وبلاگ

/

/

هوش مصنوعی sembly؛ دستیار شما در جلسات آنلاین

هوش مصنوعی sembly؛ دستیار شما در جلسات آنلاین

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

هوش مصنوعی sembly: امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که جلسات خود را به صورت آنلاین برگزار کنند. هماهنگی آسان، عدم وابستگی به زمان و مکان مشخص، هزینه پایین و … از دلایل محبوبیت برگزاری جلسات به شیوه آنلاین در سال‌های اخیر است. اما از آنجا که تکنولوژی هر روز به جلوتر می‌رود و تلاش می‌کند کارها را روزبه روز ساده‌ترکند، تعدادی از شرکت‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی‌ ابزارهایی را ارائه کردند که اداره کردن جلسات را برای شما ساده‌تر از پیش می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید جلسات آنلاین خود را بهتر برگزار کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید فراموش نکنید برای تهیه این ابزارها به فرآیندهای پرداخت ارزی نیازمند هستید تا بتوانید خرید اکانت هوش مصنوعی، وخرید اشتراک سایت های خارجی را انجام دهید و کافه ارز همراه شماست تا بتوانید در کمترین زمان ممکن این کارها را انجام دهید و ابزارهای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

Sembly

هوش مصنوعی Sembly AI

شرکت Sembly AI در اوایل سال ۲۰۱۹ توسط آرتم کورن و گیل مکلف تأسیس شد و توانست در مدتی کوتاهی با ارائه محصول خود وارد بازار هوش مصنوعی شود و کاربران زیادی را جذب کند و به یکی از محبوب ترین ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه اداره جلسات آنلاین تبدیل شود. اساس کار هوش مصنوعی Sembly AI به این صورت است که به طور خودکار در جلسات آنلاین که در پلتفرم‌هایی همچون Zoom، Google Meet و Microsoft Teams برگزار می‌شود، شرکت می‌کند و آنها را ضبط می‌کند. شما می‌توانید این ابزار را با تقویم های Google و Outlook همگام سازی کنید و در زمانی که می‌خواهید شروع کار آن را برنامه‌ریزی کنید. هوش مصنوعی Sembly به هر جلسه آنلاینی که هدایت شود می‌پیوندد، خود را معرفی می‌کند و جلسه را ضبط می کند. حضور کاربر حتی می تواند در تماسی شرکت کند که شما آنجا نیستید! فوراً نماینده را به جلسه دعوت کنید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی tinywow.com | بهترین ابزارهای تبدیل فایل آنلاین

هوش مصنوعی Sembly AI چگونه کار می‌کند؟

اگر می‌خواهید با استفاده از Sembly تمامی محتویات جلسات آنلاین خود را از دست ندهید، باید قبل از شروع جلسه تنظیمات این ابزار را انجام دهید. در ادامه تمامی مراحل استفاده از این ابزار را توضیح دادیم:

َ Sembly AI

چه طور باید کار با Sembly را شروع کرد؟

Sembly را با تقویم Outlook یا Google خود همگام کنید. Sembly به طور خودکار به همه جلسه‌های شما بدون نیاز به دانلود یا نصب ابزار می‌پیوندد.

اگر نخواهم ابزار را با تقویم‌ همگام‌سازی کنم، چه می‌شود؟

مشکلی نیست! این ابزار به سهولت در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید سمبلی را به یک جلسه در آینده یا جلسه‌ای که در حال انجام است دعوت کنید و از آن بهره ببرید. حتی اگر بدون برنامه ریزی به یک جلسه‌ دعوت شدید و می‌توانید جلسه را با استفاده از تلفن همراه خود ضبط کنید.

Sembly می‌تواند به چه پلتفرم هایی بپیوندد؟

Sembly با Google Meet ، Zoom و مجموعه Microsoft کار می‌کند.

هوش مصنوعی sembly ai

چگونه بفهمم که Sembly به تماس من ملحق شده است؟

Sembly در تماس شما به عنوان یک شرکت‌کننده معمولی ظاهر می‌شود. به هر تماسی که دعوت شود می‌پیوندد، ابتدا خود را معرفی می‌کند و سپس تماس را ضبط می‌کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی Copysmith | تولید محتوای با کیفیت و اثربخش

چگونه می توانم ضبط جلسه را متوقف یا از سر بگیرم؟

از برنامه وب، اکستنشن کروم و یا آپلیکیشن تلفن همراه برای کنترل Sembly در حین تماس استفاده کنید. شما می‌توانید ضبط Sembly را مکث و مجددا ازسرگیری کنید. یا حتی می‌توانید ضبط را متوقف کنید و از شرکت آن در بقیه تماس جلوگیری کنید.

پس از اتمام جلسه چه کاری باید انجام دهم؟

هیچ کاری لازم نیست انجام دهید! فقط کمی صبر کنید تا جلسه شما را پردازش کند. ممکن است تا 50٪ طول مدت تماس برای پردازش کامل جلسه طول بکشد. خروجی جلسه در برنامه تحت وب و در اپلیکیشن تلفن همراه Sembly در دسترس خواهد بود.

اپلیکیشن تلفن همراه Sembly

سمبلی بعد از جلسه چه خواهد کرد؟

پس از جلسه، سمبلی متن کامل جلسه، یادداشت ها و اطلاعات کلیدی و موارد مهم را ارائه می‌کند. این اطلاعات در قسمت Glance این ابزار قابل مشاهده است. همچنین اگر قبل شروع جلسه sembly را برای ارسال محتوا به برنامه‌های دیگر تنظیم کرده‌اید، پس از پایان جلسه این ابزار دستورات را پیروی و اجرا می‌کند.

کجا می توانم ضبط های جلسه خود را پیدا کنم؟

پس از جلسه و پس از اتمام زمان پردازش، اطلاعات جلسه شما در قسمت جلسات من sembely در دسترس است و شما می‌توانید به راحتی به این اطلاعات استفاده کنید.

قسمت Glance هوش مصنوعی sembly چیست؟

اگر می‌خواهید با ابزار sembely ai کار کنید، نیاز است که با برخی از قسمت‌های آن آشنا شوید. یکی از قسمت‌های مهم که حتما پس از پایان جلسه نیاز دارید به آن مراجعه کنید، Glance است. اگر بخواهیم به طور کلی Glance نمای یادداشت‌های جلسه Sembly است، که خلاصه‌ای متمرکز از جلسه در این قسمت ارائه می‌شود.

چگونه می توانم یادداشت های جلسه را با تیم به اشتراک بگذارم؟

می‌توانید یادداشت‌های جلسه را به سادگی با سایر کاربران Sembly به اشتراک گذاشت یا به عنوان پیوند مهمان برای کسانی که حساب Sembly ندارند، به اشتراک بگذارید. این یادداشت‌ها را می‌توان به فرمت PDF تبدیل کرد، قسمت‌های مهم خروجی جلسه را علامت‌گذاری کرد و یا مستقیماً و بدون هیج تغییری محتوا را با ابزار sembely ai ارسال کرد.

اگر می‌خواهید با کسانی که اکانت سمبلی ندارند یادداشت‌های جلسه را به اشتراک بذارید، کافی است ایمیل این افراد را وارد کنید. محتوای مورد نظر شما در کوتاه ترین مدت برای آن ها ارسال می‌شود. همچنین، شما می‌توانید با هوش مصنوعی پروژه های خود را مدیریت کنید نحوه استفاده از این هوش مصنوعی می‌توانید به مقاله هوش مصنوعی نوشن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید.

پرداخت هزینه ابزار sembly

پرداخت هزینه اشتراک SemblyAi

شرکت سمبلی برای ارائه محصول خود سه بسته قیمت گذاری با ویژگی‌های متفاوت را ارائه کرده که کاربران این ابزار می‌توانند با توجه به نیازهای خود از این برنامه بهترین بهینه ترین بسته را برای خود انتخاب کنند.

اگر می‌خواهید از این ابزار استفاده کنید، می‌توانید ابتدا از بسته رایگان Sembly استفاده کرده و ویژگی‌های این ابزار را تست کنید و پس از آن بسته مورد نیاز خود را خریداری کنید. اگر قصد خرید اشتراک هوش مصنوعی sembly را دارید، متاسفانه به خاطر محدودیت‌‌های ارزی گه برای ایرانیان وجود دارد، اگر حساب بین المللی ندارید، نمی‌توانید به تنهایی پرداخت‌های آن را انجام دهید. اما نگران نباشید شما می‌توانید تمام پرداخت‌های بین المللی خود را به مجموعه‌هایی معتبری همچون کافه ارز بسپارید و از در کوتاه ترین زمان ممکن ابزارهای مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید از سایت های خارجی

چگونه می توانیم از Sembly به طور موثر استفاده کنیم؟

  • کل تیم خود را به Sembly اضافه کنید، با ساخت یک شبکه افراد بیشتری در سازمان شما از محتوای منظم جلسات استفاده می کنند.
  • اطمینان حاصل کنید که هر یک از اعضای تیم تقویم خود را به Sembly متصل می‌کند، به این ترتیب تمام جلسات مربوطه ضبط و تجزیه و تحلیل خواهند شد.
  • در جلسه موارد کلیدی و مطالب مهم خود را به طور منظم مرور کنید تا مطمئن شوید که هیچ نکته کلیدی را در طول جلسات خود از دست نرفته و تمامی مطالب مهم گردآوری می‌شود.
  • هر زمان که در یک روز جلسات زیادی داشتید، به یاد داشته باشید – سمبلی ویژگی یادآوری جلسه را دارد و برای ارسال پیام به تیم از طرف شما می‌توانید از آن استفاده کنید.حتی می‌توانید از Sembly بخواهید به جای شما در جلسه شرکت کند.
  • برنامه موبایل Sembly (اندروید یا iOS) را دانلود کنید تا بتوانید از هر کجا به محتوای Sembly خود دسترسی داشته باشید.
  • اکستنشن Sembly Chrome را نصب کنید تا بتوانید فوراً Sembly را به جلسه در حال انجام دعوت کنید، حتی بدون اینکه نیازی به استفاده از برنامه تحت وب این ابزار باشد.

هوش مصنوعی sembly

نتیجه گیری:

اگر برای جلسات خود نیازند یک دستیار دقیق هستید تا جلسات شما را ضبط کند و خروجی آن را برای شما به دست بیاورد، هوش مصنوعی sembly می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. با این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی که از طریق اپلیکیشن موبایل، برنامه تحت وب در دسترس است.

استفاده از sembly ai به شما کمک می‌کند که در پایان تمامی جلسات خروجی مورد قبولی از جلسات آنلاین خود داشته باشید و به این ترتیب بازدهی چلسات خود را بالا ببرید. اگر قصد بهینه سازی ساعات کاری خود را دارید می‌توانید از این ابزار استفاده کرده.

همچنین اگر نگران چگونگی پرداخت هزینه اشتراک این ابزار و یا سایر ابزارهای مورد نیاز خود هستید، نگران نباشید. برای پرداخت هزینه این سرویس می‌توانید از خدمات کافه ارز استفاده کنید .

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

ghazal hamzeh نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *