وبلاگ

/

/

شارژ اکانت زوم Zoom ✅ پرداخت هزینه اکانت سایت زوم Zoom

شارژ اکانت زوم Zoom ✅ پرداخت هزینه اکانت سایت زوم Zoom

زوم (Zoom) یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین برنامه‌های تله‌کنفرانس و چت ویدئویی در دنیا است. با استفاده از زوم، کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین با دوستان، همکاران و خانواده‌شان در سراسر جهان به‌صورت تصویری و صوتی مکالمه کنند. برای استفاده بهتر و کامل از امکانات زوم، شما به‌صورت دائمی یا موقت می‌توانید اشتراک این سرویس را خریداری کنید. اشتراک‌های زوم در سطوح مختلفی ارائه می‌شوند و قیمت‌های آن‌ها نیز بسته به امکانات موردنظر متفاوت دارد. برای شارژ اکانت زوم نیاز به پرداخت ارزی دارید، شما به راحتی میتوانید با استفاده از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی کافه ارز اقدام به خرید اکانت مورد نظر خود کنید

معرفی شارژ اکانت سایت زوم Zoom

معرفی سایت زوم Zoom

سایت زوم به عنوان یکی از وبسایت‌های پیش قدم در ایجاد ارتباطات ویدئویی مدرن با پلتفرم قابل اطمینان می‌باشد که در بستر تکنولوژی ابری در کنار رابط کاربری ساده و قابلیت‌هایی نظیر چت و وبینار مورد توجه زیادی قرار گرفته است. می‌توان از آن در گوشی‌های همراه کامپیوتر و کلیه سیستم‌ها استفاده کرد. اتاق‌های زوم راه حل مناسبی برای اتاق‌های کنفرانس است که در آنها امکان برگزاری کنفرانس، آموزش کلاس‌های درس و بسیاری از موارد دیگر فراهم می‌گردد. سایت Zoom در سال ۲۰۱۱ تأسیس شد که هدف اصلی آن کمک به شرکت‌ها و سازمان‌ها برای برگزاری جلسات تیمی در محیط غیر فیزیکی است. این شرکت خصوصی که در سن خوزه کالیفرنیا قرار گرفته امروزه به بیشتر از ۷۵۰ هزار شرکت برای برگزاری جلسات و ارتباطات خود کمک می‌کند.

سایت زوم با اغلب سیستم‌ عامل‌ها سازگاری دارد و با تمامی دستگاه ها می‌توان از آن استفاده کرد و تمامی ملاقات‌های ویدئویی آنلاین با کیفیت بالایی ارائه می‌گردد. برای برگزاری جلسات به هر جلسه یک آیدی و پسورد اختصاصی داده می‌شود، تا بتوانید آن را در اختیار کاربران خود قرار بدهید. به وسیله این آیدی به کنفرانس و جلسه آنلاین شما ملحق می‌شوند. با استفاده از ایمیل یا آدرس url و همچنین پیامک می‌توانید افراد را به جلسات خود دعوت کنید و فقط کافیست که شارژ اکانت زوم Zoom را انجام بدهید.

بیشتر بخوانید: برنامه زوم چیست و چگونه کار می‌کند؟

اشخاصی که در جلسات حضور پیدا می‌کنند می‌توانند به صورت ناظر فقط به صحبت‌های شما گوش دهند و هم در صورت نیاز به شکل صوتی یا تصویری در بحث‌ها مشارکت کنند. از قابلیت‌های خاص این وب سایت اشتراک گذاری فایل‌ها با دیگر کاربران و ارسال پیام متنی برای آنها است که سبب شده تا بسیاری از شرکت‌های معتبر در دنیا از آن، جهت ارتباط با کاربران و نیروهای دور کار خود استفاده نمایند.

خرید از سایت زوم Zoom

خرید از سایت زوم Zoom

خرید اکانت سایت Zoom در داخل ایران به دلیل تحریم‌های موجود به راحتی میسر نیست؛ زیرا بانک‌ها شرایط پرداخت‌های بین المللی را ندارند. به همین جهت نیاز است که از برخی کارت‌ها و کیف پول‌های دیجیتال استفاده شود. برای کار کردن با این موارد نیاز به داشتن دانش و مهارت بالا است تا بدون مشکل هزینه‌های مربوط به خرید هر کدام از اکانت‌های سایت زوم را بپردازید.

اگر در هر مرحله از خرید دچار چالش شدید، مجموعه کافه ارز می‌تواند بهترین خدمات ارزی را در این زمینه ارائه دهد. فقط کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید، تا خرید اکانت یا شارژ اکانت زوم Zoom را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهند.

هزینه شارژ اکانت زوم Zoom

Zoom یک وب سایت مناسب و پرطرفدار برای ارتباطات ویدئویی است که با داشتن یک اکانت رایگان شرایط خوبی برای بسیاری از مشاغل فراهم کرده است. اما برای استفاده بهتر و بهینه از خدمات و امکانات این وب سایت، نیاز است که اکانت‌های خود را شارژ کنید و به شکل نامحدود از برگزاری جلسات در آن استفاده ببرید.

هزینه شارژ اکانت زوم Zoom بستگی به انتخاب نوع اکانت دارد؛ به عنوان مثال هزینه شارژ اکانت تجاری با اکانت اختصاصی متفاوت است. البته خدمات دریافتی از آنها نیز با یکدیگر فرق می‌کند.

هزینه هر اکانت بر اساس زمان مشخص می‌شود و همه شرکت کنندگانی که در جلسات وبینارها شرکت می‌کنند نیازی به پرداخت ماهانه ندارند؛ اما میزبان جلسه باید به صورت ماهانه اشتراک مورد نیاز را بپردازد.

انواع اکانت سایت زوم 

انواع اکانت سایت زوم

سایت زوم برای ارائه خدمات مختلف خود به کاربران اکانت‌های گوناگونی دارد که هر کدام شامل خدمات متفاوت و دوره‌های زمانی مشخص است. با شارژ اکانت زوم Zoom به شکل‌های گوناگون می‌توانید از برترین خدمات این سایت استفاده کنید که در ادامه به معرفی انواع اکانت سایت Zoom می‌پردازیم:

اکانت basic

این اکانت کاملا رایگان بوده و قابلیت ارتباط همزمان بین صد نفر را دارد و در این اکانت افراد می‌توانند به مدت ۴۰ دقیقه با یکدیگر گفتگو کنند.

اکانت تخصصی (Pro):

اکانت تخصصی یا PRO شرایط ارتباط ۲۴ساعته را فراهم می‌کند که در آن بیشتر از ۱۰۰ نفر با پرداخت هزینه می‌توانند با یکدیگر ارتباط داشته باشند.

اتاق‌های کنفرانس زوم (Zoom Rooms)

برای اتاق‌های کنفرانس زوم zoom باید اشتراک سالیانه تهیه کنید و البته امکان تهیه اشتراک ماهیانه هم وجود دارد.

اکانت API Plan

هزینه این اکانت معمولاً بر اساس دقیقه محاسبه می‌شود.

اکانت تجاری (Business)

اکانت تجاری که هزینه آن را باید ماهانه بپردازید، حداقل میزبان ده کا است و حداقل باید ۱۰ نفر به عنوان مدیر در آن حضور داشته باشند.

اکانت آموزشی (Education)

اکانت آموزشی حداقل به ۲۰ نفر به عنوان مدیر نیاز دارد و هزینه اشتراک آن سالانه است.

شارژ اکانت زوم Zoom مطابق با نیاز هر کاربر به شکل ‌های مختلف انجام می‌‌شود که در تمام مراحل شارژ اکانت بهتر است از افراد متخصص کمک بگیرید تا با خیال راحت هزینه آن را بپردازید.

خدمات سایت Zoom 

خدمات سایت Zoom

با بررسی سایت زوم در می‌یابیم که خدمات این وبسایت بسیار زیاد بوده که با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانید از بهترین شرایط ارتباطات ویدئویی آنلاین استفاده کنید. در سایت Zoom گزینه‌های خاصی قرار گرفته که با پرداخت هزینه‌های مربوط در هر بخش با شارژ اکانت زوم Zoom می‌توانید به شکل ویژه تر از امکانات آن بهره ببرید. در ادامه به بررسی مهمترین خدمات این وبسایت می‌پردازیم:

جلسات کاری آنلاین (Online Meetings)

جلسات آنلاین زوم کیفیت ویدئوی HD داشته و کیفیت صدای آن هم بالا است. امکان حضور شرکت ‌کنندگان تا ۵۰۰ نفر در جلسات آنلاین با اشتراک صفحه و ضبط جلسات در فضای کلود به صورت خودکار فراهم می‌گردد. این جلسات هم در نسخه ویندوز، هم در نسخه اندروید و ios به کاربران ارائه می‌شود که با شارژ اکانت زوم Zoom می‌توان از آن استفاده کرد.

خرید از سایت زوم Zoom

پیام‌های کاری آنی

سایت زوم امکان ارسال پیام‌های آنی برای تشکیل گروه‌های کاری را فراهم می‌آورد که ارسال پیام به تمامی اعضای گروه، آنها را از جلسه آگاه می‌کند.

سمینار اینترنتی ویدئویی (Video Webinar)

در وب سایت زوم امکان برگزاری سمینارهای اینترنتی در مقیاس بالا وجود دارد که اشتراک گذاری آسان و خدمات مدیریت سمینار سبب می‌شود تا شرکت‌های زیادی از آن استفاده کنند.

اتاق‌های ویدئو کنفرانس زوم (Zoom Rooms)

استفاده از اتاق‌های ویدئو کنفرانس زوم پس از ثبت نام در آن به مدت ۳۰ روز رایگان است. این سرویس امکان دسترسی سریع اعضا به یکدیگر در بخش‌های مختلف را فراهم می‌آورد. در صورت تمایل به استفاده بیشتر باید اشتراک سالانه برای این سرویس تهیه کنید.

جلسات بزرگ (Large Meeting)

با کمک سرویس Zoom می‌توانید جلساتی با تعداد ۲۰۰ تا ۵۰۰ شرکت کننده را داشته باشید که برای دسترسی به این خدمات نیاز به تهیه اشتراک سالانه دارید.

کنفرانس صوتی (Audio Conferencing Options)

سرویس کنفرانس صوتی بر اساس دقیق محاسبه می‌شود و حداقل هزینه آن برای اکانت‌های تخصصی و اتاق کنفرانس حدود ۱۰۰ دلار در ماه است.

Cloud Recording

در اکانت‌های سایت زوم یک گیگ فضای کلود برای ضبط وجود دارد؛ اما در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانید از بسته‌های ۱۰۰ گیگابایت یا حجم‌های بیشتر خریداری نمایید.

رابط H.۳۲۳SIP

عدم وابستگی به یک سیستم عامل خاص موجب شده تا همه افراد با هر پلتفرمی بتوانند از خدمات و جلسات آنلاین این سایت استفاده کنند. تلفن‌های معمولی هم از سایت زوم پشتیبانی می‌کنند.

شارژ اکانت زوم

ویژگی جلسات زوم

سایت Zoom شرایط مناسبی برای برگزاری جلسات مختلف را فراهم آورده که افراد علاقه‌مند می‌شوند تا در میان سایر پلتفرم‌های دیگر از این سایت و خدمات آن استفاده کنند.

از مهمترین ویژگی‌های برگزاری جلسات زوم شامل موارد ذیل است:

امکان ضبط جلسات

تمامی جلسات فقط با فشردن یک دکمه در فضای ابری ضبط می‌شود که می‌توانید آن را در دستگاه خود نیز ذخیره کنید.

اشتراک صفحه

شرکت کنندگان در جلسه می‌توانند صفحه نمایش خود را برای ارائه بهتر به اشتراک بگذارند.

گپ یک پارچه

هر جلسه دارای ویژگی گپ یک پارچه است که شرکت کنندگان می‌توانند در طول جلسه با یکدیگر ارتباط گرفته و پرسش و پاسخ داشته باشند.

پرسیدن سوالات

امکان بالا بردن دست برای صحبت یا سوال پرسیدن موجب می‌شود، تا شرایط جلسه به بهترین شکل برگزار شده و نظم آن بر هم نریزد و از صحبت کردن همزمان چند نفر با هم جلوگیری می‌کند.

نظرسنجی‌ها

میزبان جلسه می‌تواند نظرسنجی ایجاد کرده و از شرکت کنندگان در مورد مسائل خاص رای گیری نماید.

بی صدا کردن شرکت کنندگان

میزبان جلسه برای حفظ نظم جلسه می‌تواند میکروفون شرکت کنندگان را بی صدا کند، چرا که گاهی اوقات افراد فراموش می‌کنند میکروفون خود را خاموش کرده و در نتیجه نظم جلسه با صدای پس زمینه به هم می‌خورد.

جمع بندی

شارژ اکانت زوم Zoom به دلیل ارائه شدن خدمات مختلف به صورت روزانه در این وبسایت برای بسیاری از شرکت‌ها ضرورت پیدا می‌کند. چرا که با استفاده از این خدمات می‌توانند ارتباط بهتری با همکاران خود داشته باشند. در صورت نیاز به خرید هرگونه اکانت و شارژر آن کافیست با کارشناسان ما ارتباط بگیرید، تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن از بهترین خدمات این مجموعه بهره ببرید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *