وبلاگ

/

/

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه مزایایی دارد؟

گیفت کارت اسپاتیفای چیست و چه مزایایی دارد؟

۲۴ دی ۱۴۰۲

گیفت کارت اسپاتیفای: اگر شما یکی از طرف‌داران دو آتیشه موسیقی باشید، حتماً با نام سرویس پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای آشنایی دارید و ابزارهایی نظیر گیفت کارت اسپاتیفای نیز به گوشتان خورده است. در این سرویس استریم موسیقی، بسیاری از آهنگ‌ها رایگان است و خیلی از آثار دیگر، به‌خصوص آلبوم‌هایی که به‌تازگی منتشر شده‌اند، تنها در صورت پرداخت هزینه اشتراک قابل گوش‌دادن خواهند بود. گیفت کارت اسپاتیفای ابزاری است که امکان شنیدن تمام موزیک‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر با گیفت کارت اسپاتیفای و مزایای آن آشنا شوید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. لازم به ذکر است که برای خرید گیفت کارت‌ اسپاتیفای می‌توانید از خدمات صرافی کافه ارز استفاده کنید.

گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای چیست؟

گیفت کارت یا همان کارت هدیه اسپاتیفای مثل یک کارت شارژ است که می‌توانید با استفاده از آن از تمامی خدمات Spotify بهره‌مند شوید. خرید اکانت اسپاتیفای (Spotify Premium) برای علاقه‌مندان به موسیقی می‌تواند خریدی لذت‌بخش باشد. به‌طورکلی، گیفت کارت اسپاتیفای در دو شکل فیزیکی و مجازی در بازار موجود است که در ادامه هر یک را به‌صورت مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

گیفت کارت فیزیکی شامل یک کارت هدیه سبزرنگ است که یک کد فعال‌سازی اکانت پریمیوم بر روی آن وجود دارد. شما با واردکردن این کد می‌توانید به‌تمامی آهنگ‌های موجود در اسپاتیفای دسترسی داشته و با لذت به آن‌ها گوش کنید.گیفت کارت مجازی اسپاتیفای نیز همین کاربرد را دارد، با این تفاوت که دیگر خبری از کارت سبزرنگ فیزیکی نیست و فقط یک کد فعال‌سازی اکانت پریمیوم در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.

به‌طورکلی، گیفت کارت اسپاتیفای همانند کارت شارژ سیم‌کارت‌های موبایل نظیر ایرانسل و همراه اول است. در واقع، شما با خرید این گیفت کارت می‌توانید به‌اندازه پولی که هزینه‌ کرده‌اید از سرویس‌های اسپاتیفای لذت ببرید.

با خرید Spotify Gift Card؛ لذت گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغ

گیفت کارت اسپاتیفای علاوه بر امکان دسترسی به تمام آلبوم‌های موسیقی، قابلیت‌های ویژه‌ و خاصی را در اختیار کاربران پریمیوم قرار می‌دهد. بیشتر کاربران از مشاهده بیش از حد تبلیغات در پلتفرم‌های موسیقی ناخوشایند می‌شوند. خبر خوب این است که با خرید گیفت کارت اسپاتیفای می‌توانید بدون مزاحمت و تبلیغات اضافه از گوش‌دادن به موسیقی موردعلاقه خود در اسپاتیفای لذت ببرید. همچنین با خرید اکانت SoundCloud، علاقه‌مندان به موسیقی قادر خواهند بود به آرشیو گسترده‌ای از موسیقی و پادکست‌های فراوان این پلتفرم دسترسی پیدا کنند.

انواع گیفت کارت spotify

انواع گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت‌کارت اسپاتیفای بر اساس نیاز کاربران به 3 نوع گیفتکارت فردی، گیفت‌کارت خانوادگی و گیفت‌کارت دانشجویی تقسیم‌بندی می‌شود که در ادامه هر یک را معرفی خواهیم کرد. همچنین با خرید اکانت اپل موزیک، شما می‌توانید بلافاصله با یک دوره آزمایشی رایگان به مدت سه ماه، به گوش دادن به اپل موزیک آغاز کنید به‌راحتی می‌توانید از طریق کافه ارز این اکانت را تهیه کنید.

این سه دسته از گیفت‌کارت اسپاتیفای ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فرد خود را دارند که در زیر بیشتر به آن‌ها خواهیم پرداخت.

گیفت کارت فردی (Individual Spotify Gift Card)

این نوع کارت‌های هدیه اسپاتیفای امکان دسترسی به چند دستگاه مختلف از گوشی‌های موبایل یا کامپیوتر را به یک حساب کاربری فراهم می‌کند. هزینه ماهانه این نوع گیفت کارت اسپاتیفای ۹.۹۹ است و تنها محدودیت تعیین‌شده برای این نوع گیفت‌کارت، عدم امکان اتصال و استفاده هم‌زمان چند دستگاه از یک حساب کاربری است. این محدودیت، دقیقاً شخصی بودن این نوع گیفت‌کارت را نشان می‌دهد. به‌عبارت‌دیگر، شما می‌توانید چند دستگاه مختلف به این حساب کاربری دسترسی داشته باشید، اما نمی‌توانید به‌صورت هم‌زمان در اسپاتیفای آهنگ گوش کنید.

گیفت کارت خانوادگی (Family Spotify Gift Card)

گیفتکارت خانوادگی اسپاتیفای امکان دسترسی 6 نفر به یک اکانت را می‌دهد. البته، استفاده از این گیفت‌کارت محدودیت موقعیت جغرافیایی دارد. در واقع، اولین چیزی که این گیفت کارت از شما می‌خواهد این است که گوگل‌مپ را به همراه GPS موبایل روشن کنید. در واقع، فقط افرادی که در یک آدرس زندگی می‌کنند می‌توانند از این گیفت‌کارت استفاده کنند. ازآنجایی‌که امکان استفاده از اسپاتیفای در ایران محدودیت دارد، بنابراین شما باید آدرس دستگاه خود را عوض کنید.

گیفت کارت دانش‌آموزی یا دانشجویی (Student Spotify Gift Card)

قیمت پایین این گیفت کارت (4.99 دلار) باعث شده تا خیلی از کاربران به سمت این نوع گیفت‌کارت جذب شوند. این نوع گیفت کارت مخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان است و برای استفاده از آن باید یک ایمیل از نوع edu. داشته باشید. همچنین برای خرید گیفت کارت ای بی بی می‌توانید از طریق سایت کافه ارز اقدام کنید و از خدمات خرید گیفت کارت استفاده کنید.

 

مزایای spotify پرمیوم

اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه مزایایی دارد؟

کارت هدیه اسپاتیفای امکان خرید اکانت پریمیوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما با اکانت پریمیوم اسپاتیفای می‌‌توانید به‌صورت نامحدود از سرویس استریم موزیک این پلتفرم لذت ببرید. در واقع، شما با Premium Account می‌توانید هر آهنگی که دوست داشتید را با بالاترین کیفیت گوش کنید. این فقط یک مورد از مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای بود. بررسی تفاوت‌ اپل موزیک و اسپاتیفای و انتخاب بهترین گزینه نیازمند بررسی جامع و دقیق هر دو سرویس استریم موسیقی است. برای ارائه یک پاسخ مناسب، ضروری است که تمام امکانات قدرتمند این دو پلتفرم را بادقت مورد مقایسه قرار دهیم.

در ادامه به برخی مزایای اکانت پریمیوم اسپاتیفای اشاره خواهیم کرد.

آپلود آهنگ

اکانت پریمیوم اسپاتیفای این امکان را به شما می‌دهد تا موزیک‌های موردعلاقه خود را در این پلتفرم آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. این ویژگی که به‌واسطه گیفت کار اسپاتیفای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، خبر خوبی برای هنرمندان و علاقه‌مندان به موسیقی است چون می‌توانند آثار خود را با دیگران به‌راحتی به اشتراک بگذارند. البته، فراموش نکنید مکه آپلود موسیقی در اسپاتیفای باید در چارچوب قوانین و مقررات این پلتفرم باشد.

آهنگ‌های درخواستی

اکانت‌های عادی اسپاتیفای تنها اجازه گوش‌دادن به 5 موسیقی انتخابی را در اختیار کاربران موبایل و دسکتاپ قرار می‌دهد. در واقع، بعد از 5 آهنگ باید تبلیغات اسپاتیفای یا آهنگ‌هایی که خود پلتفرم به شما تحمیل می‌کند را گوش دهید. با اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌توانید تبلیغات را رد کرده و هر آهنگی که درخواست دارید را گوش کنید.

ساخت و ویرایش پلی لیست

شما با داشتن اکانت پریمیوم اسپاتیفای می‌توانید به‌راحتی پلی لیست از موزیک‌های موردعلاقه خود ایجاد کرده و هر موقع که نیاز داشتید آن را تغییر دهید.

کیفیت صدای بالا

وقتی اکانت پریمیوم اسپاتیفای داشته باشید، می‌توانید آهنگ‌های خواننده موردعلاقه خود را بالاترین کیفیت گوش کنید. در واقع، وقتی با گیفت کارت اسپاتیفای، اکانت خود را پرمیوم کنید دیگر نگران قطعی و کیفیت پایین آهنگ‌ها نخواهید بود.

امکان گوش‌دادن به صورت آنلاین

اگر اکانت پرمیوم داشته باشید، می‌توانید در بدون اینترنت و به‌صورت آفلاین نیز به موسیقی موردعلاقه خود گوش کنید. در واقع، شما زمانی که آنلاین هستید باید دسترسی و تنظیمات مربوطه را انجام دهید تا حتی بدون اینترنت نیز امکان گوش‌کردن به آهنگ‌های موردعلاقه برای شما فراهم شود. همچنین خرید اکانت پریمیوم Deezer برای علاقه‌مندان به موسیقی بسیار کاربردی است، زیرا در این پلتفرم قابلیت مشاهده تعداد زیادی آهنگ وجود دارد.

خرید گفت کارت spotify

نحوه خرید گیفت کارت اسپاتیفای

خرید گیفتکارت اسپاتیفای خیلی سخت نیست؛ اما برای انجام آن باید به یک‌سری نکات توجه کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از یک آدرس IP ترجیحاً متعلق به آمریکا استفاده کنید. در واقع، شما باید باتوجه‌به کشوری که گیفت کارت متعلق به آن است، موقعیت جغرافیایی خود را انتخاب کنید. برای مثال، اگر گیفت کارت شما متعلق به انگلستان است باید آدرس گوگل‌پلی خود را به انگلستان تغییر دهید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای گوگل‌مپ یا تغییر‌دهنده آی‌پی آدرس استفاده کنید. شایان‌ذکر است که بیشتر گیفت‌کارت‌های اسپاتیفای که به‌صورت مجازی در بازار موجود است مربوط به ریجن آمریکا هستند، بنابراین باید از لوکیشن آمریکا برای استفاده از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه روش‌های مختلف خرید گیفت اسپاتیفای را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.نکات مهم برای فروش گیفت کارت خود در این مقاله شرح داده شده است.

خرید مستقیم گیفت کارت اسپاتیفای

شما می‌توانید از طریق سایت رسمی اسپاتیفای به خرید گیفت‌کارت آن اقدام کنید. در این صورت خرید گیفت‌کارت اسپاتیفای از طریق پی پال و ویزا کارت امکان‌پذیر خواهد بود.

خرید از طریق پی پال

جالب است بدانید که سایت پی پال به‌صورت اختصاصی، امکان خرید گیفت کارت اسپاتیفای را در اختیار شما قرار می‌دهد. گیفت کارت اسپاتیفای در سایت پی پال در قیمت‌های 10، 30 و 60 دلار عرضه می‌شود و اگر حساب پی پال دارید می‌توانید به‌راحتی آب‌خوردن آن را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای از کافه ارز

خیلی از سایت‌های ایرانی، گیفت کارت اسپاتیفای را با یک قیمت مشخص به کاربران ارائه می‌دهند. سایت کافه ارز یکی از معتبرترین سایت‌ها در زمینه خرید انواع گیفت کارت است که با بهترین قیمت، سفارشات را در کمترین زمان ممکن برای کاربران انجام می‌دهد. برای خرید گیفت‌کارت اسپاتیفای یا اشتراک اسپاتیفای از کافه ارز باید ابتدا در سایت ثبت‌نام کرده و مدارک هویتی خود را به ثبت برسانید. سپس سفارش خود را با IP ایران تکمیل کرده و بدون پرداخت کارمزد گیفت‌کارت Spotify را خریداری کنید. توجه داشته باشید که گیفت‌کارت اسپاتیفای کافه ارز متعلق به ریجن آمریکا است و تاریخ انقضا نیز ندارد، بنابراین می‌توانید تا زمانی که موجودی دارد از آن استفاده نمایید.

از کجا باید گیفت کارت اسپاتنیفای بخریم؟

نحوه Redeem کردن گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت Spotify دارای یک اعتبار مشخص است و شما با ردیم کردن (Redeem) کد اصلی آن می‌توانید از سرویس‌های اکانت پریمیوم اسپاتیفای استفاده کنید. به فرایند وارد‌کردن کد گیفت کارت ردیم کردن می‌گویند. در واقع، ردیم کردن همانند واردکردن رمز کارت شارژ تلفن همراه است. در ادامه با ذکر یک مثال، نحوه استفاده از این گیفت کارت را توضیح خواهیم داد. فرض کنید که شما یک گیفت کارت اسپاتیفای به ارزش 60 دلار خریداری کرده‌اید. این گیفت کارت شامل یک کد منحصر‌به‌فرد است.

شما برای استفاده از آن باید وارد حساب اسپاتیفای خود شوید و درصورتی‌که حساب ندارید از بخش Create Account باید یک اکانت ایجاد کنید. سپس باید از صفحه اصلی اکانت به بخش Redeem Code بروید. شما همچنین می‌توانید از بخش تنظیمات بر روی گزینه Redeem Gift Card کلیک کنید. در مرحله بعدی، کد گیفت کارت خود را به‌صورت دقیق و بدون هیچ اشتباهی وارد کنید. توجه داشته باشید که ردیم کردن گیفت کارت اسپاتیفای به حروف بزرگ و کوچک حساس است؛ بنابراین در زمان واردکردن کد نهایت دقت را به کار بگیرید.

پس از وارد کد، تایید کنید که اطلاعات وارد‌شده صحیح است. سپس اسپاتیفای به شما اطلاع می‌دهد که اکانت شما از حالت عادی به پریمیوم تبدیل شده است. از همان لحظه به بعد می‌توانید از امکانات اکانت پرمیوم اسپاتیفای خود استفاده کنید.

نکات مهم در زمینه استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای

همان‌طور که قبلاً به آن اشاره کردیم، برای استفاده از گیفت کارت Spotify باید از ابزارهای تغییر آدرس IP استفاده کنید. در واقع، شما باید آدرس اینترنتی خود را به کشور ارائه‌دهنده گیفت کارت تغییر دهید. ازآنجایی‌که بیشتر گیفت‌کارت‌های موجود در بازار با ریجن ایالات متحده آمریکا هستند می‌توانید با استفاده از یک ابزار تغییردهنده آدرس آی پی، لوکیشن خود را به آمریکا تغییر دهید. قبل از هرگونه استفاده از گیفت کارت سعی کنید در سایت whatismyipaddress، آدرس آی پی خود را جک نمایید. برای مشاهده میزان موجودی گیفت کارت خود می‌توانید از بخش Spotify.com/Redeem اقدام کنید. شما با خرید گیفت کارت اسپاتیفای و ردیم کردن آن در حساب spotify می‌توانید موزیک‌های داخل موبایل خود را نیز در spotify آپلود کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که گیفت کارت اسپاتیفای چیست و خرید آن چه مزایایی دارد. خرید گیفت کارت به عاشقان موزیک کمک می‌کند تا از تمام امکانات پلتفرم spotify بهره‌مند شوید. کاربران ایرانی برای این‌که بتوانند به‌راحتی از این سرویس استریم موزیک استفاده کنند می‌توانند گیفت‌کارت اسپاتیفای را از سایت کافه ارز خریداری کرده و باتوجه‌به مطالبی که در این مطلب به آن اشاره کردیم، به‌راحتی آن را در اکانت خود ردیم کنند. شما با ثبت‌نام در سایت کافه ارز و احراز هویت می‌توانید به‌راحتی گیفت کارت‌های اسپاتیفای 10، 30 و 60 دلاری را خریداری کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *