وبلاگ

/

/

آموزش کار با هوش مصنوعی Let’s Enhance؛ رفیق فابریک گرافیست‌ها

آموزش کار با هوش مصنوعی Let’s Enhance؛ رفیق فابریک گرافیست‌ها

۱۹ آذر ۱۴۰۲

هوش مصنوعی Let’s Enhance:دنیای امروز دنیای هوش مصنوعی و آسان‌سازی کارها است. شما زیر چند دقیقه می‌توانید پروژه‌های بزرگ گرافیکی را به اتمام برسانید. تصور کنید که بتوانید تعداد روزانه پروژه‌های خود را زیاد کنید و از این طریق درآمد بیشتری کسب کنید. برای این کار هوش مصنوعی Let’s Enhance خیلی به کمک شما می‌آید.

در این مطلب قرار است هوش مصنوعی Let’s Enhance را مورد بررسی قرار داده و نحوه کار با آن را به صورت گام به گام آموزش دهیم. اولین نکته که باید به آن توجه داشته باشید این است که استفاده از خرید اکانت هوش مصنوعیLet’s Enhance رایگان است اما برای استفاده از تمام امکانات آن می‌توانید از سرویس خرید اکانت هوش مصنوعی کافه ارز استفاده کنید.

معرفی هوش مصنوعی Let’s Enhance

ابزارهای هوش مصنوعی امروزه به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده‌اند. خیلی از افراد به علت کنجکاوی و علاقه‌شان حداقل یکبار از برخی از این ابزارها استفاده کرده‌اند. هوش مصنوعی Let’s Enhance یکی از ابزارهای بسیار معروف در این زمینه است و در حال حاضر کاربران زیادی برای اهداف شخصی و حتی تجاری از آن استفاده می‌کنند. به طور کلی، سرویس‌هایی که این هوش مصنوعی ارائه می‌دهد در زمینه ویرایش تصاویر است و به عقیده خیلی از کاربران به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در انواع هوش مصنوعی شناخته می‌شود.

برای معرفی هوش مصنوعی Let’s Enhance باید به سال 2017 برگردیم. زمانی که یک استارتاپ اوکراینی اولین محصول خود را به بازار معرفی کرد. این محصول یک ویرایشگر تصویر مبتنی هوش مصنوعی بود و خیلی زود کاربران زیادی را جذب کرد. هدف اصلی این ابزار، پایداری کیفیت تصاویر در زمان تغییر سایز بود. به عبارت دیگر، با استفاده از این ابزار می‌توانستید کیفیت تصاویر را پس از بزرگنمایی حفظ کنید.

بیشتر بخوانید:هوش مصنوعی 2short.ai| پردازنده زبان و تجزیه و تحلیل صدا

هوش مصنوعی برای طراحی و ادیت عکس

اما بلندپروازی این ابزار در همان سال تمام نشد. در حقیقت، الگوریتم‌هایی که این ابزار از آن‌ها استفاده می‌کرد از تکنولوژی Machine Learning (یادگیری ماشینی) استفاده می‌کرد. این فناوری نوآورانه به این ترتیب بود که به مرور زمان چیزهای بیشتری یاد می‌گرفت و از این طریق عملکرد خود را بهبود می‌بخشید. در مورد ابزار Let’s Enhance نیز همین الگوریتم‌های یادگیری ماشینی استفاده شده است و می‌توان گفت که در زمینه کیفیت تصاویر (مخصوصاً تصاویر چهره) بعد از تغییر اندازه خیلی موفق بوده است.

هوش مصنوعی Let’s Enhance پیشرفت خوبی در زمینه ویرایش تصاویر داشته است و در نهایت در سال 2021 سرمایه‌گذاران بین‌المللی به سمت آن جذب شده و حدود 3 میلیون دلار بر روی آن سرمایه‌گذاری کردند. تزریق این سرمایه سرعت پیشرفت تکنولوژیک هوش مصنوعی Let’s Enhance را چندبرابر کرد و در همان سال ابزار تجاری خود را به بازار معرفی کرد. البته، همان‌طور که به آن اشاره کردیم، استفاده رایگان از این هوش مصنوعی نیز امکان‌پذیر است.

خرید اکانت هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید:هوش مصنوعی Copy.ai؛ کپی رایتر و نویسنده محتوا

ویژگی‌های هوش مصنوعی Let’s Enhance

در این قسمت قرار است ویژگی‌های هوش مصنوعی Let’s Enhance را با یکدیگر مرور کنیم. در حقیقت، انتظاراتی که ما از این هوش مصنوعی داریم بالا است چون امکانات بسیار خوبی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در ابتدای این مقاله اشاره کردیم که این هوش مصنوعی دستیار گرافیست‌ها است و ویژگی‌های بسیار پیشرفته‌ای در زمینه ادیت تصاویر در اختیار ما قرار می‌دهد. به طور کلی، هوش مصنوعی Let’s Enhance امکانات زیر را در اختیار ما قرار می‌دهد.

  • بهبود وضوح و کیفیت تصاویر
  • از بین بردن تاری تصاویر به صورت فوق‌ حرفه‌ای
  • بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت
  • آماده‌سازی تصاویر برای چاپ
  • تولید تصاویر با استفاده از چت بات GPT
  • در دسترس قرار دادن API برای استفاده سایت‌ها

آموزش کار با Let’s Enhance

در اینجا می‌خواهیم با نحوه کار هوش مصنوعی Let’s Enhance آشنا شویم. اولین نکته این است که بدانیم برای استفاده از این ابزار نیازی نیست که آن را دانلود کنیم. در واقع، با مراجعه به سایت Let’s Enhance.io می‌توانید از سرویس‌های این ابزار استفاده کنید. در ادامه به صورت گام به گام نحوه استفاده از این ابزار هوش مصنوعی را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.

اولین مرحله؛ ساخت اکانت هوش مصنوعی Let’s Enhance

برای راه‌اندازی حساب در هوش مصنوعی Let’s Enhance باید به سایت آن مراجعه کرده و بر روی گزینه Create Account کلیک کنید. سپس صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن آدرس ایمیل و پسوورد از شما خواسته می‌شود. شما با وارد کردن این اطلاعات می‌توانید حساب خود را در این هوش مصنوعی بسازید. علاوه بر این، شما می‌توانید با کلیک بر روی گزینه Continued With Google به صورت مستقیم با اکانت گوگل خود یک حساب کاربری در Let’s Enhance ایجاد کنید. یا دانلود برنامه let’s enhance را انجام بدید.

ساخت اکانت هوش مصنوعی Let's Enhance

مرحله دوم؛ ورود به پنل ادیت عکس

پس از ورود به حساب خود به پنل کاربری وارد می‌شوید. در این صفحه قابلیت‌های فوق پیشرفته‌ای در اختیار شما قرار دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید ادیت تصاویر را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در بخش My Account می‌توانید تنظیمات شخصی حساب مانند نام کاربری و رمز عبور را تغییر دهید. صورت حساب پرداخت ارزی شما نیز در این بخش قابل مشاهده است.

گزینه Pricing Plan نیز طرح‌های تجاری و هزینه‌های مرتبط با آن را به شما نمایش می‌دهد. قیمت طرح‌های تجاری هوش مصنوعی Let’s Enhance از 9 دلار تا 34 دلار در ماه متغیر است. هر کدام از این پلن‌‌ها یکسری امکانات خاص را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از این طرح‌ها را خریداری کنید. البته، شما به صورت پیشفرض 10 امتیاز دارید و برای چند ویرایش می‌توانید از آن استفاده کنید. البته، اگر می‌خواهید به صورت تخصصی و دائمی از این ابزار استفاده کنید می‌توانید با استفاده از سرویس خرید اکانت هوش مصنوعی کافه ارز به راحتی اشتراک ماهانه یا سالانه آن را خریداری کنید.

پرداخت ارزی

 

در مرکز پنل کاربری می‌توانید گزینه مربوط به آپلود تصاویر مورد نظر را مشاهده کنید. شما می‌توانید عکس را درگ و دراپ کنید یا با کلیک بر روی گزینه browse آن را در پنل کاربری خود آپلود کنید. در سمت راست صفحه نیز در بخش operations و presets می‌توانید تنظیمات مربوط به نور و افکت‌‌های تصویری مانند حذف بک‌گراند را انجام دهید.

بخش Presets تنظیمات به صورت یکجا و دسته‌ای وجود دارند اما در بخش Operations گزینه‌های متفاوتی وجود دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزار تشخیص محتوای هوش مصنوعی

گزینه Upscale Type

در این بخش تنظیمات اصلی تصویر و کارهایی که می‌خواهید بر روی آن اعمال کنید، تنظیم می‌شوند. چهار گزینه در این بخش وجود دارند که با توجه به هدف خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

  • Photo: این مورد برای ساخت تصاویر معمولی کاربرد دارد.
  • Digital Art: این گزینه برای ساخت تصاویر دیجیتالی با هوش مصنوعی استفاده می‌شوند.
  • Smart Enhance: قابلیت اصلی هوش مصنوعی Let’s Enhance که کیفیت تصاویر را بهبود می‌بخشد.
  • Smart Resize: سایز تصویر بدون افت کیفیت و از طریق الگوریتم‌های هوش مصنوعی تغییر می‌کند.
  • Size: این بخش قابلیت تغییر سایز عکس را در اختیار شما قرار می‌دهد و شما می‌توانید به صورت دلخواه اندازه تصویر را تغییر دهید.
  • Light AI: این بخش با کمک هوش مصنوعی نور تصاویر را تنظیم می‌کند. شما همچنین می‌توانید به صورت دستی نور تصاویر را در این بخش تنظیم کنید.
  • Color Enhance:در این بخش می‌توانید حد مجاز برای تغییر رنگ توسط هوش مصنوعی را تعیین کنید.
  • Tone Enhance: قابلیت تنظیم سردی و گرمی تصویر که به کمک هوش مصنوعی انجام می‌شود. شما همچنین می‌توانید به صورت دستی نیز این تنظیمات را انجام دهید.

مرحله سوم؛ خروجی گرفتن از Let’s Enhance

پس از این که تنظیمات را به صورت کامل بر روی تصویر مورد نظر خود اعمال کردیم، با کلیک بر روی گزینه Start Processing، هوش مصنوعی شروع به پردازش تصویر خواهد کرد و ما باید منتظر تصویر خروجی بمانیم. در تصویر زیر می‌توانید تفاوت تصویر قبل و بعد از بهینه‌سازی با هوش مصنوعی را مشاهده کنید. به طور کلی، تاری تصویر از بین رفته و خروجی با وضوح کامل به کاربر تحویل داده می‌شود.

 

نتیجه‌گیری

در دنیایی که همه جا صحبت از هوش مصنوعی و راحت‌تر شدن کارها با ابزارهای جدید است، استفاده از هوش مصنوعی ویرایش تصاویر نیز طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. گرافیست‌ها و تولید‌کنندگان محتوا با استفاده از هوش مصنوعی Let’s Enhance می‌توانند سرعت انجام پروژه‌های خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهند. اگر می‌خواهید به صورت تخصصی و دائمی از آن استفاده کنید باید اشتراک آن را خریداری کنید. برای خرید اکانت هوش مصنوعی Let’s Enhance می‌توانید باز کافه ارز کمک بگیرید و به راحتی پرداخت ارزی این خرید را انجام دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *