته باشید.

وب مانی ؛ بهترین جایگزین‌ پی پال

وب مانی (WebMoney) یک سرویس پرداخت آنلاین است که امکان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و نقل و انتقال پول در عرصه بین المللی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. استفاده از این سرویس بسیار ساده است اما تنها موردی که باعث شده نسبت به PayPal از استقبال کمتری برخوردار باشد می‌توان به کمبود سایت‌ها و پذیرنده‌های آن اشاره کرد.

وب مانی محبوب و قوی

افتتاح حساب وب مانی خیلی پیچیده نیست اما برای شارژ آن نمی‌توان از معادل ریالی استفاده کرد. شما برای شارژ حساب وب‌مانی می‌توانید از سرویس‌های داخلی استفاده کنید. علاوه بر این، شما برای خرید یا پرداخت هزینه از سایت‌هایی که از درگاه وب‌مانی پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توانید از این حساب استفاده کنید.

ویزا کارت ؛ کلاسیک و همه فن حریف

امروزه با وجود اینترنت پرسرعت، مفهوم “فاصله” به چالش کشیده شده است. فضای آنلاین به آسان‌تر شدن پرداخت‌های ارزی کمک کرده و توانسته این محدودیت را در خارج از مرزها هم بشکند. امروزه با کمی سرچ اینترنتی می‌توانید از فروش‌ ویژه و تخفیفات فصلی فروشگاه‌های معتبر در سراسر جهان اطلاع پیدا کنید. نکته مهم در اینجا این است که شما بدون سفر به کشورهای خارجی و متحمل شدن هزینه‌های بسیار می‌توانید از داخل ایران با در دست داشتن ویزا کارت خرید خود را انجام دهید. ویزا کار را می‌توان به نوعی بهترین جایگزین‌ پی پال در سراسر جهان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: پرداخت با ویزا و مستر کارت

البته، این تنها کاربرد ویزا کارت نیست و شما در صورت سفر به خارج از کشور نیز به آن نیاز خواهید داشت. شما برای خرید از فروشگاه‌های خارجی در بسیاری از کشورهای دنیا و دریافت وجه از دستگاه‌های خودپرداز به ویزا کارت نیاز خواهید داشت. علاوه بر این، برای پرداخت هزینه و تسویه آزمون‌های بین المللی نظیر آیلتس، تافل و همچنین پرداخت هزینه تعیین وقت مصاحبه برای سفارت‌ها نیز می‌توانید از ویزا کارت استفاده کنید.

ویزا کارت و پی پل

ویزا کارت چه تفاوتی با مستر کارت دارد؟

اگرچه شرکت‌های توسعه‌دهنده ویزا و مستر کارت با یکدیگر متفاوت است اما تقریباً کاربردهای مشابهی دارند. در واقع، اکثر پذیرنده‌های ویزا کارت از مستر کارت نیز پشتیبانی می‌کنند. اکثر خودپردازها در سراسر دنیا نیز از هر دو کارت ویزا و مستر پشتیبانی می‌کنند و عملاً هیچ تقاوت خاصی بین این دو سیستم پرداختی امریکایی نیست.

حساب payeer در کافه ارز

 

پایر ؛ همان حسابی که به آن نیاز دارید!

پایر (Payeer) ویژگی‌های مورد قبول برای یک سیستم پرداخت مطمئن را دارد. پایر یک پلتفرم پرداخت بین المللی همه کاره است و شما می‌توانید برای خرید از فروشگاه‌های اینترنتی تا انتقال پول فوری از ان استفاده کنید. پایر هیچ گونه کنترلی بر روی وجوه کاربران ندارد و آن‌ها با شارژ کیف پول پایر خود می‌توانند به راحتی از درگاه‌های اینترنتی خرید کنند. البته باید توجه داشته باشید که سایت پدیرنده باید حتما از درگاه پایر برای پرداخت پشتیبانی کند وگرنه امکان استفاده از Payeer وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: پایر چیست

علاوه بر این، شما می‌توانید برای افتتاح حساب، شارژ کیف پول و نقد پایر از سرویس‌های کافه ارز استفاده کنید. توجه داشته باشید که تمامی خدمات ذکرشده به صورت امن و در کمترین زمان ممکن به صورت آنی انجام می‌شوند.

سخن پایانی

با پیشرفت هر روزه تکنولوژی و گسترش کسب و کارهای اینترنتی، انتخاب یک سرویس پرداختی یکی از دغدغه‌های مهم کاربران به شمار می‌رود. سیستم پرداختی پی پال انتخاب اول هر فرد به شمار می‌رود چون امکانات بسیار خوبی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. اما استفاده از حساب‌ پی‌پل برای کاربران ایرانی چالش‌هایی را به دنبال دارد که در برخی مواقع آن‌‌‎ها را دچار مشکل می‌کند. بنابراین برخی کاربران به دنبال بهترین جایگزین پی پال هستند تا پرداخت‌های خود را از طریق آن مدیریت کنند. طبیعی است که این افراد برای انتخابجایگزین پی پال برای ایرانیان دچار شک و تردید شوند و ندانند که کدام سیستم برای دریافت یا انتقال وجه بهتر است یا کدام برای خرید از فروشگاه‌های خارجی یا استفاده در کشورهای دیگر؟ در این میان سیستم‌های پرفکت‌مانی، پایر و ویزا کارت از محبوبیت بیشتری به نسبت سایر رقبا برخوردارند و در ایران نیز با چالش کمتری در دسترس قرار دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *