وبلاگ

/

/

بهترین بازی های NFT؛ کسب درآمد با بازی های بلاکچین

بهترین بازی های NFT؛ کسب درآمد با بازی های بلاکچین

۱۰ اسفند ۱۴۰۱

NFT

بهترین بازی‌های NFT کدام است؟

بازی های NFT: پرداخت‌های اینترنتی و خرید و فروش ارز دیجیتال یکی از منابع کسب درآمد دلاری به شمار می‌روند. یکی از این راه‌ها خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی یا همان NFT است. توکن‌های NFT در یکی دو سال اخیر کولاک کرده‌اند. به عنوان مثال، یکی از NFT های کلکسیون کریپتوپانک به مبلغ بالای 4 میلیون دلار فروخته شده است. این مبلغ در این صنعت نوپا خیلی عدد بزرگی نیست، برای مثال، اثر هنری مایک وینکلمن بر پایه NFT با عنوان «Everydays: The First 5000 Days» به قیمت ۶۹ میلیون دلار به حراج گذاشته شد. خوشبختانه مقوله NFT چیست انقدر گسترده است که به حوزه بازی‌های کامپیوتری نیز کشیده شده و امکان کسب درآمد از بازی‌های ان اف تی را نیز در اختیار علاقه‌ندان قرار داده است.

داشتن NFT بدون شک برای کسانی که ارزش اصالت و متمایز بودن را می‌دانند، مفید است. اما آیا می‌دانستید که تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان بازی با بازی های NFT برای کسب درآمد وارد صحنه شده‌اند که به شما این فرصت را می‌دهد تا مهارت‌های خود در بازی‌های کامپیوتری را به دلار تبدیل کنید؟ در واقع، حتی یک شرکت بازی وجود دارد که اخیرا ۶۰ میلیون دلار فقط برای پلتفرم بازی NFT خود جمع آوری کرده است. البته، فراموش نکنید که هرگز بدون اطلاعات کافی به سراغ این بازی‌ها نروید. اگر به این نوع بازی‌ها علاقه دارید و این که دوست دارید از بازی‌کردن کسب درآمد کنید، باید با مقوله بازی‌های NFT آشنا باشید. امروز در کافه ارز، قصد داریم انواع بازی‌ های NFT را مورد بررسی قرار داده و نحوه کسب درآمد از آن را نیز با یکدیگر کرور کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

توکن غیر قابل تعویض یا غیرمثلی چیست؟

هنگامی که چیزی قابل تعویض است، می‌توان آن را آزادانه با یک مورد از همان نوع تعویض کرد. به عنوان مثال، یک دلار یک دارایی قابل تعویض است. اگر شما و یکی از دوستانتان یک دلار معامله کنید، هیچ ارزشی از بین نمی‌رود؛ این یک مبادله برابر است. وقتی صبح پول قهوه خود را می‌پردازید، برایتان مهم نیست که پول را از کیف پول خود به صندوق‌دار بدهید یا دلار را از جیب خود حساب کنید؛ فرقی نمی‌کند. دلار و سایر کالاهای قابل تعویض کاملا با کالاهایی از همان نوع، قابل تعویض هستند. نمونه‌ای از کالاهای غیرقابل تعویض یا غیرمثلی می‌تواند مونالیزا باشد. مطمئنا، کسی می‌تواند یک کپی دقیق از آن را نقاشی کند، اما با مونالیزا واقعی قابل تعویض نیست. هیچ کس قرار نیست میلیون‌ها دلار را برای یک ماکت خرج کند. مونالیزا غیر قابل تعویض است؛ زیرا منحصر به فرد است و ماهیت منحصر به فرد آن بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد. هنوز هم کسی می‌تواند مونالیزا را با پول یا اثر هنری دیگری معامله کند، اما برخلاف ارز یا سایر دارایی‌های قابل تعویض، این مونالیزا با هیچ چیز دیگری قابل تعویض نیست. هیچ مونالیزای دیگری وجود ندارد که با نسخه اصلی قابل تعویض باشد و هیچ NFT ی وجود ندارد که کاملا با NFT دیگری قابل تعویض باشد.

NFT چیست

NFT یا توکن غیرمثلی ، توکنی است که در بلاکچین وجود دارد و نمی‌تواند مستقیما با دارایی دیگر جایگزین شود. NFTها می‌توانند هنر اصلی، موسیقی، دارایی‌های درون بازی یا عملا هر چیز دیگری را ارائه دهند. تفاوت آن‌ها با ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های دیجیتال در این است که در نوع خود بی‌نظیر هستند. هنگام خرید یا کسب یک NFT دارایی اصلی را با مدرک مالکیت دریافت می‌کنید. هنگامی که NFT را می‌فروشید یا مبادله می‌کنید، می‌توانید مالکیت را به طور موثر به خریدار منتقل کنید.

از آنجایی که NFTها دارایی‌های بی‌نظیر و یکتایی هستند، تمایل به جذب کلکسیونرها دارند. علاقمندان به NFT معمولا NFTها را در بسیاری از بازارها و پلتفرم‌های دیجیتال اختصاصی خرید و فروش می‌کنند. برخی از وب‌سایت‌ها به عنوان بازارهای آنلاین خرید و فروش NFT وجود دارند و بسیاری از بازی های NFT به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا NFT ها را با سیستم بازی برای کسب درآمد جمع آوری کنند. در حالی که برخی از علاقمندان به سادگی NFTها را برای ارتباط با دارایی‌ای که نمایندگی می‌کنند می‌خرند، بسیاری از مردم NFT خریداری می‌کنند یا برای کسب سود در بازی‌های Play to Earn (بازی برای کسب درآمد) شرکت می‌کنند.

مانند هر دارایی دیگری، فروشندگان با خرید NFT با قیمت پایین و فروش آن‌ها با قیمت بالاتر، سود کسب می‌کنند. با این حال، هیچ‌کس نمی‌تواند مسیر هرNFT معینی را پیش‌بینی کند، بنابراین به نظر نمی‌رسد خرید یک NFT راهی مطمئن برای کسب درآمد باشد. هنگام خرید و فروش NFT باید به شرایط فعلی بازار بسیار توجه کنید تا معامله‌ای بهینه انجام دهید و ضرر نکنید.
اگر قصد دارید از بازی کسب درامد کنید Notcoin ارز نات کوین، یک بازی رایگان در تلگرام است که با کلیک ساده ارز دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد و در یک هفته اولیه بیش از 5 میلیون کاربر را جذب کرده است.

بازی های NFT چیست

نقش فناوری بلاک چین در NFTها

در زمینه NFTها، فناوری بلاکچین به مردم این امکان را می‌دهد که مالکیت خود را با دقت بسیار بالا ردیابی کنند. همه می‌توانند ببینند چه کسی NFT را خریده و فروخته است، چه کسی در حال حاضر مالک آن است، چه زمانی هر تراکنش انجام شده است و در هر تراکنش چقدر پول خرج شده است. سیستم دفتر کل عمومی همچنین به صاحبان اجازه می‌دهد تا ثابت کنند که دارای NFT واقعی هستند. وقتی شخصی NFT خود را می‌فروشد، بلاکچین مالکیت خریدار را تأیید می‌کند. از آنجا که سایر کاربران می‌توانند هر تراکنش را در اولین فروش مشاهده کنند، خریداران می‌توانند مطمئن باشند که محصول واقعی را خریداری می‌کنند. در نتیجه، فناوری بلاکچین تا حد زیادی خطر خرید یک NFT تقلبی را به حداقل می‌رساند.

بازی های NFT چیست؟

بازی های آنلاین NFT با استفاده از قراردادهای هوشمند توسعه داده می‌شوند تا قوانین ذخیره‌ شده در بلاکچین را به‌عنوان مکانیک اصلی آن‌ها از پیش تعیین کنند. بازیکنان NFT معمولا NFTها را جمع‌آوری می‌کنند، معامله می‌کنند و با آن‌ها تعامل می‌کنند و از قیمت بازار هر NFT که روز به روز در نوسان است، اطلاع دارند.

برخلاف بازی‌های ویدیویی سنتی، بازی های NFT دریچه‌ای برای بازیکنان ایجاد می‌کنند تا دارایی‌های مجازی واقعی را به دست آورند. در این بازی‌ها به بازیکنان توکن و NFT پاداش می‌دهند زیرا وظایف خود را طبق قوانین هر بازی انجام می‌دهند. در هر صورت، این پاداش‌ها معمولا توکن‌های ERC20 هستند که در مبادلات رمزنگاری قابل معامله هستند. اما چیزی که واقعا در مورد بازی های NFT متمایز است این است که بازیکنان این شانس را دارند که NFT های منحصر به فردی را که نشان‌دهنده اقلام کلکسیونی هستند جمع‌آوری کنند.

بازی های Play-To-Earn چگونه کار می‌کنند؟

به طور معمول، بازی‌هایی که برای کسب درآمد هستند هر زمان که بازیکنان ماموریت‌های درون بازی را انجام دهند، به آن‌ها NFT یا ارزهای دیجیتال می‌دهند. هر چه یک کاربر بیشتر بازی کند، بازیکن می‌تواند سود بیشتری کسب کند. برخی از بازی‌ها به بازیکنان اجازه می‌دهند تا NFTها را به عنوان بخشی از مکانیک گیم‌ پلی خود ببرند یا از دست بدهند. بازی‌هایی برای کسب درآمد شامل هر سبکی از گیم ‌پلی می‌شوند، از اکشن ماجراجویی، بازی استراتژیک و میدان نبرد آنلاین چند نفره گرفته تا سندباکس و…

برای مثال، Axie Infinity مفهومی مشابه با بازی پوکمون دارد، که در آن بازیکنان برای جمع‌آوری، پرورش، تجارت و نبرد موجوداتی به نام Axie و کسب توکن‌های ERC20 Smooth Love Potion ( SLP ) مبارزه می‌کنند. در عین حال، بازیکنان می‌توانند NFTهای درون بازی را به دست بیاورند که نشان‌دهنده اقلام کلکسیونی است که بر اساس کاربرد و نادر بودن ارزش متفاوتی دارند.

مثال دیگر، CryptoBlades (SKILL) به کاربران اجازه می‌دهد NFTها را برای گیم پلی بازی یا خرید و فروش در بازار بسازند. در همان زمان، بازیکنان می‌توانند با شکست دادن دشمنان، توکن‌های SKILL کسب کنند و با قرار دادن توکن‌ها برای بازدهی درصدی سالانه APY سود را دو برابر کنند. هنگامی که نقدینگی قفل می‌شود، توکن‌های به دست آمده به یک ارزش فوری تبدیل می‌شود. به نوبه خود، این بازی‌ها بازیکنان را تشویق می‌کند تا از این رمز ارزها استفاده کنند تا کاربرد توکن‌ها را افزایش دهند.

بهترین‌ بازی های NFT

در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین‌ بازی های NFT می‌پردازیم.

۱. بازی Axie Infinity

از Axie Infinity به عنوان یکی از بهترین بازی های NFT یاد می‌شود. در این بازی، بازیکنان حیوانات خانگی دیجیتال NFT موسوم به Axies را در دنیای Lunacia پرورش می‌دهند و تجارت می‌کنند. همچنین، هر هیولا یک توکن غیرمثلی است. این هیولاها را می‌توان در بازار توسعه‌دهندگان خرید و فروش کرد. بازی از توکن‌های AXS و SLP مبتنی بر اتریوم استفاده می‌کند. بازیکنان می‌توانند این ارزها را برای کشاورزی، خرید زمین، پرورش Axies خود و موارد دیگر مبادله کنند. در حالی که Axie Infinity مسلما محبوب‌ترین بازی NFT در سراسر جهان است، در فیلیپین به صورت ویژه مطرح شده است؛ زیرا بسیاری از افراد می‌توانند با این بازی درآمد بیشتری نسبت به یک شغل معمولی داشته باشند. برخی از کاربران با خرید و فروش استراتژیک Axie NFTs ، SLP و AXS تا هزار دلار در ماه درآمد دارند. بنابراین اگر می‌دانید که از پس این بازی برمی‌آیید، Axie Infinity یک راه عالی برای افزایش درآمد شما است.

۲. بازی Gods Unchained

بازیکنانی که عاشق بازی‌های کارتی کلکسیونی هستند، هنگام بازی خدایان رها شده یا Gods Unchained احساس خوبی در خانه خواهند داشت. کارت‌های Gods Unchained شباهت زیادی به بازی مبتنی بر اتریوم مانند Magic The Gathering یا Hearthstone دارند. گیمرها از طریق گیم پلی PVP در نبرد با بازیکنان آیتم‌های درون بازی به دست می‌آورند. با هر برد، بازیکنی که Flux را جمع آوری می‌کند می‌تواند مجموعه‌های دیجیتالی منحصر به فرد و کارت‌های NFT بسازد که دارای ارزش هستند.

Gods Unchained به عنوان اولین بازی ورزش‌های الکترونیکی بلاکچین، این پتانسیل را دارد که بینندگان، طرفداران و بازیکنان زیادی را با مسابقات جذب کند. Gods Unchained با ترکیب یک مدل بازی برای کسب درآمد، به بازیکنان وفادار برای تمام ساعاتی که در این تجربه هیجان‌انگیز اختصاص داده‌اند، پاداش می‌دهد.

۳. بازی Sand box

سندباکس (The Sandbox) یکی از دیگر بازی های NFT است که یک بازی مبتنی بر وکسل قابل تنظیم را ارائه می‌دهد که به بازیکنان اجازه می‌دهد تجربه‌های بازی منحصربه‌فرد خود را ایجاد کرده و کسب درآمد کنند. بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی خود را مبادله کرده و توکن بازی را خریداری کنند. به دلیل ماهیت سفارشی‌سازی و ابزارهای توسعه پیچیده، بازیکنان و توسعه‌دهندگان می‌توانند طیف گسترده‌ای از حالت‌های بازی با کیفیت بالا را ایجاد کرده و تجربه کنند که به بازیکنان آزادی بیشتر و گرافیک بهتری نسبت به عناوین مشابه ارائه می‌دهد. اگر از ربلاکس (Roblox) یا ماینکرفت (Minecraft) لذت می‌برید، در این صورت زمان بیشتری برای کسب NFTهای ارزشمند خواهید داشت و در عین حال فرصت‌های بی‌پایانی را که Tسندباکس ارائه می‌دهد، خواهید داشت.

۴. بازی Sorare

Sorare یکی دیگر از بازی‌های مبتنی بر اتریوم است که بیش از ۶۸۰ میلیون دلار برای گیم پلی فوتبال فانتزی خود جمع آوری کرده است که به کاربران امکان می‌دهد مجموعه‌های دیجیتالی قابل خرید با سایر بازیکنان فوتبال آنلاین را جمع آوری کنند. در Sorare بر اساس اهدافی که به دست آورده‌اید، میزان برد کلی و ماموریت‌هایی که انجام داده‌اید، جوایزی کسب می‌کنید. هر یک از کارت‌های دیجیتال به دست آمده با یک توکن منحصر به فرد در بلاکچین اتریوم نشان داده می‌شود. بازیکنان می‌توانند کارت‌هایی را از بازیکنان دیگر بخرند، بفروشند یا معامله کنند که در آن تراکنش‌ها همه در بلاکچین ثبت شده است. Sorare یکی از بهترین بازی های NFT است که بیش از ۶۰۰،۰۰۰ کاربر ثبت‌نام شده دارد.

بازی های آتی NFT

بازی‌های آینده NFT

۱. بازی گیلد آف گاردینز

Guild of Guardians که برای اندروید و iOS در دسترس است، در حال شکل‌گیری یک بازی عالی برای بازیکنانی است که از Skyrim و دیگر عناوین نقش آفرینی فانتزی RPG لذت می‌برند. این بازی یکی دیگر از بازی‌های سودآور، برای دانلود رایگان خواهد بود و توسعه‌دهندگان آن ادعا می‌کنند که موفقیت در این بازی به جای پول، بر مهارت متمرکز است. این بازی NFT قصد دارد یک عنصر چند نفره قوی را ارائه دهد و بازیکنان باید برای کسب بهترین پاداش‌های NFT و اختصاصی با سایر بازیکنان به تیم‌ها بپیوندند و در مسابقات شرکت کنند. Guild of Guardians پس از فروش اولین سری NFTهای کلکسیونی خود در ماه ژوئن، ۳ میلیون دلار جمع‌آوری کرد، بنابراین واضح است که گیمرها هیجان‌زده هستند. در حال حاضر، توسعه‌دهندگان انتظار دارند نسخه بتا Guild of Guardians را در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ منتشر کنند.

۲. بازی تب طلا (Gold Fever)

«تب طلا» بازیکنان را در جنگلی تاریک و غم‌انگیز قرار می‌دهد که در میان هجوم جویندگان طلا تلاش می‌کنند راه خود را باز کنند. در حالی که ماجراجویان به تنهایی کار می‌کنند یا تیم‌های کوچکی را برای یافتن طلا در جنگل‌های بارانی تشکیل می‌دهند، بازیکنان سرمایه‌دار معدن را خریداری می‌کنند و سرمایه را به ماجراجویان و سایر بازیکنان اجاره می‌دهند. بازرگانان ثروت خود را با ساختن اقلام و ارائه خدمات در ازای دریافت هزینه به دست می‌آورند و افراد قبیله برای محافظت از ثروت خود از مزاحمان دوری می‌کنند. بسته به نحوه بازی، Gold Fever چندین راه منحصر به فرد برای به دست آوردن توکن Gold Fever NGL و به دست آوردن مالکیت NFTهای ارزشمند وجود دارد. Gold Fever یکی از مورد انتظارترین بازی‌های ارز دیجیتال است که قرار است با دسترسی زودهنگام در اواخر سال ۲۰۲۱ وارد دنیای بازی شود.

خطرات بازی های NFT

بازی های NFT همچنین خطراتی نیز دارد که با برخی از مهم ترین آن‌ها آشنا می‌شویم:

۱. ممکن است بیشتر از چیزی که به دست می‌آورید ضرر کنید.

بسیاری از NFTها گران هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید NFT را با قیمت بالاتری در طول راه بفروشید. ارزش NFT می‌تواند در عرض چند دقیقه نوسانات زیادی داشته باشد، بنابراین می‌توانید به راحتی پول خود را از دست بدهید یا با خرید یا فروش در لحظه نامناسب، فرصت طلایی را از دست بدهید. بنابراین، برای موفقیت در NFTها، باید مدتی را به تحقیق اختصاص دهید و باید پول خود را به صورت استراتژیک خرج کنید.

اگر از جمله افراد بی‌حوصله هستید، به راحتی می‌توانید پول خود را برای NFT اشتباه هدر دهید. با این حال، مهم نیست که چقدر تحقیق می‌کنید، سرمایه گذاری در NFTها تا حدی برپایه شانس است. حتی باتجربه‌ترین معامله‌گران از NFTهای خاصی ضرر می‌کنند. علاوه بر این، برخی از بازی های NFT به نوعی خرید نیاز دارند، بنابراین اگر موفق نباشید، ممکن است هرگز آن هزینه‌های اولیه را جبران نکنید.

۲. ارزش یک NFT ممکن است کاهش یابد.

آیا بچه‌های Beanie را به خاطر دارید؟ اگر آن‌ها را نمی‌شناسید، پس یا خیلی جوان هستید یا به اندازه کافی خوش شانس هستید که در هیاهوی تبلیغاتی غرق نشده‌اید. Beanie Babies حیوانات کوچکی هستند که با مهره‌های پلاستیکی پر شده‌اند و در دهه ۱۹۹۰ بسیار محبوب بودند. علاقمندان تا آنجایی که ممکن بود Beanie Babies را می‌خریدند با این ایده که حداقل مقداری از مجموعه آن‌ها از ارزش بالایی برخوردار است. با این حال، اگرچه برخی از بچه‌های Beanie ارزش پیدا کردند، اما بیشتر آن‌ها بی‌ارزش ماندند. مانند Beanie Babies، توکن‌های غیرمثلی یا NFTها کلکسیونی هستند. در حالی که برخی ممکن است در حال حاضر ارزش بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند، نمی‌توان گفت که در آینده چه خواهد شد.

یک NFT ممکن است در یک مقطع زمانی نادر یا مطلوب باشد، اما این بدان معنا نیست که ارزش آن افزایش می‌یابد یا حتی ارزش خود را حفظ می‌کند. خریداران اغلب فکر می‌کنند که به تازگی کالای بزرگ بعدی را خریده‌اند و تحقیقات و تحلیل‌های زیادی برای پشتیبان‌گیری از پیش‌بینی‌های خود دارند. با این حال، درست مانند هر مجموعه‌ای، نمی‌توانید ارزش NFTها را با اطمینان کامل پیش‌بینی کنید. گاهی اوقات، افراد ممکن است به سادگی به یک NFT جدید اهمیت ندهند. شاید چیزی بزرگ‌تر یا بهتر یا درخشان‌تر بیاید، یا هنرمندی که NFT با او مرتبط است ممکن است محبوبیت خود را از دست بدهد. در نتیجه، هر مقدار NFT می‌تواند در عرض چند ساعت به شدت کاهش یابد. بنابراین، شما نباید پس‌انداز زندگی خود را در NFTها قرار دهید. در حالی که می‌توانید پول زیادی به دست آورید، همچنین می‌توانید آن را در چند لحظه از دست بدهید.

خوب است که محتاطانه پیش بروید تا بتوانید شاهد افزایش ارزش دارایی‌های درون بازی خود در هنگام معامله NFT باشید. با این وجود، فقط به اندازه‌ای که مایل به از دست دادن هستید هزینه کنید. شما نمی‌خواهید هزینه پرداخت خودروی خود را از دست بدهید یا با توقیف روبرو شوید؛ زیرا تمام پول خود را روی یک NFT بی‌سود شرط‌بندی کرده‌اید.

۳. کلاهبرداری‌ها رایج هستند.

متأسفانه، هنگامی که بازار جدیدی وجود دارد، مطمئنا کلاهبرداران در زمان کوتاهی ظاهر می‌شوند. از همان ابتدای راه‌اندازی NFT کلاهبرداران چندین ترفند را به کار گرفته‌اند تا مردم را گمراه کنند تا پول خود را برای توکن‌های غیر سودآور یا غیر موجود خرج کنند. به عنوان مثال، بسیاری از کلاهبرداران به طور مصنوعی قیمت NFT را با فروش آن به سایر کلاهبرداران در حلقه خود افزایش می‌دهند یا آن را با نام مستعار از خود می‌خرند تا توهم تقاضای بالا ایجاد شود. وقتی یک خریدار ناخواسته به سراغش می‌آید و NFT را می‌خرد، فروش آن تقریبا غیرممکن خواهد بود زیرا سری اصلی خریداران جعلی در وهله اول به طور قانونی به آن توکن علاقه نداشتند.

همچنین باید مراقب بازارهای ساختگی، بازی های جعلی NFT و ایمیل‌های ناخواسته مرتبط با NFT باشید. برخی از کلاهبرداران بازی‌ها و بازارهای تقلبی NFT را فقط برای جمع‌آوری پول، اطلاعات بانکی و سایر اطلاعات خصوصی شما تبلیغ می‌کنند. اغلب، این عملیات‌های شبانه‌روزی ناپدید می‌شوند یا زمانی که کاربران کافی را از پولی که به سختی به دست آورده‌اند فریب داده‌اند، دیگر کار نمی‌کنند. هرگز نباید روی پیوندهای ایمیل‌های مرتبط با NFT بدون تأیید هویت فرستنده کلیک کنید.

۴. مشکلات در پرداخت NFTها

NFTهای مختلف دارای سطوح مختلف نقدینگی هستند. برخلاف پول نقد یا سهام، معامله NFT در زمان‌های خاص می‌تواند چالش برانگیز باشد. برای فروش NFT ابتدا باید خریدار پیدا کنید. هنگامی که یک NFT در اوج محبوبیت خود قرار دارد، این کار آسان است، اما فروش NFTهای جدید یا فراموش شده اغلب بسیار سخت‌تر است. برای پیچیده‌تر کردن مسائل، برخی از بازارها ممکن است با NFTهای خاص ناسازگار باشند. بنابراین، ممکن است مجبور شوید مدت زیادی منتظر بمانید تا NFTهای خود را با دارایی‌های نقدینگی بیشتری مانند پول یا ارزهای دیجیتال مبادله کنید.

جمع‌بندی درباره بازی های NFT

بازی های NFT روشی هیجان‌انگیزتر از همیشه در اختیار علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال، گیمرها و طرفداران NFT در همه جا می‌گذارد تا از طریق دنیای مجازی پاداش‌هایی مانند NFT و توکن‌ها را به دست آورند. اگر به هر حال بازی می‌کنید، پس چرا چند بازی NFT را امتحان نکنید؟ بسیاری از بازی های NFT رایگان هستند و ممکن است هزینه اولیه کمی داشته باشند، بنابراین چیزهای کمی برای از دست دادن وجود دارد. بازی های NFT انواع مختلفی از مکانیک‌های سرگرم کننده و هیجان انگیز گیم پلی را در خود جای داده‌اند و بسیاری از افراد تنها برای تجربه بازی لذت‌بخش به سراغ بازی های NFT می‌روند.

البته، هنگام انجام بازی های NFT یا حتی بهترین بازی‌های ارز دیجیتال ، همیشه به یاد داشته باشید که محتاطانه بازی کنید. بازی های NFT می‌توانند یک راه سرگرم‌کننده برای به دست آوردن درآمد جدید باشند، اما تصور نکنید که پول همیشه در اختیار شما خواهد بود. اگر فکر می‌کنید که زمان، صبر و مهارت برای موفقیت دارید، به بررسی برخی از بازی های NFT فعلی و آینده که در این مقاله پرداخته شده است بروید. این بازی‌های پرطرفدار به دلایلی تبلیغات زیادی دارند، بنابراین ایده خوبی است که هرچه زودتر آن‌ها را امتحان کنید. به این ترتیب، فرصت بهتری برای موفقیت بزرگ خواهید داشت.

نظر شما درباره این فهرست از بهترین بازی های NFT چیست؟ اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، می‌توانید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال و همچنین نمودار و تغییرات ۲۴ ساعته ارزها را در کافه ارز مشاهده کنید. همچنین در صورت نیاز به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌توانید از خدمات منحصر به فرد کافه ارز استفاده کنید.

4.9/5 - (14 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *