وبلاگ

/

/

معرفی بهترین برنامه پیاده‌روی آیفون

معرفی بهترین برنامه پیاده‌روی آیفون

۲۹ فروردین ۱۴۰۳

برنامه پیاده‌روی برای آیفون: ورزش کردن به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روزمره هر انسان برای داشتن سبک زندگی سالم به شمار می‌رود. پیاده‌روی و دویدن به عنوان دو ورزش بسیار مفید شناخته می‌شوند که تقریباً اکثر مردم به آن علاقه‌مند هستند. برای مدیریت بهتر ورزش، اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های آیفون و اندروید منتشر شده است که امکانات بسیار کاربردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. امروز قصد داریم بهترین برنامه‌های پیاده‌روی و ورزش برای آیفون و اندروید را به شما معرفی خواهیم کرد، بهترین روش برای فعال سازی این اپلیکشن ها خرید گیفت کارت است که می‌توانید آن را از سایت کافه ارز تهیه کنید. پس اگر ورزشکار هستید یا می‌خواهید به تازگی به این مسیر وارد شوید، تا انتهای این مطلب را دنبال کنید.

بهترین اپلیکیشن برای پیاده‌روی در گوشی آیفون

برنامه پیاده‌روی برای آیفون فارسی

آیفون با محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران ایرانی دارد، اما با این‌حال محدودیت‌های زیادی را برای آن‌ها ایجاد کرده است. تقریباً پیداکردن، نصب‌کردن یا خریدن اپلیکیشن‌های فارسی در فروشگاه رسمی اپل یعنی اپ‌استور امکان‌پذیر نیست. البته، شما می‌توانید از فروشگاه‌هایی که توسعه‌دهندگان ایرانی برنامه‌های آیفون راه‌اندازی کرده‌اند برای دانلود، خریداری یا نسب برنامه‌ پیاده‌روی برای آیفون استفاده کنید.

اگر زبان فارسی برنامه برای شما اولویت ندارد، می‌توانید برنامه GPS Walkmeter را از اپ‌استور تهیه کنید. این برنامه امکاناتی مانند ضبط مسافت و زمان پیاده‌روی، نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، مانیتورینگ ضربان قلب و تعیین اهداف ورزشی را فراهم می‌کند. همچنین، امکاناتی مانند ردیابی مسیر و آمارگیری از فعالیت‌های ورزشی نیز دارد که به شما کمک می‌کند، در مدت زمان کوتاهی به ورزشکار بهتری تبدیل شوید. بهترین روش برای فعال سازی برنامه ایفون خرید گیفت کارت آیتونز اپل است که به‌راحتی می‌توانید از طریق سایت کافه ارز تهیه کنید و دیگر نگران فعالسازی اپلیکیشن های خود نباشید.

خرید گیفت کارت

اپلیکیشن برای دویدن در آیفون

پیداکردن اپلیکیشن دویدن برای گوشی آیفون از فروشگاه رسمی اپل نیز کار غیرممکنی است. اگر زبان فارسی برای شما مهم است می‌توانید از فروشگاه‌هایی که شرکت‌های ایرانی راه‌اندازی کرده‌اند، این نوع برنامه‌ها را خریداری کنید. این اپلیکیشن‌ها امکانات مختلفی مانند نظارت بر فعالیت‌های ورزشی، ضبط مسافت و زمان پیاده‌روی یا دویدن، تعیین اهداف ورزشی، مانیتورینگ ضربان قلب و سوابق ورزشی را فراهم می‌کنند. همچنین، برخی از این اپلیکیشن‌ها امکاناتی مانند ردیابی مسیر و آمارگیری از فعالیت‌های ورزشی را نیز دارند و به کمک آن‌ها می‌توانید میزان فعالیت ورزشی خود را بهتر رصد کنید.

برای مثال، اپلیکیشن Fitbit یکی از بهترین برنامه‌های پیاده‌روی برای آیفون به شمار می‌رود. این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که قدم‌های روزانه‌تان را به راحتی بشمارید و همچنین دویدن خود را ردیابی کنید. با استفاده از این نرم‌افزار، قادر خواهید بود که میزان کالری‌های سوزانده شده و مسیر طی شده برای دویدن را شناسایی کنید. بیشتر کاربران آیفون، فیت‌بیت را به عنوان بهترین نرم‌افزار ورزشی برای آیفون توصیف می‌کنند.

بهترین اپلیکیشن گام‌شمار برای آیفون

گام‌شماری به عنوان یک قابلیت مثبت در اپلیکیشن‌های پیاده‌روی برای آیفون وجود دراد و برنامه‌هایی که این قابلیت را دارند، کاربران بیشتری را به خود جذب می‌کنند. به طور کلی، نرم‌افزارهای زیادی نظیر Pedometer در اپ‌استور وجود دارند که با پرداخت هزینه کم می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. لازم به ذکر است، که برای خرید این برنامه از اپ‌استور نیازی به کارت‌های اعتباری مثل ویزاکارت یا مسترکارت ندارید و می‌توانید با خرید گیفت کارت اپل از سایت کافه ارز به راحتی هزینه اشتراک پرمیوم این اپلیکیشن‌ها را پرداخت کنید. در ادامه بهترین اپلیکیشن‌های پیاده‌روی برای آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین برنامه گام‌شمار برای آیفون

برنامه قدم‌شمار Accupedo

آکوپدو بهترین برنامه پیاده‌روی برای آیفون به شمار می‌رود. اپلیکیشن Accupedo امکانات بسیار جالبی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران همچنین می‌توانند با پرداخت هزینه بسیار ناچیز نسخه پرمیوم این اپلیکیشن را خریداری کرده و از امکانات بیشتری بهر‌ه‌مند شوند. این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها برای ارزیابی وضعیت پیاده‌روی است و کاربرانی که آیفون دارند می‌توانند تعداد قدم‌های خود را اندازه‌گیری کرده و کالری مصرفی، مسافت طی شده، سرعت حرکت و زمان فعالیت را نیز ارزیابی کنند. کاربران همچنین می‌توانند پیشرفت خود در بازه‌های زمانی مختلف را مشاهده کنند.

رابط کاربری اپلیکیشن Accupedo بسیار ساده و زیبا است و حتی زمانی که در جیب ما قرار دارد نیز عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. البته، برای این که دقت برنامه در بالاترین حد خود قرار بگیرد، بهتر است که آن را در ناحیه کمر قرار دهید. همچنین اگر به دنبال این هستید که بتوانید از طریق پیاده‌وری درآمد دلاری کسب کنید ما به شما اپلیکیشن Sweatcoin را معرفی می‌کنیم؛ برای کسب اطللاعات بیشتر به مقاله آن مراجعه کنید.

برنامه گام‌شمار Pacer Pedometer & Step Tracker

برنامه Pacer Pedometer & Step Tracker نزد کاربران آیفون از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل امتیاز بسیار بالایی در اپ‌استور دارد. کاربران آن را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های قدم‌شمار موبایل توصیف می‌کنند. این برنامه تناسب اندام، علاوه بر این که به عنوان یک اپلیکیشن گام‌شمار مورد استفاده قرار می‌گیرد، پشتیبانی اجتماعی را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. هدف اصلی این برنامه این است که برای همه قابل مصرف باشد. شما با دانلود و نصب این برنامه پیاده‌روی برای آیفون می‌توانید در کنار استفاده از رابط کاربری زیبا و ساده آن، از قابلیت‌های بی‌نظیر آن نیز استفاده کنید.

اپلیکیشن Pacer اطلاعات مربوط به قدم‌ها، بالا و پایین رفتن از پله‌ها، کالری مصرفی، مسافت طی‌شده و زمانی که برای پیاده‌روی صرف کرده‌اید را به صورت دقیق ارزیابی می‌کند. این اپلیکیشن با کمک GPS موبایل، امکان ردیابی مسیر در فضای بیرون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران در این اپلیکیشن همچنین می‌توانند با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده و گروه‌های پیاده‌وری ایجاد کنند. اگر اطلاعات جانبی خیلی برای شما مهم نیست می‌توانید از نسخه رایگان آن استفاده کنید، در غیر این صورت بهتر است با استفاده از سرویس گیفت کارت سایت کافه ارز، نسخه پولی آن را خریداری کنید. همچنین ما یک مطلب برای شما منتشر کرده‌ایم با عنوان تفاوت‌ گیفت کارت اپل آمریکا و کانادا چیست، قبل از خرید گیفت اپل به شما پیشنهاد می‌شود این مطلب را مطالعه کنید.

برنامه fitbit پیاده‌روی برای آیفون

اپلیکیشن Fitbit

فیت‌بیت که یکی از محصولات شرکت گوگل به شمار می‌رود بیشتر به خاطر دستگاه ردیاب پوشیدنی خود مشهور است. البته، فیت بیت یک اپلیکیشن بسیار کاربردی نیز دارد که می‌توانید از آن و بدون نیاز به دستگاه ردیاب، قدم‌های خود را به صورت دقیق اندازه‌گیری کنید. شما با دانلود نسخه رایگان اپلیکیشن فیت‌بیت می‌تواند تمرینات پیاده‌روی شما را با استفاده از GPS و همچنین تعداد قدم‌های روزانه شما را با استفاده از حسگرهای حرکتی تلفنتان ردیابی کند. این اپلیکیشن به طور اضافه به گام‌شماری، مسافت طی شده و کالری سوزانده‌شده را نیز ثبت می‌کند. همچنین امکان ردیابی مسیر با استفاده از GPS نیز در دسترس است.

برنامه Google Fit

کاربران دارای دستگاه‌های اندروید عاشق اپلیکیشن Google Fit هستند، اما آیا می‌دانید که این اپلیکیشن همچنین بر روی دستگاه‌های آیفون نیز قابل استفاده است؟ اپلیکیشن Google Fit فقط یک برنامه گام‌شمار نیست و از اطلاعاتی که درباره نحوه فعالیت روزانه شما دریافت می‌کند، پیشنهادهایی درباره چگونگی افزایش Heart Points (امتیازهای مربوط به سلامت قلب) ارائه می‌کند.

این برنامه با همکاری انجمن قلب آمریکا (AHA)، گام‌ها و سایر فعالیت‌های شما را ردیابی می‌کند و به ازای هر دقیقه فعالیت متوسط، یک امتیاز قلبی به شما اختصاص می‌دهد. این امکان به شما کمک می‌کند تا به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و عروقی بپردازید.

Google Fit همچنین بر اساس تعداد قدم‌های شما، شتاب، سرعت و مسیر شما را نمایش می‌دهد و تمام فعالیت‌های بدنی شما را کنترل می‌کند تا در تعیین اهداف تناسب اندام به شما کمک کند. این برنامه همچنین با سایر برنامه‌های سلامتی که در موبایل خود دارید، سازگار است.

اپلیکیشن MyFitnessPal

پیاده‌روی و شمردن گام‌ها، تنها یک قطعه از پازل کاهش وزن است. برای ایجاد عادات سالم‌ و کاهش وزن، تغییرات در رژیم غذایی نیز ضروری است؛ اگر می‌خواهید تمام این امکانات را یکجا داشته باشید، اپلیکیشن MyFitnessPal گزینه بسیار مناسبی برای شما به شمار می‌رود.

MyFitnessPal به عنوان یکی از بهترین برنامه پیاده‌روی برای آیفون ر و یک برنامه جامع برای ورزش و مدیریت تغذیه شناخته می‌شود. این اپلیکیشن از طریق حسگرهای تشخیص حرکت در موبایل یا دستگاه‌های خارجی دیگر به صورت کامل قدم‌ها را شمارش می‌کند. همچنین، تاریخچه‌ی قدم‌های شما را بر روی یک نمودار نمایش می‌دهد تا به شما کمک کند پیشرفت فعالیتتان در طول زمان را مشاهده کنید.

MyFitnessPal به شما امکان می‌دهد تا اهداف ورزشی خود را به صورت شخصی تنظیم کنید تا بهترین عملکرد را برای کاهش وزنتان داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانید میزان دقیق سوختن‌ کالری روزانه خود را بر اساس فعالیت‌های خود محاسبه کنید. همچنین اگر قصد دارید با ورزش‌کردن به درآمدزایی برسید ما در وبلاگ کافه ارز به معرفی 10 اپلیکیشن ورزشی که به شما دلار می‌دهد پرداخته‌ایم، پیشنهاد می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر با آن در ارتباط باشید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های یا برنامه پیاده‌روی برای آیفون پرداختیم و ویژگی‌های هر یک را نیز مورد بررسی قرار دادیم. همان‌طور که می‌دانید برای استفاده از اپلیکیشن‌های آیفون باید هزینه آن را پرداخت کنید، اما خرید اپلیکیشن‌های پیاده‌روی در آیفون از طریق کارت‌های بانکی امکان‌پذیر نیست. شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های واسطه نظیر سایت کافه‌ارز نسبت به خرید گیفت کارت آیفون اقدام کرده و از طریق موجودی آن برای خرید اپلیکیشن یا خریدهای درون‌ برنامه‌ای اقدام کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *