وبلاگ

/

/

همه چیز درباره گیفت کارت اسکایپ (Skype)

همه چیز درباره گیفت کارت اسکایپ (Skype)

۹ اسفند ۱۴۰۲

گیفت کارت اسکایپ:یکی از روش‌های ارتباط با دوستان و آشنایانی که خارج از کشور زندگی می‌کنند، استفاده از نرم‌افزار اسکایپ (Skype) است. این نرم‌افزار امکان برقراری تماس آنلاین و آفلاین به صورت پرمیوم و رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. افراد معمولاً دوست دارند از اسکایپ رایگان استفاده کنند اما نسخه پرمیوم و پولی آن امکانات بسیار بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با خرید گیفت کارت اسکایپ می‌توانید، نرم‌افزار Skype را به نسخه پرمیوم تبدیل کنید. شما با مراجعه به بخش ” خرید گیفت کارت ” کافه ارز می‌توانید انواع گیفت کارت‌های معتبر بازار را خریداری کنید. در این مقاله سعی کرده‌ایم این گیفت کارت را مفصل توضیح دهیم، پس اگر می‌خواهید بدانید خرید گیفت کارت Skype چه مزایایی برای شما به ارمغان می‌آورد تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

گیفت کارت اسکایپ چیست

معرفی گیفت کارت اسکایپ

گیفت کارت اسکایپ (Skype Gift Card) یک کارت اعتباری برای شارژ حساب اسکایپ است که با استفاده از آن می‌توان با تمام شماره‌های ثابت یا همراه در دنیا تماس برقرار کرد. شما همچنین با خرید گیفت کارت اسکایپ و وارد‌کردن کد آن در حساب خود می‌توانید از تمام امکانات اسکایپ برخوردار شوید. فراموش نکنید که خرید گیفت کارت فیزیکی اسکایپ باید فقط از فروشگاه‌های مجاز انجام شود. خرید این نوع از گیفت کارت اسکایپ در ایران انجام نمی‌شود و کاربران ایرانی می‌توانند از گیفت کارت اسکایپ مجازی برای خریدهای خود استفاده کنند. همچنین، شما می ‌توانید برای خرید دیگر گیفت ها مانند خرید گیفت کارت اسپاتیفای از طریق کافه ارز اقدام کنید.

خرید گیفت کارت

مزایای خرید گیفت کارت اسکایپ

هر کاربری که دارای اعتبار اسکایپ باشد، می‌تواند از تمام ویژگی‌های این برنامه استفاده کند و با قیمتی بسیار کم با دوستان و آشنایان خود در خارج از کشور ساعت‌ها تماس تلفنی و ویدیویی برقرار کند. مزایای خرید گیفت کارت اسکایپ فقط به برقراری تماس‌های بین‌المللی محدود نمی‌شود. در ادامه با دیگر مزایای این گیفت کارت آشنا خواهیم شد.

  • شماره تلفن اسکایپ: شما با استفاده از اعتبار اکانت اسکایپ، می‌توانید یک شماره تلفن اختصاصی (Skype Number) برای خود دریافت کنید. در‌حقیقت، با این ویژگی، شما می‌توانید تماس‌های وروردی با شماره خود را در اسکایپ دریافت کنید و یا با استفاده از این شماره به دیگران زنگ بزنید.
  • قابلیت انتقال تماس: ویژگی کال فورواردینگ (Call Forwarding) یا همان دایورت‌کردن شماره در اسکایپ به شما این اجازه را می‌دهد که تماس‌های ورودی اسکایپ را به شماره تلفن دیگری انتقال دهید. با این ویژگی، شما می‌توانید تماس‌هایی که با شماره Skype شما گرفته می‌شود را به شماره تلفن همراه یا تلفن ثابت دیگری که تعیین کرده‌اید، انتقال دهید. این قابلیت خیلی کاربردی است چون زمانی که نتوانید در اسکایپ حضور داشته باشید می‌توانید تماس‌‌ها را بر روی شماره موبایل یا تلفن منزل یا دفتر کار پاسخ دهید.
  • استفاده از قابلیت Skype To Go: این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا تلفن ثابت، بدون نیاز به اتصال به اینترنت یا نرم‌افزار اسکایپ، تماس‌های بین‌المللی خود را برقرار کنند. با استفاده از Skype To Go، شما می‌توانید شماره تلفن‌های اسکایپ را به شماره‌های معمولی تلفن همراه یا تلفن ثابت متصل کرده و به صورت مستقیم با تماس‌های بین‌المللی با کیفیت صوتی بالا صحبت کنید.
  • ارسال پیام‌های کوتاه متنی: شما همچنین می‌توانید از اعتبار اسکایپ برای ارسال پیام‌های متنی به دوستان و خانواده در سراسر جهان استفاده کنید.
  • قابلیت استفاده از ویژگی وایفای اسکایپ: اگر حساب Skype شما شارژ باشد، شما می‌توانید در مکان‌های عمومی نظیر هتل و رستوران از اتصال داده وایفای به جای اینترنت تلفن همراه خود استفاده کنید.

تمام این امکانات با استفاده از گیفت کارت اسکایپ و شارژ اکانت Skype در دسترس شما قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که برای شارژ حساب خود، فقط باید از گیفت کارت اسکایپ استفاده کنید چون قابلیت شارژ حساب با گیفت کارت‌های مایکروسافت امکان‌پذیر نیست.

مزایای خرید گیفت کارت اسکایپ

آموزش استفاده از گیفت کارت اسکایپ

اولین گام برای ردیم‌کردن گیفت کارت اسکایپ، داشتن یک حساب کاربری Skype است. برای این منظور، به حساب کاربری خود وارد شوید یا در صورت داشتن حساب مایکروسافت، از آن برای ورود به اسکایپ استفاده کنید. به یاد داشته باشید که نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ برای هر پلتفرمی که از آن استفاده می‌کنید، مشابه است و تفاوتی در روند بین نسخه‌های مختلف وجود ندارد. در گام دوم، به سایت رسمی Skype مراجعه کنید. توجه داشته باشید که برای اجرای این فرایند و شارژ حساب از مرورگر استفاده کنید، زیرا داخل برنامه اسکایپ، امکان ردیم‌کردن گیفت کارت به صورت مستقیم وجود ندارد.

در گام سوم، پس از ورود به سایت اسکایپ و وارد شدن به حساب کاربری، در گوشه بالای صفحه بر روی تصویر پروفایل خود کلیک کرده و گزینه “حساب من” یا “My Account” را انتخاب نمایید. در مرحله بعدی شما وارد محیط کاربری حساب خود خواهید شد. به پایین صفحه بروید و در زیر موارد مرتبط با جزییات حساب، به بخش “Billing and Payments” بروید و گزینه “ردیم کردن کد گیفت کارت” یا “Redeem Voucher” را انتخاب کنید. پس از این مرحله، شما باید کد گیفت کارت خود را وارد کرده و پس از انجام این کار، حساب Skype شما شارژ خواهد شد.

سوالات متداول گیفت کارت اسکایپ

  • آیا امکان انتقال حساب اسکایپ به پی‌پال وجود دارد: خیر. انتقال اعتبار اسکایپ (Skype Vredit) به حساب پی‌پال وجود ندارد. البته، شما می‌توانید اعتبار را از یک حساب اسکایپ به حسابی دیگر انتقال دهید و مشکلی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.
  • چگونه می‌توان اعتبار حساب اسکایپ را بررسی کرد: برای این کار باید به خساب کاربری خود در اسکایپ وارد شوید. سپس در زیر شماره اختصاصی اسکایپ، مقدار اعتبار باقی‌مانده شما در حساب نمایش داده می‌شود.
  • آیا می‌توان گیفت کارت اسکایپ را مرجوع یا تعویض کرد:خیر. گیفت کارت Skype به صورت کدهای الکترونیکی صادر می‌شوند و امکان تعویض یا مرجوع‌کردن آن‌ها وجود ندارد.
  • تاریخ انقضای اعتبار اسکایپ چقدر است: اگر بیش از 180 روز در اسکایپ فعالیتی نداشته باشید، اعتبار حساب شما به صورت خودکار متقضی خواهد شد. البته، یک هفته قبل از منقضی‌شدن اعتبار، دو ایمیل از اسکایپ برای یادآوری به شما ارسال می‌شود.

نتبجه‌گیری

اسکایپ یکی از بهترین و ارزان‌ترین برنامه‌ها برای برقراری تماس با خارج از کشور است. شما می‌توانید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. البته، در این حالت شما فقط می‌توانید به صورت آنلاین با دیگران تماس برقرار کنید. اما با خرید گیفت کارت اسکایپ و شارژ اکانت خود می‌توانید به صورت آفلاین با شماره‌ تلفن‌های ثابت و موبایل خارج از کشور تماس برقرار کنید. اگر این مقاله برای شما مفید بود و قصد خرید Skype Gift Card را دارید می‌توانید از سرویس‌های گیفت کارت کافه ارز به‌راحتی خرید خود را انجام دهید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *