وبلاگ

/

/

خرید اکانت کلودفلر Cloudflare

خرید اکانت کلودفلر Cloudflare

خرید اکانت کلودفلر Cloudflare یک راه حل کاربردی برای جلوگیری از تهدیدات امنیتی و افزایش سرعت سایت است. چرا که این سرویس سرعت لود سایت را به طرز چشمگیری افزایش می‌دهد. برای خرید این اکانت نیاز به پرداخت ارزی دارید که میتوانید از خدمات خرید اشتراک سایت های خارجی کافه ارز استفاده کنید. برای خرید بهترین پلن‌های کلود فلر و پرداخت هزینه ارزی آن، کافیست با مجموعه کافه ارز ارتباط بگیرید، تا در کمترین زمان تمامی مراحل با دقت و سرعت بالا طی شود.

کلودفلر چیست؟

cloudflare چیست ؟

کلود فلر Cloudflare یکی از بهترین ارائه دهندگان سرویس CDN در جهان است که امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت که در زمینه زیرساخت اینترنت و امنیت وب سایت فعالیت دارد، مانند تمامی شرکت‌های بزرگ خدمات خود را به دو شکل رایگان و غیر رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
خدمات CDN یا Content Delivery Network که در زبان فارسی به آن شبکه تحویل محتوا هم گفته می‌شود. وظیفه ذخیره سازی محتوا از وب سایت‌های زیر مجموعه و بارگذاری آن محتوا بر روی سرورها را دارد. این ذخیره سازی‌ها موجب می‌شود تا کاربران اینترنت در زمان فراخوانی یک وب سایت با سرعت بالاتری مواجه شده و محتوای مورد نیاز آنها از نزدیک‌ترین سرور کلودفلر بارگذاری ‌گردد.
اگر بخواهیم یک توضیح کامل و جامع بدهیم باید بگوییم که یک کمپانی آمریکایی ارائه دهنده خدمات امنیتی برای وب سایت‌ها است که در زمینه میزبانی و افزایش بازدهی سایت یکی از قدرتمندترین ابرهای پردازشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در واقع با اتصال سایت به کلود فلر ضمن افزایش سرعت سایت از حملات دیداس هم جلوگیری می‌شود. در زمان‌هایی که ترافیک کاری بالایی برای سایت وجود دارد، از هنگ کردن و دان شدن سایت جلوگیری می‌کند.

خرید اکانت کلودفلر

بررسی انواع سرویس های کلودفلر

سرویس‌هایی که کلودفلر ارائه می‌دهد بسیار زیاد است و در زمینه‌های مختلف به کاربران خدمات می‌دهد. در تمام زمینه های مربوط به پردازش و در ساخت‌های ابری و همچنین امنیت می‌توانید سرویس‌های لازم را دریافت کنید. در صورت خرید اکانت کلودفلر Cloudflare به شکل بهتری می‌توانید از تمام خدمات این مجموعه بهره ببرید.
انواع سرویس‌های کلود فلر به چهار دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم:

اپلیکیشن سرویس Application Services

اپلیکیشن سرویس مربوط به خدماتی می‌شود که برنامه‌های کاربردی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حفاظت و برقراری امنیت در برابر حملات دیداس و همچنین حفاظت از آی پی‌های برنامه نویسی در اپلیکیشن‌های مختلف که به وب سایت متصل هستند، از سرویس‌های خاص فلر است، تقریبا می‌توان گفت جزء سرویس‌های عمومی ارائه شده می‌باشد.
سرویس‌های زیرو تراست Zero Trust

خدمات زیروتراست برای برقراری امنیت در سایت‌های مختلف کاربرد دارد، با خرید اکانت کلودفلر Cloudflare وب سایت خود را در برابر حملاتی که کاملاً جدید هستند و تاکنون اتفاق نیفتاده نیز محافظت می‌کنید. این نوع حملات نادر بوده؛ اما فوق‌العاده قدرتمند می‌باشند و توسط هکرهای حرفه‌ای صورت می‌گیرد و تنها راهی که می‌توانید سایت خود را امن کنید، استفاده کردن از متدهای خاص کلودفلر است که از نظر منطقی هیچ خطایی در فرمول‌های آن وجود ندارد

سرویس‌های شبکه

سرویس‌های شبکه عموما برای سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد که با دادن یک زیرساخت شبکه‌ای امن، شرکت‌های بزرگ خصوصی می‌توانند مسیریابی‌های هوشمند در لایه‌های امنیتی مختلف داشته باشند. سرورهای روتینگ و فایروال‌های هوشمند در زیرگروه این خدمات قرار می‌گیرند.

سرویس پلتفرم‌های توسعه

یکی از امکاناتی که توسط این شرکت بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد دولوپر پلتفرم است که برای توسعه دهندگان و دولوپرها مناسب بوده و می‌توانند برنامه نویسی تحت کلود انجام بدهند، تا کدهای امن و کاربردی داشته باشند.

مزیت اتصال سایت به Cloudflare بیشتر بخوانید: بهترین سرورهای DNS

مزیت اتصال سایت به Cloudflare چیست؟

تا اینجا دریافتیم که Cloudflare چیست و چه سرویس هایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد؟ بهتر است در مورد مزیت‌های اتصال سایت به کلودفلر هم اطلاعات خود را کامل کنید، تا در صورت نیاز از سرویس‌های رایگان یا پولی آن بهره ببرید.
اتصال سایت به کلودفلر جزء کارهایی است که به صورت کاملاً رایگان امکان پذیر می‌باشد، اما برای بهره مند شدن بیشتر از مزیت‌های این پلتفرم می‌توانید اقدام به خرید اکانت کلودفلر Cloudflare نمایید.
در ادامه به بررسی برخی از مزایای اتصال سایت به سرویس کلودفلر می‌پردازیم:
به دست آوردن یک سی دی ان پر قدرت برای توزیع محتوا سریعتر و بالا بردن سرعت سایت
بهره مند شدن از قابلیت‌های امنیتی DDoS Protection برای جلوگیری از حملات دیداس به وب سایت
برخورداری از ویژگی Load Balancing برای جلوگیری از دان شدن سایت در ساعات شلوغی و درخواست زیاد به سرور
این سه مزیت با ساخت یک اکانت رایگان ارائه می‌گردد اما می‌توانید با خرید اکانت کلود فلر Cloudflare از مزیت‌های بیشتر این اکانت بهره‌مند شوید. در ادامه به بررسی مهمترین آنها می‌پردازیم:
فشرده سازی فایل‌های مختلف
کاراکترها و فایل‌های بسیار زیادی در وبسایت‌ها وجود دارد که هر کدام حجم متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند. برای به حداقل رساندن حجم این فایل‌ها و افزایش سرعت بارگذاری سایت مناسب‌ترین گزینه است. چرا که انواع فایل‌های JavaScript، CSS و HTML را با دقت بالا فشرده می‌کند.

پشتیبانی از پروتکل http / 2
پروتکل http / 2 به نسبت پروتکل‌های قبلی عملکردی دو برابر سریعتر دارد، سرویس کلودفلر از این پروتکل برای سرعت وب سایت‌ها استفاده می‌کنند.
استفاده از ssl رایگان
استفاده از فنون رمز گذاری و امنیتی ssl برای تمامی وبسایت‌ها ضرورت دارد و وب سایتی که با با استفاده از https ارائه می‌شوند، تمامی اطلاعات را در یک محیط امن منتقل می‌کند.
کنترل کاربران با فناوری ابری waf
فناوری waf کمک می‌کند تا در مقابل حمله هکرها و ربات‌های غیرمجاز اطلاعات داخل وبسایت محفوظ بماند. سرویس waf از 145 پایگاه داده برای محافظت از برنامه‌های تحت وب استفاده می‌کند.
دسترسی دائمی به سایت
به جرات می‌توان گفت بهترین مزیت سرویس کلودفلر دسترسی دائمی به وب سایت است که با وجود کش‌های ذخیره شده در سرور دسترسی به کلودفلر امکان پذیر شده است.
تأثیرات مثبت در سئو سایت
تمام افرادی که وب‌سایت خود را به کلودفلر اضافه می‌کنند یک قدم از رقبا پیشی گرفته و نتایج بهتری در موتور جستجو به دست می‌آورند.

نحوه اتصال سایت به کلودفلر

نحوه اتصال سایت به سرویس کلودفلر

برای بهره مند شدن از تمامی مزیت‌های سرویس کلودفلر نیاز است که در ابتدا وبسایت خود را به این سرویس اتصال بدهید و در صورت تمایل اقدام به خرید خرید اکانت کلودفلر Cloudflare برای دریافت امکانات بیشتر کنید.
اتصال سایت به سرویس کلود فلر به راحتی امکان پذیر است و طی چند مرحله ساده انجام می‌شود که با رعایت برخی از جزئیات، بدون سردرگمی می‌توانید این کار را انجام بدهید که در ادامه به آن می‌پردازیم:

ثبت نام در کلودفلر

اولین کار باید به وب سایت Cloudflare.com رفته و با فشردن گزینه Sign Up مرحله ثبت نام را طی کنید. تنها با داشتن یک ایمیل و رمز عبور، ثبت نام اولیه شما انجام می‌شود و پس از انتقال به مرحله داشبورد امکانات متعددی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که باید دقیق مشخص کنید در این بخش به چه چیزی نیاز دارید.

ارائه دامنه سایت به کلودفلر

پس از انتخاب اولین گزینه در مرحله قبلی با یک تصویر مواجه می‌شوید که در این قسمت باید اطلاعات مربوط به وبسایت خود را وارد کنید که پس از وارد کردن دامنه و تأیید آن کلودفلر تحلیل کلی بر روی سایت انجام داده و یک گزارش از وضعیت Dns های سایت ارائه می‌کند.

انتخاب پکیج ها

پس از تأیید دامنه به مرحله انتخاب پکیج‌ها می‌رسید در این بخش 3 پکیج در اختیار شما قرار می‌گیرد. متناسب با شرایط وب سایت خود می‌توانید هر کدام از این پکیج‌ها را انتخاب کرده و بر روی وب سایت خود پیاده سازی کنید.

جایگذاری پکیج‌های جدید بر روی سایت

پس از انتخاب پکیج مناسب، کلودفلر تمام دی ان اس‌های موجود بر روی سایت را پیدا کرده و پکیج جدید را بر روی آن راه اندازی می‌کند. مرحله جایگذاری اهمیت زیادی دارد که متناسب با پسوند سایت‌های بین المللی این کار بین 10 دقیقه تا 5 ساعت زمان می‌برد.

اعلام تغییرات به کلودفلر

پس از پایان گرفتن مراحل قبلی لازم است که به پروفایل خود در کلودفلر رفته و گزینه چک کردن دی ان اس‌های دامنه را بزنید. کلودفلر سراغ وب ‌سایت شما رفته و در این قسمت کار اتصال سایت به کلودفلر پایان می‌پذیرد

نحوه خرید اکانت کلودفلر

نحوه خرید اکانت کلودفلر Cloudflare

خرید اکانت کلودفلر Cloudflare مزایای بسیار زیادی برای وبسایت دارد که از مهمترین آنها می‌توان به بهبود سرعت و افزایش امنیت سایت اشاره کرد که این موارد تأثیر مستقیم بر روی بهبود وضعیت سئو سایت و افزایش فروش دارد. به همین دلیل آشنایی با نحوه خرید این اکانت برای بهره مند شدن از تمامی امکانات آن ضرورت پیدا می‌کند.
نحوه اتصال سایت به کلودفلر بسیار ساده بوده؛ اما در مرحله خرید پلن‌ها برای پرداخت ارزی ممکن است با چالش‌هایی مواجه شوید. در این مرحله به راحتی می‌توانید از مجموعه کافه ارز کمک بگیرید تا در کوتاهترین زمان کار اتصال سایت شما به سرویس کلودفلر انجام شود.

سخن آخر

خرید اکانت کلودفلر Cloudflare و همچنین اتصال سایت به آن روندی بسیار ساده داشته که امکانات جانبی زیادی به کاربر ارائه می‌دهد. اما رعایت برخی از قوانین در هنگام اتصال وب سایت به این سرویس و پرداخت هزینه‌های آن ضرورت دارد که ممکن است کاربران به راحتی از این مرحله نتوانند عبور کنند. به همین جهت مجموعه کافه ارز خدمات حرفه ای خود را در این زمینه نیز به وب مستران ارائه می‌کند، کافیست با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

به این مقاله امتیاز دهید

نویسنده

sepide نویسنده

مطلب را به اشتراک بگذارید

#

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *