وبلاگ

/

/

خرید گیفت کارت دیزنی پلاس (Disney Plus)

خرید گیفت کارت دیزنی پلاس (Disney Plus)

۲۰ اسفند ۱۴۰۲

خرید گفت کارت دیزنی پلاس: حتماً همه شما کارتون میکی ماوس را دیده‌اید و می‌دانید که شرکت سازنده آن والت دیزنی است. این شرکت یک سرویس اشتراکی پخش فیلم و سریال به نام والت دیزنی پلاس (Walt Disney Plus) راه‌اندازی کرده است. این رسانه بزرگ، ویژگی‌هایی شبیه به سرویس نتفلیکس دارد و شما برای خرید اشتراک آن می‌توانید از خرید گیفت کارت دیزنی پلاس کافه ارز استفاده کنید. در این مطلب قصد داریم شما را با گیفت کارت دیزنی پلاس، کاربردها و نحوه استفاده از آن و سایر جزییات مربوط به آن صبحت کنیم، پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

گیفت کارت دیزنی پلاس در ایران

گیفت کارت دیزنی پلاس چیست؟

همان‌طور که در بخش مقدمه به آن اشاره کردیم، اگر نیاز به خرید اشتراک دیزنی پلاس دارید، می‌توانید با استفاده از گیفت کارت دیزنی پلاس به‌راحتی اشتراک پرمیوم این رسانه آنلاین را فعال نمایید. اما شاید از خود بپرسید که گیفت کارت دیزنی پلاس چیست؟ گیفت کارت دیزنی پلاس، یک نوع کارت هدیه دیجیتال است که می‌توانید از آن برای خرید اشتراک در دیزنی پلاس استفاده نمایید. این کارت‌ها با دوره‌های زمانی 1 ماهه، 6 ماهه و 12 ماهه در دسترس قرار دارند. به طور کلی، گیفت کارت دیزنی پلاس سریعترین روش شارژ اکانت دیزنی است و با استفاده از آن به صدها فیلم، سریال و برنامه مستند جدید و جذاب ساخته‌شده توسط شرکت دیزنی دسترسی پیدا خواهید کرد.

خرید گیفت کارت بازی

کاربرد گیفت کارت Disney Plus

خرید گیفت کارت دیزنی پلاس و شارژ کردن حساب کاربری خود در سایت Disney مزایای بسیاری برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای کارت هدیه دیزنی را با یکدیگر مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • خرید اشتراک به سریع‌ترین شکل ممکن: خرید گیفت کارت دیزنی پلاس از سایت‌های معتبر نظیر کافه ارز به صورت آنی و لحظه‌ای است. ردیم‌کردن کد گیفت در سایت دیزنی نیز سریع‌ترین روش برای فعال‌سازی اعتبار اشتراک دیزنی پلاس به شمار می‌رود و از طریق آن می‌توانید به آسان‌تریم شکل ممکن به هزاران محتوای موجود در این رسانه دسترسی پیدا کنید.
  • حل‌کردن محدودیت‌های پرداختی کاربران ایرانی: با توجه به محدودیت‌های اقتصادی و عدم دسترسی کاربران به سرویس‌های پرداخت ارزی نظیر پی‌پال، خرید اشتراک دیزنی پلاس با کارت‌های بانکی داخلی ممکن نیست. تنها روشی که می‌توان بدون نیاز به حساب‌های بین‌المللی و بدون دردسر از داخل ایران حساب دیزنی پلاس خود را شارژ کنید، استفاده از گیفت کارت Disney Plus است.
  • امکان هدیه دادن به دیگران: همه ما افرادی را در نزدیک خود داریم که عاشق تماشای فیلم و سریال‌های جدید هستند. قابلیت بسیار خوب گیفت کارت دیزنی پلاس این است که حکم هدیه ارزشمند را برای این افراد دارند. شما می‌توانید گیفت کارت دیزنی پلاس را خریداری کرده و آن را به دوستان یا آشنایان به عنوان یک هدیه منحصر‌به‌فرد تقدیم کنید.
  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از محتوای سرگرم‌کننده: این گیفت کارت به شما امکان می‌دهد تا به فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای متنوع شامل انیمیشن‌های دیزنی، آثار هنری پیکسار، فیلم‌های مارول و جنگ ستارگان، محصولات اورجینال دیزنی پلاس، برنامه‌های تلویزیونی نشنال جئوگرافیک و سایر محصولات دسترسی آسان داشته باشید.
  • دسترسی در دستگاه‌های مختلف: پس از این که اشتراک دیزنی پلاس را از طریق گیفت کارت خریداری کردید، می‌توانید در تمام دستگاه‌های مختلف نظیر تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی، دستگاه‌های پخش رسانه‌ای و تلفن‌های هوشمند به محتوای این رسانه دسترسی داشته باشید.

همچنین، شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین گیفت کارت‌های بازی، به وب‌سایت‌های معتبر مانند “کافه ارز” که در حوزه گیفت‌کارت‌های بازی فعالیت دارند، مراجعه کنید.
هزینه اشتراک دیزنی پلاس

هزینه اشتراک رسانه دیزنی پلاس چقدر است؟

قیمت اشتراک Disney + در کشورهای مختلف و با توجه به ریجن شما متفاوت است. البته به دلیل محدودیت‌های پرداختی، امکان خرید این کارت هدیه با ریجن ایران وجود ندارد و شما باید کارت‌های مربوط به ریجن‌های دیگر را خریداری کنید. به طور کلی، قیمت گیفت کارت دیزنی پلاس در کشورهای مختلف به شرح زیر است.

  • آمریکا: ماهانه 8.99 دلار و سالانه 79.99
  • کانادا: ماهانه 9.99 دلار و سالانه 89.99
  • انگلستان: ماهانه 7.99 پوند و سالانه 69.99
  • فرانسه: ماهانه 8.99 یورو و سالانه 89.99
  • آلمان: ماهانه 8.99 یورو و سالانه 89.99

محتوای موجود در رسانه دیزنی پلاس با توجه به منطقه جغرافیایی تغییر می‌کند. برای مثال، ممکن است سریالی که برای کاربران آمریکایی در دسترس است برای کاربران اروپایی قابل نمایش نباشد. به طور کلی، توجه داشته باشید که گیفت‌ کارت دیزنی پلاس که توسط کافه ارز ارائه می‌گردد مربوط به ریجن آمریکا است و برای استفاده از آن باید ریجن حساب خود را به USA تغییر دهید. همچنین، برای خرید گیفت کارت فری فایر نیز می‌‎توانید از طریق خدمات ارزی کافه ارز اقدام کنید. قبل از خرید این گیفت کارت حتما به مطلب آن در وبلاگ کافه ارز سر بزنید

خرید گیفت کارت دیزنی پلاس

برای خرید گیفت کارت دیزنی پلاس، بهترین گزینه سایت رسمی Disney Plus است. اما با توجه به عدم دسترسی کاربران ایرانی به حساب‌های بین‌المللی نظیر پی‌پال یا کارت‌های اعتباری مثل ویزاکارت و عدم پرداخت هزینه اشتراک از طریق درگاه‌های بانکی ایران، بهترین گزینه استفاده از گیفت کارت است. در چنین شرایطی، می‌توانید از طریق سایت‌های واسطه یا فروشگاه‌های اینترنتی معتبر آن را خریداری کنید. سایت کافه ارز یکی از بهترین گزینه‌ها در زمینه خرید گیفت کارت دیزنی پلاس به شمار می‌رود و شما با ثبت‌نام در آن و پرداخت ریالی می‌توانید به‌راحتی این گیفت کارت را خریداری کنید.

چطور گیفت کارت دیزنی پلاس را وارد حساب کنیم؟

خرید گیفت کارت دیزنی پلاس از سایت‌های معتبر اولین مرحله برای خرید اشتراک این رسانه است. توجه داشته باشید، که گیفت‌ کارت‌های فروخته‌شده در ایران به صورت مجازی هستند که یک کد را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای این که بتوانید موجودی گیفت کارت را به حساب کاربری دیزنی پلاس اضافه کنید باید مراحل زیر را طی نمایید.

1. به وب سایت یا برنامه Disney+ مراجعه نمایید.
2. وارد حساب کاربری خود شوید یا اگر اکانت کاربری ندارید، یک حساب جدید برای خود ایجاد کنید.
3. روی دکمه Subscription (اشتراک) کلیک کنید.
4. بر روی گزینه “Redeem Gift Card” (استفاده از کارت هدیه) کلیک نمایید.
5. کد کارت هدیه را در کادر اختصاص یافته وارد کنید.
6. بر روی دکمه “Redeem” (ردیم) کلیک کنید.

اگر کد گیفت کارت دیزنی پلاس را به درستی وارد کرده باشید، اشتراک شما به صورت لحظه‌ای فعال می‌شود.. پس از فعال‌شدن اشتراک حساب کاربری می‌توانید به‌راحتی به هزاران محتوای ویدیویی جذاب و مهیج Disney+ دسترسی پیدا کنید. همچنین، اگر می‌خواهید با یکی دیگر از بهترین گیفت‌کارت‌های بازی به نام گیفت کارت استیم نیز آشنا شوید می‌توانید مقاله مرتبط با ان را در وبلاگ کافه ارز مطالعه کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله از وبلاگ کافه ارز سعی کردیم پاسخ جامعی به سوال “گیفت کارت دیزنی پلاس چیست؟” ارائه دهیم. همان‌طور که در این مقاله مشاهده کردید، با استفاده از گیفت کارت دیزنی پلاس می‌توانید اشتراک این رسانه آنلاین را به راحتی خریداری کرده و از محتوای ویدیویی ساخته‌شده توسط کمپانی دیزنی، پیکسار، نشنال جئوگرافیک، مارول و سایر برنامه‌های سرگرم‌کننده دسترسی پیدا کنید. برای خرید گیفت کارت دیزنی پلاس می‌توانید با ثبت‌نام در سایت کافه ارز به‌راحتی این کار را انجام دهید.

 

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

مهران رباطی نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *