وبلاگ

/

/

درگاه پی پال چیست؟ آموزش ساخت درگاه پی پال برای سایت

درگاه پی پال چیست؟ آموزش ساخت درگاه پی پال برای سایت

۸ شهریور ۱۴۰۲

ساخت درگاه پی پال:پی پال به‌عنوان یکی از برترین سرویس‌های پرداخت آنلاین در سراسر جهان شناخته می‌شود که هر ساله تعداد زیادی از کاربران از آن برای پرداخت ارزی، انتقال پول و خرید آنلاین استفاده می‌کنند. بسیاری از فروشگاه‌های نامی جهان نظیر آمازون و eBay برای سیستم پرداخت مشتریان خود از درگاه پی پال پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر این، کاربران ایرانی می‌توانند به واسطه شرکت‌‌های پرداختی نظیر کافه ارز از سرویس‌های پی پال استفاده کنند. برای مثال، پرداخت هزینه مصاحبه برای سفارت و هزینه شرکت در کنفرانس‌های خارجی نیز با درگاه پی پال امکان‌پذیر است. برای این که بیشتر با مفهوم پرداخت با درگاه PayPal آشنا شوید، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پرداخت با درگاه PayPal چیست؟

بعد از این‌که شرکت پی پال (PayPal) فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ آغاز کرد، به عنوان یک درگاه امن برای انجام پرداخت پول بین المللی جایگاه خود را تثبیت کرد. درگاه پی پل در واقع یک واسطه است که بین سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی در بسیاری از سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی قرار گرفته و تقریباً اکثر مشتریان پرداخت هزینه خریدهای خود را از این درگاه مدیریت می‌کنند. امنیت بالای درگاه PayPal باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای آنلاین نیز این درگاه را در اکوسیستم خود قرار داده و از این طریق هزینه کالا و خدمات خود را دریافت کنند. مشتریانی که حساب پی پال دارند می‌توانند اطلاعات حساب خود را در زمان پرداخت وارد کرده و به راحتی خرید خود را انجام دهند.

درگاه پی‌پل چیست

در حال حاضر با توجه به مزایای ویژه‌ای که ایجاد درگاه پرداخت پی پال دارد، بسیاری از سایت‌ها به دنبال ایجاد این درگـاه هستند تا مشتریان با استفاده از آن مبلغ خرید خود را پرداخت کنند. نکته مثبت ماجرا این است که سایت کافه ارز نیز خدمات ویژه‌ای در این زمینه ارائه می‌دهد و شما می‌توانید برای ساخت درگاه پی پال از خدمات کافه ارز استفاده کنید. این کار در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌شود و بلافاصله بعد از ثبت درخواست شما، پیگیری‌های لازم انجام شده و درگاه پرداخت پی پال برای شما فعال خواهد شد. همچنین، ما در وبلاگ کافه ارز به موضوع چگونه در حساب پی پال خود رسید ایجاد کنید پرداختیم برای مطالعه بیشتر مقاله رسید کردن پی پال (invoice) مشاهده کنید.

ساخت درگاه پی پال چگونه است؟

با توجه به این‌ که کاربران اعتماد زیادی به سیستم مالی پیپال دارند و خیالی از مشتریان نیز دارای حساب پی پال هستند. ساخت درگاه پی پل و قرار دادن آن در سایت می‌تواند اعتماد مشتریان نسبت به کسب و کار شما را به طرز چشم‌گیری افزایش داده و بخش بیشتری از افراد را به سمت محصولات شما جلب خواهد کرد. خوشبختانه امکان ساخت درگاه PayPal فراهم شده است و کسانی که به آن نیاز دارند می‌توانند به‌سرعت این درگاه را ایجاد کرده و در وبسایت خود قرار دهند. نکته مهم این است که به دلیل سختگیری‌های پی پال،‌ امکان ثبت درگاه پرداخت پی پال در سایت‌هایی با دامنه ir وجود ندارد، بنابراین سایت شما باید دامنه‌های دیگری مثل com و net داشته باشد. شما میتوانید برای خدماتی که نیاز به خرید با پی پال دارنداز این سرویس پرداخت استفاده کنید.

آموزش ساخت درگاه پرداخت پی پال

همچنین در هنگام ساخت درگاه PayPal به هیچ عنوان نباید اطلاعات مربوط به کشور ایران را وارد کنید. معمولا مواردی همچون آدرس و شماره تلفن از شما خواسته می‌شود که باید از یک هویت خارجی برای پر کردن این موارد استفاده کنید. برای این‌که IP اینترنت شما هم شناسایی نشود، استفاده از VPS یا همان سرور اختصاصی می‌تواند راه حل باشد. در صورتی که شما در زمینه ساخت درگاه واسط پی پال اطلاعات کافی را ندارید، بهتر است که انجام آن را به سایت کافه ارز بسپارید. کارشناسان کافه ارز، درگاه پرداخت پی پال را در کمترین زمان ممکن برای سایت شما می‌سازند و آن را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای استفاده از پی پال در ایران و اطلاع از نرخ خرید و فروش و پی پال می توانید از خدمات کافه ارز استفاده نمایید.

آموزش راه اندازی درگاه پی پال

برای این‌که بتوانید درگاه PayPal خود را راه‌اندازی کنید، در ابتدا باید نوع آن را مشخص کنید. درگاه پرداخت PayFlow Link یکی از این موارد است که سرویس پی پل به‌صورت مستقیم از آن میزبانی می‌کند. در این نوع درگاه PayPal، مشتریان اطلاعات کارت خود را با توجه به قالب‌های ایمن PCI ثبت می‌کنند. این موضوع به شما کمک می‌کند که بتوانید قالب‌های سفارشی مناسب برای تمامی پرداخت‌ها ایجاد کنید. با توجه به ساختار ساده این نوع از درگاه PayPal، بسیاری از سایت‌ها از این نوع درگاه استفاده می‌کنند. همچنین، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات دزباره نحوه کار Pay monthly در پی پال حتما این مقاله را مطالعه کنید.

اموزش پیاده سازی paypal

راه‌اندازی درگاه پرداخت پی پال روش دیگری نیز دارد که به PayFlow Pro شناخته می‌شود. این درگاه واسط پی پال حالت سفارشی و قابل تنظیم دارد که از این لحاظ نسبت به روش اول متفاوت است. در صورتی که به دنبال ایجاد پرداخت‌های خاص و منحصربه‌فرد هستید،‌ حتما از این نوع درگاه استفاده کنید. در این حالت شما می‌توانید در صفحه سایت خود دکمه فروش را هم ایجاد کنید که به‌صورت مستقیم بر روی میزان فروش شما تأثیرگذار خواهد بود. به طور کلی، هزینه ساخت این نوع درگاه خیلی برای فروشندگان به صرفه نیست و اغلب نوع اول را انتخاب می‌کنند. برای این‌که راه‌اندازی درگاه پیپال به‌خوبی صورت بگیرد،‌ شما باید در ابتدا نوع آن را مشخص کنید. خبر خوب این است که هزینه راه اندازی درگاه پی پال در وبسایت شما خیلی زیاد نیست و کافه ارز با نرخی منصفانه آن را انجام خواهد داد. برای آشنایی با نحوه محاسبه و مدیریت کارمزد پی پال پیشنهاد می‌شود این مطلب را مطالعه کنید تا ابهامی برای شما ایجاد نشود.

درگاه پرداخت پی پال برای سایت

بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانی سایت‌های بین‌المللی خود را ایجاد کرده‌اند و به دنبال مشتریان بین المللی هستند. در واقع این سایت‌ها تلاش می‌کنند که مشتریان خارجی را به سمت خود جذب کرده و از این طریق درآمدهای ارزی به دست بیاورند. همان‌طور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، ایرانیان برای ایجاد درگاه پی پل باید احتیاط بیشتری به خرج دهند تا شناسایی نشوند. زمانی که شما بتوانید یک سایت بین‌المللی راه بیندازید،‌ معمولا بعد از گذشت مدت کوتاهی مشتریان برای خرید به سمت شما سرازیر می‌شوند. اگر علاقه‌مند هستید که بدانید بهترین زمان افتتاح پی پال چه موقع است پس این مطلب برای شماست.

افتتاح حساب پی پال

به یاد داشته باشید که نوع درگاه پرداخت برای بسیاری از مشتریان حائز اهمیت است. زمانی که مشتری درگاه پی پل را در سایت شما ببیند، مطمئنا اعتماد بیشتری به سایت شما برای خرید خواهد کرد. تجربه ثابت کرده است که سایت‌های مجهز به درگاه پرداخت پی پال میزان فروش بیشتری را تجربه می‌کنند پس بهتر است شما هم از این فرصت ویژه به نفع خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید که شما هم یک درگاه واسط پی پال داشته باشید، بهتر است که همین حالا با کارشناسان کافه ارز تماس بگیرید. همچنین، شما می‌توانید کسب درآمد از بازی های پی پال را داشته باشید. برای چگونگی کار مطلب آن را مشاهده کنید.

نتیجه گیری

ساخت درگاه پرداخت پی پل یکی از مهم‌ترین ابزارهای پرداخت اینترنتی است که در چند سال اخیر خدمات گسترده‌ای برای کسب‌وکارها فراهم کرده است. در حال حاضر، بسیاری از کسانی که می‌خواهند یک روش پرداخت امن در سایت خود به وجود بیاورند به سراغ درگاه پی پل می‌روند. با توجه به محدودیت‌های بانکی و مالی که برای سایت‌های ایرانی وجود دارد،‌ ساخت درگاه پی پال باید با دقت انجام شود تا اکانت پیپال و درگاه با مسدودیت روبرو نشود. خوشبختانه سایت کافه ارز تمامی این نگرانی‌ها را برای شما رفع کرده است و شما می‌توانید ببعد از ثبت نام و احراز هویت در وبسایت کافه ارز، درخواست خود را برای ساخت درگاه پیپال با استفاده از دیگر سرویس‌های پی پال ثبت کنید.

3.6/5 - (163 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *