وبلاگ

/

/

اپلیکیشن Cash App چیست؟ نحوه استفاده Cash App در ایران

اپلیکیشن Cash App چیست؟ نحوه استفاده Cash App در ایران

۵ فروردین ۱۴۰۲

اپلیکیشن Square Cash App یک برنامه پرداخت همتا به همتا (P2P) و انتقال پول است که پرداخت ارزی و آنلاین را آسان کرده و هدف آن ارسال، دریافت و صرفه‌جویی در هزینه‌ها به صورت آسان است. اپلیکیشن Cash App همچنین به شما امکان خرید و فروش ارز دیجیتال همچون خرید و فروش بیت کوین را هم می‌دهد. Cash App در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به همین منظور در این مطلب از کافه ارز ، به سراغ نقد و بررسی اپلیکیشن کش اپ ، اپلیکیشن طراحی شده توسط شرکت Square، که متعلق به مدیر عامل توییتر، جک دورسی است خواهیم پرداخت. علاوه بر این‌که خواهیم خواند Cash App چیست ، مواردی همچون امکانات و مزیت‌ها، حفظ حریم خصوصی و امنیت این اپلیکیشن تا نحوه ثبت نام در اپلیکیشن Square Cash App نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اپلیکیشن Cash App چیست؟

اپلیکیشن Square’s Cash App یک برنامه پرداخت و انتقال پول محبوب است که به صورت رایگان برای iOS و Android ارائه می‌شود. این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا با یک رابط کاربری ساده خود، پول ارسال کرده یا دریافت کنید. شما می‌توانید اپلیکیشن را به یک حساب بانکی متصل کنید، یک کارت بدهی ویزا سفارش دهید و در هر زمان پول را از بانک خود برداشت کنید. اپلیکیشن کش اپ که با نام Square Cash هم شناخته می‌شود، از بیت کوین نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بیت کوین را مستقیما درون برنامه خریداری کرده یا بفروشید. با کش اپ می‌توانید بیت کوین بخرید، سپس آن را به سود خود بفروشید یا آن سود را به حساب بانکی خود واریز کنید. همچنین می‌توانید بیت کوین را از کیف پول خود به این اپلیکیشن منتقل کنید تا آن را بفروشید یا آن را خرج کنید.

اپلیکیشن Square Cash App برای بیشتر معاملات عادی هزینه‌ای را به عنوان کمیسیون دریافت نمی‌کند. اگرچه برای برداشت‌های کلان و شرکتی باید مبلغی را به عنوان کارمزد پرداخت کرد اما نقل و انتقال وجه شخصی و برداشت‌های استاندارد در این اپلیکیشن کاملاً رایگان است. علاوه بر این، شما برای خرید بیت کوین در اپلیکیشن Cash app هیچ هزینه اضافه‌ای را پرداخت نخواهید کرد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره شبکه های P2P

اپلیکیشن Cash App

امکانات اپلیکیشن Cash App

  • خرید و فروش و انتقال بیت کوین بدون هزینه اضافی
  • نسخه اندروید و ios
  • امکان ارسال و دریافت وجه از انواع کاربران

چندین مزیت عمده که این اپلیکیشن نسبت به دیگر برنامه‌ها دارد این است که این نرم‌افزار ساده‌ترین رابط پرداختی را در بین برنامه‌های پرداختی دارد. کاربران حتی اگر سطح سواد بالایی نداشته باشند می‌توانند از با استفاده از این برنامه نقل و انتقالات خود را انجام دهند. علاوه بر این، کش اپ از معدود برنامه‌های پرداخت آنلاین است که از بیت کوین پشتیبانی می‌کند. این اپلیکیشن با سایر سیستم عامل‌های پرداخت در حال رقابت است. اگرچه نرم افزار Cash App محدودیت واریز و برداشت روزانه کمی پایین‌تر از رقبا مانند Venmo دارد. کمپانی Square یک ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین مستقر در سانفرانسیسکو است که توسط جک دورسی (که او نیز بنیانگذار و مدیر عامل توییتر است) بنیان گذاشته شده است. این اپلیکیشن ویژگی‌های متعددی دارد که برخی از آن‌ها را دیر ادامه می‌خوانید:

آسان ترین رابط برنامه پرداخت

Venmo و Google Pay هر دو رابط کاربری ساده‌ای دارند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها به اندازه UI اپلیکیشن Square Cash App آسان نیستند.

اپلیکیشن Square Cash App

اتصال پرداخت کنندگان از طریق بلوتوث

برنامه Square Cash به شما این را امکان می‌دهد تا از پرداخت کنندگان محلی اسکن کرده و با استفاده از بلوتوث به آن‌ها متصل شوید.

کارت نقدی Visa Debit

این برنامه به شما امکان می دهد تا یک کارت نقدی Visa Debit کارت سفارش دهید؛ سپس بودجه خود را از حساب Cash App خود در هر فروشگاهی که ویزا کارت را بپذیرد، هزینه کنید. این یک روش آسان برای دسترسی به پول در حساب شما است. برخی از خرده فروشان همچنین افزایش تخفیف‌های مختلف را برای کاربران این اپلیکیشن ارائه می‌دهند.

ارسال و دریافت پول از طریق iMessage یا Facebook Messenger

این اپلیکیشن مستقیما با iMessages IOS نیز قابل استفاده است و این اپلیکیشن به کاربران اپل اجازه می‌دهد تا فقط با ارسال یک متن، وجوه ارسال و دریافت کنند. هچنین کاربران می‌توانند همین کار را با استفاده از Facebook Messenger انجام دهند.

با این اپلیکیشن، واریز وجه نقد می‌تواند با دو سرعت، به صورت استاندارد یا فوری به حساب بانکی واریز کند. انتقال عادی ممکن است تا سه روز طول بکشد تا در حساب شما ظاهر شود. نقل و انتقالات فوری بلافاصله وارد حساب بانکی شما می‌شوند.

مزایای اپلیکیشن Cash App

این برنامه محدوده روزانه کمی در مقایسه با بسیاری از رقبای خود دارد. می‌توانید در مدت هفت روز حداکثر ۲۵۰ دلار ارسال کنید و در مدت ۳۰ روز حداکثر ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید.

برای مقایسه، Venmo دارای محدودیت هفتگی اولیه ۳۰۰ دلار است که با تایید بیشتر به ۳۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد، در حالی که Google Pay برای هر تراکنش سقف ۹۹۹۹ دلار دارد.

مزایا و معایب اپلیکیشن Square Cash App

این اپلیکیشن پرداخت آنلاین گرچه مزایای مختلفی دارد، اما در همین حال معایبی هم دارد که باید از آن آگاه باشید:

مزایا

  • خدمات پرداخت رایگان
  • رابط کاربری ساده و روشن
  • برای صرف بودجه برنامه نقدی برنامه در هر کجا، یک کارت بدهی رایگان سفارش دهید

معایب

  • محدودیت پرداخت روزانه کم است
  • استفاده از این اپلیکیشن به اندازه گستردگی استفاده رقبایی مانند Venmo نیست
  • بدون پرداخت بین‌المللی

اپلیکیشن Square Cash App در صنعت پرداخت آنلاین مورد احترام است. این اپلیکیشن توسط کمپانی Square، یکی از بزرگ‌ترین ارائه دهندگان پرداخت در حوزه مالی ساخته شده است. وب‌سایت Square توضیح می‌دهد که چگونه این اپلیکیشن از زیرساخت‌های شناسایی تقلب و استانداردهای ایمنی استفاده می‌کند. همچنین، هنگام ارسال پول از طریق اپلیکیشن، اطلاعات قبل از ارسال به سرورهای Square به صورت رمزگذاری ارسال می‌شوند. سایر ویژگی‌های امنیتی این اپلیکیشن، شامل احراز هویت دو عاملی (می‌توانید قبل از ارسال یا هرگونه پرداخت، رمز ورود را وارد کنید) و ادغام با Touch ID و Face ID است.

خرید بیت کوین با اپلیکیشن Cash App

عدم پرداخت هزینه خرید و فروش بیت کوین

اپلیکیشن Square Cash App هیچ هزینه‌ای را هنگام خرید یا فروش بیت کوین دریافت نمی‌کند. با این حال، این برنامه ممکن است نرخ ارز را بر اساس اندازه معامله شما و همچنین نوسانات در مبادلات رمز ارزها در ایالات متحده اعمال کند.

خدمات مشتری در برنامه Cash App

اپلیکیشن Square Cash App به شما امکان می‌دهد از طریق برنامه با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید (به نمایه خود کلیک کنید، سپس به پایین صفحه بروید و روی پشتیبانی نقدی کلیک کنید).

  • ۱. ثبت‌نام: ابتدا برنامه نقدی را برای iOS یا Android نصب کنید و در آن ثبت‌نام کنید.
  • ۲. تأیید: شما می‌توانید فورا درون برنامه پول ارسال و دریافت کنید. همچنین می‌توانید مخاطبین خود را به آن اضافه کنید. از طریق iMessage یا Facebook Messenger پول ارسال کنید.
  • ۳. احراز هویت دو عاملی: بدون تایید، اپلیکیشن Square Cash App دارای محدودیت پرداخت روزانه کم است. شما می‌توانید در طی یک دوره هفت روزه ۲۵۰ دلار ارسال کنید و در مدت ۳۰ روز حداکثر ۱۰۰۰ دلار دریافت کنید. برای از بین بردن این محدودیت‌ها، باید با ارائه نام، تاریخ تولد و چهار رقم آخر SSN، تأیید را تکمیل کنید.
  • ۴. روش پرداخت: برای واریز و برداشت مستقیم پول از بانک خود، می‌توانید یک حساب بانکی را با اپلیکیشن Square Cash App پیوند دهید. همچنین می‌توانید یک کارت بدهی فیزیکی رایگان را سفارش دهید که به شما امکان می دهد بودجه اپلیکیشن خود را در هر فروشگاهی که ویزا کارت را قبول کند، خرج کنید.
  • ۵. معاملات رمز ارزها: شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه اضافی، بیت کوین را درون اپلیکیشن بخرید و بفروشید. شما می توانید به اندازه ۱ دلار بیت کوین بخرید و بلافاصله درون برنامه خود آن را دریافت کنید. همچنین می توانید بیت کوین را از کیف پول خود به اپلیکیشن منتقل کنید.
  • ۶. برداشت: می‌توانید هر زمان که بخواهید پول خود را از اپلیکیشن برداشت کنید. دو گزینه انصراف از جمله برداشت استاندارد وجود دارد که به صورت رایگان و حداکثر سه روز طول می‌کشد و برداشت‌های فوری که فوری هستند و هزینه ۱/۵٪ دارند.

ثبت نام در اپلیکیشن Cash App

کلام آخر درباره اپلیکیشن Square Cash App

اپلیکیشن Square Cash App یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پرداخت آنلاین است که امروزه در دسترس است. در حال حاضر این اپلیکیشن با رقبایی همچون Venmo، Google Pay و Apple Pay در حال رقابت است. این اپلیکیشن از جهات زیادی شبیه به رقبای خود است. هزینه‌های مشابه، محدودیت پرداخت و قابلیت استفاده متعدد دارد. با این حال، این اپلیکیشن بهترین و ساده‌ترین رابط کاربری در حوزه پرداخت های ارزی آنلاین را دارد. همچنین در زمینه پشتیبانی از بیت کوین از رقبای خود بهتر است و به شما امکان خرید، فروش، انتقال و نگهداری بیت کوین را از طریق اپلیکیشن به صورت مستقیم می‌دهد.

نظر شما درباره اپلیکیشن Cash App چیست؟ استفاده از اپلیکیشن Square Cash App را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟ در صورت نیاز به پرداخ‌های آنلاین ، می‌توانید با استفاده از خدمات افتتاح حساب پی پال کافه ارز، یک حساب بین‌المللی داشته باشید و خریدها یا پرداخت‌های آنلاین خود را انجام دهید.

4.2/5 - (67 امتیاز)

نویسنده

تیم تحریریه کافه ارز نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاه ها(4)
  1. بازتاب: سوال
  2. اموزش ثبت نام کردن در square cash app مرحله به مرحله

  3. فاطمه گفت:

    سلام من میخوام نصب کنم ایمیل میزنم کدشو میزنم مرحله های دیگه نمیاد چیکار کنم؟؟؟؟

    1. محمد اسدی گفت:

      درود، ممکن است برخی از دلایل نصب شما با مشکل مواجه شده باشد. برای رفع این مشکلات، لطفا به مراحل زیر توجه کنید:

      1- ابتدا مطمئن شوید که ایمیلی که وارد می کنید صحیح است و هیچ اشتباهی در وارد کردن آن ندارید.

      2- در صورتی که کدی که برای شما ارسال شده است، به درستی وارد شده، صفحه ای که نمی آید را باز کنید و دوباره امتحان کنید. بهتر است از مرورگر دیگری برای بررسی آن استفاده کنید.

      3- در صورتی که مشکل همچنان باقی است، می توانید با پشتیبانی اپلیکیشن تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. آنها می توانند به شما کمک کنند و مشکل شما را حل کنند.

      اگر با این روش ها هم مشکل شما حل نشد، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید تا بتوانند به شما کمک کنند. باز هم از تلاش شما برای استفاده از اپلیکیشن ما سپاسگزاریم.

      شماره تلفن : 02191014920 – 07132320715

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *